Hey Niek, het hapert een beetje jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je glazen bol werkt niet al te best deze ochtend, Herbert.
Jij ook de beste wensen!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hi Don Diddy Dildo, nog de beste wensen voor 2020!
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn moeder moest met spoed geopereerd worden
Naweeën van eerdere operaties, maar het is goed verlopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Hoe gaat het nu met je moeder?
Vervelend, maar goed om te horen dat alles goed is verlopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naweeën van eerdere operaties, maar het is goed verlopen.
Echt een fantastisch mooi beest. Ik heb denk ik nog nooit zo'n mooie kat gezien.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Soms is hij een draak:
[ afbeelding ]
Maar andere keren weer juist heel lief:
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend ranzige nagels heb jij.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Soms is hij een draak:
[ afbeelding ]
Maar andere keren weer juist heel lief:
[ afbeelding ]
Alleen jij let daar op.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat een ontzettend ranzige nagels heb jij.
Ik zal zondag voor haar bidden Ron.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn moeder moest met spoed geopereerd worden
Hopelijk lag er een nagelschaartje onder die kerstboom.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat een ontzettend ranzige nagels heb jij.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb denk ik nog nooit zo'n mooie kat gezien.
Ondanks dat ik weet dat het één van je acts is, toch bedankt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zal zondag voor haar bidden Ron.
Nope.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:-_Guitarist_- heb jij dit ook? Want dan moet je optyfen.
Sorry ik zag je niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Val lekker van de trap joh debiel
Donder op.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:19 schreef Cachie het volgende:
Iemand geef KR een cursus angermanagement.
Leef jij ook nogquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:19 schreef Cachie het volgende:
Xcachet?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:19 schreef Cachie het volgende:
Popcorntime.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:50 schreef aTypisch het volgende:
triest nieuws
battlestar galactica is nergens te streamen
Zeg dat!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lang niet gesproken
Al afgestudeerd?
Wat ben je toch ziedend de laatste tijd. Wat is er met je?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Val lekker van de trap joh debiel
Valt mee, wij waren 950 kwijt omdat hij uit een nestje kwam met een hele mooie tekening. Maar volgens mij gaan ze ook al wel vanaf 400 zonder stamboom.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt een fantastisch mooi beest. Ik heb denk ik nog nooit zo'n mooie kat gezien.
Is zo'n beest eigenlijk duur in aanschaf?
Kicke!!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:35 schreef Elan het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)en-krijg-je-wel-geld
@:haags_kwartiertje
Toen laatst het bloed weer eens in mijn lul zat in plaats van mijn hoofd, toen had ik een visioen van een SC-gangbang met Jojo en Charlotte, en toen ik op punt stond mijn lid anaal bij Charlotte in te brengen, klopte ik eerst met mijn eikel op haar sterretje en riep:quote:
Doe dit maar niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Toen laatst het bloed weer eens in mijn lul zat in plaats van mijn hoofd, toen had ik een visioen van een SC-gangbang met Jojo en Charlotte, en toen ik op punt stond mijn lid anaal bij Charlotte in te brengen, klopte ik eerst met mijn eikel op haar sterretje en riep:INGDINGDING*
Jullie allemaal lachen.
Ja, mooi.
valt mee zegt hij, dan maar een vuilnisbakken rasquote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Valt mee, wij waren 950 kwijt omdat hij uit een nestje kwam met een hele mooie tekening. Maar volgens mij gaan ze ook al wel vanaf 400 zonder stamboom.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt mee zegt hij, dan maar een vuilnisbakken ras
Die leven ook een stuk langer.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt mee zegt hij, dan maar een vuilnisbakken ras
Valt mee, de bengaal is een redelijk nieuw ras, waardoor het helemaal nog niet zo kapotgefokt is als bijvoorbeeld een mopshondquote:
Stop hiermee.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Toen laatst het bloed weer eens in mijn lul zat in plaats van mijn hoofd, toen had ik een visioen van een SC-gangbang met Jojo en Charlotte, en toen ik op punt stond mijn lid anaal bij Charlotte in te brengen, klopte ik eerst met mijn eikel op haar sterretje en riep:INGDINGDING*
Jullie allemaal lachen.
Ja, mooi.
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:38 schreef DonRaja het volgende:
De beste Eredivisie-speler uit de eerste seizoenshelft is:
Nouri, niet 1 foute pass.
Vorige zomer, nu lekker werkenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:02 schreef Cachie het volgende:
[..]
Zeg dat!
In juli studeer ik af. En jij?
Huhquote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Je bent de eerste VBL-mod.
Dit zal ik niet snel vergeten.
Ohshitquote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij hebt een GROOT PROBLEEM.
Ik houd MED in de gaten.
Nee geen zin meer inquote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:08 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ben je niet meer verder gaan studeren dan?
13 juni 2012, wat een topavond was dat. Eerst Nederland - Duitsland en daarna Cannibal Corpse live.quote:
Jouw probleem.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:28 schreef Zipportal het volgende:
In TV staat weer 24+ uur een TR uit. Niks mis mee.
quote:
quote:
Bedankt voor de mention, vriendquote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:28 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:drizzt @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard
tofu met groenten en rijst denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
avgquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik ook, kip piri piriquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat eet Tarrel? @Lenny_Leonard wil dit weten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
neequote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:23 schreef Doublepain het volgende:
Jullie studieschuld ook omlaag gebracht?
Rijst met sperziebonen en gemarineerde kipquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
drie kap salonsquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zou @:onlogisch eten als avond maaltijd? (lol)
Vismaatje!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
Het is vandaag blijkbaar kip met rijst dag.
quote:
twitter:Rene51945738641 twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 16:11:08@arjenlubach Beter nieuws zou zijn als het helemaal niet meer zou worden uitgezonden. reageer retweet
Kquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]twitter:Rene51945738641 twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 16:11:08@:arjenlubach Beter nieuws zou zijn als het helemaal niet meer zou worden uitgezonden. reageer retweet
Ik ben erg benieuwd of Tarrel weer eens wat zaad krijgt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat eet Tarrel? @:lenny_leonard wil dit weten.
Zou Drizzt zijn snikkel wel eens door het kooitje steken denk je?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd of Tarrel weer eens wat zaad krijgt.
Moest dit nou?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou Drizzt zijn snikkel wel eens door het kooitje steken denk je?
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vraagt je gewoon af waarom die beestjes continu ziek zijn...quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slechte jeugd gehadquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vraagt je gewoon af waarom die beestjes continu ziek zijn...
gewoon lekkere ramplaat maat 🔨🔨🔨quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vertel me eens in welk aspect van deze muziek de inspiratie zit?
Zaadjes, sla en komkommerquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat eet Tarrel? @:lenny_leonard wil dit weten.
Zie bovenstaande.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd of Tarrel weer eens wat zaad krijgt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Past nietquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee
Alleen @:caland weet of het past
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vraagt je gewoon af waarom die beestjes continu ziek zijn...
quote:
Komende jaarwisseling vuurwerkverbod in heel Rotterdamquote:
Wat kijken we vanavond?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komende jaarwisseling vuurwerkverbod in heel Rotterdam
https://www.ad.nl/binnenl(...)-rotterdam~ab92ecda/
Erg mooi.
Succes.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komende jaarwisseling vuurwerkverbod in heel Rotterdam
https://www.ad.nl/binnenl(...)-rotterdam~ab92ecda/
Erg mooi.
Waarom heeft hij die beesten anders.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zodat ze af en toe op de rugleuning van zijn bureaustoel komen zitten.quote:
lekkerquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Check deze poekoe dan @:Doublepain
fakenewsquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Superniger zit weer braaf in het topic.
Tijd om te ontvolgen dusquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:06 schreef JanCees het volgende:
@:doublepain bald and bankrupt is in afrika
Er is altijd darts.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is het weer darts? Wat voor iets is er bezig?
BDO. Bond is bijna dood.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is het weer darts? Wat voor iets is er bezig?
Pics?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:18 schreef JanCees het volgende:
hij is met een Wit-Russische die ik zeker zou geven
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:06 schreef JanCees het volgende:
topkanaalquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt knettergek om je lekkere wijf in strakke jeans daar naartoe mee te nemen en zelf te blijven filmen terwijl ze allemaal schreeuwen dat je moet stoppen.
Ik zie een aantal VBL en DRT users daar.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ondertussen wel genieten in het DWDD topic. Dat linkse volk slaat elkaar de tent uit.
Walgelijk jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zie een aantal VBL en DRT users daar.
VBL is weer on tour?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zie een aantal VBL en DRT users daar.
Staat genoteerd. Dank voor de mention. Goed bezig.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:52 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-vier op een rij!!!
@:lenny_leonard
@:lange_Lans
Forumbeest weer aanwezig hoor
Thanks maat.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Dank voor de mention. Goed bezig.
Overdag een engeltje. Ook voor het bezoek.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks maat.
Hoe gaat het met de kleine dame?
Net als haar moeder dusquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Overdag een engeltje. Ook voor het bezoek.
In de nachten een relschopper.
genotquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:06 schreef JanCees het volgende:
Een rel schopper bedoel je zeker.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Overdag een engeltje. Ook voor het bezoek.
In de nachten een relschopper.
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:52 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-vier op een rij!!!
@:lenny_leonard
@:lange_Lans
Forumbeest weer aanwezig hoor
twitter:Partisangirl twitterde op woensdag 08-01-2020 om 00:14:32Breaking 🚨 : #Iran has launched ballistic missiles at US based in Iraq! It has begun!!!! https://t.co/tVnN2h46fq reageer retweet
daar gaan wetwitter:PressTV twitterde op woensdag 08-01-2020 om 00:20:33🔴 🇮🇷 BREAKING 🇮🇷 🔴#IRGC confirms hitting #US #AinAlAssad airbase in #Iraq with tens of missiles.#GeneralSoleimani #DecisiveResponse #SoleimaniAssassination https://t.co/7r13OcqRqS reageer retweet
Gaat niks gebeurenquote:Op woensdag 8 januari 2020 00:48 schreef aTypisch het volgende:
twitter:Partisangirl twitterde op woensdag 08-01-2020 om 00:14:32Breaking 🚨 : #Iran has launched ballistic missiles at US based in Iraq! It has begun!!!! https://t.co/tVnN2h46fq reageer retweet
daar gaan wetwitter:PressTV twitterde op woensdag 08-01-2020 om 00:20:33🔴 🇮🇷 BREAKING 🇮🇷 🔴#IRGC confirms hitting #US #AinAlAssad airbase in #Iraq with tens of missiles.#GeneralSoleimani #DecisiveResponse #SoleimaniAssassination https://t.co/7r13OcqRqS reageer retweet
quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:48 schreef aTypisch het volgende:
Gewoon even de spierballen laten zien. Niks aan de hand.quote:Iran's Islamic Revolutionary Guard Corps (IRGC): "We never consider the Zionist entity separate from the American regime in these crimes, and we warn the Great Satan that any new evil from it or aggression will face an overwhelming and more painful response."
quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:48 schreef aTypisch het volgende:
niet mijn probleemquote:Op woensdag 8 januari 2020 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemorgen.
Zometeen naar de rechtbank
Death penalty.quote:Op woensdag 8 januari 2020 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemorgen.
Spannend, als ik jou was zou ik nog even gaan indrinken.quote:Op woensdag 8 januari 2020 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemorgen.
(lol)quote:DUBAI (Reuters) - Iran will not give the black box of the crashed Ukrainian airliner to planemaker Boeing, the head of Tehran’s civil aviation organisation was quoted as saying on Wednesday.
Ali Abedzadeh also said it was not clear which country Iran would send the box to so that its data could be analysed, semi-official Mehr news agency reported.
A Ukraine International Airlines Boeing 737 crashed earlier on Wednesday, killing all 176 people aboard shortly after taking off from Tehran’s Imam Khomeini airport.
Ik ookquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ben benieuwd naar het nieuwste setje tweets van D. Trump als 'ie uitgetukt is.
Succes vriejdquote:Op woensdag 8 januari 2020 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemorgen.
Succes maat. Ik ben benieuwd. Vertel ons straks alles!quote:Op woensdag 8 januari 2020 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemorgen.
Donder gewoon eens een keer op!quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat staat hier?
@:onlogisch @:caland @:lenny_leonard @:charlotte3
Gefeliciteerd maat!quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:07 schreef PicoMMP het volgende:
Eis was 950 euro boete en 8 maanden rijontzegging, is verlaagd naar 600 euro en 6 maanden.
Hoe sta je er zelf in? Tevreden?quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:07 schreef PicoMMP het volgende:
Eis was 950 euro boete en 8 maanden rijontzegging, is verlaagd naar 600 euro en 6 maanden.
en je advocaat vroeg daar 600 euro voor?quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:07 schreef PicoMMP het volgende:
Ze hadden je levenslange rijontzegging moeten gevenquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:07 schreef PicoMMP het volgende:
Gutanoth komt even met twee gestrekte benen het topic walsen. Koekoek.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ze hadden je levenslange rijontzegging moeten geven
Alsof jij nooit met tien pilsjes teveel in de auto bent gestapt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens ja.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mijn collega was met zijn zatte kop tegen een boom geknald. Boete van 1000 euro en een rijontzegging van 1 maand, maar alleen in de weekends... Gotta love België...quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens ja.
Maar gelukkig drinkt hij nu een stuk minder!
sowquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:53 schreef DonRaja het volgende:
@:kingroland een ban. Zo dan, ik weet niet of ik hier iets van vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooitquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Alsof jij nooit met tien pilsjes teveel in de auto bent gestapt.
dat was een dure lesquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
NooitToen ik 16 was is een klasgenoot van me doodgereden door een dronken debiel.
Hij heeft het denk ik nog niet door. Normaal wordt ie dan wat drukker op Twitter. Zijn laatste tweet is alweer van 21 uur geleden.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:53 schreef DonRaja het volgende:
twitter:Roland_de_echte twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 16:41:27Babel mag van mij opkk'n #babel reageer retweet
Waardeloze dikzak.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
* Muskusboktor57 werkt op moment van tikken een vanillemuffin weg.
Eensquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
Oh, die bans zijn volledig langs me heen gegaan.
#FRE.. uh.. ik bedoel beter.
Nou ja, JanCees vind ik wel lief, maar Roland is extra mega-raar de laatste tijd.
ik zou roland graag inruilen voor types als klaasquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
Oh, die bans zijn volledig langs me heen gegaan.
#FRE.. uh.. ik bedoel beter.
Nou ja, JanCees vind ik wel lief, maar Roland is extra mega-raar de laatste tijd.
Ik ben zeker tevreden. De reden van de lagere straf is dat ik direct aan mezelf ben gaan werken (AA).quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe sta je er zelf in? Tevreden?
Wat is de reden van de lagere straf?
Ik had geen advocaatquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
en je advocaat vroeg daar 600 euro voor?
Gelukkig hebben ze dat niet gedaan.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat heb je misdaan?quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:07 schreef PicoMMP het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:53 schreef DonRaja het volgende:
Ja ik lees ook niet alles.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ruim 176.000 posts op FOK! maken en dan dit gemist hebben.
juist daaromquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ruim 176.000 posts op FOK! maken en dan dit gemist hebben.
Ik hoef nu minder mentions af te handelen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
@:wereldgozer
Jawel. En een onderzoek naar rijgeschiktheid van het CBR. Dus ik ben nog wel even zoet.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat scheelt dan weer en geen alcohol cursus?
krijg je toch ook een bloedtest? Tenminste bij een maat van mij was dat.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jawel. En een onderzoek naar rijgeschiktheid van het CBR. Dus ik ben nog wel even zoet.
Ja, bloedtest en ik moet een aantal vragen beantwoorden. Anderhalf uur en dan is het klaar. 1200 euro.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
krijg je toch ook een bloedtest? Tenminste bij een maat van mij was dat.
dus 1800 totaal, duur grapje welquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, bloedtest en ik moet een aantal vragen beantwoorden. Anderhalf uur en dan is het klaar. 1200 euro.
Eens. Ik doe het ook nooit meer.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:49 schreef Wereldgozer het volgende:
De straffen voor mensen die dronken achter het stuur kruipen kunnen mij niet hoog genoeg zijn.
OPROTTEN MET DIE CAMERA, OPROTTEN MET DIE CAMERAquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:49 schreef Wereldgozer het volgende:
De straffen voor mensen die dronken achter het stuur kruipen kunnen mij niet hoog genoeg zijn.
Doe even normaal en rustig alsjeblieft.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
OPROTTEN MET DIE CAMERA, OPROTTEN MET DIE CAMERA
Hoezo? Gewoon met shift getypt hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe even normaal en rustig alsjeblieft.
Fietsen met je bezopen harses is leuker ja. Onderweg even salto maken, lekker man.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Oke dan is het goed.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon met shift getypt hoor.
Het is gewoon een van de domste dingen die je kunt doen in je leven. Zelfoverschatting, egoïstisch en ik denk elke dag nog aan het feit dat ik iemand had kunnen doodrijden.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook weleens gedaan hoor ook al is het inmiddels lang geleden
dat slijt vanzelfquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is gewoon een van de domste dingen die je kunt doen in je leven. Zelfoverschatting, egoïstisch en ik denk elke dag nog aan het feit dat ik iemand had kunnen doodrijden.
Beter had je een befje gezet.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:58 schreef PicoMMP het volgende:
De OvJ was trouwens wel echt een lekker wijf. De rechter was ook wel een mooie vrouw.
Fapje gedaan na de rechtzaak.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Beter had je een befje gezet.
Ha ha ha
7.5/10quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Beter had je een befje gezet.
Ha ha ha
Lekker bezig.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon met shift getypt hoor.
Pics?quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:58 schreef PicoMMP het volgende:
De OvJ was trouwens wel echt een lekker wijf. De rechter was ook wel een mooie vrouw.
Bedankt maatquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:02 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM is op dreef op Twitter en FOK!
Ik weet niet hoe ze heetquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe dat mens heet? Google even dan.
Alsof je dat niet al gedaan hebt
Parnassusweg?quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:58 schreef PicoMMP het volgende:
Ze zijn tegenwoordig wat angstig met namen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zei haar naam niet?
Wat een rare gang van zaken.
Altijd handig om effe te checken of ze de juiste voor hun neus hebben hè !!quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig wat angstig met namen.
Ze vroeg hoe ik heette
Ja, want er gaat een willekeurig iemand gewoon daar zitten.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Altijd handig om effe te checken of ze de juiste voor hun neus hebben hè !!
De Echo en AT5?quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, want er gaat een willekeurig iemand gewoon daar zitten.
Er was wel publiek trouwens.
Wel weinig media-aandacht.
Zwijn.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers
Flessen wijn.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:11 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb een cadeaubon van de HEMA gekregen.
Wat kun je daar kopen behalve rookworsten?
Dan heb je de poppen aan het dansenquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb zin om stiekem, onverwachts, de punt van een passer in een nietsvermoedende arm te prikken, net als vroeger bij wiskunde.
twitter:cnnbrk twitterde op woensdag 08-01-2020 om 19:55:34Prince Harry and Meghan, the Duchess of Sussex, are stepping back from their roles as senior members of the British royal family https://t.co/5UGs2LOP0C https://t.co/Mr7LtcOztj reageer retweet
Echt helemaal niemand in de APP boeit dit @onlogischquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:58 schreef RensAjacied het volgende:
Gefeliciteerd @:insomniatwitter:cnnbrk twitterde op woensdag 08-01-2020 om 19:55:34Prince Harry and Meghan, the Duchess of Sussex, are stepping back from their roles as senior members of the British royal family https://t.co/5UGs2LOP0C https://t.co/Mr7LtcOztj reageer retweet
quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
https://de.chaturbate.com/miss_elena/
Sodeju.
Leuk dat je het nog ff zegt eikelquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt helemaal niemand in de APP boeit dit @:onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |