Succes maat. Ik ben benieuwd. Vertel ons straks alles!quote:Op woensdag 8 januari 2020 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemorgen.
Zometeen naar de rechtbank
Donder gewoon eens een keer op!quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat staat hier?
@:onlogisch @:caland @:lenny_leonard @:charlotte3
Gefeliciteerd maat!quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:07 schreef PicoMMP het volgende:
Eis was 950 euro boete en 8 maanden rijontzegging, is verlaagd naar 600 euro en 6 maanden.
Hoe sta je er zelf in? Tevreden?quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:07 schreef PicoMMP het volgende:
Eis was 950 euro boete en 8 maanden rijontzegging, is verlaagd naar 600 euro en 6 maanden.
en je advocaat vroeg daar 600 euro voor?quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:07 schreef PicoMMP het volgende:
Ze hadden je levenslange rijontzegging moeten gevenquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:07 schreef PicoMMP het volgende:
Gutanoth komt even met twee gestrekte benen het topic walsen. Koekoek.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ze hadden je levenslange rijontzegging moeten geven
Alsof jij nooit met tien pilsjes teveel in de auto bent gestapt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens ja.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mijn collega was met zijn zatte kop tegen een boom geknald. Boete van 1000 euro en een rijontzegging van 1 maand, maar alleen in de weekends... Gotta love België...quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens ja.
Maar gelukkig drinkt hij nu een stuk minder!
sowquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:53 schreef DonRaja het volgende:
@:kingroland een ban. Zo dan, ik weet niet of ik hier iets van vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooitquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Alsof jij nooit met tien pilsjes teveel in de auto bent gestapt.
dat was een dure lesquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
NooitToen ik 16 was is een klasgenoot van me doodgereden door een dronken debiel.
Hij heeft het denk ik nog niet door. Normaal wordt ie dan wat drukker op Twitter. Zijn laatste tweet is alweer van 21 uur geleden.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:53 schreef DonRaja het volgende:
twitter:Roland_de_echte twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 16:41:27Babel mag van mij opkk'n #babel reageer retweet
Waardeloze dikzak.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
* Muskusboktor57 werkt op moment van tikken een vanillemuffin weg.
Eensquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
Oh, die bans zijn volledig langs me heen gegaan.
#FRE.. uh.. ik bedoel beter.
Nou ja, JanCees vind ik wel lief, maar Roland is extra mega-raar de laatste tijd.
ik zou roland graag inruilen voor types als klaasquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
Oh, die bans zijn volledig langs me heen gegaan.
#FRE.. uh.. ik bedoel beter.
Nou ja, JanCees vind ik wel lief, maar Roland is extra mega-raar de laatste tijd.
Ik ben zeker tevreden. De reden van de lagere straf is dat ik direct aan mezelf ben gaan werken (AA).quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe sta je er zelf in? Tevreden?
Wat is de reden van de lagere straf?
Ik had geen advocaatquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
en je advocaat vroeg daar 600 euro voor?
Gelukkig hebben ze dat niet gedaan.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat heb je misdaan?quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:07 schreef PicoMMP het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:53 schreef DonRaja het volgende:
Ja ik lees ook niet alles.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ruim 176.000 posts op FOK! maken en dan dit gemist hebben.
juist daaromquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ruim 176.000 posts op FOK! maken en dan dit gemist hebben.
Ik hoef nu minder mentions af te handelen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
@:wereldgozer
Jawel. En een onderzoek naar rijgeschiktheid van het CBR. Dus ik ben nog wel even zoet.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat scheelt dan weer en geen alcohol cursus?
krijg je toch ook een bloedtest? Tenminste bij een maat van mij was dat.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jawel. En een onderzoek naar rijgeschiktheid van het CBR. Dus ik ben nog wel even zoet.
Ja, bloedtest en ik moet een aantal vragen beantwoorden. Anderhalf uur en dan is het klaar. 1200 euro.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
krijg je toch ook een bloedtest? Tenminste bij een maat van mij was dat.
dus 1800 totaal, duur grapje welquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, bloedtest en ik moet een aantal vragen beantwoorden. Anderhalf uur en dan is het klaar. 1200 euro.
Eens. Ik doe het ook nooit meer.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:49 schreef Wereldgozer het volgende:
De straffen voor mensen die dronken achter het stuur kruipen kunnen mij niet hoog genoeg zijn.
OPROTTEN MET DIE CAMERA, OPROTTEN MET DIE CAMERAquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:49 schreef Wereldgozer het volgende:
De straffen voor mensen die dronken achter het stuur kruipen kunnen mij niet hoog genoeg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |