Hey Niek, het hapert een beetje jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je glazen bol werkt niet al te best deze ochtend, Herbert.
Jij ook de beste wensen!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hi Don Diddy Dildo, nog de beste wensen voor 2020!
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn moeder moest met spoed geopereerd worden
Naweeën van eerdere operaties, maar het is goed verlopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Hoe gaat het nu met je moeder?
Vervelend, maar goed om te horen dat alles goed is verlopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naweeën van eerdere operaties, maar het is goed verlopen.
Echt een fantastisch mooi beest. Ik heb denk ik nog nooit zo'n mooie kat gezien.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Soms is hij een draak:
[ afbeelding ]
Maar andere keren weer juist heel lief:
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend ranzige nagels heb jij.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Soms is hij een draak:
[ afbeelding ]
Maar andere keren weer juist heel lief:
[ afbeelding ]
Alleen jij let daar op.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat een ontzettend ranzige nagels heb jij.
Ik zal zondag voor haar bidden Ron.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn moeder moest met spoed geopereerd worden
Hopelijk lag er een nagelschaartje onder die kerstboom.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat een ontzettend ranzige nagels heb jij.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb denk ik nog nooit zo'n mooie kat gezien.
Ondanks dat ik weet dat het één van je acts is, toch bedankt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zal zondag voor haar bidden Ron.
Nope.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:-_Guitarist_- heb jij dit ook? Want dan moet je optyfen.
Sorry ik zag je niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Val lekker van de trap joh debiel
Donder op.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:19 schreef Cachie het volgende:
Iemand geef KR een cursus angermanagement.
Leef jij ook nogquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:19 schreef Cachie het volgende:
Xcachet?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:19 schreef Cachie het volgende:
Popcorntime.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:50 schreef aTypisch het volgende:
triest nieuws
battlestar galactica is nergens te streamen
Zeg dat!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lang niet gesproken
Al afgestudeerd?
Wat ben je toch ziedend de laatste tijd. Wat is er met je?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Val lekker van de trap joh debiel
Valt mee, wij waren 950 kwijt omdat hij uit een nestje kwam met een hele mooie tekening. Maar volgens mij gaan ze ook al wel vanaf 400 zonder stamboom.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt een fantastisch mooi beest. Ik heb denk ik nog nooit zo'n mooie kat gezien.
Is zo'n beest eigenlijk duur in aanschaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |