Toootmennnquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Toootmennn![]()
Sowieso FiPo de clown. OVer clowns gesproken. YT pushe dopeens een aflevering van Bassie en Adriaan.Zit nu die aflevering te luisteren. Mijn collega;s maar denken da tik muziek op heb
![]()
Shit nu wil ik allemaal magi's posten maar mijn werklaptop laat mij niet op google afbeeldingenquote:
Whehe, ja wilde ik ook al doen, afhankelijk van de reactie op die post!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Shit nu wil ik allemaal magi's posten maar mijn werklaptop laat mij niet op google afbeeldingen
@Limoentjuhquote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Toootmennn![]()
Sowieso FiPo de clown. OVer clowns gesproken. YT pushed opeens een aflevering van Bassie en Adriaan.Zit nu die aflevering te luisteren. Mijn collega;s maar denken dat ik muziek op heb
![]()
hey gibsquote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Shit nu wil ik allemaal magi's posten maar mijn werklaptop laat mij niet op google afbeeldingen
Hey maatquote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:41 schreef engine het volgende:
[..]
hey gibs![]()
Google img geblokt ja? Wat raar.
Neuh snap het ergens wel. Werk voor de overheid, precaire info dit dat, geen open werkplek zus zo. Maar goed kan nog mobiel FOK!ken maar da's te veel gedoe.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:41 schreef engine het volgende:
[..]
hey gibs![]()
Google img geblokt ja? Wat raar.
Morguh vriendquote:
Nope. Niet echt.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Nope. Niet echt.
Moet van 14 tm 17 Jan in Nederland zijn maar verder niet echt verplichtingen tot die tijd. Heb er maar drie weken kerstvakantie van gemaakt.
Ga nog 3 daagjes skiën/snowboarden vanaf zondagquote:
TIJD OM DTS TE WINNENquote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ga nog 3 daagjes skiën/snowboarden vanaf zondag
Daarna wel weer genoeg vakantie gehad eigenlijk maar m'n volgende project is pas in februari dus zal deze hele maand wel rustig hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |