Sarreau....quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:36 schreef wimderon het volgende:
Tien maal Marc Sarreau, jawel!
Tien maal René Higuita, jawel!
Negen maal Marc Hirschi, jawel!
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:36 schreef wimderon het volgende:
Vier keer bingoquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:37 schreef wimderon het volgende:
Vier maal tussen de 30 en 40 op Sem, jeetje.
Dit is niet leukquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:36 schreef wimderon het volgende:
Greg Ebola?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:38 schreef wimderon het volgende:
Er is zesenzestig miljoen geboden op een Sloveense wielrenner.
En dat is niet het hoogste?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:38 schreef wimderon het volgende:
Pogacarquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:38 schreef wimderon het volgende:
Pogacarfanboys.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:38 schreef wimderon het volgende:
Boven de 30?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:39 schreef Bill_Hillie het volgende:
Haha 10 man op Marc Sarreau...maar ik houd hoop
WTFquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:38 schreef wimderon het volgende:
Oh, nu wordt het spannend.quote:
Punten scoren in die gehandicapte koersjes in Frankrijk.quote:
Die snap ik ook niet helemaal, nee.quote:
Roglic aub.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:38 schreef wimderon het volgende:
Die mag dit jaar ook 3 koersen rijden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:41 schreef wimderon het volgende:
Er is zelfs een Chinees over de toonbank gegaan!
Als ik die maar heb ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:41 schreef wimderon het volgende:
LyuGod heeft pas nut na de zomerse transferperiode.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:41 schreef wimderon het volgende:
Ik ga 31 keer dood, bij het openen van elke PM.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Hij zit echt te genieten he nu, die wim. Terwijl wij dood aan het gaan zijn.
En voor Primoz?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die snap ik ook niet helemaal, nee.
66 miljoen op Pogaicar vind ik ook wat veel.
Ik doe er met veel plezier afstand van, had al verwacht dat de Huigit ontzettend duur zou worden na een mooi jaartje schroeien.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:41 schreef Pistolero het volgende:
Benieuwd of er iemand nog meer geld heeft stukgesmeten op Higuita dan ik.
Schiet nu maar opquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ga 31 keer dood, bij het openen van elke PM.
Jezus, dan heb ik die sowieso niet. Wat een ellende. Nu al.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:41 schreef Pistolero het volgende:
Benieuwd of er iemand nog meer geld heeft stukgesmeten op Higuita dan ik.
Ik verwacht eigenlijk niet dat ik hem heb, maar goed.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe er met veel plezier afstand van, had al verwacht dat de Huigit ontzettend duur zou worden na een mooi jaartje schroeien.
Eng kliekje zijn we toch.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Typisch dat we toch weer velen voor dezelfde kiezen.
Je kreeg 'm nota bene in de schoot geworpen omdat het mijn 15e renner wasquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe er met veel plezier afstand van, had al verwacht dat de Huigit ontzettend duur zou worden na een mooi jaartje schroeien.
Ik begin dan ook wel heel benieuwd te worden waar zoal niet op geboden isquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Typisch dat we toch weer velen voor dezelfde kiezen.
Erg vriendelijk gebaar weer van jou.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kreeg 'm nota bene in de schoot geworpen omdat het mijn 15e renner was![]()
Wat had kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |