Tering, wat is @onlogisch toch een dom varken. Ik vraag me bij hem altijd af hoe zijn posts eruit gezien zouden hebben zonder spellingscontrole.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:02 schreef Caland het volgende:
Even @:onlogisch gefileerd in het Feijenoordtopic
Ben je zo onzeker over je eigen woordenschat dat je eerst alle woorden door een spellingscorrectie laat gaan?quote:Op maandag 6 januari 2020 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
@:GGMM weet van de rode streepjes wet. Als hij dit ontkent praat ik het hele jaar niet meer tegen hem
https://onzetaal.nl/taaladvies/samenstellingquote:
Zelfs met is het niet te doen zo blijktquote:Op maandag 6 januari 2020 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tering, wat is @:onlogisch toch een dom varken. Ik vraag me bij hem altijd af hoe zijn posts eruit gezien zouden hebben zonder spellingscontrole.
quote:Op maandag 6 januari 2020 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Onlogisch gaat volledig door de mangel, of zoals hij zou zeggen; vol ledig
8/10quote:Op maandag 6 januari 2020 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Wat stond hier??quote:Op maandag 6 januari 2020 19:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/samenstelling
domme idioot
aan bieding*quote:Op maandag 6 januari 2020 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De aanbieding van je moeder uit de Tuk.
Ook nog mij voor het karretje proberen te spannen met één of andere wet waar ik nog nooit van gehoord heb.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
Als @:onlogisch consequent is logt hij nu gewoon uit voor een maand.
Als je dingen moet gaan verzinnen om je eigen fouten te verdoezelen ben je wel heel diep gezakt.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook nog mij voor het karretje proberen te spannen met één of andere wet waar ik nog nooit van gehoord heb.
Dit vind ik echt heel raar!
Iedereen lijkt voorbij te gaan aan het feit dat @Caland een tokkie isquote:Op maandag 6 januari 2020 19:10 schreef KingRoland het volgende:
als ik zo een spellingsfout zou maken dan zouden jullie mij keihard uitlachen
gezonken achterlijke teringbelgquote:Op maandag 6 januari 2020 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je dingen moet gaan verzinnen om je eigen fouten te verdoezelen ben je wel heel diep gezakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |