Die is meteen weer de vergetelheid ingedoken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:05 schreef showtimer het volgende:
Heeft er nog iemand op de regenboogtrui geboden?

Overwogen, maar niet gedaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:05 schreef showtimer het volgende:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

100 zwaargewichten?quote:

Ik moest even nadenken wie dat ook alweer had...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:05 schreef showtimer het volgende:

Ik moest eerst nadenken wie ook alweer wereldkampioen is geworden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:05 schreef showtimer het volgende:

2017: 00u37quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:01 schreef showtimer het volgende:
2018: 23u46
2019: 23u28
Dat record komt er.

Mja...die Mads was welgeteld 1 week zeer goed in vorm.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:13 schreef Felagund het volgende:
Toch denk ik dat Mads nog best een aantal punten kan opleveren, dus als je hem voor weinig kan ophalen is het misschien nog een zinvolle aankoop.

Dit is typisch zo'n geval die nooit meer iets gaat winnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Misschien werkt de vloek wel andersom bij dikke Meds.

Er zijn echt 400 zinvollere aankopen. Maar er moeten 448 plekken gevuld worden dus je hebt nog steeds een puntquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:13 schreef Felagund het volgende:
Toch denk ik dat Mads nog best een aantal punten kan opleveren, dus als je hem voor weinig kan ophalen is het misschien nog een zinvolle aankoop.

Gezien de opwarming van de aarde zie ik dat niet meer zo snel gebeuren inderdaad. En een WK in Engeland krijgen we voorlopig ook niet meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is typisch zo'n geval die nooit meer iets gaat winnen.

24u zelfs volgens mij. En toen moest er een reserve invallenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Maar toen was de deadline volgens mij pas om 23 uur. Nu al om 22 uur, dus tijd zat.

En dan moet de gekte na de uitslag nog komen...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:17 schreef Fretwork het volgende:
Na het zien van deze hype wil ik me vast opgeven voor volgend jaar

Er spelen nu 2 volstrekte nobuddies waarvan ik me niet kan voorstellen dat wim daar aandachtig naar kijktquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:19 schreef showtimer het volgende:
Wel lichtjes zorgwekkend dat de steken van Wim uitblijven of is het spektakel op de BDO burelen dermate groot?

Het beste moet nog komen, de uitslag is er nog niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:17 schreef Fretwork het volgende:
Na het zien van deze hype wil ik me vast opgeven voor volgend jaar

Het commentaar van Roland Scholten is de ultieme therapie.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:19 schreef showtimer het volgende:
Wel lichtjes zorgwekkend dat de steken van Wim uitblijven of is het spektakel op de BDO burelen dermate groot?

Ja ik hou m'n eigen lijstje er de eerste ronde na voor extra genotquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:19 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
En dan moet de gekte na de uitslag nog komen...

Zal jij even balen als je ze allemaal zou hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja ik hou m'n eigen lijstje er de eerste ronde na voor extra genot

In 2018 had hij toch wel een aardig seizoen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn echt 400 zinvollere aankopen. Maar er moeten 448 plekken gevuld worden dus je hebt nog steeds een punt

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Maar dat is eigenlijk altijd het geval.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er spelen nu 2 volstrekte nobuddies waarvan ik me niet kan voorstellen dat wim daar aandachtig naar kijkt

Nee hoor, hoe dan ook te laatquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:21 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Zal jij even balen als je ze allemaal zou hebben

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Wim slaapt nooit voor vijf uur 's nachts.quote:

Het is BDO darts, dus correct.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dat is eigenlijk altijd het geval.

Gisteren heeft Pol Hoken staan schroeien, maar verpeste in de laatste leg zijn 100+ gemiddelde. We hadden op een haar na voor het eerst in 30 jaar een 9-dart kunnen hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is BDO darts, dus correct.

NIETquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:33 schreef wimderon het volgende:
(Maar eerst nog even wat teasers voor Mani)

Dit had ik dus niet willen weten.quote:

Sarreau....quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:36 schreef wimderon het volgende:
Tien maal Marc Sarreau, jawel!
Tien maal René Higuita, jawel!
Negen maal Marc Hirschi, jawel!

quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:36 schreef wimderon het volgende:
Vier keer bingoquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:37 schreef wimderon het volgende:
Vier maal tussen de 30 en 40 op Sem, jeetje.

Dit is niet leukquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:36 schreef wimderon het volgende:

Greg Ebola?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:38 schreef wimderon het volgende:
Er is zesenzestig miljoen geboden op een Sloveense wielrenner.

En dat is niet het hoogste?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:38 schreef wimderon het volgende:

Pogacarquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:38 schreef wimderon het volgende:
 anders had Wim wel de Roog genoemd
 anders had Wim wel de Roog genoemd

Pogacarfanboys.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:38 schreef wimderon het volgende:

Boven de 30?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:39 schreef Bill_Hillie het volgende:
Haha 10 man op Marc Sarreau...maar ik houd hoop

WTFquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:38 schreef wimderon het volgende:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Oh, nu wordt het spannend.quote:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Punten scoren in die gehandicapte koersjes in Frankrijk.quote:

Die snap ik ook niet helemaal, nee.quote:

Roglic aub.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:38 schreef wimderon het volgende:

Die mag dit jaar ook 3 koersen rijden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:41 schreef wimderon het volgende:
Er is zelfs een Chinees over de toonbank gegaan!

Als ik die maar heb ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:41 schreef wimderon het volgende:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

LyuGod heeft pas nut na de zomerse transferperiode.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:41 schreef wimderon het volgende:

Ik ga 31 keer dood, bij het openen van elke PM.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Hij zit echt te genieten he nu, die wim. Terwijl wij dood aan het gaan zijn.

En voor Primoz?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die snap ik ook niet helemaal, nee.
66 miljoen op Pogaicar vind ik ook wat veel.

Ik doe er met veel plezier afstand van, had al verwacht dat de Huigit ontzettend duur zou worden na een mooi jaartje schroeien.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:41 schreef Pistolero het volgende:
Benieuwd of er iemand nog meer geld heeft stukgesmeten op Higuita dan ik.

Schiet nu maar opquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ga 31 keer dood, bij het openen van elke PM.

Jezus, dan heb ik die sowieso niet. Wat een ellende. Nu al.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:41 schreef Pistolero het volgende:
Benieuwd of er iemand nog meer geld heeft stukgesmeten op Higuita dan ik.

Ik verwacht eigenlijk niet dat ik hem heb, maar goed.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe er met veel plezier afstand van, had al verwacht dat de Huigit ontzettend duur zou worden na een mooi jaartje schroeien.

Eng kliekje zijn we toch.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Typisch dat we toch weer velen voor dezelfde kiezen.

Je kreeg 'm nota bene in de schoot geworpen omdat het mijn 15e renner wasquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe er met veel plezier afstand van, had al verwacht dat de Huigit ontzettend duur zou worden na een mooi jaartje schroeien.

Ik begin dan ook wel heel benieuwd te worden waar zoal niet op geboden isquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Typisch dat we toch weer velen voor dezelfde kiezen.

Erg vriendelijk gebaar weer van jou.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kreeg 'm nota bene in de schoot geworpen omdat het mijn 15e renner was
Wat had kunnen zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |