Ja alleen nemen ze dus echt geen advies/hulp aan en dat is wat iedereen irriteertquote:Op maandag 6 januari 2020 22:31 schreef Keep_Walking het volgende:
Het is niet aantrekkelijk, niet cool, maar deze forum is toch om iedereen te helpen?
Maar het is een lange proces om vooruitgang te boeken. Niet alleen dat, vaak werkt de advies gewoon niet.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:34 schreef Alura. het volgende:
[..]
Ja alleen nemen ze dus echt geen advies/hulp aan en dat is wat iedereen irriteert
Ook de meningen van vele vrouwen worden in de wind geslagen. Terwijl die vrouwen gewoon hun best doen om iemand die zichzelf lelijk verklaart te vertellen dat uiterlijk echt niet alles is voor een vrouw.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:43 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar het is een lange proces om vooruitgang te boeken. Niet alleen dat, vaak werkt de advies gewoon niet.
In de wind geslagen en volkomen genegeerd. Andere users worden ook gedegradeerd tot ‘normies’.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:45 schreef Alura. het volgende:
[..]
Ook de meningen van vele vrouwen worden in de wind geslagen. Terwijl die vrouwen gewoon hun best doen om iemand die zichzelf lelijk verklaart te vertellen dat uiterlijk echt niet alles is voor een vrouw.
En dit jaquote:Op maandag 6 januari 2020 22:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Jij weet werkelijk ieder thema op jezelf te betrekken he?
Dan heeft een topic niet zoveel nut, he?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:43 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar het is een lange proces om vooruitgang te boeken. Niet alleen dat, vaak werkt de advies gewoon niet.
Pestgedrag? Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:49 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Dan heeft een topic niet zoveel nut, he?
Ik snap dat dit vaak mensen zijn die geen vrienden hebben, maar het zijn wel het soort dingen die je beter met een vriend zou kunnen bespreken dan op een forum.
En ja, uit een topic kan weer DM contact en verder contact ontstaan, dat is waar. Het gaat m.i. dan ook niet om het incel zijn an sich. Daarin heb je vele soorten en maten. Maar het gaat om een bepaalde toon van postgedrag waar mensen afkeer van hebben.
Ik dek mezelf gewoon in. Ik wil niet dat mensen mij gaan beschuldigen van incel zijn.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Jij weet werkelijk ieder thema op jezelf te betrekken he?
Postgedragquote:Op maandag 6 januari 2020 22:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Pestgedrag? Wat bedoel je daarmee?
Het is Fok! maar.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik dek mezelf gewoon in. Ik wil niet dat mensen mij gaan beschuldigen van incel zijn.
Maar waarom?quote:
Je dekt jezelf in door te zeggen dat je incels wel begrijpt en dat ze teveel worden afgezeken. Goeie tactiek wel.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik dek mezelf gewoon in. Ik wil niet dat mensen mij gaan beschuldigen van incel zijn.
Wanhopige mensen zijn per definitie niet aantrekkelijk, maar er zijn altijd wel users die in het begin van een topic nog hun best doen met adviezen of tips.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar waarom?
Ik denk dat dat iets is tegen mannen. Kwetsbare wanhopige mannen wordt gewoon op neergekeken.
En ik heb hier een reputatie. Ik zeg niet dat het een goede reputatie is, maar het is geen reputatie van incel.quote:
Waarom vind je het zo erg als mensen online denken dat je een incel bent?quote:Op maandag 6 januari 2020 23:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
En ik heb hier een reputatie. Ik zeg niet dat het een goede reputatie is, maar het is geen reputatie van incel.
Pestverleden. Lang verhaal. Je weet toch dat ik als kind een handicap had op Curaçao? Ik werd voornamelijk gepest door meisjes, en dat ik nooit een vrouw zou krijgen.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:04 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo erg als mensen online denken dat je een incel bent?
Dat lijkt me vrij evident. Is geen club waar je lid van wil zijn.. die lui zijn echt bananas.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:04 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo erg als mensen online denken dat je een incel bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |