Ja, want dat doen mensen die van aandacht genieten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:57 schreef Vis1980 het volgende:
Zo zijn er ook mensen die zeggen dat Australië niet bestaat. Mensen in Australië lachen zich rot, maar het is vooral dom tot op het bot.
Ik geloof ook niet dat hij het echt denkt. Het is iemand die geniet van aandacht, anders ga je geen mensen voor kloon uitmaken als je net 5 dagen een account hebt.
Dinosauriërs bestaan niet, de aarde is plat, ruimte reizen is onmogelijk, reptilians, nukes bestaan niet. dokters vermoorden je maar genezen je niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:20 schreef Donderjagen het volgende:
[..]
Ja, want dat doen mensen die van aandacht genieten.![]()
En zijn er mensen die zeggen dat Australië niet bestaat? Nou, sorry maar die ben ik echt nog nooit
tegengekomen. Ook niet online.
Ik moet de eerste dinosauriër nog tegenkomen. Bij jou lopen ze door je tuin?quote:Op zondag 5 april 2020 00:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dinosauriërs bestaan niet, de aarde is plat, ruimte reizen is onmogelijk, reptilians, nukes bestaan niet. dokters vermoorden je maar genezen je niet.
Bedoel dat zijn dingen die hier aan de orde van de dag zijn op bnw, er zal er vast ook wel een zijn die Australië ontkent, misschien durft die hier nog niet uit de kast te komen.
Het is geen aanname, er zijn echt mongolen die het bestaan van Australië ontkennen. Beetje zelfde kaliber als degenen die het bestaan van vliegtuigen in de 9/11 ramp ontkennen.quote:Op zondag 5 april 2020 11:10 schreef Donderjagen het volgende:
[..]
Ik moet de eerste dinosauriër nog tegenkomen. Bij jou lopen ze door je tuin?
Maar goed, dat er mensen zijn die Australië ontkennen is dus gewoon een onnozele aanname gebaseerd op het idee dat die er ook wel moeten zijn omdat er ook mensen zijn die van mening zijn dat de aarde plat is, de maanlanding nep et cetera.
quote:Op zondag 5 april 2020 11:10 schreef Donderjagen het volgende:
[..]
Ik moet de eerste dinosauriër nog tegenkomen. Bij jou lopen ze door je tuin?
Maar goed, dat er mensen zijn die Australië ontkennen is dus gewoon een onnozele aanname gebaseerd op het idee dat die er ook wel moeten zijn omdat er ook mensen zijn die van mening zijn dat de aarde plat is, de maanlanding nep et cetera.
Mensen die doorhebben dat de vliegtuigen CGI waren beschouw ik juist als de intelligenteren onder ons.quote:Op zondag 5 april 2020 14:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Het is geen aanname, er zijn echt mongolen die het bestaan van Australië ontkennen. Beetje zelfde kaliber als degenen die het bestaan van vliegtuigen in de 9/11 ramp ontkennen.
Gebaseerd op wat grainy videos en veel fantasie?quote:Op zondag 5 april 2020 15:27 schreef Donderjagen het volgende:
[..]
Mensen die doorhebben dat de vliegtuigen CGI waren beschouw ik juist als de intelligenteren onder ons.
In ieder geval niet op kippengaas en een aardappelquote:Op zondag 5 april 2020 15:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat grainy videos en veel fantasie?
Nou vertel, wat is je bewijs dan?quote:Op zondag 5 april 2020 16:00 schreef Donderjagen het volgende:
[..]
In ieder geval niet op kippengaas en een aardappel
Er geldt hier een verbod op het spreken over en tonen van crisis actors dus dan wordt het sowieso moeilijk om het verhaal compleet te maken. Verder ook niet zoveel zin om heel veel moeite te steken in mensen die op voorhand al een standpunt ingenomen hebben.quote:
Dat zegt een hoop.quote:Op zondag 5 april 2020 15:27 schreef Donderjagen het volgende:
[..]
Mensen die doorhebben dat de vliegtuigen CGI waren beschouw ik juist als de intelligenteren onder ons.
zo heel af en toe denk / hoop je dat er een ondergrens is, zelfs in complotdenkland...quote:Op zondag 5 april 2020 15:27 schreef Donderjagen het volgende:
[..]
The rabbit hole is deepquote:Op zondag 5 april 2020 18:00 schreef manny het volgende:
[..]
zo heel af en toe denk / hoop je dat er een ondergrens is, zelfs in complotdenkland...
Ja of ze gaan gewoon kapot...quote:Op zondag 5 april 2020 22:56 schreef Donderjagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gifje liegt niet.quote:
Daar zie je dus een vliegtuig wat compleet verbrijzelt tegen een gebouw aan, maar jij beweert dat hij heel blijft door een rooie streep te plaatsen.quote:Op maandag 6 april 2020 00:11 schreef Donderjagen het volgende:
[..]
Gifje liegt niet.
Of nee... wat stom... daar zie je niet alles op. Pixelbrij en niet met high speed camera opgenomen natuurlijk.
[ afbeelding ]
Wat is je punt? Kan jij in deze video zien dat de vleugels intact blijven nadat ze door de gevel zijn geslagen?quote:Op maandag 6 april 2020 00:11 schreef Donderjagen het volgende:
[..]
Gifje liegt niet.
Of nee... wat stom... daar zie je niet alles op. Pixelbrij en niet met high speed camera opgenomen natuurlijk.
[ afbeelding ]
Dat ziet echt niemand in dat gifje. Iedereen ziet een vliegtuigje in zijn geheel en zonder weerstand het gebouw in mergen. Iedereen die anders beweert, liegt of houdt zichzelf voor de gek.quote:Op maandag 6 april 2020 00:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Daar zie je dus een vliegtuig wat compleet verbrijzelt tegen een gebouw aan, maar jij beweert dat hij heel blijft door een rooie streep te plaatsen.Je begrijpt duidelijk maar heel weinig van de wetten van Newton, momentum, en dat soort dingen.
"Het gifje liegt niet." zegt ie dan.
Dunning-Kroeger effect in actie.
Als je dat zou zien (een vliegtuig dat compleet verbrijzelt tegen een gebouw aan) waar blijven de brokstukken dan? Worden die in het gebouw gezogen? Je ziet op het gifje geen wegspringende vliegtuigonderdelen of brokstukken die naar beneden flikkeren. Daardoor heeft het de schijn dat het vliegtuig wordt opgezogen door het gebouw.quote:Op maandag 6 april 2020 00:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Daar zie je dus een vliegtuig wat compleet verbrijzelt tegen een gebouw aan, maar jij beweert dat hij heel blijft door een rooie streep te plaatsen.Je begrijpt duidelijk maar heel weinig van de wetten van Newton, momentum, en dat soort dingen.
"Het gifje liegt niet." zegt ie dan.
Dunning-Kroeger effect in actie.
De perimeter walls van enorme dikke stalen balken waren die onder de aluminium cladding ligt.quote:Op maandag 6 april 2020 07:57 schreef Zwansen het volgende:
Wat zou je dan verwachten als een vliegtuig met circa 1000km/h (300m/s) tegen een vooral glazen gevel aanvliegt? Dat het voor een groot deel weerkaatst?
Je weet dat er aan de buitengevel ook stalen kolommen zaten met flensen van enkele centimeters dikte? Dus vooral glas? Je onderschat de hoeveelheid constructief staal in de gevellijn.quote:Op maandag 6 april 2020 07:57 schreef Zwansen het volgende:
Wat zou je dan verwachten als een vliegtuig met circa 1000km/h (300m/s) tegen een vooral glazen gevel aanvliegt? Dat het voor een groot deel weerkaatst?
Een vooral glazen gevel?quote:Op maandag 6 april 2020 07:57 schreef Zwansen het volgende:
Twee blikjes die een compleet gebouwencomplex bestaande uit 7 gebouwen volledig vernietigen.quote:And we are expected to believe these planes brought down the Twin Towers? Look how they crumble. Made of foam and thin aluminum.
Die nose cones zijn van dun materiaal omdat de weather radar er vaak achter zit.quote:Op maandag 6 april 2020 09:34 schreef Donderjagen het volgende:
Ook interessant om te zien:
[..]
Twee blikjes die een compleet gebouwencomplex bestaande uit 7 gebouwen volledig vernietigen.![]()
Je vraagt je gelijk af waarom kogels puntig en van massief lood zijn en niet gewoon hol en van aluminium.
Deze zegt eigenlijk wel genoeg:
[ afbeelding ]
Meer hoef je niet uit te leggen.
Wat is je punt? Je wil zeggen dat die gebouwen er nog staan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:20 schreef Donderjagen het volgende:
Uuuuuh… wacht ff. Deze jongeman is totaal niet onder de indruk van de totale hysterie die zich om zich heen afspeelt. Dat er een mega grote wolkenkrabber achter zijn rug volledig instort lijkt hem totaal niets te interesseren. Sterker nog, hij lijkt zich wat te vervelen aan zijn nonchalante houding te zien. Totale bullshit dus, deze video.
Natuurlijk wil ik dat niet zeggen. Dat zou natuurlijk een beetje gek zijn hé.quote:Op maandag 6 april 2020 11:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat is je punt? Je wil zeggen dat die gebouwen er nog staan?
Je wil zeggen dat op het moment dat die gebouwen zijn ingestort, niemand heeft gezien dat ze zijn ingestort?quote:Op maandag 6 april 2020 11:29 schreef Donderjagen het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik dat niet zeggen. Dat zou natuurlijk een beetje gek zijn hé.
Ik wil zeggen dat de beelden van de totale paniek en mensen in de nabije omgeving ten tijde van het instorten van de torens gefabriceerd zijn en dus niet echt (nep, vals, fake, gefingeerd, gekunsteld, counterfeit, fugazi etc).
De achtergrond van de instortende toren is superimposed tov de mensen in de voorgrond. Dit kun je duidelijk uit meerdere zaken afleiden, zoals ik dus al gedaan heb in die post. De beelden van de mensen en de paniek in het audio spoor matchen totaal niet met elkaar. Dat is echt niet zo moeilijk te concluderen hoor. Je moet gewoon even een stukje common sense gebruiken.
Het was blijkbaar nodig om dergelijke beelden te faken om zo de indruk van vluchtende mensen en slachtoffers te wekken. Dit zou niet nodig zijn geweest, als de totale gebeurtenis een echte gebeurtenis was geweest en er dus ook echt beeldmateriaal van de paniek en chaos voorhanden was.
De argumenten zijn op?quote:Op maandag 6 april 2020 11:51 schreef illusions het volgende:
Bizar wat mensen zichzelf aanpraten en geloven, om zich een beetje speciaal en verlicht te voelen.
Blijkbaar is groepsdruk ( illusie ) ook een argument gewordenquote:
Jij bent ook een noplaner?quote:Op maandag 6 april 2020 12:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Blijkbaar is groepsdruk ( illusie ) ook een argument geworden.
Ik heb er echt geen problemen mee dat jullie je een groep voelen, je wil tenslotte ergens bij horen.quote:Op maandag 6 april 2020 12:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Blijkbaar is groepsdruk ( illusie ) ook een argument geworden.
Ok, het was inderdaad niet voornamelijk glas.quote:Op maandag 6 april 2020 09:23 schreef Donderjagen het volgende:
[..]
Een vooral glazen gevel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ook totaal niet gelezen zeker?
[ afbeelding ]
Je vergeet dus voor het gemak maar even dat het aluminium toestel ook nog eens door acht(!) vloeren van beton moest ploegen. En heb je enig idee hoe kwetsbaar vleugels zijn? Kijk maar eens uit het raampje als je nabij de vleugels zit hoe die dingen zwalken als er flinke wind staat en merk ook eens op dat er waarschuwingen op staan waar engineers eventueel kunnen staan en ook waar vooral niet.
[ afbeelding ]
De geclaimde snelheid was c.a. 500mph hetgeen op die hoogte al nagenoeg onmogelijk is voor een relatief onervaren piloot. De samenstelling van de lucht is op die hoogte totaal anders dan op kruishoogte waardoor het vliegtuig met enorme drag te maken zal krijgen en zal schudden als een malle en allerlei noodsystemen en toeters en bellen er voor zorgen dat het vooral zeer oncomfortabel vliegen is.
Feit is dat je op de gifjes die ik jullie heb laten zien er geen weerstand waarneembaar is. Het staartstuk krijgt geen enkele schok te verduren wanneer de rest van het vliegtuig het gebouw ramt. Het blijft op exact dezelfde positie als wanner het toestel zich door de lucht bewoog ipv door staal en beton.
Je ziet zelfs wanneer de rechtervleugel al voor een grootdeel in het gebouw verdwenen is, dat het vleugeluiteinde nog exact op de zelfde plek zit en er dus nul komma nul terugslag/impact (torsion) waarneembaar is. Het gebouw daarentegen sluit zicht volledig om die vleugel heen in het gifje. Alsof het gebouw vloeibaar is.
Experts zijn per definitie onbetrouwbaar en/of omgekocht natuurlijk, DUH.quote:Op maandag 6 april 2020 12:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ok, het was inderdaad niet voornamelijk glas.
Ik ben wel benieuwd wat de algemene opinie hierover is. Er zullen toch meer experts zijn die deze beelden hebben gezien?
quote:Op maandag 6 april 2020 11:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat op het moment dat die gebouwen zijn ingestort, niemand heeft gezien dat ze zijn ingestort?
Het werd over de hele wereld lve op TV uitgezonden, incl. in New York.
Jij wil dus suggereren dat alle New Yorkers het alleen op TV hebben gekeken, zelfs als ze uitzicht hadden op het WTC?
Wat in hemelsnaam het nut van deze theorie?
Waarom reageer je niet op bovenstaande?quote:
Lijkt er wel op dan komen de passieve agressieve sneertjes weer uit de hoek, oftewel sneaky mensen beledigen.quote:
Nee hoor, die zet ik ook in de beargumenterende stukjes. Maargoed, er wordt door TFP gewoon op gereageerd hoor, zou ik dat dan moeten herhalen ofzo? Er wordt toch geen aandacht aan gegeven blijkbaar.quote:Op maandag 6 april 2020 12:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Lijkt er wel op dan komen de passieve agressieve sneertjes weer uit de hoek, oftewel sneaky mensen beledigen.
Nee, dat wil ik natuurlijk ook niet zeggen. Ik wil zeggen dat niemand in de nabije omgeving was en daardoor gevaar zou kunnen lopen. De nabije omgeving was voor pottenkijkers ontoegankelijk zodat men ongestoord hun psyop kon uitvoeren.quote:Op maandag 6 april 2020 11:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat op het moment dat die gebouwen zijn ingestort, niemand heeft gezien dat ze zijn ingestort?
Het werd over de hele wereld lve op TV uitgezonden, incl. in New York.
Jij wil dus suggereren dat alle New Yorkers het alleen op TV hebben gekeken, zelfs als ze uitzicht hadden op het WTC?
Wat in hemelsnaam het nut van deze theorie?
Je vergeet voor het gemak wel even dat met 500mph zo’n vliegtuig een megahoge hoeveelheid kinetische energie bezit. Wel mooi dat je totaal blind bent voor alle andere argumenten en volledig op je eigen theorie zit.quote:Op maandag 6 april 2020 09:34 schreef Donderjagen het volgende:
Ook interessant om te zien:
[..]
Twee blikjes die een compleet gebouwencomplex bestaande uit 7 gebouwen volledig vernietigen.![]()
Je vraagt je gelijk af waarom kogels puntig en van massief lood zijn en niet gewoon hol en van aluminium.
Deze zegt eigenlijk wel genoeg:
[ afbeelding ]
Meer hoef je niet uit te leggen.
En we zijn weer beland bij "ze reageren niet zoals ik verwacht dus is het fake".quote:Ga maar eens een dag of wat heel goed naar dergelijke filmpjes kijken en analyseer vooral de mensen en de manier waarop ze spreken (een script volgen). Ze voelen "synthetisch" aan. Het zijn niets meer dan Hollywood producties.
Rustaaaag! Ik ben ook gewoon nog aan het werk hoor.quote:Op maandag 6 april 2020 12:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Waarom reageer je niet op bovenstaande?
Ja de sfeer hier is erg vijandig.quote:Op maandag 6 april 2020 12:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Lijkt er wel op dan komen de passieve agressieve sneertjes weer uit de hoek, oftewel sneaky mensen beledigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |