Daar zou ik echt trots op zijn ja.quote:Op maandag 6 januari 2020 12:51 schreef onlogisch het volgende:
Fijn om te zien dat mijn maat @:elan en ik op dezelfde golflengte zitten in het Feyenoordtopic
Wow, op de rugleuning zelfs.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genot, Freyja kwam uit zichzelf naar me toe gevlogen en zat eventjes op de rugleuning van m'n bureaustoel
1 april komt vroeg dit jaartwitter:VI_nl twitterde op maandag 06-01-2020 om 11:33:54Ajax heeft een heuse ingooicoach meegenomen naar Qatar. https://t.co/TAFIurj62E reageer retweet
Pics?quote:Op maandag 6 januari 2020 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genot, Freyja kwam uit zichzelf naar me toe gevlogen en zat eventjes op de rugleuning van m'n bureaustoel
Welke personages zitten erin? Kan DobbyGod de moordenaar zijn?quote:Op maandag 6 januari 2020 13:04 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb gister Harry Potter Cluedo gespeeld. Was nog verbazend leuk.
Zodra mijn koorts weg isquote:Op maandag 6 januari 2020 12:56 schreef onlogisch het volgende:
@:Skysherrif is ook een parodie op een mod en kan de onlogisch award beter aan zichzelf toekennen.
Nog steeds geen uitslagen. Wat een WANBELEID. @:GGMM heeft zijn onderdaan duidelijk niet onder controle.
Leuk dat alle moderators van VBL ook reageren. Beetje de boel aanzwengelen, ja toch?quote:Op maandag 6 januari 2020 13:15 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het invullen van het lijstje in mijn topic@:drizz_dourden
Ja, op de mods van VBL kan je rekenen!quote:Op maandag 6 januari 2020 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuk dat alle moderators van VBL ook reageren. Beetje de boel aanzwengelen, ja toch?
Niet geklikt.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:19 schreef Elan het volgende:
Is deze kerel een aanfluiting of niet @:tarado
Doe dat nu niet. Straks komt hij hier nog posten.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:19 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je leuke poging tot humor bij het invullen van het lijstje in mijn topic! @:kreator
Niet gekliktquote:Op maandag 6 januari 2020 13:19 schreef Elan het volgende:
Niet geklikt.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:19 schreef Elan het volgende:
Gekliktquote:Op maandag 6 januari 2020 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
Was weer mooie Golden Globes.
[ afbeelding ]
GOEIEMORGEN WAT EEN JETSERSquote:Op maandag 6 januari 2020 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Niet gelezen.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:21 schreef Elan het volgende:
Nou zeg.
Gelukkig heten jullie geen tarado.
Niet gekliktquote:Op maandag 6 januari 2020 13:19 schreef Elan het volgende:
Je kunt toch met droge ogen niet meer beweren dat je voor Twente bent, dus je moet wel wat...quote:Op maandag 6 januari 2020 13:19 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je leuke poging tot humor bij het invullen van het lijstje in mijn topic! @:kreator
Mensen die hun gehaktbal paneren en in de oven maken kan ik niet serieus nemen.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:19 schreef Elan het volgende:
Salmaatje, die heeft zichzelf goed omhoog gepijpt, Golddigger award een zekerheidjequote:Op maandag 6 januari 2020 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook dom want vervolgens gaat hij ze in een enorme pan jus garen.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die hun gehaktbal paneren en in de oven maken kan ik niet serieus nemen.
Dat maakt het inderdaad nog dommer ja. Maargoed, het heet niet voor niks een Jordanese gehaktbal.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook dom want vervolgens gaat hij ze in een enorme pan jus garen.
quote:Op maandag 6 januari 2020 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis mee.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze vrouw had je oma kunnen zijn.
Nou en.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een 53-jarige met enorme neptieten, het niveau waar de gemiddelde SC-er tegenwoordig genoegen mee neemt.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
sowieso hoef ik geen onderricht over gehaktballenquote:Op maandag 6 januari 2020 13:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die hun gehaktbal paneren en in de oven maken kan ik niet serieus nemen.
Shit dat is wel heel veel.quote:Op maandag 6 januari 2020 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is het verschil tussen jou en een forumbeest hé. Ik quote gewoon zijn 10.000ste
[..]
DIT IS POST 10.000 van je
Beangstigend he volwassen mensen die een vriendschappelijk contact onderhouden. Misschien kun je aan Yvonne vragen of PUB weer open mag, zodat ook jij aan je trekken kunt komen.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:36 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch gaat steeds meer op Elan lijken.
Nog geilerquote:Op maandag 6 januari 2020 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoppetee.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Beangstigend he volwassen mensen die een vriendschappelijk contact onderhouden. Misschien kun je aan Yvonne vragen of PUB weer open mag, zodat ook jij aan je trekken kunt komen.
HALLO DANquote:Op maandag 6 januari 2020 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Beangstigend he volwassen mensen die een vriendschappelijk contact onderhouden. Misschien kun je aan Yvonne vragen of PUB weer open mag, zodat ook jij aan je trekken kunt komen.
GOEDEMIDDAG ZEGquote:Op maandag 6 januari 2020 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2020 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Keesgod > Kwalbertoquote:
Elangodquote:Op maandag 6 januari 2020 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja joh.quote:
Nee, maar Dobby is wel een Ally card.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke personages zitten erin? Kan DobbyGod de moordenaar zijn?
Wel jammer dat ze alle zwadderaars als potentiële moordenaars hebben. Zou toch leuker zijn als DobbyGod iemand had vermoord in de geheime kamer.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar Dobby is wel een Ally card.
De moordenaars zijn Bellatrix, Lucius, Draco, Peter Pettigrew, Snatcher en de 6e ben ik even vergeten.
quote:Op maandag 6 januari 2020 16:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze alle zwadderaars als potentiële moordenaars hebben. Zou toch leuker zijn als DobbyGod iemand had vermoord in de geheime kamer.
Wat voor moordwapens zitten erin?
@:jr-style-93 wil dit ook weten.
Pettigrew is een Gryffindor.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze alle zwadderaars als potentiële moordenaars hebben. Zou toch leuker zijn als DobbyGod iemand had vermoord in de geheime kamer.
Wat voor moordwapens zitten erin?
@:jr-style-93 wil dit ook weten.
Wat staat hierquote:Op maandag 6 januari 2020 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Pettigrew is een Gryffindor.
quote:Op maandag 6 januari 2020 16:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat bepaalde users hier de griep krijgen. Tering He
Geniet ervan maat.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik kantel een blikje Fanta Zero achterover, du moment.
Gedraag je toch eens als een volwassen man, idioot. Je bent toch ouder dan 12 inmiddels.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De rat van Ron die Harry's ouders heeft verraden zat vroeger in Gryffindor.
Samen met z'n matties Black en Lupos toch?quote:Op maandag 6 januari 2020 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De rat van Ron die Harry's ouders heeft verraden zat vroeger in Gryffindor.
Nee, hij heeft ze alleen verraden.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Samen met z'n matties Black en Lupos toch?
Ja.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Samen met z'n matties Black en Lupos toch?
Aldus iemand die nog Super Mario speelt.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedraag je toch eens als een volwassen man, idioot. Je bent toch ouder dan 12 inmiddels.
Maar hij zat wel met ze in Gryffindor.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, hij heeft ze alleen verraden.
Joh, dat meen je niet.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij zat wel met ze in Gryffindor.
Aii, dodelijke counter.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aldus iemand die nog Super Mario speelt.
Misschien werkt het wel op mensen die niet compleet autistisch zijn.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh bedoelde je het grappig?
Dan zou ik geen cabaretier worden als ik jou was.
Nou nee, want het werkt bij mij dus niet.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien werkt het wel op mensen die niet compleet autistisch zijn.
Dat draait om de gameplay, debiel.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Aldus iemand die nog Super Mario speelt.
Van mij mag je hoor.quote:
waren er meerdere?quote:Op maandag 6 januari 2020 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik die oudejaarsconference's even scan hoef je daar trouwens niet humor voor te hebben.
Dit is in de verste verte geen reactie op mijn post.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor.
Maar om dan andere zaken kinderachtig te noemen is een beetje hypocriet.
Bodyparts.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Kinderachtige graphics neem ik aan.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is in de verste verte geen reactie op mijn post.
Ik zeg dat het om de gameplay draait, een verschil dus met kinderachtige kinderfilms en jij zegt dan "ja van mij mag je hoor, maar dan is het nogal hypocriet"
Nee, dat is het dan toch juist niet??
Ik had het over de boeken hoor.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is in de verste verte geen reactie op mijn post.
Ik zeg dat het om de gameplay draait, een verschil dus met kinderachtige kinderfilms en jij zegt dan "ja van mij mag je hoor, maar dan is het nogal hypocriet"
Nee, dat is het dan toch juist niet??
En kinderachtiger in toon en verhaallijn.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kinderachtige graphics neem ik aan.
Snijbonenquote:Op maandag 6 januari 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik ook niet, duurt me allemaal te langquote:Op maandag 6 januari 2020 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Claudia, Freek en Martijn sowieso. Niet dat ik er iets van heb gezien.
Kabeljauwfilet en soep.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk eens aan de toekomst van de aarde
quote:Op maandag 6 januari 2020 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over de boeken hoor.
Zal wel door die spleetogen van Roland komen.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
Ik krijg opeens reclame hier dat ik Japan moet gaan bezoeken
@:knutdeijsbeer
sorry maatquote:Op maandag 6 januari 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
Ik krijg opeens reclame hier dat ik Japan moet gaan bezoeken
@:knutdeijsbeer
kut mjquote:Op maandag 6 januari 2020 17:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe is het vriend
kom net van kerstvakantie moet weer ff inkomen
Waarom kunnen die meisjes zich niet degelijk kledenquote:Op maandag 6 januari 2020 18:01 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx @:tjacka @:coco. dit is goeie video echt kijken waard
beloofd
Anders zou @KingRoland geen fan zijn.quote:Op maandag 6 januari 2020 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom kunnen die meisjes zich niet degelijk kleden
Noem je kingroland nu een vulgaire viezerikquote:Op maandag 6 januari 2020 18:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Anders zou @:KingRoland geen fan zijn.
quote:
quote:
streepjes wetquote:Op maandag 6 januari 2020 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
@:GGMM weet van de rode streepjes wet. Als hij dit ontkent praat ik het hele jaar niet meer tegen hem
Tering, wat is @onlogisch toch een dom varken. Ik vraag me bij hem altijd af hoe zijn posts eruit gezien zouden hebben zonder spellingscontrole.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:02 schreef Caland het volgende:
Even @:onlogisch gefileerd in het Feijenoordtopic
Ben je zo onzeker over je eigen woordenschat dat je eerst alle woorden door een spellingscorrectie laat gaan?quote:Op maandag 6 januari 2020 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
@:GGMM weet van de rode streepjes wet. Als hij dit ontkent praat ik het hele jaar niet meer tegen hem
https://onzetaal.nl/taaladvies/samenstellingquote:
Zelfs met is het niet te doen zo blijktquote:Op maandag 6 januari 2020 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tering, wat is @:onlogisch toch een dom varken. Ik vraag me bij hem altijd af hoe zijn posts eruit gezien zouden hebben zonder spellingscontrole.
quote:Op maandag 6 januari 2020 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Onlogisch gaat volledig door de mangel, of zoals hij zou zeggen; vol ledig
8/10quote:Op maandag 6 januari 2020 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Wat stond hier??quote:Op maandag 6 januari 2020 19:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/samenstelling
domme idioot
aan bieding*quote:Op maandag 6 januari 2020 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De aanbieding van je moeder uit de Tuk.
Ook nog mij voor het karretje proberen te spannen met één of andere wet waar ik nog nooit van gehoord heb.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
Als @:onlogisch consequent is logt hij nu gewoon uit voor een maand.
Als je dingen moet gaan verzinnen om je eigen fouten te verdoezelen ben je wel heel diep gezakt.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook nog mij voor het karretje proberen te spannen met één of andere wet waar ik nog nooit van gehoord heb.
Dit vind ik echt heel raar!
Iedereen lijkt voorbij te gaan aan het feit dat @Caland een tokkie isquote:Op maandag 6 januari 2020 19:10 schreef KingRoland het volgende:
als ik zo een spellingsfout zou maken dan zouden jullie mij keihard uitlachen
gezonken achterlijke teringbelgquote:Op maandag 6 januari 2020 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je dingen moet gaan verzinnen om je eigen fouten te verdoezelen ben je wel heel diep gezakt.
wantquote:Op maandag 6 januari 2020 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedereen lijkt voorbij te gaan aan het feit dat @:Caland een tokkie is
quote:Op maandag 6 januari 2020 19:11 schreef Caland het volgende:
Of zoals onlogisch zou zeggen: tering belg
uit gelogdquote:Op maandag 6 januari 2020 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
On logisch is uitgelogd heb ik het idee.
jij bent gewoon jaloers dat jij zelf geen dopper hebtquote:Op maandag 6 januari 2020 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed voor jou dat je steeds meer je vrouwelijke kant accepteert.
Past lekker in je handtasje iddquote:Op maandag 6 januari 2020 19:17 schreef KingRoland het volgende:
boys ik zit nu naar die dopper flesjes te kijken ik wil er ook een
ik hoop dat je de griep krijgtquote:Op maandag 6 januari 2020 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Past lekker in je handtasje idd
Mietjequote:Op maandag 6 januari 2020 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gebeden zijn al verhoord, makker.
Zwakkelingquote:Op maandag 6 januari 2020 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Homoquote:Op maandag 6 januari 2020 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, ik werk 2 dagen in de week thuisquote:Op maandag 6 januari 2020 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aldus de man die vandaag niet naar zn werk is gegaan.
Dat lijkt me echt heerlijk.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, ik werk 2 dagen in de week thuis
Laat ze maar lullen, Roland. Ik heb er 5.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers dat jij zelf geen dopper hebt
Ja ik heb het heel lang afgehouden omdat ik praktisch om de hoek van het kantoor woon en nauwelijks meer naar Amsterdam moet, maar moet zeggen dat ik het ook wel een stuk relaxter vind dan verwacht. Al is het soms wel wat stilquote:
Zal soms wel wat saai zijn maar een paar dagen in de week lijkt me heerlijk. Niet altijd inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb het heel lang afgehouden omdat ik praktisch om de hoek van het kantoor woon en nauwelijks meer naar Amsterdam moet, maar moet zeggen dat ik het ook wel een stuk relaxter vind dan verwacht. Al is het soms wel wat stil
dank vriendquote:Op maandag 6 januari 2020 20:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen, Roland. Ik heb er 5.
Overigens nooit één zelf gekocht.
Enveloppie kabouterpost en gaan.quote:
Thuiswerk genotquote:Op maandag 6 januari 2020 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, ik werk 2 dagen in de week thuis
vind je het gekquote:Op maandag 6 januari 2020 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn De Rossi topic is nog geen onverdeeld succes.
Gereageerd maatquote:Op maandag 6 januari 2020 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn De Rossi topic is nog geen onverdeeld succes.
Als ik je nog wat mag aanraden;quote:
Ik heb een vaatwasser maar die piept alleen maar, in de handleiding staat dat ik er zout in moet doenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als ik je nog wat mag aanraden;
Je hebt van die doppers met een metaalachtige onderkant. Die van mij is ook wat groter. Ik vind die echt veel fijner. De volledig plastic doppers ruiken na een tijd gebruik in de vaatwasser wat muf.
Die handleiding moet je meestal met een korreltje zout nemenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een vaatwasser maar die piept alleen maar, in de handleiding staat dat ik er zout in moet doen
Wat voor zout??? en sinds wanneer zit daar zout in #DTV
Jezus wat slechtquote:Op maandag 6 januari 2020 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Die handleiding moet je meestal met een korreltje zout nemen![]()
![]()
![]()
ANNOUNCE VBL AWARDS.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Die handleiding moet je meestal met een korreltje zout nemen![]()
![]()
![]()
Is speciaal zout voor ja. Kun je gewoon bij de AH halen. Onderin de vaatwasser zit meestal een draaidop waaronder het reservoir zit.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een vaatwasser maar die piept alleen maar, in de handleiding staat dat ik er zout in moet doen
Wat voor zout??? en sinds wanneer zit daar zout in #DTV
Hij is ziek waardoor hij blijkbaar zijn taken niet kan uitvoeren. Helaas zijn er maar weinig mods in VBL dus niemand die het kan overnemen.quote:
Hoezo ziek het is toch geen mietjequote:Op maandag 6 januari 2020 23:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is ziek waardoor hij blijkbaar zijn taken niet kan uitvoeren. Helaas zijn er maar weinig mods in VBL dus niemand die het kan overnemen.
@:klummie
Thanks maatquote:Op maandag 6 januari 2020 23:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is speciaal zout voor ja. Kun je gewoon bij de AH halen. Onderin de vaatwasser zit meestal een draaidop waaronder het reservoir zit.
Ja goeie vraagquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heeft jou er toe doen besluiten toch weer hier een post te plaatsen na 6 maanden???
Wie opent het topic: De VVD is een parodie op een politieke partij.twitter:VVD twitterde op maandag 06-01-2020 om 14:57:36Wij willen een compleet ander systeem waarbij mensen überhaupt geen asiel meer kunnen aanvragen in Nederland, maar alleen in de regio, waar ze dan ook worden opgevangen. https://t.co/noNBYwzzlh reageer retweet
Ga er anders even serieus op inquote:Op maandag 6 januari 2020 23:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is ziek waardoor hij blijkbaar zijn taken niet kan uitvoeren. Helaas zijn er maar weinig mods in VBL dus niemand die het kan overnemen.
@:klummie
Tegen wie heb je het?quote:
gast ik neuk je helemaal de moeder, kom duindorp danquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom eens één op één dan mafkees
Ik maak van je huis een groot vreugdevuurquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
gast ik neuk je helemaal de moeder, kom duindorp dan
brand er nog wat anders dan je kutquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik maak van je huis een groot vreugdevuur
Jij komt toch niet opdagen vuile mietquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
brand er nog wat anders dan je kut
Ga huilen met je knuffel kneusquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij komt toch niet opdagen vuile miet
blijft een goede UIquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ga huilen met je knuffel kneus
Ik knuffel liever met je moeder maar daar moet ik steeds voor betalen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ga huilen met je knuffel kneus
Snap ik, gelukkig krijg je daar subsidie voor.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik knuffel liever met je moeder maar daar moet ik steeds voor betalen.
leven je hosts uit Australië nog?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik knuffel liever met je moeder maar daar moet ik steeds voor betalen.
Mijn vrienden waar ik een eigen bungalow in de tuin had, hebben (nog) geen last. Zijn meer de buitengebieden die volledig in as zijn. Maar het kan snel gaan daar. Ik leef enorm mee met de mensen die ik leren kennen daar en die wel in de problemen zitten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leven je hosts uit Australië nog?
of had je geen logeerplek daar?
mijn vriendin wilde zo'n koala 'adopteren'quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn vrienden waar ik een eigen bungalow in de tuin had, hebben (nog) geen last. Zijn meer de buitengebieden die volledig in as zijn. Maar het kan snel gaan daar. Ik leef enorm mee met de mensen die ik leren kennen daar en die wel in de problemen zitten.
Wel triest gezicht hè al die verbrande dierenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mijn vriendin wilde zo'n koala 'adopteren'
toch maar bitcoin gekocht
ja bijzonder matigquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel triest gezicht hè al die verbrande dieren
Godverdomme mooi land godverdommequote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja bijzonder matig
al ben ik meer bezig met murica en iran
Ik las net dit op NU:quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn vrienden waar ik een eigen bungalow in de tuin had, hebben (nog) geen last. Zijn meer de buitengebieden die volledig in as zijn. Maar het kan snel gaan daar. Ik leef enorm mee met de mensen die ik leren kennen daar en die wel in de problemen zitten.
Die ik leren kennenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat vind je van deze act van Roland?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 05:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe toch eens relaxed joh.
Twitteracttwitter:Roland_de_echte twitterde op maandag 06-01-2020 om 19:55:40Aan die buschauffeur die mij zag rennen en alsnog wegreed krijg lekker kk vieze kk mongool reageer retweet
Geklikt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:01 schreef Caland het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20200106
Dit artikel, gelachen![]()
@:tjacka
Matigquote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind je van deze act van Roland?
Lijkt doublepain welquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:01 schreef Caland het volgende:
Klinkt als JanCeesquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:01 schreef Caland het volgende:
Niet gekliktquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:54 schreef Kerftminister het volgende:
Goedemorgen
Bekijk deze YouTube-video
Wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:54 schreef Kerftminister het volgende:
Goedemorgen
Bekijk deze YouTube-video
Kan je lezen tochquote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer?
Niet geklikt trouwens
Die ik leren kennenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geniet er maar van zolang het kan want ze sterven schijnbaar bij bosjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vaker posten. Wij in VBL houden van k-pop muziek
Dan komen er toch gewoon weer nieuwe?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Geniet er maar van zolang het kan want ze sterven schijnbaar bij bosjes.
Zet je God zijn creaties nu neer als wegwerpartikelen Roland?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan komen er toch gewoon weer nieuwe?![]()
![]()
Ze komen uit blik daar, die meisjes.
Waarom noem je mij Roland? Moet ik jou eens even een week negeren gap?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Zet je God zijn creaties nu neer als wegwerpartikelen Roland?
Dit zijn flinke dreigementen. Ik ben benieuwd naar de counter van Elan.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom noem je mij Roland? Moet ik jou eens even een week negeren gap?
Dat ging niet helemaal goed, mijn oprechte excuses rakker.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom noem je mij Roland? Moet ik jou eens even een week negeren gap?
Excuses geaccepteerd.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ging niet helemaal goed, mijn oprechte excuses rakker.
Oké, Rolandquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:05 schreef GGMM het volgende:
Als iemand mij Roland zou noemen zou ik echt woedend worden.
Voorspelbaar.quote:
Ik ben een voorspelbare boyquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voorspelbaar.
Maar als iemand echt zou denken dat ik Roland was bedoelde ik, uiteraard.
De rest begreep dat wel.
Hoi Rolandquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:05 schreef GGMM het volgende:
Als iemand mij Roland zou noemen zou ik echt woedend worden.
Geklikt. Wat moet ik hiermee?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
https://www.drufire.com/nl-nl/over-dru/innovaties/clear-view-glas
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:01 schreef Caland het volgende:
Niet gekliktquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Geklikt. Wat is dit voor aids?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had hem laatst precies in het midden van een gaap:quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je kat?
Nog nieuwe pics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |