Mag zij de meubels uitkiezen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eerst de verhuizing maar eens afwachten
Neequote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag zij de meubels uitkiezen?
O boy. Wat is er op?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Welke FOK!ster is er op NPO3 te zien nu?
Dit is toch wel een van de grappigste dingen die je ooit hebt gezegd.quote:
O god. * even zoekenquote:
Kite-chick zou ik ook wel verliefd op worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat een week dier word jij, ben je verliefd?
wasda? film?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:32 schreef Californium het volgende:
Morgen naar Jojo Rabbit. Iemand al gezien?
Nee, dat kan ik niet meerquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat een week dier word jij, ben je verliefd?
Faxie niet te veel eer geven.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je mist het beste deel, zwartjoekel
* sporten gaatquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kite-chick zou ik ook wel verliefd op worden.
Yes!quote:
Deze man weetquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kite-chick zou ik ook wel verliefd op worden.
De nieuwe fitgirl.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:36 schreef Koen66 het volgende:
Kite-Chick is hier een dingetje tegenwoordig?
Air is er even niet om je van repliek te voorzien.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:32 schreef Californium het volgende:
Ehm... oké...?quote:
Kquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Air is er even niet om je van repliek te voorzien.
Vlg keer beter.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga het toch even proberen, Air-style.
Ok!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is nu wel een beetje koud, maar wat dacht je van april?
Wil ik graag heen met jou.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:32 schreef Californium het volgende:
Ja lijkt me leuk Faxie als je Cali en mij les kunt geven! Goede date voor ons, bedankt voor het meedenken!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok!
Lijkt me best eens grappig trouwens
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok!
Lijkt me best eens grappig trouwens
Nog beterquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja lijkt me leuk Faxie als je Cali en mij les kunt geven! Goede date voor ons, bedankt voor het meedenken!
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja lijkt me leuk Faxie als je Cali en mij les kunt geven! Goede date voor ons, bedankt voor het meedenken!
Ksssstquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sorry! Ik ga al met mensenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil ik graag heen met jou.
Late film neem ik aan, kun je zo blijven slapen.![]()
![]()
![]()
Ja een dagje blokarten of kitebuggien ofzo zou leuk zijn, alleen lastig in te plannen vanwege windzekerheidquote:
Dan moet je Cherrylips meenemen. Huehue.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja een dagje blokarten of kitebuggien ofzo zou leuk zijn, alleen lastig in te plannen vanwege windzekerheid
Wiequote:
16 jaarquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:43 schreef Californium het volgende:
Domme doos bij vier handen op 1 buik. Had ze niet even kunnen uitzoeken wie ze voor zich had?!
Dat ookquote:
Daar draait dat programma toch op? Tienermoeders?quote:
Ik kijk bijna geen Nederlandse TV meer; laatste keer dat ik er voorbij zapte was er ook een meisje van 18 die nog rookte tijdens haar zwangerschap volgens mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar draait dat programma toch op? Tienermoeders?
Dat zal jaquote:
Een condoom correct gebruiken was al te ingewikkeldquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:43 schreef Californium het volgende:
Domme doos bij vier handen op 1 buik. Had ze niet even kunnen uitzoeken wie ze voor zich had?!
Ik ken het verder ook niet, maar dacht juist dat dat de hele opzet was.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk bijna geen Nederlandse TV meer; laatste keer dat ik er voorbij zapte was er ook een meisje van 18 die nog rookte tijdens haar zwangerschap volgens mij.
Goed puntquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Een condoom correct gebruiken was al te ingewikkeld
Ik eigenlijk alleen consumenten programma's en RTL nieuws bij het ontbijt. Netflix en games zijn veelal een beter alternatiefquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk bijna geen Nederlandse TV meer; laatste keer dat ik er voorbij zapte was er ook een meisje van 18 die nog rookte tijdens haar zwangerschap volgens mij.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Sorry! Ik ga al met mensenvolgende keer beter
Die is best leukquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:50 schreef Californium het volgende:
Ik ga nog even wat Rick and Morty kijken en chillen
Fijne avond
Deze man weet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen consumenten programma's en RTL nieuws bij het ontbijt. Netflix en games zijn veelal een beter alternatief
Hoi, doeiquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:50 schreef Californium het volgende:
Ik ga nog even wat Rick and Morty kijken en chillen
Fijne avond
Heb je geen dekens?quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:19 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat heb ik het koud. Lig er gewoon wakker van.
Ik kom je wel warm houden.quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:19 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat heb ik het koud. Lig er gewoon wakker van.
Hoiiquote:
Ja, eindelijk weer sportenquote:Op woensdag 8 januari 2020 08:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hebben we er weer zin in vandaag?
Sinds de feestdagen eindelijk weer?quote:
ik heb in zoveel dingen zinquote:Op woensdag 8 januari 2020 08:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoii![]()
Hebben we er weer zin in vandaag?
ik eergisteren.quote:
Ja vorige week was het 1 januari en ging het ook al niet doorquote:Op woensdag 8 januari 2020 08:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinds de feestdagen eindelijk weer?
Zoals?quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb in zoveel dingen zin
[..]
ik eergisteren.
vanavond weer
Jij sport dus 1 keer in de week?quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ja vorige week was het 1 januari en ging het ook al niet door
Ja de les is alleen op woensdag. Ik moet nog wat erbij doen voor mezelf...quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij sport dus 1 keer in de week?
Sportenquote:Op woensdag 8 januari 2020 08:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals?
Ik ook eergisteren en vanavond weer inderdaad
Weet je al wat je erbij wil doen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ja de les is alleen op woensdag. Ik moet nog wat erbij doen voor mezelf...
Bekerwedstrijd van?quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sporten
Pasta met kip
de bekerwedstrijd van vanavond
Buurmeisje
Slapen
Het weekend
om maar wat dingen te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |