geintje natuurlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:48 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Na de eerste 3: marine-officieren houden een paraplu boven zijn hoofd in de regen (en boven het hoofd van zijn gast) bij een persconferentie, hij draagt niet een speldje met de Amerikaanse vlag in zijn revers, en hij houdt de hand van zijn vrouw vast als hij met het regeringsvliegtuig ergens heen gaat ben ik gestopt met kijken. Dat zijn de 10 ergste presidentiële schandalen?
De 10 ERGSTE PRESIDENTIËLE SCHANDALEN
En je bent blij dat je daar vanaf bent? En nu Trump hebt? Want die doet dit allemaal niet?
Dwars door een officiële vlagceremonie met muziek heenpraten is minder erg dan dat speldje niet dragen, als zijn vrouw zijn hand niet wegslaat loopt ook hij hand in hand, en hoeveel privévluchten dat regeringsvliegtuig naar Trumps golfresorts heeft gemaakt is niet meer bij te houden.
Maar in jouw ogen zijn die "schandalen" van Obama zoveel erger dat je blij bent dat je daar vanaf bent.![]()
![]()
o, wacht even, je maakt maar een grapje toch? Dit is cynisch bedoeld.twitter:blakesmustache twitterde op vrijdag 03-01-2020 om 15:37:47Sweet Mother of Christ. If this is true, the Deutsche Bank case is 100x more explosive than even I ever imagined. The amount of compromise posed by a POTUS owning this kind of money to a Russian state-owned bank is simply mind-blowing. https://t.co/03fS2P4SMQ reageer retweet
Natuurlijk niet, ze willen haar ook helemaal niet als president. Alleen maar als kandidaat omdat ze de Democraten kan verdelen. Als ze daadwerkelijk stemmen zou kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:48 schreef speknek het volgende:
Is Tulsi Gabbard nu eigenlijk #canceled bij de Trumpets?twitter:TulsiGabbard twitterde op vrijdag 03-01-2020 om 21:41:01“We do not seek regime change” Trump declares as he escalates his regime change war against Iran. Neocons like Graham/Bolton are cheering. To all who voted for Trump bc of his antiwar rhetoric, it’s time to realize he lied to u. Stand with me against Trump’s Iran War! #TrumpsWar reageer retweet
Democraten gaan niet op haar stemmen. Trumpfsns eventueel wel. Bij dat volk is ze geliefd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ze willen haar ook helemaal niet als president. Alleen maar als kandidaat omdat ze de Democraten kan verdelen. Als ze daadwerkelijk stemmen zou kunnen krijgen.
Dit.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:17 schreef Chivaz het volgende:
Heerlijk dit soort revisionisme, schandalen genoeg maar zolang er geen media hysterie is dan is het uiteraard geen schandaal.
twitter:CREWcrew twitterde op zaterdag 04-01-2020 om 03:32:20This is literally everything we warned could happen: Trump tipped off Mar-a-Lago customers that he was working on a “big” response to the Iranian regime that they would be hearing or reading about very “soon.” He didn't let Congress know. https://t.co/2Da4xf5tkr reageer retweet
Kritische geluiden uit onverwachte hoek.twitter:mmpadellan twitterde op vrijdag 03-01-2020 om 21:59:02For any President during a time of WAR, credibility, accountability, and good judgment are crucial.The criminal who lied over 14K times, says he knows "more than the Generals," who blames EVERYONE but himself, and tweets like a deranged lunatic, is NOT that guy.#WagTheDogWar reageer retweet
twitter:Acyn twitterde op zaterdag 04-01-2020 om 02:13:10Tucker Carlson attacks Ben Sasse and Pompeo over air strikes https://t.co/KLjsefRggC reageer retweet
Noem ze eens?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:17 schreef Chivaz het volgende:
Heerlijk dit soort revisionisme, schandalen genoeg maar zolang er geen media hysterie is dan is het uiteraard geen schandaal.
Nee, laten we dit niet doen.quote:
Je weet dat hier nooit een inhoudelijke reactie op komt he?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Noem ze eens?
En vertel eens hoe ze afsteken tegen meer dan 14.000 leugens en onwaarheden door Trump
Trump verklaarde al jaren geleden dat Iran aanvallen een bewijs is van ongeschiktheid als president.twitter:Chasedogman twitterde op vrijdag 03-01-2020 om 06:56:13This video should be playing on every screen on the planet. https://t.co/QzxJR50uC3 reageer retweet
Zo’n belachelijke stelling over een schandaal vrije presidentschap verdient ook geen inhoudelijke reactie.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je weet dat hier nooit een inhoudelijke reactie op komt he?
De post waarvan je wist dat die zou komenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zo’n belachelijke stelling over een schandaal vrije presidentschap verdient ook geen inhoudelijke reactie.
Kan best maar je gelooft ze toch niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De post waarvan je wist dat die zou komen
Je kunt ze dus gewoon niet opnoemen.
Als je graag wilt dat je gelijk krijgt zonder ooit ook maar met iets van argumentatie of onderbouwing te komen raad ik je aan om met je wc rol in discussie te gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kan best maar je gelooft ze toch niet.
Ik denk dat ik meer succes heb met de paus te bekeren naar de islam.
Als jij met een bron komt valt een schandaal moeilijk te ontkennen. Ik ben oprecht nieuwsgierig naar wat jij beschouwt als een schandaal.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kan best maar je gelooft ze toch niet.
Ik denk dat ik meer succes heb met de paus te bekeren naar de islam.
Geen van allenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:20 schreef martijnde3de het volgende:
Vraagje: Wie hopen jullie dat president gaat worden ( de persoon hoeft niet perse een kans te maken, gewoon je voorkeur.)
Republikeinen:
1. Trump
2. Walsh
3. Weld
Democraten:
1. Yang
2. Gabbard
3. Bloomberg
Je mag ook andere kiezen hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen van allen![]()
Er zijn toch wel betere te vinden?
Van de mensen die niet meedoen, wie zou je graag zien?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
Er is werkelijk geen enkele kandidaat (aan beide zijden) waar ik enthousiast van word.
Waarom wil het WH dit geheim houden? Het was toch een onschuldig telefoontje?twitter:thehill twitterde op zaterdag 04-01-2020 om 04:42:20#BREAKING: NYT to fight White House's withholdment of emails about Ukraine aid freeze from FOIA request https://t.co/A0M9MmRkon https://t.co/l8CY54N94R reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |