Doe even normaal en rustig alsjeblieft.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
OPROTTEN MET DIE CAMERA, OPROTTEN MET DIE CAMERA
Hoezo? Gewoon met shift getypt hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe even normaal en rustig alsjeblieft.
Fietsen met je bezopen harses is leuker ja. Onderweg even salto maken, lekker man.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:49 schreef Wereldgozer het volgende:
De straffen voor mensen die dronken achter het stuur kruipen kunnen mij niet hoog genoeg zijn.
Oke dan is het goed.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon met shift getypt hoor.
Het is gewoon een van de domste dingen die je kunt doen in je leven. Zelfoverschatting, egoïstisch en ik denk elke dag nog aan het feit dat ik iemand had kunnen doodrijden.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook weleens gedaan hoor ook al is het inmiddels lang geleden
dat slijt vanzelfquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is gewoon een van de domste dingen die je kunt doen in je leven. Zelfoverschatting, egoïstisch en ik denk elke dag nog aan het feit dat ik iemand had kunnen doodrijden.
Beter had je een befje gezet.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:58 schreef PicoMMP het volgende:
De OvJ was trouwens wel echt een lekker wijf. De rechter was ook wel een mooie vrouw.
Fapje gedaan na de rechtzaak.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Beter had je een befje gezet.
Ha ha ha
7.5/10quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Beter had je een befje gezet.
Ha ha ha
Lekker bezig.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon met shift getypt hoor.
Pics?quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:58 schreef PicoMMP het volgende:
De OvJ was trouwens wel echt een lekker wijf. De rechter was ook wel een mooie vrouw.
Bedankt maatquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:02 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM is op dreef op Twitter en FOK!
Ik weet niet hoe ze heetquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe dat mens heet? Google even dan.
Alsof je dat niet al gedaan hebt
Parnassusweg?quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:58 schreef PicoMMP het volgende:
Ze zijn tegenwoordig wat angstig met namen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zei haar naam niet?
Wat een rare gang van zaken.
Altijd handig om effe te checken of ze de juiste voor hun neus hebben hè !!quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig wat angstig met namen.
Ze vroeg hoe ik heette
Ja, want er gaat een willekeurig iemand gewoon daar zitten.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Altijd handig om effe te checken of ze de juiste voor hun neus hebben hè !!
De Echo en AT5?quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, want er gaat een willekeurig iemand gewoon daar zitten.
Er was wel publiek trouwens.
Wel weinig media-aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |