Die Robin lijkt mij overigens een lul van een vent.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:43 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Zijn Kimberly en Robin het volgende stel.
Die is wel een tikkie Tokkie ja.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:34 schreef FireFox1 het volgende:
Die Chantal word er ook niet beter op in aflevering 4.
Wat.een.untermensch.
Die heb ik nog niet gezien dus ik ben benieuwd.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die Robin lijkt mij overigens een lul van een vent.
Mee eens...quote:Op maandag 13 januari 2020 19:21 schreef Meke het volgende:
Is het misschien een idee als de Videoland-vooruitkijkers hun bevindingen in een spoiler plaatsen? Ik vind het niet zo leuk om details te lezen over een aflevering die ik nog niet gezien heb(Heb zelf ook Videoland, maar toevallig aflevering 4 nog niet gezien, de spoilers over aflevering 3 zullen voor mensen zonder Videoland net zo irritant zijn
)
eensquote:Op maandag 13 januari 2020 19:21 schreef Meke het volgende:
Is het misschien een idee als de Videoland-vooruitkijkers hun bevindingen in een spoiler plaatsen? Ik vind het niet zo leuk om details te lezen over een aflevering die ik nog niet gezien heb(Heb zelf ook Videoland, maar toevallig aflevering 4 nog niet gezien, de spoilers over aflevering 3 zullen voor mensen zonder Videoland net zo irritant zijn
)
Aan die slechte huid kan ze ook niet zoveel doen denk ikquote:
Straalt wel ‘lul’ uit ja.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die Robin lijkt mij overigens een lul van een vent.
Nou alles, die soepjurk, dat haar. Vreselijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aan die slechte huid kan ze ook niet zoveel doen denk ik
Ik gok van welquote:Op maandag 13 januari 2020 20:58 schreef Nine. het volgende:
Zou ze ook zo in paniek raken als ze wat haar ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |