Maar hij zat wel met ze in Gryffindor.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, hij heeft ze alleen verraden.
Joh, dat meen je niet.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij zat wel met ze in Gryffindor.
Aii, dodelijke counter.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aldus iemand die nog Super Mario speelt.
Misschien werkt het wel op mensen die niet compleet autistisch zijn.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh bedoelde je het grappig?
Dan zou ik geen cabaretier worden als ik jou was.
Nou nee, want het werkt bij mij dus niet.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien werkt het wel op mensen die niet compleet autistisch zijn.
Dat draait om de gameplay, debiel.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Aldus iemand die nog Super Mario speelt.
Van mij mag je hoor.quote:
waren er meerdere?quote:Op maandag 6 januari 2020 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik die oudejaarsconference's even scan hoef je daar trouwens niet humor voor te hebben.
Dit is in de verste verte geen reactie op mijn post.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor.
Maar om dan andere zaken kinderachtig te noemen is een beetje hypocriet.
Bodyparts.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Kinderachtige graphics neem ik aan.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is in de verste verte geen reactie op mijn post.
Ik zeg dat het om de gameplay draait, een verschil dus met kinderachtige kinderfilms en jij zegt dan "ja van mij mag je hoor, maar dan is het nogal hypocriet"
Nee, dat is het dan toch juist niet??
Ik had het over de boeken hoor.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is in de verste verte geen reactie op mijn post.
Ik zeg dat het om de gameplay draait, een verschil dus met kinderachtige kinderfilms en jij zegt dan "ja van mij mag je hoor, maar dan is het nogal hypocriet"
Nee, dat is het dan toch juist niet??
En kinderachtiger in toon en verhaallijn.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kinderachtige graphics neem ik aan.
Snijbonenquote:Op maandag 6 januari 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik ook niet, duurt me allemaal te langquote:Op maandag 6 januari 2020 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Claudia, Freek en Martijn sowieso. Niet dat ik er iets van heb gezien.
Kabeljauwfilet en soep.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk eens aan de toekomst van de aarde
quote:Op maandag 6 januari 2020 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over de boeken hoor.
Zal wel door die spleetogen van Roland komen.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
Ik krijg opeens reclame hier dat ik Japan moet gaan bezoeken
@:knutdeijsbeer
sorry maatquote:Op maandag 6 januari 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
Ik krijg opeens reclame hier dat ik Japan moet gaan bezoeken
@:knutdeijsbeer
kut mjquote:Op maandag 6 januari 2020 17:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe is het vriend
kom net van kerstvakantie moet weer ff inkomen
Waarom kunnen die meisjes zich niet degelijk kledenquote:Op maandag 6 januari 2020 18:01 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx @:tjacka @:coco. dit is goeie video echt kijken waard
beloofd
Anders zou @KingRoland geen fan zijn.quote:Op maandag 6 januari 2020 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom kunnen die meisjes zich niet degelijk kleden
Vermoeiend deze actquote:
Noem je kingroland nu een vulgaire viezerikquote:Op maandag 6 januari 2020 18:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Anders zou @:KingRoland geen fan zijn.
quote:
quote:
streepjes wetquote:Op maandag 6 januari 2020 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
@:GGMM weet van de rode streepjes wet. Als hij dit ontkent praat ik het hele jaar niet meer tegen hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |