Toootmennnquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Toootmennn![]()
Sowieso FiPo de clown. OVer clowns gesproken. YT pushe dopeens een aflevering van Bassie en Adriaan.Zit nu die aflevering te luisteren. Mijn collega;s maar denken da tik muziek op heb
![]()
Shit nu wil ik allemaal magi's posten maar mijn werklaptop laat mij niet op google afbeeldingenquote:
Whehe, ja wilde ik ook al doen, afhankelijk van de reactie op die post!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Shit nu wil ik allemaal magi's posten maar mijn werklaptop laat mij niet op google afbeeldingen
@Limoentjuhquote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Toootmennn![]()
Sowieso FiPo de clown. OVer clowns gesproken. YT pushed opeens een aflevering van Bassie en Adriaan.Zit nu die aflevering te luisteren. Mijn collega;s maar denken dat ik muziek op heb
![]()
hey gibsquote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Shit nu wil ik allemaal magi's posten maar mijn werklaptop laat mij niet op google afbeeldingen
Hey maatquote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:41 schreef engine het volgende:
[..]
hey gibs![]()
Google img geblokt ja? Wat raar.
Neuh snap het ergens wel. Werk voor de overheid, precaire info dit dat, geen open werkplek zus zo. Maar goed kan nog mobiel FOK!ken maar da's te veel gedoe.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:41 schreef engine het volgende:
[..]
hey gibs![]()
Google img geblokt ja? Wat raar.
Morguh vriendquote:
Nope. Niet echt.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Nope. Niet echt.
Moet van 14 tm 17 Jan in Nederland zijn maar verder niet echt verplichtingen tot die tijd. Heb er maar drie weken kerstvakantie van gemaakt.
Ga nog 3 daagjes skiën/snowboarden vanaf zondagquote:
TIJD OM DTS TE WINNENquote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ga nog 3 daagjes skiën/snowboarden vanaf zondag
Daarna wel weer genoeg vakantie gehad eigenlijk maar m'n volgende project is pas in februari dus zal deze hele maand wel rustig hebben.
Die tijd zou ik wel hebben jaquote:
Snap ik wel ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:58 schreef engine het volgende:
[..]
Die tijd zou ik wel hebben ja
Alleen geen zin. Was er vorige maand na een paar dagen al helemaal klaar mee
Neen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:47 schreef stokj het volgende:
Gezien de TT: @:haags_kwartiertje heb jij je weer dik gegeten met de feestdagen? Is die dikke ham eindelijk in je maag terecht gekomen
Ja die zijn overspannen nuquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hallon hallon hier spreekt deen Brandwehr
Opgebrand of uitgeblust ?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die zijn overspannen nu
Hier ookquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hi ho HAAAAAAGSE BAAAS![]()
Tering wat is het historisch stil op kantoor. Kan een kanon / scheet laten zonder dat er iemand last van heeft.
Beter een scheet voor iedereen dan buikkramp voor mij alleenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Stiekem laat ik ook gewoon windjes. Niemand die het hoort/ruikt
Viespeukquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Stiekem laat ik ook gewoon windjes. Niemand die het hoort/ruikt
Nou soms vind het het opsparen niet zo erg. Als ik dan die klapper aan perslucht eruit ram lig ik in een deuk van het lachenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beter een scheet voor iedereen dan buikkramp voor mij alleen
Ben ik een lieve viespeukquote:
Ja is goed! Halve liters tikken beetje fokkenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou soms vind het het opsparen niet zo erg. Als ik dan die klapper aan perslucht eruit ram lig ik in een deuk van het lachen![]()
![]()
P.s. Keertje samen naar de buuf schreeuwen ? Lijkt me leuk
[..]
Ben ik een lieve viespeuk?
Live FOK!stream ! En als die kut buuf niet genoeg naar buiten komt gaan we bij een Primark zitten met halve liters in een witte tuinstoel. En elk vrouwmensch dat langs komt gaan we naar roepenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja is goed! Halve liters tikken beetje fokken
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Live FOK!stream ! En als die kut buuf niet genoeg naar buiten komt gaan we bij een Primark zitten met halve liters in een witte tuinstoel. En elk vrouwmensch dat langs komt gaan we naar roepen
Jawelquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou soms vind het het opsparen niet zo erg. Als ik dan die klapper aan perslucht eruit ram lig ik in een deuk van het lachen![]()
![]()
P.s. Keertje samen naar de buuf schreeuwen ? Lijkt me leuk
[..]
Ben ik een lieve viespeuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |