Toootmennnquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Toootmennn![]()
Sowieso FiPo de clown. OVer clowns gesproken. YT pushe dopeens een aflevering van Bassie en Adriaan.Zit nu die aflevering te luisteren. Mijn collega;s maar denken da tik muziek op heb
![]()
Shit nu wil ik allemaal magi's posten maar mijn werklaptop laat mij niet op google afbeeldingenquote:
Whehe, ja wilde ik ook al doen, afhankelijk van de reactie op die post!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Shit nu wil ik allemaal magi's posten maar mijn werklaptop laat mij niet op google afbeeldingen
@Limoentjuhquote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Toootmennn![]()
Sowieso FiPo de clown. OVer clowns gesproken. YT pushed opeens een aflevering van Bassie en Adriaan.Zit nu die aflevering te luisteren. Mijn collega;s maar denken dat ik muziek op heb
![]()
hey gibsquote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Shit nu wil ik allemaal magi's posten maar mijn werklaptop laat mij niet op google afbeeldingen
Hey maatquote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:41 schreef engine het volgende:
[..]
hey gibs![]()
Google img geblokt ja? Wat raar.
Neuh snap het ergens wel. Werk voor de overheid, precaire info dit dat, geen open werkplek zus zo. Maar goed kan nog mobiel FOK!ken maar da's te veel gedoe.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:41 schreef engine het volgende:
[..]
hey gibs![]()
Google img geblokt ja? Wat raar.
Morguh vriendquote:
Nope. Niet echt.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Nope. Niet echt.
Moet van 14 tm 17 Jan in Nederland zijn maar verder niet echt verplichtingen tot die tijd. Heb er maar drie weken kerstvakantie van gemaakt.
Ga nog 3 daagjes skiën/snowboarden vanaf zondagquote:
TIJD OM DTS TE WINNENquote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ga nog 3 daagjes skiën/snowboarden vanaf zondag
Daarna wel weer genoeg vakantie gehad eigenlijk maar m'n volgende project is pas in februari dus zal deze hele maand wel rustig hebben.
Die tijd zou ik wel hebben jaquote:
Snap ik wel ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:58 schreef engine het volgende:
[..]
Die tijd zou ik wel hebben ja
Alleen geen zin. Was er vorige maand na een paar dagen al helemaal klaar mee
Neen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:47 schreef stokj het volgende:
Gezien de TT: @:haags_kwartiertje heb jij je weer dik gegeten met de feestdagen? Is die dikke ham eindelijk in je maag terecht gekomen
Ja die zijn overspannen nuquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hallon hallon hier spreekt deen Brandwehr
Opgebrand of uitgeblust ?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die zijn overspannen nu
Hier ookquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hi ho HAAAAAAGSE BAAAS![]()
Tering wat is het historisch stil op kantoor. Kan een kanon / scheet laten zonder dat er iemand last van heeft.
Beter een scheet voor iedereen dan buikkramp voor mij alleenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Stiekem laat ik ook gewoon windjes. Niemand die het hoort/ruikt
Viespeukquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Stiekem laat ik ook gewoon windjes. Niemand die het hoort/ruikt
Nou soms vind het het opsparen niet zo erg. Als ik dan die klapper aan perslucht eruit ram lig ik in een deuk van het lachenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beter een scheet voor iedereen dan buikkramp voor mij alleen
Ben ik een lieve viespeukquote:
Ja is goed! Halve liters tikken beetje fokkenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou soms vind het het opsparen niet zo erg. Als ik dan die klapper aan perslucht eruit ram lig ik in een deuk van het lachen![]()
![]()
P.s. Keertje samen naar de buuf schreeuwen ? Lijkt me leuk
[..]
Ben ik een lieve viespeuk?
Live FOK!stream ! En als die kut buuf niet genoeg naar buiten komt gaan we bij een Primark zitten met halve liters in een witte tuinstoel. En elk vrouwmensch dat langs komt gaan we naar roepenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja is goed! Halve liters tikken beetje fokken
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Live FOK!stream ! En als die kut buuf niet genoeg naar buiten komt gaan we bij een Primark zitten met halve liters in een witte tuinstoel. En elk vrouwmensch dat langs komt gaan we naar roepen
Jawelquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou soms vind het het opsparen niet zo erg. Als ik dan die klapper aan perslucht eruit ram lig ik in een deuk van het lachen![]()
![]()
P.s. Keertje samen naar de buuf schreeuwen ? Lijkt me leuk
[..]
Ben ik een lieve viespeuk?
*beeld*quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Live FOK!stream ! En als die kut buuf niet genoeg naar buiten komt gaan we bij een Primark zitten met halve liters in een witte tuinstoel. En elk vrouwmensch dat langs komt gaan we naar roepen
Sowieso. Met de mogelijkheid om te doneren zodat @Geerd en ik onze halve liters kunnen betalenquote:
Ja dat gaat jullie vast veel geld opleverenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sowieso. Met de mogelijkheid om te doneren zodat @:Geerd en ik onze halve liters kunnen betalen
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat gaat jullie vast veel geld opleveren
nog wezen pompen?quote:
netjes. ik heb een hekel aan hardlopen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
ff hardgelopen 7.8km morgen weer pompen![]()
Lekker wel opzich !!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
netjes. ik heb een hekel aan hardlopen.
nee ik vind het ook niet lekkerquote:
haags staat al gebukt met z'n knietjes naar binnenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
haags staat al gebukt met z'n knietjes naar binnen
dat maakt het er in glijden makkelijkerquote:
Beetje zonnebloemolie over de snikkel en je gaat harder dan Sven Kramer over ijs.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat maakt het er in glijden makkelijker
Die vette bende krijg je er nooit af manquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Beetje zonnebloemolie over de snikkel en je gaat harder dan Sven Kramer over ijs.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Beetje zonnebloemolie over de snikkel en je gaat harder dan Sven Kramer over ijs.
ik gebruik liever gewoon glijmiddel danquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die vette bende krijg je er nooit af man![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]Waar ben ik nu weer in terechtgeko....oh wacht; Dagbagger natuurlijk!
Kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik gebruik liever gewoon glijmiddel dan
Ik wilde er nog een schepje bovenop doen, maar dat leek me toch niet verstandig!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik dacht er is wel erg matige bagger, beetje preuts. Ik gooi er even wat goors tegen aan.
DOEN !quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde er nog een schepje bovenop doen, maar dat leek me toch niet verstandig!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:52 schreef ToT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopla
Ik keur hem goed
Ook in moeilijke tijden.
Goed zo!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hardlopen houd ik niet zo van. Lange wandeling wel. Mag zo een uurtje of 2 duren.
En waar gaat die wandeling langs? Via de ramen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hardlopen houd ik niet zo van. Lange wandeling wel. Mag zo een uurtje of 2 duren.
STOKVISquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:32 schreef stokj het volgende:
[..]
En waar gaat die wandeling langs? Via de ramen?
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:32 schreef stokj het volgende:
[..]
En waar gaat die wandeling langs? Via de ramen?
Gaat me prima af zonder koffiequote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat zou een mens zonder koffie zijn![]()
Dank jequote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat zou een mens zonder koffie zijn![]()
Moet ook kunnenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen plannen hier. Passief dagje waarschijnlijk.
Wat voor muziek maak je en wat ga je gamenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:02 schreef Tailless het volgende:
[..]
Poging tot opruimen 🧹
Daarna beetje muziek maken en beetje gamen.
Ik wil eigenlijk een keer mijn nieuwe monitoren testen. Echt muziek maak ik niet. Vooral afmixen en kloten met pluginsquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet ook kunnen
[..]
Wat voor muziek maak je en wat ga je gamen
Klinkt ingewikkeld.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:05 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een keer mijn nieuwe monitoren testen. Echt muziek maak ik niet. Vooral afmixen en kloten met plugins
Magic is toch met die kaarten?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt ingewikkeld.
Ik ga zoveel mogelijk niks doen. Kaasfondue eten en magic spelen vanavond
Ja dat is met die kaarten jaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:06 schreef Tailless het volgende:
[..]
Magic is toch met die kaarten?
1 keer gespeeld en gewonnen.
Heb wel zin in Münckin maar heb geen vrienden
Ik heb er niet echt zin in maar het staat nou eenmaal op de planningquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:06 schreef Tailless het volgende:
Kaas fondue ook wel zin in vriendin is er toch niet
Had toen blauwe kaarten van iemand geleendquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is met die kaarten ja
[..]
Ik heb er niet echt zin in maar het staat nou eenmaal op de planning
Mijn vriendin mot geen kaas.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is met die kaarten ja
[..]
Ik heb er niet echt zin in maar het staat nou eenmaal op de planning
Niet m'n favoriete kleur om mee te spelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:09 schreef Tailless het volgende:
[..]
Had toen blauwe kaarten van iemand geleend
Ah dat is dan lastig jaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:09 schreef Tailless het volgende:
[..]
Mijn vriendin mot geen kaas.
Dus ja ik wil kaas. Morgen maar naar mijn oma
Hertog, Peroni, Vedett , gewoon even wat tipsquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:47 schreef dud0r het volgende:
Ik moet zo nog even biertjes halen voor vanavond.
Je gaat vanaf nu wortels knagen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Boodschappen voor een gezondere levensstijl zijn binnen![]()
Alleen zag ik nog een fles witte wijn in mijn koelkastEerst die maar eens soldaat maken.
Nee. Lowlanders.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hertog, Peroni, Vedett , gewoon even wat tips
De Molen Hel&Verdoemenis, Delirium Nocturnum, Trappiste Rochefort 10, Kwak enz.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hertog, Peroni, Vedett , gewoon even wat tips
Yes sir, maar ook nog steeds van kip genieten. Ga alleen even kappen met bier en fastfood. Wil aankomende tijd koolhydraat-arm eten zodat ik die dikke pens van mij kan wegwerken.quote:
Kalkoen is beter!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Yes sir, maar ook nog steeds van kip genieten. Ga alleen even kappen met bier en fastfood. Wil aankomende tijd koolhydraat-arm eten zodat ik die dikke pens van mij kan wegwerken.
Nog nooit gehadquote:
Ik ben afgelopen zomer met mijn ex-pinay bij Delirium in Brussel geweest. Facking puike spot !quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
De Molen Hel&Verdoemenis, Delirium Nocturnum, Trappiste Rochefort 10, Kwak enz.
En lekkerderquote:
Waar komt ze vandaan trouwens?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad
[..]
Ik ben afgelopen zomer met mijn ex-pinay bij Delirium in Brussel geweest. Facking puike spot !
Rest v/d bieren natuurlijk ook erg lekker !
Zuidelijkste punt van Ph, Zamboanga city. Nou ja zo goed als zuidelijkste punt.quote:
Kalkoen heeft meer eiwit dan kip en minder vetquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zuidelijkste punt van Ph, Zamboanga city. Nou ja zo goed als zuidelijkste punt.
Maar ik zal die kalkoen eens onthouden. Nog nooit gehad
Klinkt best goed eigenlijk. Met wat kruiden er op prima te doen denk ik zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kalkoen heeft meer eiwit dan kip en minder vet
5 x per week aan het trainen mag je best wat vet hebben volgens mij, net weer terug uit tha gym ja tochquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kalkoen heeft meer eiwit dan kip en minder vet
Dat is een boel trainingquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
5 x per week aan het trainen mag je best wat vet hebben volgens mij, net weer terug uit tha gym ja toch![]()
Ah, mevrouw ToT zegt dat het daar altijd ellende is. Veel gevechten enzo. (Moslims)quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zuidelijkste punt van Ph, Zamboanga city. Nou ja zo goed als zuidelijkste punt.
Maar ik zal die kalkoen eens onthouden. Nog nooit gehad
Ik ging een aantal jaren 3X 3 uur trainen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
5 x per week aan het trainen mag je best wat vet hebben volgens mij, net weer terug uit tha gym ja toch![]()
3 x 3 uur pffff...als ik bankdrukken gedaan heb dan nog ff triceps rug biceps buik, benen...ben ik er echt wel klaar mee...volgende dag weer cardio..quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ging een aantal jaren 3X 3 uur trainen.
Telkens een uurtje cardio- en krachttraining, dan een uurtje Tae Bo en dan een uurtje iets minder intensief krachttrainen. (Vaak ook wel wat langer.)
Ja maar ik sport dus niet. En ik woon nu een stuk dichterbij mijn werk. Dat was eerst elke ochtend 25 min fietsen en weer terug en dan nog naar vrienden fietsen. Ik bewoog eerst een stuk meer dan eerst.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Achja algemeen feit toch waar booslims met grotere getallen aanwezig zijn...gezeik...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, mevrouw ToT zegt dat het daar altijd ellende is. Veel gevechten enzo. (Moslims)
Ja ik was echt super gemotiveerd en heel intensief bezig, tot een vriend van me mee ging trainen. Die hing vaker aan de bar chicks te bekijken en het trainen zelf was ook op een super laag tempo.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
3 x 3 uur pffff...als ik bankdrukken gedaan heb dan nog ff triceps rug biceps buik, benen...ben ik er echt wel klaar mee...volgende dag weer cardio..
Klopt, dat vertelde mijn ex ook. Het zou voor een west europeaan daar dan ook niet heel veilig zijn. Veel aanslagen of pogingen tot oorlogsachtige taferelen. En armoediger dan in bijv Manila or richting Masbate/Caloocanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, mevrouw ToT zegt dat het daar altijd ellende is. Veel gevechten enzo. (Moslims)
True!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Achja algemeen feit toch waar booslims met grotere getallen aanwezig zijn...gezeik...
Klopt, ook genoeg ontvoeringen van westerlingen! Er is zelfs een stelletje dat TWEE keer ontvoerd is met hun zeilboot!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Klopt, dat vertelde mijn ex ook. Het zou voor een west europeaan daar dan ook niet heel veilig zijn. Veel aanslagen of pogingen tot oorlogsachtige taferelen. En armoediger dan in bijv Manila or richting Masbate/Caloocan
Nou dat dus. Daarom geloof ik ergens ook nog wel dat mijn ex een scam was. Helemaal gezien hoe het toentertijd is uit gegaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, ook genoeg ontvoeringen van westerlingen! Er is zelfs een stelletje dat TWEE keer ontvoerd is met hun zeilboot!
Tja Filipijnse mensen hebben niet voor niets een slecht imago.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou dat dus. Daarom geloof ik ergens ook nog wel dat mijn ex een scam was. Helemaal gezien hoe het toentertijd is uit gegaan.
Nee precies, eensquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja Filipijnse mensen hebben niet voor niets een slecht imago.
Er zitten heel goede mensen tussen, maar helaas ook heel slechte.
Sucky sucky, love you long time!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee precies, eensGelukkig heb ik nu met een hele leuke goed contact
, ging Gert voor het scherm staan en zei hij: “Marlène, I love you”quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Goede keus!
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181112_03936351
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZO dan mooie damequote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Goede keus!
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181112_03936351
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joah zit niks anders op. Maar als FOK!ker is dat al een boomstronk aan spierquote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Train je het middelste been dan op natuurlijke wijze
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:06 schreef engine het volgende:
[..]
, ging Gert voor het scherm staan en zei hij: “Marlène, I love you”
![]()
ouwe snoeperd
Tuurlijk, daar gaan we vanuit dat jouw stronk zo stevig mogelijk is.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Joah zit niks anders op. Maar als FOK!ker is dat al een boomstronk aan spier
Sowieso binnenkort weer met een Filipijnse aan de haal.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar gaan we vanuit dat jouw stronk zo stevig mogelijk is.
Valt er niet wat te daten met iemand op FOK! ? Collega J komt volgende week weer werken, ik begreep van de ritmeester dat ze met haar kind bij haar moeder (die volgens collega D een feeks is) logeert.
Wijze woordenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
imo ook geen behoefte aan. Alles wat op FOK! zit moet je op FOK! laten
Tenzij een meet. @Geerd en ik gaan sowieso een keer bij de Primark (Ripmark) zitten in een witte tuinstoel, treetje halve liters, geschraapte kelen en naar vrouwvolk schreeuwenquote:
Stokbroer doet ook mee ?!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tenzij een meet. @:Geerd en ik gaan sowieso een keer bij de Primark (Ripmark) zitten in een witte tuinstoel, treetje halve liters, geschraapte kelen en naar vrouwvolk schreeuwen
Ik moet dan incognito gaan, ik kan niet als HoS als een ordinaire tokkie gaan schreeuwenquote:
Cool, lijkt me wel lachen om een meet te doen. Ff de baggerbro's bij elkaarquote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik moet dan incognito gaan, ik kan niet als HoS als een ordinaire tokkie gaan schreeuwen![]()
![]()
![]()
Maar een meet moeten we zeker doen, kan bij mij.
Zeker zeker, met wat frituur erbij en dames wordt het gezellig.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Cool, lijkt me wel lachen om een meet te doen. Ff de baggerbro's bij elkaar
En de nodige traytjes Schultenbräu!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker zeker, met wat frituur erbij en dames wordt het gezellig.
Op het paleis?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik moet dan incognito gaan, ik kan niet als HoS als een ordinaire tokkie gaan schreeuwen![]()
![]()
![]()
Maar een meet moeten we zeker doen, kan bij mij.
Het is dan ook een verbastering op de naam van haar beste minnaar!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:38 schreef stokj het volgende:
Ik las Rabbit @:derrabbit
https://www.ad.nl/show/ca(...)tje-raddix~a3d5a054/
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dan ook een verbastering op de naam van haar beste minnaar!
Biitergarnituur, beer en de buuf. Meer is er niet nodig voor een epische meet!quote:
En wiet en kappa knoffo voor sommigen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Biitergarnituur, beer en de buuf. Meer is er niet nodig voor een epische meet!
Op het paleis!quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Biitergarnituur, beer en de buuf. Meer is er niet nodig voor een epische meet!
Maak maar een lijstje dan kunnen we kijken hoe en wat.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
En wiet en kappa knoffo voor sommigen.
Oh gaafquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Op het paleis!
[..]
[..]
Maak maar een lijstje dan kunnen we kijken hoe en wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohw mooi toch !quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:35 schreef stokj het volgende:
@:Geerd Geerdje we wisten niet dat je van beide kanten was. Deze man @:Sneeuw-Leeuw heeft op zijn fotoboek een heel gedicht over jou geschreven! Hulde daarvoor!
Nee eigenlijk niet, jij wel?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw mooi toch !
Al nieuwe gain levels?
112KG voor jou haalbaar? waarop zit je nu ?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat moet wel haalbaar zijn. Binnen hoeveel maanden wil jij je doel bereikt hebben?
90, ik schat het in als haalbaarquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
112KG voor jou haalbaar? waarop zit je nu ?
Veel te veel wijntjes gelurkt?quote:
quote:
Wel prima. Gisteren gezellig avondje gehad vandaag beetje niks doen denk ik. Nog wel even stukje wandelenquote:Op zondag 5 januari 2020 10:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Joah prima, brakjes. Gisteravond toch even te veel wijn gelurktHoe is het leven daar ?
Ik ga zo nog ff lekker de stad in, broodje happen en koffie drinken. ( zonder suiker, wel ff wennen maar t is wel erg lekker ! )quote:Op zondag 5 januari 2020 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel prima. Gisteren gezellig avondje gehad vandaag beetje niks doen denk ik. Nog wel even stukje wandelen
THC-druppels en de nodige Jägermeistertjes.quote:
Misschien dat ik ook nog even de stad in duik. Beetje rondwandelen, wat snacken, de magic winkel bezoeken voor draken, hoewel ik dat misschien beter van de week kan doen als ik er de tijd voor hebquote:Op zondag 5 januari 2020 11:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ga zo nog ff lekker de stad in, broodje happen en koffie drinken. ( zonder suiker, wel ff wennen maar t is wel erg lekker ! )
Doel om af te vallen of gewoon gezonder eten?quote:Op zondag 5 januari 2020 11:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ga zo nog ff lekker de stad in, broodje happen en koffie drinken. ( zonder suiker, wel ff wennen maar t is wel erg lekker ! )
Ja dan heb je best een gebroken nacht gehad ja. Vanmiddag dan mar samen met mini tot een moddag tukje doen?quote:Op zondag 5 januari 2020 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
THC-druppels en de nodige Jägermeistertjes.
Ik kon pas tegen een uurtje of 3 in slaap vallen, en meneertje mini-ToT begon vanaf 4 uur te blèren en heeft dat alleen met wat tussenpozen niet gedaan.
Kan weer aan zijn tandjes hebben gelegen, maar meneertje zat gisteren rond een uurtje of 10 nog flink te hyperen en te stuiteren toen we hem naar bed brachten.
Dat dus, lekker idee !quote:Op zondag 5 januari 2020 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien dat ik ook nog even de stad in duik. Beetje rondwandelen, wat snacken, de magic winkel bezoeken voor draken, hoewel ik dat misschien beter van de week kan doen als ik er de tijd voor heb
Allebei. Suikerconsumptie flink verminderen en regelmatiger en gezonder eten. Voorlopig even koolhydraatarm. Heb genoeg spek op mijn pensquote:Op zondag 5 januari 2020 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doel om af te vallen of gewoon gezonder eten?
Haha ja is misschien wel zo verstandig.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja dan heb je best een gebroken nacht gehad ja. Vanmiddag dan mar samen met mini tot een moddag tukje doen?
Ah ja, dan wil het er wel snel aankomen idd. Had ik ook toen ik net in een keuken begon te werken. Vanalles tussendoor snaaien en na het werk nog even langs de snackbar of pizzaria want die lagen op de weg naar huis.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat dus, lekker idee !
[..]
Allebei. Suikerconsumptie flink verminderen en regelmatiger en gezonder eten. Voorlopig even koolhydraatarm. Heb genoeg spek op mijn pensNiet problematisch maar voor de herfst was ik wel flink slanker. Woon nu tegenvoer een shoarma / kebab toko, verdomd goede tent. KFc/ MAc zijn mijn buren, Pizzeria ook, snackbar om de hoek en restaurant met veel te lekker vreten allemaal binnen 50m
Ah, alle drie beetje zielig vandaag. Dan hebben jullie zeker een familie siësta verdient!quote:Op zondag 5 januari 2020 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja is misschien wel zo verstandig.
Mevrouw ToT kan volgens mij ook wel een tukkie gebruiken; zij heeft vooral voor hem gezorgd vannacht, maar het jonkie zat dusdanig te blèren dat ik er natuurlijk ook niet van kon slapen.
Ik heb wel melk/pap voor hem klaargemaakt, maar dat wilde hij absoluut niet.
Druppels gegeven tegen tandpijn (Dentinox heet dat geloof ik), maar dat hielp ook onvoldoende.
Daar zit ik nu op, op 112quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat moet wel haalbaar zijn. Binnen hoeveel maanden wil jij je doel bereikt hebben?
Ik had afgelopen week nog ff een terug valletje..had genoeg zooi om te vreten bij..tomataatjes eitjes etc maar geen zin in..ff lsngs de BK..hamburgertje gehaaldquote:Op zondag 5 januari 2020 11:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat dus, lekker idee !
[..]
Allebei. Suikerconsumptie flink verminderen en regelmatiger en gezonder eten. Voorlopig even koolhydraatarm. Heb genoeg spek op mijn pensNiet problematisch maar voor de herfst was ik wel flink slanker. Woon nu tegenvoer een shoarma / kebab toko, verdomd goede tent. KFc/ MAc zijn mijn buren, Pizzeria ook, snackbar om de hoek en restaurant met veel te lekker vreten allemaal binnen 50m
Mini-ToT zit hier lekker filmpjes te kijken met z'n blote voetjes en een haarborstel in de hand alsof er geen vuiltje aan de lucht is!quote:Op zondag 5 januari 2020 11:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, alle drie beetje zielig vandaag. Dan hebben jullie zeker een familie siësta verdient!
Dan zal het niet heel lang meer duren voor ze dichtvallen.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT zit hier lekker filmpjes te kijken met z'n blote voetjes en een haarborstel in de hand alsof er geen vuiltje aan de lucht is!
Zijn oogjes zien er wel wat moe uit.
quote:Op zondag 5 januari 2020 12:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zal het niet heel lang meer duren voor ze dichtvallen.
En die achterkant van de haarborstel zit in mevr tot..quote:Op zondag 5 januari 2020 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT zit hier lekker filmpjes te kijken met z'n blote voetjes en een haarborstel in de hand alsof er geen vuiltje aan de lucht is!
Zijn oogjes zien er wel wat moe uit.
Die fantasieën van jou zijn echt niet gezond, gozer! Toch maar ff met de psycholoog over praten?quote:Op zondag 5 januari 2020 12:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
En die achterkant van de haarborstel zit in mevr tot..
quote:Op zondag 5 januari 2020 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Die fantasieën van jou zijn echt niet gezond, gozer! Toch maar ff met de psycholoog over praten?
quote:Op zondag 5 januari 2020 13:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]en mevrouw toot is bek af
?
quote:Op zondag 5 januari 2020 13:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En mini stuitert nog steeds lekker rondHahaha geniaal.
quote:Op zondag 5 januari 2020 13:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mevrouw tot aan het koken ondertussen denk ik ?
#viesdik....quote:Op zondag 5 januari 2020 13:46 schreef ToT het volgende:
[..]Hij zit nu aan de armleuning van de bank te trekken!
[..]Leche flan om precies te zijn.
quote:
Macaroni met fruit ?quote:Op zondag 5 januari 2020 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]Gaat helemaal goed komen!
Laatst had ze ook macaroni salade klaargemaakt (met condensed milk, mayonaise en fruit), maar dat heb ik toch maar ff geskipt.
En mayonaise enz.quote:
Nee, ik heb dit al eens eerder gehad van een andere Filipijnse dame, en ik vond het echt smerig!quote:
Hoeveel kinderen heb je ?quote:Op zondag 5 januari 2020 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
En mayonaise enz.
[..]
Nee, ik heb dit al eens eerder gehad van een andere Filipijnse dame, en ik vond het echt smerig!
Lijkt mij nou ook niet te nassenquote:Op zondag 5 januari 2020 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
En mayonaise enz.
[..]
Nee, ik heb dit al eens eerder gehad van een andere Filipijnse dame, en ik vond het echt smerig!
NIet in zwolle wonenquote:Op zondag 5 januari 2020 13:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lijkt mij nou ook niet te nassenMaar Leche Flan lijkt mij dan wel weer lekker ! Stuur eem stukkie op noar Grunn dan
Whehe, kom maar halen!quote:Op zondag 5 januari 2020 13:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lijkt mij nou ook niet te nassenMaar Leche Flan lijkt mij dan wel weer lekker ! Stuur eem stukkie op noar Grunn dan
Ik ben niet zo van die @Fancy shit ....doe mij maar lekker een halve liter bier en een stuk vlees...en dat kan van alles zijnquote:Op zondag 5 januari 2020 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Zwollywood is idd nice!![]()
Mocht je ff een keer een beetje trek hebben, ga eens naar de Librije!
quote:Op zondag 5 januari 2020 13:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van die @:fancy shit ....doe mij maar lekker een halve liter bier en een stuk vlees...en dat kan van alles zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Stoelen zonder leuningenquote:Op zondag 5 januari 2020 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]@ Die mention!
Als je van een goed stuk vlees houdt, ga dan naar Meat&More in Utrecht en bestel daar wet-aged bavette.![]()
![]()
![]()
Hopelijk word je geholpen door een bepaalde flamboyante hipster die daar werkt; een heel toffe en enthousiaste gozer!Sowieso is het daar ook smaakvol ingericht en ze zijn niet echt duur.
[ afbeelding ]
Heb 5 jaar aan de Rijnlaan gewoondquote:
quote:
Was dat wat?quote:Op zondag 5 januari 2020 14:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb 5 jaar aan de Rijnlaan gewoond
[..]zet maar op een afgesproken plek, verder gaan dan dat durf ik niet
Whehe!quote:Op zondag 5 januari 2020 14:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb 5 jaar aan de Rijnlaan gewoond
[..]zet maar op een afgesproken plek, verder gaan dan dat durf ik niet
Mwua op zich wel te doen. Zat dicht bij de Wijde Aa, dat was wel super chill zwemmen in de zomer. Alleen afstand tot centrum/stad was moker kut.quote:
De Palestrinalaan was zo'n beetje een no-go area voor mensen zonder het juiste RAL-kleurtje?quote:Op zondag 5 januari 2020 14:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mwua op zich wel te doen. Zat dicht bij de Wijde Aa, dat was wel super chill zwemmen in de zomer. Alleen afstand tot centrum/stad was moker kut.
Mwja valt tegenwoordig ook wel weer mee volgens mij ...quote:Op zondag 5 januari 2020 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
De Palestrinalaan was zo'n beetje een no-go area voor mensen zonder het juiste RAL-kleurtje?
Sowieso dat stukje ten noorden van de Zwartewaterallee? (Holtenbroek)
Toch? Ah scheelt weer!quote:Op zondag 5 januari 2020 14:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja valt tegenwoordig ook wel weer mee volgens mij ...
Piepertquote:Op zondag 5 januari 2020 14:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mwua op zich wel te doen. Zat dicht bij de Wijde Aa, dat was wel super chill zwemmen in de zomer. Alleen afstand tot centrum/stad was moker kut.
Ik heb avonden / nacht smoorbezopen van 11 hoog naar beneden staan pissen daarquote:Op zondag 5 januari 2020 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
De Palestrinalaan was zo'n beetje een no-go area voor mensen zonder het juiste RAL-kleurtje?
Sowieso dat stukje ten noorden van de Zwartewaterallee? (Holtenbroek)
Lopen van bushalte Morra naar de WKC was al 10 minutenquote:Op zondag 5 januari 2020 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
kwartiertje lopen of 7 minuten op de fiets
Niet 5 min rollend van het centrum wonen...quote:Op zondag 5 januari 2020 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
kwartiertje lopen of 7 minuten op de fiets
quote:Op zondag 5 januari 2020 12:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar zit ik nu op, op 112niet echt een doel gewoon proberen steeds zwaarder 120 voor de zomer zal wel mooi zijn
Merk wel gewoon 2 tot 3 dagen rust eigenlijk beter is...dan zie je ineens progressie maarja ga niet 2 dagen niks doen BEUKEN!!! MET DIE ZOOOI!!!quote:
Sally is wel puik !quote:Op zondag 5 januari 2020 14:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet 5 min rollend van het centrum wonen...![]()
![]()
laatste keer feestje bij jacksmusicbar...veel collegaas, nog ff tanken bij de hete brij afpilsen bij sally, ik ben toen maar lopend naar huis gegaan
![]()
![]()
gelukkig stond mijn fiets nog netjes tegen het refter aan...goede fiets met dure fietstassen,
quote:Op zondag 5 januari 2020 14:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb avonden / nacht smoorbezopen van 11 hoog naar beneden staan pissen daar![]()
ik als 'withuidje' heb me daar nooit een seconde onveilig gevoeld.
Ja altijd erg gezellig,.,,maar kom er eigenlijk nooit als ik vrij ben ofzoquote:
Ja beetje in beweging blijven ermee doet goed.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Merk wel gewoon 2 tot 3 dagen rust eigenlijk beter is...dan zie je ineens progressie maarja ga niet 2 dagen niks doen BEUKEN!!! MET DIE ZOOOI!!!
Goddank dat ik niet al te vlakbij woon , kom uit Deventer m wij woonden in het centrum , wat een dramaquote:Op zondag 5 januari 2020 14:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet 5 min rollend van het centrum wonen...![]()
![]()
laatste keer feestje bij jacksmusicbar...veel collegaas, nog ff tanken bij de hete brij afpilsen bij sally, ik ben toen maar lopend naar huis gegaan
![]()
![]()
gelukkig stond mijn fiets nog netjes tegen het refter aan...goede fiets met dure fietstassen,
Log uit dan. Ga daar lekker naar toe. Ik ga zo ook nog ff de stad in.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja altijd erg gezellig,.,,maar kom er eigenlijk nooit als ik vrij ben ofzo![]()
![]()
zoals nu ook zal al best gezellig zijn daar maar...
Bij de Brink ? Ik ben toen nog wel 's de Maya in gewandeld en of de Blikkendeurquote:Op zondag 5 januari 2020 14:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goddank dat ik niet al te vlakbij woon , kom uit Deventer m wij woonden in het centrum , wat een drama
Wij hebben met Oudjaar bij Jackies gegeten!quote:Op zondag 5 januari 2020 14:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goddank dat ik niet al te vlakbij woon , kom uit Deventer m wij woonden in het centrum , wat een drama
Zo vaak verhuisd ? ??? hoe dan??quote:Op zondag 5 januari 2020 15:10 schreef ToT het volgende:
Ik heb ook een flink aantal jaartjes in Deventer gewoond; Keizer Karelflat, Raamstraat, Zandweerd/Zwolse wijk, Rivierenbuurt enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Eerst Rivierenbuurt. Vreselijk gehorige flat en een vreselijke huisgenote.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo vaak verhuisd ? ??? hoe dan??
Lijkt me echt kut...
Mocht ik ooit nog een leuke geerdtruida tegenkomen, ben ik misschien nog wel bereid om te verhuizen naar iets groters maar zeker niet verder dan 10 min van het werk..wat een gekut
quote:Op zondag 5 januari 2020 15:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zou deze Geertruida wel rakenOw ik dacht dat dat de volledige naam van Greta was!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De blikken deur kwam ik ook altijd , en alle stoomboten in Deventerquote:Op zondag 5 januari 2020 15:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Bij de Brink ? Ik ben toen nog wel 's de Maya in gewandeld en of de Blikkendeur![]()
Jointjes gerookt voor het leven daar met vrienden. Was immers maar een kleien 20 min met de trein.
Jackies waar?quote:Op zondag 5 januari 2020 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hebben met Oudjaar bij Jackies gegeten!
quote:Op zondag 5 januari 2020 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst Rivierenbuurt. Vreselijk gehorige flat en een vreselijke huisgenote.
Toen naar de Raamstraat, ander studentenpand. Ook gehorig, maar dat viel wel te overleven. Alleen kreeg een huisgenoot fikse ruzie met een andere huisgenoot en toen kregen we van de gemeente een ander huis aangeboden tegenover dat pand. Een oud krot, maar er was prima in te wonen.
Helaas zou dat gesloopt worden dus kregen we ieders een groene kaart waarmee je voorrang hebt voor een andere woning.
Aangezien we er debiel snel uit moesten heb ik een fakking duur appartement genomen, maar daar kreeg ik ook een flink hoge huursubsidie voor.......die een half jaar later volledig kwam te vervallen omdat ik een loonsverhoging kreeg. Toen heb ik een huis in Deventer gekocht dat echt extreem gehorig was. Continu gezeik met de buren en ik ben toen jaren later (toen ik eindelijk ergens een vast contract kreeg) uit Deventer verhuisd naar een klein gehucht in Gelderland.
Dat was prima wonen, maar toen werd ik arbeidsongeschikt en ging ik flink in inkomen achteruit, dus kon ik het huis niet meer betalen en moest toen met spoed weer een huurwoning vinden.
Eentje gevonden in een piepklein rotgehuchtje daar in de buurt waarvan echt iedereen zei dat niemand daar wil wonen; er is niets te doen, de lokale bevolking trekt er weg en alleen kansloos Tokkietuig gaat daar naar toe omdat zij niets anders kunnen krijgen.
Nou, van dat kansloze Tokkietuig had ik al heel snel genoeg (met name van 1 persoon daar) en toen ben ik naar een iets minder klein gehuchtje daar verhuisd.
Helaas was daar voor mijn vrouw geen werk te vinden en was het openbaar vervoer ook kut.
Inmiddels had ik weer wat geld en toen heb ik dus een huis in Drenthe gekocht, waar we nu wonen.En dit bevalt ons vrij goed hier. Het huis is echt goed en de woonplaats....tja ach, het is niet slecht. Wel groot genoeg in ieder geval en er zijn genoeg winkels te vinden.
https://jackiesnyc.com/?f(...)ddLuwcb6ErOE#contactquote:
Oh dat ken ik geloof ik nog nietquote:Op zondag 5 januari 2020 15:32 schreef ToT het volgende:
[..]
https://jackiesnyc.com/?f(...)ddLuwcb6ErOE#contact
We zijn ook weer ff bij dat oosterse winkeltje geweest met die levensgrote beelden van boeddhistische monniken. Ik heb daar ooit 2 kleinere exemplaren gekocht. Ik wilde nog een 3e hebben, maar mijn toenmalige vriendin was daar niet mee eens en nu zijn die dingen 3x zo duur geworden of zo.
Die kerel is echt tof!quote:Op zondag 5 januari 2020 15:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dat ken ik geloof ik nog niet
Dat winkeltje wel
quote:Op zondag 5 januari 2020 15:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kerel is echt tof!
We zijn ook naar 1 van de 2 oosterse toko's gegaan in de Nieuwstraat.
Wooooowwquote:Op zondag 5 januari 2020 15:38 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die stond niet op het menu, maar die ballon had ik voor mijn verjaardag gekregen!
Damn,,,Gelderlandquote:Op zondag 5 januari 2020 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst Rivierenbuurt. Vreselijk gehorige flat en een vreselijke huisgenote.
Toen naar de Raamstraat, ander studentenpand. Ook gehorig, maar dat viel wel te overleven. Alleen kreeg een huisgenoot fikse ruzie met een andere huisgenoot en toen kregen we van de gemeente een ander huis aangeboden tegenover dat pand. Een oud krot, maar er was prima in te wonen.
Helaas zou dat gesloopt worden dus kregen we ieders een groene kaart waarmee je voorrang hebt voor een andere woning.
Aangezien we er debiel snel uit moesten heb ik een fakking duur appartement genomen, maar daar kreeg ik ook een flink hoge huursubsidie voor.......die een half jaar later volledig kwam te vervallen omdat ik een loonsverhoging kreeg. Toen heb ik een huis in Deventer gekocht dat echt extreem gehorig was. Continu gezeik met de buren en ik ben toen jaren later (toen ik eindelijk ergens een vast contract kreeg) uit Deventer verhuisd naar een klein gehucht in Gelderland.
Dat was prima wonen, maar toen werd ik arbeidsongeschikt en ging ik flink in inkomen achteruit, dus kon ik het huis niet meer betalen en moest toen met spoed weer een huurwoning vinden.
Eentje gevonden in een piepklein rotgehuchtje daar in de buurt waarvan echt iedereen zei dat niemand daar wil wonen; er is niets te doen, de lokale bevolking trekt er weg en alleen kansloos Tokkietuig gaat daar naar toe omdat zij niets anders kunnen krijgen.
Nou, van dat kansloze Tokkietuig had ik al heel snel genoeg (met name van 1 persoon daar) en toen ben ik naar een iets minder klein gehuchtje daar verhuisd.
Helaas was daar voor mijn vrouw geen werk te vinden en was het openbaar vervoer ook kut.
Inmiddels had ik weer wat geld en toen heb ik dus een huis in Drenthe gekocht, waar we nu wonen.En dit bevalt ons vrij goed hier. Het huis is echt goed en de woonplaats....tja ach, het is niet slecht. Wel groot genoeg in ieder geval en er zijn genoeg winkels te vinden.
Cool cool!quote:Op zondag 5 januari 2020 15:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik ben opgegroeid in de Lange Bisschopsstraat in Deventer. mijn ouders hadden destijds een stomerij. Ik kom nog regelmatig in Deventer Mijn moeder woont op een boerderij in Colmschate ..
Toko;s ken ik daar![]()
Ja ik ga misschien ooit ook nog eens terug ...quote:Op zondag 5 januari 2020 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel! Ik ben bij Zutphen in de buurt geboren en getogen. Mijn moeder woont daar nog steeds en daar ga ik nog regelmatig naar toe.
Elke keer als ik het bordje "Achterhoek" passeer, heb ik weer zoiets van: "Hehe, eindelijk weer thuis!"
Overal deze vlaggen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 januari 2020 16:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja ik ga misschien ooit ook nog eens terug ...
Stoelendans of hoe heet ie ook alweer, tegenover Blikkendeur ? Ik vond die Duitser facking cool hahahaquote:Op zondag 5 januari 2020 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De blikken deur kwam ik ook altijd , en alle stoomboten in Deventer
quote:Op zondag 5 januari 2020 15:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Cool cool!
Ik heb ook in het centrum gewerkt, bij Escom toentertijd. Volgens mij was dat aan het eind van de straat waar je opgegroeid bent.
Was erg leuk om te werken, en diverse pizzeria's enzo gaven ons fikse korting en we kregen belachelijk veel toppings op onze bestellingen!quote:
Ben je wel eens in de Heks geweest? Was altijd mijn stamkroegquote:Op zondag 5 januari 2020 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Was erg leuk om te werken, en diverse pizzeria's enzo gaven ons fikse korting en we kregen belachelijk veel toppings op onze bestellingen!
Ook een keer gratis bier in een bar mogen zuipen omdat we hun computer gerepareerd hadden.
Volgens mij was dat die waar we dat gratis bier kregen, of zit er ook nog eentje naast?quote:Op zondag 5 januari 2020 18:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ben je wel eens in de Heks geweest? Was altijd mijn stamkroeg
Het zit op een hoek in de buurt van de waagquote:Op zondag 5 januari 2020 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij was dat die waar we dat gratis bier kregen, of zit er ook nog eentje naast?
Was altijd wel een geinig gezicht, dat "uithangbord".
I know, maar zit rechts er van ook nog een bar?quote:Op zondag 5 januari 2020 18:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zit op een hoek in de buurt van de waag
Dat durf ik zo ff niet meer te zeggenquote:Op zondag 5 januari 2020 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, maar zit rechts er van ook nog een bar?
Het is allemaal al weer zo lang geleden.
Op de Brink had je ook altijd een heel populaire cafetaria. Ben daar vaak gekomen, tot ik er voor de 2e keer zware diarree door kreeg!quote:Op zondag 5 januari 2020 18:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat durf ik zo ff niet meer te zeggen![]()
![]()
![]()
Lang geleden , Op de brink barst het sowieso van de kroegen en tentjes
Enige wat ik nog ken van vroeger is Chez Louis . Maar dat is ook helemaal veranderd. Rivierenbuurt heb ik ook vlak bij in de buurt gewoond vroeger.
Gedverrrquote:Op zondag 5 januari 2020 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de Brink had je ook altijd een heel populaire cafetaria. Ben daar vaak gekomen, tot ik er voor de 2e keer zware diarree door kreeg!
1x door knalgele mayonaise dat duidelijk niet goed meer was, en 1x door een bedorven shoarmarol.
"Ja maar dat is alleen maar de kleur hoor! De mayonaise heeft een nachtje buiten de koeling gestaan en dan krijgt het vanzelf deze kleur, maar dat zegt niks over of het bedorven zou zijn of zo hoor!"quote:
Nee neequote:Op zondag 5 januari 2020 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja maar dat is alleen maar de kleur hoor! De mayonaise heeft een nachtje buiten de koeling gestaan en dan krijgt het vanzelf deze kleur, maar dat zegt niks over of het bedorven zou zijn of zo hoor!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |