Mag zij de meubels uitkiezen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eerst de verhuizing maar eens afwachten
Neequote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag zij de meubels uitkiezen?
O boy. Wat is er op?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Welke FOK!ster is er op NPO3 te zien nu?
Dit is toch wel een van de grappigste dingen die je ooit hebt gezegd.quote:
O god. * even zoekenquote:
Kite-chick zou ik ook wel verliefd op worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat een week dier word jij, ben je verliefd?
wasda? film?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:32 schreef Californium het volgende:
Morgen naar Jojo Rabbit. Iemand al gezien?
Nee, dat kan ik niet meerquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat een week dier word jij, ben je verliefd?
Faxie niet te veel eer geven.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je mist het beste deel, zwartjoekel
* sporten gaatquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kite-chick zou ik ook wel verliefd op worden.
Yes!quote:
Deze man weetquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kite-chick zou ik ook wel verliefd op worden.
De nieuwe fitgirl.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:36 schreef Koen66 het volgende:
Kite-Chick is hier een dingetje tegenwoordig?
Air is er even niet om je van repliek te voorzien.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:32 schreef Californium het volgende:
Ehm... oké...?quote:
Kquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Air is er even niet om je van repliek te voorzien.
Vlg keer beter.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga het toch even proberen, Air-style.
Ok!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is nu wel een beetje koud, maar wat dacht je van april?
Wil ik graag heen met jou.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:32 schreef Californium het volgende:
Ja lijkt me leuk Faxie als je Cali en mij les kunt geven! Goede date voor ons, bedankt voor het meedenken!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok!
Lijkt me best eens grappig trouwens
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok!
Lijkt me best eens grappig trouwens
Nog beterquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja lijkt me leuk Faxie als je Cali en mij les kunt geven! Goede date voor ons, bedankt voor het meedenken!
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja lijkt me leuk Faxie als je Cali en mij les kunt geven! Goede date voor ons, bedankt voor het meedenken!
Ksssstquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sorry! Ik ga al met mensenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil ik graag heen met jou.
Late film neem ik aan, kun je zo blijven slapen.![]()
![]()
![]()
Ja een dagje blokarten of kitebuggien ofzo zou leuk zijn, alleen lastig in te plannen vanwege windzekerheidquote:
Dan moet je Cherrylips meenemen. Huehue.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja een dagje blokarten of kitebuggien ofzo zou leuk zijn, alleen lastig in te plannen vanwege windzekerheid
Wiequote:
16 jaarquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:43 schreef Californium het volgende:
Domme doos bij vier handen op 1 buik. Had ze niet even kunnen uitzoeken wie ze voor zich had?!
Dat ookquote:
Daar draait dat programma toch op? Tienermoeders?quote:
Ik kijk bijna geen Nederlandse TV meer; laatste keer dat ik er voorbij zapte was er ook een meisje van 18 die nog rookte tijdens haar zwangerschap volgens mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar draait dat programma toch op? Tienermoeders?
Dat zal jaquote:
Een condoom correct gebruiken was al te ingewikkeldquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:43 schreef Californium het volgende:
Domme doos bij vier handen op 1 buik. Had ze niet even kunnen uitzoeken wie ze voor zich had?!
Ik ken het verder ook niet, maar dacht juist dat dat de hele opzet was.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk bijna geen Nederlandse TV meer; laatste keer dat ik er voorbij zapte was er ook een meisje van 18 die nog rookte tijdens haar zwangerschap volgens mij.
Goed puntquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Een condoom correct gebruiken was al te ingewikkeld
Ik eigenlijk alleen consumenten programma's en RTL nieuws bij het ontbijt. Netflix en games zijn veelal een beter alternatiefquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk bijna geen Nederlandse TV meer; laatste keer dat ik er voorbij zapte was er ook een meisje van 18 die nog rookte tijdens haar zwangerschap volgens mij.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Sorry! Ik ga al met mensenvolgende keer beter
Die is best leukquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:50 schreef Californium het volgende:
Ik ga nog even wat Rick and Morty kijken en chillen
Fijne avond
Deze man weet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen consumenten programma's en RTL nieuws bij het ontbijt. Netflix en games zijn veelal een beter alternatief
Hoi, doeiquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:50 schreef Californium het volgende:
Ik ga nog even wat Rick and Morty kijken en chillen
Fijne avond
Heb je geen dekens?quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:19 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat heb ik het koud. Lig er gewoon wakker van.
Ik kom je wel warm houden.quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:19 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat heb ik het koud. Lig er gewoon wakker van.
Hoiiquote:
Ja, eindelijk weer sportenquote:Op woensdag 8 januari 2020 08:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hebben we er weer zin in vandaag?
Sinds de feestdagen eindelijk weer?quote:
ik heb in zoveel dingen zinquote:Op woensdag 8 januari 2020 08:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoii![]()
Hebben we er weer zin in vandaag?
ik eergisteren.quote:
Ja vorige week was het 1 januari en ging het ook al niet doorquote:Op woensdag 8 januari 2020 08:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinds de feestdagen eindelijk weer?
Zoals?quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb in zoveel dingen zin
[..]
ik eergisteren.
vanavond weer
Jij sport dus 1 keer in de week?quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ja vorige week was het 1 januari en ging het ook al niet door
Ja de les is alleen op woensdag. Ik moet nog wat erbij doen voor mezelf...quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij sport dus 1 keer in de week?
Sportenquote:Op woensdag 8 januari 2020 08:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals?
Ik ook eergisteren en vanavond weer inderdaad
Weet je al wat je erbij wil doen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ja de les is alleen op woensdag. Ik moet nog wat erbij doen voor mezelf...
Bekerwedstrijd van?quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sporten
Pasta met kip
de bekerwedstrijd van vanavond
Buurmeisje
Slapen
Het weekend
om maar wat dingen te noemen
Borussia Dortmund tegen SG BBM Bietigheim (duits dames handbal)quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bekerwedstrijd van?![]()
Zin in slapen heb ik ook altijd inderdaad, maar volgens mij was dat al bekend![]()
Weekend duurt nog even
Oh nicequote:Op woensdag 8 januari 2020 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Borussia Dortmund tegen SG BBM Bietigheim (duits dames handbal)
dit is 1 van de kwartfinales.
en ik heb een kaart voor het weekend met de halve finale en finale, dus deze wedstrijd bepaald voor wie ik fan ben dat weekend
nee, dat weekend is pas in meiquote:Op woensdag 8 januari 2020 08:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh niceDus dit weekend een tripje naar Duitsland?
maar goed ook, ik heb de afgelopen 2 weken al 3 wedstrijden in duitsland gezienquote:
Ja iets wat ik niet doen wil, iets met gewichten, maar das zo saai.quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet je al wat je erbij wil doen?
Ja, ga je regelmatig naar Duitsland? Woon je dichtbij de grens?quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar goed ook, ik heb de afgelopen 2 weken al 3 wedstrijden in duitsland gezien
Oh, maar dan kan je gewoon naar iets anders kijken toch?quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ja iets wat ik niet doen wil, iets met gewichten, maar das zo saai.
Crossfit*. Iets met gewichten, maar niet saai.quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ja iets wat ik niet doen wil, iets met gewichten, maar das zo saai.
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Limburg he.quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ga je regelmatig naar Duitsland? Woon je dichtbij de grens?
Ah, wist ik nietquote:Op woensdag 8 januari 2020 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Limburg he.
Ik ben binnen een kwartier in Duitsland of in Belgie.
Ben sneller in Frankrijk dan in Amsterdam
Frankrijk niet, daar spreken ze Frans, daar kan ik niks meequote:Op woensdag 8 januari 2020 09:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, wist ik nietGa je vaak naar Duitsland/België/Frankrijk?
quote:Op woensdag 8 januari 2020 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Frankrijk niet, daar spreken ze Frans, daar kan ik niks mee
heb je die naaktfoto's gekocht?quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geld gedoneerd aan de koala's
wel goed dat je het gedaan hebt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik moest betalen om mijn eigen naaktfoto's te delen.
Bahquote:Op woensdag 8 januari 2020 09:44 schreef gianni61 het volgende:
mijn koffie stond hier al 3 kwartier niks te doen.
wel goede temperatuur voor een atje
quote:Op woensdag 8 januari 2020 09:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Crossfit*. Iets met gewichten, maar niet saai.Heeft crossfit zin als je maar 1/2x per week gaat?SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Nananananana, nananaquote:
Koude koffie die niet zo bedoeld is, is wel echt viesss.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nananananana, nanana
Atje voor de sfeer, voor de sfeer
Atje voor de sfeer
was nog niet helemaal koud. was nog net acceptabel
bedoel je 1 a 2 keer? of 0,5 keer?quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heeft crossfit zin als je maar 1/2x per week gaat?
Meer zin dan niks doen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 a 2x iddquote:Op woensdag 8 januari 2020 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bedoel je 1 a 2 keer? of 0,5 keer?
daarnaast heeft sporten natuurlijk altijd wel zin.
Mozy gaat zo'n 2x, soms 3x per week en die heeft wel enorme vooruitgang geboekt qua spierkracht en conditie.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op zich is crossfit wel fullbody meestal dus dan kun je met 2x ook progressie boeken.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 a 2x idd. En ja, dat zeker, maar er zijn wel sporten waarbij je te weinig spierkracht opbouwt met die frequentie waardoor je wellicht geen vooruitgang boekt. Maar dat vraag ik me dus af, van crossfit
.
Ook weer waar. Niet dat ik ga crossfitten hoor, regular gym is wel genoegquote:Op woensdag 8 januari 2020 10:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Op zich is crossfit wel fullbody meestal dus dan kun je met 2x ook progressie boeken.
Bij ons zeggen ze inderdaad altijd 'één is geen'quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 a 2x idd. En ja, dat zeker, maar er zijn wel sporten waarbij je te weinig spierkracht opbouwt met die frequentie waardoor je wellicht geen vooruitgang boekt. Maar dat vraag ik me dus af, van crossfit
.
Dat kun je wel stellen.quote:
ik ben eerder een fatboyquote:
slim ben ik ook nog welquote:
Ik heb gisteren Maryland Disorder gezien.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben voor het eerst in tijden weer eens een film aan het downloaden. Ik heb hem over zeven weken binnen.
Voor m'n sanity blijf ik weg uit die reeks.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen.
Moet je eens voor de verandering in het datingtopic koekeloeren, daar hebben ze polsen als staalkabels !!
Facepalmen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:36 schreef STING het volgende:
Net als pareltjes zoals R&P / Waarom de afkeer tegen incel topics?
Nu nog een weekquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Maryland Disorder gezien.
Ik kan hem je aanraden.
Precies, ik heb m'n hand afdrukken nog steeds in m'n gezicht staan. Krijg al kamervragen van collega's enzo.quote:
Download Maryland Disorder dan.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu nog een weekEn de andere serie die ik al een maand probeer binnen te halen, heeft geen seeders.
Idd, sporten als een fitgirl is iets anders dan eten als een fitgirl. Doe nu wel een poging tot een minder fatgirl dieet, want dat maakt bodyweight oefeningen een stuk makkelijker.quote:
Fattylife FTW!quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Idd, sporten als een fitgirl is iets anders dan eten als een fitgirl. Doe nu wel een poging tot een minder fatgirl dieet, want dat maakt bodyweight oefeningen een stuk makkelijker.
Je bent al doorverwezen naar een blijf van m'n lijf-huis?quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Precies, ik heb m'n hand afdrukken nog steeds in m'n gezicht staan. Krijg al kamervragen van collega's enzo.
ik probeer momenteel of dry januari een positief effect heeft op mijn gewicht.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Idd, sporten als een fitgirl is iets anders dan eten als een fitgirl. Doe nu wel een poging tot een minder fatgirl dieet, want dat maakt bodyweight oefeningen een stuk makkelijker.
Dan moet je er in een dergelijke maand wel blij blowen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer momenteel of dry januari een positief effect heeft op mijn gewicht.
wordt tijd dat er weer wat af gaat
blowenquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan moet je er in een dergelijke maand wel blij blowen.
Ik heb dit jaar nog geen dag niet gezopen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer momenteel of dry januari een positief effect heeft op mijn gewicht.
wordt tijd dat er weer wat af gaat
Gewoon elk jaar een wet december in plaats van een dry januari.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen dag niet gezopen.![]()
Doen we na Sinterklaas maar weer eens.
Ik heb dit jaar nog geen dag geen chocola opquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:46 schreef Q. het volgende:
[..]
nu dus een week nog niet gedronken.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen dag geen chocola op![]()
Hoe meer ik me ertegen verzet, hoe meer ik faal.
Dan rook je de verkeerde wiet. Je moet die flink bespoten rommel hebben, waar je een half etmaal voor pampus van ligt als je een stro'tje hebt gerookt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blowen
wat zou dat moeten helpen? daar krijg je toch alleen honger van?
Ik een paar jaar geleden toen ik aan een antibiotica-kuur zat waar echt geen drank bij mocht.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu dus eenw eek nog niet gedronken.
laatste keer dat ik 7 dagen aan 1 stuk geen bier heb gehad was ik 15 ofzo
Fat december!quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon elk jaar een wet december in plaats van een dry januari.
Dacht dat je tijdens eerdere keren afvallen ook weleens redelijk gestopt was met alcoholische versnaperingen? scheelt iig wel lekker veel kcal.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu dus een week nog niet gedronken.
laatste keer dat ik 7 dagen aan 1 stuk geen bier heb gehad was ik 15 ofzo
Geef het nog een week en het gaat vast makkelijkerquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen dag geen chocola op![]()
Hoe meer ik me ertegen verzet, hoe meer ik faal.
Gewoon weer ergens een ontsteking oplopen. Aan je lever.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik een paar jaar geleden toen ik aan een antibiotica-kuur zat waar echt geen drank bij mocht.
ik rook helemaal geen wiet meer.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan rook je de verkeerde wiet. Je moet die flink bespoten rommel hebben, waar je een half etmaal voor pampus van ligt als je een stro'tje hebt gerookt.
Ook niet op 1 januari om 00:00?quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:50 schreef rival het volgende:
Heb het hele jaar nog geen druppel alcohol gedronken!
nee, alcohol is er altijd wel in gebleven.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Dacht dat je tijdens eerdere keren afvallen ook weleens redelijk gestopt was met alcoholische versnaperingen? scheelt iig wel lekker veel kcal.
de eerste 3 a 4 uur van dit jaar laat ik even buiten beschouwingquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:50 schreef rival het volgende:
Heb het hele jaar nog geen druppel alcohol gedronken!
Zo werkt het niet hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de eerste 3 a 4 uur van dit jaar laat ik even buiten beschouwing
Alcohol staat wel bekend als een aardige dik maker, als je het veel consumeert.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, alcohol is er altijd wel in gebleven.
we zullen het zien.
Boefje.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik lieg sowieso want bedenk me net dat ik zaterdag nog een biertje heb gedronken
joh, je meent hetquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:55 schreef STING het volgende:
[..]
Alcohol staat wel bekend als een aardige dik maker, als je het veel consumeert.
Ja daarom drink ik het niet. Ben al vet zat.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:55 schreef STING het volgende:
[..]
Alcohol staat wel bekend als een aardige dik maker, als je het veel consumeert.
Je leek nog een beetje te twijfelen of het gaat helpen, maar kan me ook voorstellen, eerst zien dan gelovenquote:
Meer CL.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom drink ik het niet. Ben al vet zat.
ik merkte zaterdag ochtend wel al dat ik een stuk frisser op de fiets zat dan op een normale zaterdagmorgenquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
Je leek nog een beetje te twijfelen of het gaat helpen, maar kan me ook voorstellen, eerst zien dan geloven
Goed bezigquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik merkte zaterdag ochtend wel al dat ik een stuk frisser op de fiets zat dan op een normale zaterdagmorgen
ik heb dit zaterdag avond wel gecompenseerd door te gaan wokkenquote:
Wokken hoeft niet ongezond te zijn. Ligt er maar net aan wat je allemaal eet.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dit zaterdag avond wel gecompenseerd door te gaan wokken
Fijnquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik merkte zaterdag ochtend wel al dat ik een stuk frisser op de fiets zat dan op een normale zaterdagmorgen
nee, ongezond was het niet, maar wel ontzettend veelquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wokken hoeft niet ongezond te zijn. Ligt er maar net aan wat je allemaal eet.
Gisteren ben ik gaan all-you-can-eaten bij ons favoriete sushirestaurant. Daar heb ik best gezond gegeten. Wel meer dan ik anders op een avondmaaltijd zou doen
Als je dat niet elke dag doet, is dat helemaal niet ergquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ongezond was het niet, maar wel ontzettend veel
en als hoofdgerecht?quote:
Prima toch?quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar moet ik het mee doenMaar het is wel een aardige bak groentensoep.
Arme jij. Onmenselijk ditquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doen wij ook wel eens inderdaad, soep en broodje als avondeten. Prima tochquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje kruidenboter op het broodjequote:Op woensdag 8 januari 2020 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doen wij ook wel eens inderdaad, soep en broodje als avondeten. Prima toch
dan heb ik na een uur weer hongerquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doen wij ook wel eens inderdaad, soep en broodje als avondeten. Prima toch
Lekkerquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje kruidenboter op het broodje
Honger hoef je niet altijd te stillen. Dat is al een goede stap naar afvallenquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan heb ik na een uur weer honger
Wat? Neequote:Op woensdag 8 januari 2020 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Honger hoef je niet altijd te stillen. Dat is al een goede stap naar afvallen
you monsterquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Ik heb de honger leren omarmen, ik weet dat ik de honger niet direct hoef te stillen, soms is wachten tot je volgende maaltijd (bijvoorbeeld bij soep als avondeten en dan wachten tot je ontbijt) alleen maar goed voor jequote:
Hele nacht wakker liggen van de trekquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Wij ook, zaterdag was soepquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Aten jullie thuis op zaterdag altijd brood dan? Wij ook/wel
Geen last vanquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hele nacht wakker liggen van de trek
Ik voel me wel altijd lekker dun als ik honger heb. Duurt nooit lang.
bij mn ouders vroeger ook.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
mag ik niet gewoon jou omarmen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb de honger leren omarmen, ik weet dat ik de honger niet direct hoef te stillen, soms is wachten tot je volgende maaltijd (bijvoorbeeld bij soep als avondeten en dan wachten tot je ontbijt) alleen maar goed voor jeIk ben daardoor fitter, energieker en mooi slank
Maar ieder zijn ding natuurlijk![]()
Ja, soep en broodquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb de honger leren omarmen, ik weet dat ik de honger niet direct hoef te stillen, soms is wachten tot je volgende maaltijd (bijvoorbeeld bij soep als avondeten en dan wachten tot je ontbijt) alleen maar goed voor jeIk ben daardoor fitter, energieker en mooi slank
tevens: pics van je mooi slank.quote:
Ik ben mooi dikquote:
Wie geloof je nou eerder, iemand die geld verdiend met jouw komst of de slanke medemens?quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben mooi dik![]()
En ik mag geen honger hebben van de diëtist/dokter/fysio want dat betekent dat ik te laat ben met eten of te weinig heb gegeten
2020 is het jaar van de waarheid!quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:20 schreef CherryLips het volgende:
'Nee CL, valt best mee CL, je bent niet lelijk CL.'
Zeggen we al jaren tegen je.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:20 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Het zijn slanke medemensen die aan mij verdienen. Shit wat nuquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Wie geloof je nou eerder, iemand die geld verdiend met jouw komst of de slanke medemens?
kan ik niet zeggen, want ik weet het nietquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Embrace the hungerrrr!quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Embrace the hungerrrr!
Klinkt bijna vampirisch
[ afbeelding ]
Geloof me nou maarquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik niet zeggen, want ik weet het niet
O, daravoor heb ik een zak cips op m'n nachtkastje.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:23 schreef rival het volgende:
Ik ga vaak zat met een knorrende maag naar bed!
oke oke.quote:
Maar dan moet je eruit om te poetsen, en poetsen vlak na iets nuttigen is helemaal slecht voor je tanden.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, daravoor heb ik een zak cips op m'n nachtkastje.
Chomp chomp chomp.
Ik ben eigenlijk ook >100kg.
Internet-life!
jaquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dan moet je eruit om te poetsen, en poetsen vlak na iets nuttigen is helemaal slecht voor je tanden.
Of ben jij er zo eentje die dan snackt en lekker gaat slapen
Denk dat Ang3l wel tussen de paprikachips in bed in slaap valt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dan moet je eruit om te poetsen, en poetsen vlak na iets nuttigen is helemaal slecht voor je tanden.
Ik moet hierdoor denken aan wat ik van de week zag van Daniël Arendsquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, geen fan? Ik vind sommige dingen van hem wel grappigquote:
ik vind hem grappiger dan de meeste hedendaagse cabaretiers.quote:
Zeker geen fanquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, geen fan? Ik vind sommige dingen van hem wel grappig
Hahahaquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker geen fan
Oh er zitten zeker grappige stukken tussen hoor maar ik vind hem over het algemeen een kwal
Ik vind cabaretiers zelden grappig eigenlijkquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind hem grappiger dan de meeste hedendaagse cabaretiers.
steeds minder inderdaad.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind cabaretiers zelden grappig eigenlijk![]()
Die indo dan?quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
steeds minder inderdaad.
Al vind ik mensen als Philipe Geubels dan wel weer leuk.
dat is Daniël Arends toch?quote:
Oh spuit 11quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sla hemquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HahahaMijn vriend verteld zijn grappen soms zoals Daniël Arends dat doet
Nee, want ik vind dat dus wel leukquote:
Waarom gekquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:23 schreef rival het volgende:
Ik ga vaak zat met een knorrende maag naar bed!
jij begint..quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:55 schreef Ang3l het volgende:
"Toss a coin to your Witcher, oh valley of plenty"
Make. It. Stop.
Laatst zat ik bij zo'n stand-up comedy night en vond van de 3 acts er een grappig. Was een cadeau voor mijn verjaardag ook nog eensquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:55 schreef Ang3l het volgende:
"Toss a coin to your Witcher, oh valley of plenty"
Make. It. Stop.
Bij LAB-1?quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst zat ik bij zo'n stand-up comedy night en vond van de 3 acts er een grappig. Was een cadeau voor mijn verjaardag ook nog eens
Ik heb t nog niet aangedrufd.quote:
Ja dan snap ik het welquote:Op woensdag 8 januari 2020 08:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee lig altijd maar wat naakt en onbedekt op de vloer.
Natalie Imbruglia zal trots op je zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee lig altijd maar wat naakt en onbedekt op de vloer.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
Natalie Imbruglia zal trots op je zijn.
Het kost maar 5 euro, maar ik heb daar 1 van de meest awkward sessies ooit moeten aanschouwenquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t nog niet aangedrufd.
Net als die improv shows bij S-PLAZA.
Heb een vrij specifieke sense of humor
quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
Natalie Imbruglia zal trots op je zijn.
Ok, hij is misschien ook trots op je.quote:
Vaccine injury?quote:
Ik heb de communie gedaan, ik ben immuun voor HOMOquote:
True. Daar kwam mijn liefde voor penetratie vandaan.quote:
Ik ook. En vormsel. En gedoopt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb de communie gedaan, ik ben immuun voor HOMO
Gayzus Christus zelfquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. En vormsel. En gedoopt.
Now look at me!
Worship me!quote:
Hmmmmmzzzz let me think about it.quote:
zin in een groot bord pasta.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Zin in warme appeltaart.
Niet op die manier, vunzigers.
Thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zin in een groot bord pasta.
met heul veul Parmezaanse kaas
zelf koken ..!quote:
Raad eens wat ik volgend weekend ga etenquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zin in een groot bord pasta.
met heul veul Parmezaanse kaas
Pizza taco.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Raad eens wat ik volgend weekend ga eten
bedoel je hiermee :quote:
Boos?quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Luie flikker, bereid je eigen voedsel maar
Ik heb een saladequote:
Jeetje wat ga.... wat uh, ja, leuk en niet rollenpatroonbevestigend!quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga straks denk ik een cake bakken voor mijn collega's morgen
Het is 2020 vriend. Vrouwen in de keuken kan echt niet meer.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeetje wat ga.... wat uh, ja, leuk en niet rollenpatroonbevestigend!
Ik weet niet of ik een cake kan bakken
Cakes versieren dat wel!
En cupcakes met de cupcake machine!
Hihi nee grapje gekkie. Pastaaaa ga ik eten. Nom.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bedoel je hiermee :
die diepvries hamburgerbroodjes met pizza topping?
een pizza belegd met hamburgers?
een pizza belegd als hamburger?
een hamburger met 2 pizzas als bun?
ik heb alle varianten al een voorbij zien komen
Je bent wel veel bezig met flexibel zijn. Is dat voor specifieke doeleindenquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een salade
Want vanavond Pilates en Yoga, al om 19:00.
En da's met volle maag een beetje kotserig
maar nu heb ik zin in 2 pizzas met een dikke plak gehakt er tussenquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi nee grapje gekkie. Pastaaaa ga ik eten. Nom.
Ook een goed plan. Eten, sowieso.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar nu heb ik zin in 2 pizzas met een dikke plak gehakt er tussen
Heb je knappe collega's ja?quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga mijn collega's eens een fijne creampie bakken.
Glijdt de paargepunte lans beter naar binnen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bent wel veel bezig met flexibel zijn. Is dat voor specifieke doeleinden?
Ik las penis.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Zaterdag ook weer yoga. M'n pens zit steeds in de weg.
Ik ben het met je eensquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is 2020 vriend. Vrouwen in de keuken kan echt niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |