gast ik neuk je helemaal de moeder, kom duindorp danquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom eens één op één dan mafkees
Ik maak van je huis een groot vreugdevuurquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
gast ik neuk je helemaal de moeder, kom duindorp dan
brand er nog wat anders dan je kutquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik maak van je huis een groot vreugdevuur
Jij komt toch niet opdagen vuile mietquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
brand er nog wat anders dan je kut
Ga huilen met je knuffel kneusquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij komt toch niet opdagen vuile miet
blijft een goede UIquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ga huilen met je knuffel kneus
Ik knuffel liever met je moeder maar daar moet ik steeds voor betalen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ga huilen met je knuffel kneus
Snap ik, gelukkig krijg je daar subsidie voor.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik knuffel liever met je moeder maar daar moet ik steeds voor betalen.
leven je hosts uit Australië nog?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik knuffel liever met je moeder maar daar moet ik steeds voor betalen.
Mijn vrienden waar ik een eigen bungalow in de tuin had, hebben (nog) geen last. Zijn meer de buitengebieden die volledig in as zijn. Maar het kan snel gaan daar. Ik leef enorm mee met de mensen die ik leren kennen daar en die wel in de problemen zitten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leven je hosts uit Australië nog?
of had je geen logeerplek daar?
mijn vriendin wilde zo'n koala 'adopteren'quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn vrienden waar ik een eigen bungalow in de tuin had, hebben (nog) geen last. Zijn meer de buitengebieden die volledig in as zijn. Maar het kan snel gaan daar. Ik leef enorm mee met de mensen die ik leren kennen daar en die wel in de problemen zitten.
Wel triest gezicht hè al die verbrande dierenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mijn vriendin wilde zo'n koala 'adopteren'
toch maar bitcoin gekocht
ja bijzonder matigquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel triest gezicht hè al die verbrande dieren
Godverdomme mooi land godverdommequote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja bijzonder matig
al ben ik meer bezig met murica en iran
Ik las net dit op NU:quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn vrienden waar ik een eigen bungalow in de tuin had, hebben (nog) geen last. Zijn meer de buitengebieden die volledig in as zijn. Maar het kan snel gaan daar. Ik leef enorm mee met de mensen die ik leren kennen daar en die wel in de problemen zitten.
Die ik leren kennenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |