abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2020 @ 22:31:04 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190911788
Er is nu een discussie gaande in R&P feedback, maar eigenlijk mogen we daar niet discussiëren. Dus dit topic is zodat de discussie hier naartoe ga.

Ik merk dat er (in mijn ogen) een oneerlijke afkeer is tegen incel topics. Dus niet dat deze mannen heel trots zeggen dat ze incels zijn, maar dat ze wanhopig zielig doen omdat ze maagd zijn en geen vriendin kunnen krijgen. Daartegenover heb je veel users (sommigen hebben wel succes met vrouwen, anderen niet) die heel hard en oordelend reageren op deze mannen. Waarom? Is dat toch een stukje onzekerheid?

Kijk, ik snap dat incel gedrag onaantrekkelijk is. Mannen die zielig doen omdat ze geen seks kunnen krijgen is gewoon niet cool. Maar dat ze zelfs op een forum afgewezen worden? Waarom mogen ze hier niet klagen en zielig doen, in hoop advies en inzicht te krijgen?

Ik snap hun probleem wel, want ik ben iemand die weet hoe het is om ernstige psychiatrische problemen te hebben. Een onderdeel daarvan is vaak wanhoop en onzekerheid over je aantrekkelijkheid. Dat is gewoon zo. En in mijn geval heb ik ook best goede succes gehad met vrouwen. Meerdere vriendinnen gehad, one night stands, veel dates, veel matches op tinder gehad. Maar alsnog, ik snap die gevoel van wanhoop en onzekerheid wel. Dat hoort gewoon bij mij bipolaire stoornis.

Veel psychiatrische patiënten hebben dat soort gevoelens, een onderdeel van ernstige depressie is ook dat je op dat gebied slecht voelt. Dus ik snap dat een incel heel onzeker is. Het is niet aantrekkelijk, niet cool, maar deze forum is toch om iedereen te helpen? Als je bereid bent om advies te geven aan mensen die topics maken over vreemdgaande partners en dat soort dingen, waarom geen incels?

Dat wanhoop is wel eng, en het is belangrijk dat ze snappen dat seks niet hun problemen gaat oplossen. Dat gemis van liefde en genegenheid snap ik wel.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190911868
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:31 schreef Keep_Walking het volgende:
Het is niet aantrekkelijk, niet cool, maar deze forum is toch om iedereen te helpen?
Ja alleen nemen ze dus echt geen advies/hulp aan en dat is wat iedereen irriteert
pi_190912006
Een inceltopic door een racist... brr...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 6 januari 2020 @ 22:39:55 #4
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_190912014
Wat hierboven gezegd wordt, plus dat het vaak dezelfde mensen met nieuwe accounts zijn, dan wordt het advies dus meerdere keren voor dkzk gegeven.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  maandag 6 januari 2020 @ 22:43:36 #5
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190912108
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:34 schreef Alura. het volgende:

[..]

Ja alleen nemen ze dus echt geen advies/hulp aan en dat is wat iedereen irriteert
Maar het is een lange proces om vooruitgang te boeken. Niet alleen dat, vaak werkt de advies gewoon niet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190912149
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:43 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar het is een lange proces om vooruitgang te boeken. Niet alleen dat, vaak werkt de advies gewoon niet.
Ook de meningen van vele vrouwen worden in de wind geslagen. Terwijl die vrouwen gewoon hun best doen om iemand die zichzelf lelijk verklaart te vertellen dat uiterlijk echt niet alles is voor een vrouw.
pi_190912180
Omdat seksuele obsessie en een gebrek aan zelfreflectie een slechte combinatie vormen.
  maandag 6 januari 2020 @ 22:47:03 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190912193
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:45 schreef Alura. het volgende:

[..]

Ook de meningen van vele vrouwen worden in de wind geslagen. Terwijl die vrouwen gewoon hun best doen om iemand die zichzelf lelijk verklaart te vertellen dat uiterlijk echt niet alles is voor een vrouw.
In de wind geslagen en volkomen genegeerd. Andere users worden ook gedegradeerd tot ‘normies’.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 6 januari 2020 @ 22:47:24 #9
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_190912211
Jij weet werkelijk ieder thema op jezelf te betrekken he?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_190912215
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:47 schreef inslagenreuring het volgende:
En dit ja :')
pi_190912245
Omdat ze niet luisteren. Verder houden ze er nogal vreemde gedachtes op na. Nee laat zulke mensen maar lekker ergens anders
pi_190912259
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:43 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dan heeft een topic niet zoveel nut, he?
Ik snap dat dit vaak mensen zijn die geen vrienden hebben, maar het zijn wel het soort dingen die je beter met een vriend zou kunnen bespreken dan op een forum.

En ja, uit een topic kan weer DM contact en verder contact ontstaan, dat is waar. Het gaat m.i. dan ook niet om het incel zijn an sich. Daarin heb je vele soorten en maten. Maar het gaat om een bepaalde toon van postgedrag waar mensen afkeer van hebben.
  maandag 6 januari 2020 @ 22:52:09 #13
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190912323
Ach, vele mensen ventileren weleens hier. Dus waarom hun niet?
Zolang het niet allerlei topics overneemt en binnen de forum regels blijft zie ik het probleem niet.

Dat ik me er soms aan kan irriteren is geen reden het weg te willen hebben.
Ik snap de frustratie, pijn en wanhoop ook ergens wel.
Misschien is die irritatie bij mij ook wel een stukje onmacht, dat je iemand wel zou willen helpen dingen anders te zien/benaderen. Maar dat niet lukt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 6 januari 2020 @ 22:52:50 #14
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190912340
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:49 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Dan heeft een topic niet zoveel nut, he?
Ik snap dat dit vaak mensen zijn die geen vrienden hebben, maar het zijn wel het soort dingen die je beter met een vriend zou kunnen bespreken dan op een forum.

En ja, uit een topic kan weer DM contact en verder contact ontstaan, dat is waar. Het gaat m.i. dan ook niet om het incel zijn an sich. Daarin heb je vele soorten en maten. Maar het gaat om een bepaalde toon van postgedrag waar mensen afkeer van hebben.
Pestgedrag? Wat bedoel je daarmee?
  maandag 6 januari 2020 @ 22:53:42 #15
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190912362
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik dek mezelf gewoon in. Ik wil niet dat mensen mij gaan beschuldigen van incel zijn.
pi_190912367
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:52 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Pestgedrag? Wat bedoel je daarmee?
Postgedrag
pi_190912398
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik dek mezelf gewoon in. Ik wil niet dat mensen mij gaan beschuldigen van incel zijn.
Het is Fok! maar.
  maandag 6 januari 2020 @ 22:55:59 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190912423
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:54 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Postgedrag
Maar waarom?

Ik denk dat dat iets is tegen mannen. Kwetsbare wanhopige mannen wordt gewoon op neergekeken.
  maandag 6 januari 2020 @ 22:59:32 #19
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_190912511
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je dekt jezelf in door te zeggen dat je incels wel begrijpt en dat ze teveel worden afgezeken. Goeie tactiek wel.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_190912568
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar waarom?

Ik denk dat dat iets is tegen mannen. Kwetsbare wanhopige mannen wordt gewoon op neergekeken.
Wanhopige mensen zijn per definitie niet aantrekkelijk, maar er zijn altijd wel users die in het begin van een topic nog hun best doen met adviezen of tips.

Het gaat echt om toon. Als iemand gewoon klungelig is in het versieren, gaat men daar echt niet heel moeilijk om doen. Maar komt daar een bepaalde seksuele frustratie bij en misschien zelfs obsessie met seks / weinig zelfreflectie, dan stoot het users tegen het hoofd.

Er is nogal een verschil tussen redelijk normaal overkomen, maar geen ervaring hebben met vrouwen, of iemand die alleen uit is op seks en zo snel mogelijk. De menselijkheid ontbreekt.

Kunnen het nog wel kwetsbare mannen zijn. Maar die hebben meer baat bij een psycholoog en leren sociale contacten opbouwen, dan seks regelen bij het uitgaansleven terwijl ze misschien nog nooit een normaal gesprek met een vrouw hebben gehad.
  maandag 6 januari 2020 @ 23:02:43 #21
481998 K21
Cappuccino
pi_190912572
Teveel incels willen alleen een vrouw voor de seks en om aan de bühne te laten zien als statusdingetje. Daarom werkt het advies om een socialer persoon te worden ook niet, want voor de rest moeten ze niets van vrouwen (en "normies") weten, vinden ze in het gunstigste geval dom en minderwaardig en in de minder gunstige gevallen de oorzaak van het verval van het Westen en allerlei andere fraaie praat.

En altijd is alles de schuld van anderen.

Na een draadje of twintig dat exact zo gaat heb je het wel gezien.
  maandag 6 januari 2020 @ 23:03:44 #22
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190912595
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:55 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Het is Fok! maar.
En ik heb hier een reputatie. Ik zeg niet dat het een goede reputatie is, maar het is geen reputatie van incel.
pi_190912618
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 23:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

En ik heb hier een reputatie. Ik zeg niet dat het een goede reputatie is, maar het is geen reputatie van incel.
Waarom vind je het zo erg als mensen online denken dat je een incel bent?
  maandag 6 januari 2020 @ 23:08:44 #24
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190912692
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 23:04 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Pestverleden. Lang verhaal. Je weet toch dat ik als kind een handicap had op Curaçao? Ik werd voornamelijk gepest door meisjes, en dat ik nooit een vrouw zou krijgen.
pi_190912694
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 23:04 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Dat lijkt me vrij evident. Is geen club waar je lid van wil zijn.. die lui zijn echt bananas.

Zou jij willen dat mensen online dachten dat jij seks hebt met dieren? Ook niet toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')