Er spelen nu 2 volstrekte nobuddies waarvan ik me niet kan voorstellen dat wim daar aandachtig naar kijktquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:19 schreef showtimer het volgende:
Wel lichtjes zorgwekkend dat de steken van Wim uitblijven of is het spektakel op de BDO burelen dermate groot?
Het beste moet nog komen, de uitslag is er nog niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:17 schreef Fretwork het volgende:
Na het zien van deze hype wil ik me vast opgeven voor volgend jaar
Het commentaar van Roland Scholten is de ultieme therapie.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:19 schreef showtimer het volgende:
Wel lichtjes zorgwekkend dat de steken van Wim uitblijven of is het spektakel op de BDO burelen dermate groot?
Ja ik hou m'n eigen lijstje er de eerste ronde na voor extra genotquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:19 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
En dan moet de gekte na de uitslag nog komen...
Zal jij even balen als je ze allemaal zou hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja ik hou m'n eigen lijstje er de eerste ronde na voor extra genot
In 2018 had hij toch wel een aardig seizoen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn echt 400 zinvollere aankopen. Maar er moeten 448 plekken gevuld worden dus je hebt nog steeds een punt
Maar dat is eigenlijk altijd het geval.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er spelen nu 2 volstrekte nobuddies waarvan ik me niet kan voorstellen dat wim daar aandachtig naar kijkt
Nee hoor, hoe dan ook te laatquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:21 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Zal jij even balen als je ze allemaal zou hebben
Wim slaapt nooit voor vijf uur 's nachts.quote:
Het is BDO darts, dus correct.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dat is eigenlijk altijd het geval.
Gisteren heeft Pol Hoken staan schroeien, maar verpeste in de laatste leg zijn 100+ gemiddelde. We hadden op een haar na voor het eerst in 30 jaar een 9-dart kunnen hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is BDO darts, dus correct.
NIETquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:33 schreef wimderon het volgende:
(Maar eerst nog even wat teasers voor Mani)
Dit had ik dus niet willen weten.quote:
Sarreau....quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:36 schreef wimderon het volgende:
Tien maal Marc Sarreau, jawel!
Tien maal René Higuita, jawel!
Negen maal Marc Hirschi, jawel!
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:36 schreef wimderon het volgende:
Vier keer bingoquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:37 schreef wimderon het volgende:
Vier maal tussen de 30 en 40 op Sem, jeetje.
Dit is niet leukquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:36 schreef wimderon het volgende:
Greg Ebola?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:38 schreef wimderon het volgende:
Er is zesenzestig miljoen geboden op een Sloveense wielrenner.
En dat is niet het hoogste?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:38 schreef wimderon het volgende:
Er is zesenzestig miljoen geboden op een Sloveense wielrenner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |