Stam was nog trainer bij Feyenoord - Porto..quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:30 schreef Ifrane het volgende:
Ik ben voor:
Feyenoord
Favoriete moment eerste seizoenshelft:
Toch wel de 2-0 winst tegen FC Porto thuis in de Europa League.
Minst favoriete moment eerste seizoenshelft: Eigenlijk alle wedstrijden onder Stam, anders kan ik hier een lijstje neerpleuren.
Hence “toch wel”.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:07 schreef sknoop het volgende:
[..]
Stam was nog trainer bij Feyenoord - Porto..
Wat was er zo mooi aan een goal maken tegen RKC?quote:Op maandag 6 januari 2020 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben voor:
Feyenoord
Ben je tevreden of ontevreden over je club? En waarom?
Laten we zeggen gematigd tevreden, relatief ten opzichte van de afgelopen maanden dan. Het leek echt een rampenjaar te worden en gelukkig is de lijn naar boven gevonden. Er staan een paar prima spelers met potentie, zoals Sinisterra, Kökcü en Senesi, en daar haal je je plezier uit. Het voetbal is helaas nog wel matig.
Favoriete moment eerste seizoenshelft:
2-0 tegen Porto, 3-0 tegen Beer Sheva en 1-2 bij Utrecht waren de leukste wedstrijden. Ontslag Stam was een leuk losstaand moment, net als de 3-2 die Senesi erin kopte tegen RKC.
Minst favoriete moment eerste seizoenshelft:
Europese uitschakeling en eigenlijk waren alle drie de nederlagen in de ED enorm pijnlijk.
De beste Eredivisie-speler uit de eerste seizoenshelft is:
Promes is mij enorm meegevallen, en Ziyech is nog altijd een topspeler. Bij Feyenoord waren Berghuis, Senesi, Sinisterra en Haps de beste spelers.
Wie wint de beker?
AZ
Wie wordt er kampioen?
Ajax
Wie wint de EL?
Getafe
Wie wint de CL?
Manchester City
Was een leuk momentje op zichzelf, was flink opgelucht en het was een belangrijk momentje voor Senesi natuurlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat was er zo mooi aan een goal maken tegen RKC?
quote:Op maandag 30 december 2019 15:32 schreef GGMM het volgende:
...en voorspel de afloop.
Ik ben voor:Napoli
Ben je tevreden of ontevreden over je club? En waarom?Ontevreden. Veel onrust achter de schermen en een degradatie van een potentiële CL qualificatie naar het rechterrijtje.
Favoriete moment eerste seizoenshelft:De winnende goal in de laatste minuut vlak voor de winterstop. Na 9 wedstrijden ofzo zonder overwinning.
Minst favoriete moment eerste seizoenshelft:Te veel om op te noemen
De beste Eredivisie-speler uit de eerste seizoenshelft is:geen idee
Wie wint de beker?Napoli
Wie wordt er kampioen?Juventus, maar hoop Inter of Lazio.
Wie wint de EL?Ik gun het Ajax wel.
Wie wint de CL?Zal wel weer Real worden of Bayern ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |