Toootmennnquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Toootmennn![]()
Sowieso FiPo de clown. OVer clowns gesproken. YT pushe dopeens een aflevering van Bassie en Adriaan.Zit nu die aflevering te luisteren. Mijn collega;s maar denken da tik muziek op heb
![]()
Shit nu wil ik allemaal magi's posten maar mijn werklaptop laat mij niet op google afbeeldingenquote:
Whehe, ja wilde ik ook al doen, afhankelijk van de reactie op die post!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Shit nu wil ik allemaal magi's posten maar mijn werklaptop laat mij niet op google afbeeldingen
@Limoentjuhquote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Toootmennn![]()
Sowieso FiPo de clown. OVer clowns gesproken. YT pushed opeens een aflevering van Bassie en Adriaan.Zit nu die aflevering te luisteren. Mijn collega;s maar denken dat ik muziek op heb
![]()
hey gibsquote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Shit nu wil ik allemaal magi's posten maar mijn werklaptop laat mij niet op google afbeeldingen
Hey maatquote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:41 schreef engine het volgende:
[..]
hey gibs![]()
Google img geblokt ja? Wat raar.
Neuh snap het ergens wel. Werk voor de overheid, precaire info dit dat, geen open werkplek zus zo. Maar goed kan nog mobiel FOK!ken maar da's te veel gedoe.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:41 schreef engine het volgende:
[..]
hey gibs![]()
Google img geblokt ja? Wat raar.
Morguh vriendquote:
Nope. Niet echt.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Nope. Niet echt.
Moet van 14 tm 17 Jan in Nederland zijn maar verder niet echt verplichtingen tot die tijd. Heb er maar drie weken kerstvakantie van gemaakt.
Ga nog 3 daagjes skiën/snowboarden vanaf zondagquote:
TIJD OM DTS TE WINNENquote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ga nog 3 daagjes skiën/snowboarden vanaf zondag
Daarna wel weer genoeg vakantie gehad eigenlijk maar m'n volgende project is pas in februari dus zal deze hele maand wel rustig hebben.
Die tijd zou ik wel hebben jaquote:
Snap ik wel ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:58 schreef engine het volgende:
[..]
Die tijd zou ik wel hebben ja
Alleen geen zin. Was er vorige maand na een paar dagen al helemaal klaar mee
Neen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:47 schreef stokj het volgende:
Gezien de TT: @:haags_kwartiertje heb jij je weer dik gegeten met de feestdagen? Is die dikke ham eindelijk in je maag terecht gekomen
Ja die zijn overspannen nuquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hallon hallon hier spreekt deen Brandwehr
Opgebrand of uitgeblust ?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die zijn overspannen nu
Hier ookquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hi ho HAAAAAAGSE BAAAS![]()
Tering wat is het historisch stil op kantoor. Kan een kanon / scheet laten zonder dat er iemand last van heeft.
Beter een scheet voor iedereen dan buikkramp voor mij alleenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Stiekem laat ik ook gewoon windjes. Niemand die het hoort/ruikt
Viespeukquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Stiekem laat ik ook gewoon windjes. Niemand die het hoort/ruikt
Nou soms vind het het opsparen niet zo erg. Als ik dan die klapper aan perslucht eruit ram lig ik in een deuk van het lachenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beter een scheet voor iedereen dan buikkramp voor mij alleen
Ben ik een lieve viespeukquote:
Ja is goed! Halve liters tikken beetje fokkenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou soms vind het het opsparen niet zo erg. Als ik dan die klapper aan perslucht eruit ram lig ik in een deuk van het lachen![]()
![]()
P.s. Keertje samen naar de buuf schreeuwen ? Lijkt me leuk
[..]
Ben ik een lieve viespeuk?
Live FOK!stream ! En als die kut buuf niet genoeg naar buiten komt gaan we bij een Primark zitten met halve liters in een witte tuinstoel. En elk vrouwmensch dat langs komt gaan we naar roepenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja is goed! Halve liters tikken beetje fokken
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Live FOK!stream ! En als die kut buuf niet genoeg naar buiten komt gaan we bij een Primark zitten met halve liters in een witte tuinstoel. En elk vrouwmensch dat langs komt gaan we naar roepen
Jawelquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou soms vind het het opsparen niet zo erg. Als ik dan die klapper aan perslucht eruit ram lig ik in een deuk van het lachen![]()
![]()
P.s. Keertje samen naar de buuf schreeuwen ? Lijkt me leuk
[..]
Ben ik een lieve viespeuk?
*beeld*quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Live FOK!stream ! En als die kut buuf niet genoeg naar buiten komt gaan we bij een Primark zitten met halve liters in een witte tuinstoel. En elk vrouwmensch dat langs komt gaan we naar roepen
Sowieso. Met de mogelijkheid om te doneren zodat @Geerd en ik onze halve liters kunnen betalenquote:
Ja dat gaat jullie vast veel geld opleverenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sowieso. Met de mogelijkheid om te doneren zodat @:Geerd en ik onze halve liters kunnen betalen
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat gaat jullie vast veel geld opleveren
nog wezen pompen?quote:
netjes. ik heb een hekel aan hardlopen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
ff hardgelopen 7.8km morgen weer pompen![]()
Lekker wel opzich !!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
netjes. ik heb een hekel aan hardlopen.
nee ik vind het ook niet lekkerquote:
haags staat al gebukt met z'n knietjes naar binnenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
haags staat al gebukt met z'n knietjes naar binnen
dat maakt het er in glijden makkelijkerquote:
Beetje zonnebloemolie over de snikkel en je gaat harder dan Sven Kramer over ijs.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat maakt het er in glijden makkelijker
Die vette bende krijg je er nooit af manquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Beetje zonnebloemolie over de snikkel en je gaat harder dan Sven Kramer over ijs.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Beetje zonnebloemolie over de snikkel en je gaat harder dan Sven Kramer over ijs.
ik gebruik liever gewoon glijmiddel danquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die vette bende krijg je er nooit af man![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]Waar ben ik nu weer in terechtgeko....oh wacht; Dagbagger natuurlijk!
Kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik gebruik liever gewoon glijmiddel dan
Ik wilde er nog een schepje bovenop doen, maar dat leek me toch niet verstandig!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik dacht er is wel erg matige bagger, beetje preuts. Ik gooi er even wat goors tegen aan.
DOEN !quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde er nog een schepje bovenop doen, maar dat leek me toch niet verstandig!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:52 schreef ToT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopla
Ik keur hem goed
Ook in moeilijke tijden.
Goed zo!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hardlopen houd ik niet zo van. Lange wandeling wel. Mag zo een uurtje of 2 duren.
En waar gaat die wandeling langs? Via de ramen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hardlopen houd ik niet zo van. Lange wandeling wel. Mag zo een uurtje of 2 duren.
STOKVISquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:32 schreef stokj het volgende:
[..]
En waar gaat die wandeling langs? Via de ramen?
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:32 schreef stokj het volgende:
[..]
En waar gaat die wandeling langs? Via de ramen?
Gaat me prima af zonder koffiequote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat zou een mens zonder koffie zijn![]()
Dank jequote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat zou een mens zonder koffie zijn![]()
Moet ook kunnenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen plannen hier. Passief dagje waarschijnlijk.
Wat voor muziek maak je en wat ga je gamenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:02 schreef Tailless het volgende:
[..]
Poging tot opruimen 🧹
Daarna beetje muziek maken en beetje gamen.
Ik wil eigenlijk een keer mijn nieuwe monitoren testen. Echt muziek maak ik niet. Vooral afmixen en kloten met pluginsquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet ook kunnen
[..]
Wat voor muziek maak je en wat ga je gamen
Klinkt ingewikkeld.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:05 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een keer mijn nieuwe monitoren testen. Echt muziek maak ik niet. Vooral afmixen en kloten met plugins
Magic is toch met die kaarten?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt ingewikkeld.
Ik ga zoveel mogelijk niks doen. Kaasfondue eten en magic spelen vanavond
Ja dat is met die kaarten jaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:06 schreef Tailless het volgende:
[..]
Magic is toch met die kaarten?
1 keer gespeeld en gewonnen.
Heb wel zin in Münckin maar heb geen vrienden
Ik heb er niet echt zin in maar het staat nou eenmaal op de planningquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:06 schreef Tailless het volgende:
Kaas fondue ook wel zin in vriendin is er toch niet
Had toen blauwe kaarten van iemand geleendquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is met die kaarten ja
[..]
Ik heb er niet echt zin in maar het staat nou eenmaal op de planning
Mijn vriendin mot geen kaas.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is met die kaarten ja
[..]
Ik heb er niet echt zin in maar het staat nou eenmaal op de planning
Niet m'n favoriete kleur om mee te spelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:09 schreef Tailless het volgende:
[..]
Had toen blauwe kaarten van iemand geleend
Ah dat is dan lastig jaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:09 schreef Tailless het volgende:
[..]
Mijn vriendin mot geen kaas.
Dus ja ik wil kaas. Morgen maar naar mijn oma
Hertog, Peroni, Vedett , gewoon even wat tipsquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:47 schreef dud0r het volgende:
Ik moet zo nog even biertjes halen voor vanavond.
Je gaat vanaf nu wortels knagen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Boodschappen voor een gezondere levensstijl zijn binnen![]()
Alleen zag ik nog een fles witte wijn in mijn koelkastEerst die maar eens soldaat maken.
Nee. Lowlanders.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hertog, Peroni, Vedett , gewoon even wat tips
De Molen Hel&Verdoemenis, Delirium Nocturnum, Trappiste Rochefort 10, Kwak enz.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hertog, Peroni, Vedett , gewoon even wat tips
Yes sir, maar ook nog steeds van kip genieten. Ga alleen even kappen met bier en fastfood. Wil aankomende tijd koolhydraat-arm eten zodat ik die dikke pens van mij kan wegwerken.quote:
Kalkoen is beter!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Yes sir, maar ook nog steeds van kip genieten. Ga alleen even kappen met bier en fastfood. Wil aankomende tijd koolhydraat-arm eten zodat ik die dikke pens van mij kan wegwerken.
Nog nooit gehadquote:
Ik ben afgelopen zomer met mijn ex-pinay bij Delirium in Brussel geweest. Facking puike spot !quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
De Molen Hel&Verdoemenis, Delirium Nocturnum, Trappiste Rochefort 10, Kwak enz.
En lekkerderquote:
Waar komt ze vandaan trouwens?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad
[..]
Ik ben afgelopen zomer met mijn ex-pinay bij Delirium in Brussel geweest. Facking puike spot !
Rest v/d bieren natuurlijk ook erg lekker !
Zuidelijkste punt van Ph, Zamboanga city. Nou ja zo goed als zuidelijkste punt.quote:
Kalkoen heeft meer eiwit dan kip en minder vetquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zuidelijkste punt van Ph, Zamboanga city. Nou ja zo goed als zuidelijkste punt.
Maar ik zal die kalkoen eens onthouden. Nog nooit gehad
Klinkt best goed eigenlijk. Met wat kruiden er op prima te doen denk ik zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kalkoen heeft meer eiwit dan kip en minder vet
5 x per week aan het trainen mag je best wat vet hebben volgens mij, net weer terug uit tha gym ja tochquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kalkoen heeft meer eiwit dan kip en minder vet
Dat is een boel trainingquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
5 x per week aan het trainen mag je best wat vet hebben volgens mij, net weer terug uit tha gym ja toch![]()
Ah, mevrouw ToT zegt dat het daar altijd ellende is. Veel gevechten enzo. (Moslims)quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zuidelijkste punt van Ph, Zamboanga city. Nou ja zo goed als zuidelijkste punt.
Maar ik zal die kalkoen eens onthouden. Nog nooit gehad
Ik ging een aantal jaren 3X 3 uur trainen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
5 x per week aan het trainen mag je best wat vet hebben volgens mij, net weer terug uit tha gym ja toch![]()
3 x 3 uur pffff...als ik bankdrukken gedaan heb dan nog ff triceps rug biceps buik, benen...ben ik er echt wel klaar mee...volgende dag weer cardio..quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ging een aantal jaren 3X 3 uur trainen.
Telkens een uurtje cardio- en krachttraining, dan een uurtje Tae Bo en dan een uurtje iets minder intensief krachttrainen. (Vaak ook wel wat langer.)
Ja maar ik sport dus niet. En ik woon nu een stuk dichterbij mijn werk. Dat was eerst elke ochtend 25 min fietsen en weer terug en dan nog naar vrienden fietsen. Ik bewoog eerst een stuk meer dan eerst.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Achja algemeen feit toch waar booslims met grotere getallen aanwezig zijn...gezeik...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, mevrouw ToT zegt dat het daar altijd ellende is. Veel gevechten enzo. (Moslims)
Ja ik was echt super gemotiveerd en heel intensief bezig, tot een vriend van me mee ging trainen. Die hing vaker aan de bar chicks te bekijken en het trainen zelf was ook op een super laag tempo.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
3 x 3 uur pffff...als ik bankdrukken gedaan heb dan nog ff triceps rug biceps buik, benen...ben ik er echt wel klaar mee...volgende dag weer cardio..
Klopt, dat vertelde mijn ex ook. Het zou voor een west europeaan daar dan ook niet heel veilig zijn. Veel aanslagen of pogingen tot oorlogsachtige taferelen. En armoediger dan in bijv Manila or richting Masbate/Caloocanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, mevrouw ToT zegt dat het daar altijd ellende is. Veel gevechten enzo. (Moslims)
True!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Achja algemeen feit toch waar booslims met grotere getallen aanwezig zijn...gezeik...
Klopt, ook genoeg ontvoeringen van westerlingen! Er is zelfs een stelletje dat TWEE keer ontvoerd is met hun zeilboot!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Klopt, dat vertelde mijn ex ook. Het zou voor een west europeaan daar dan ook niet heel veilig zijn. Veel aanslagen of pogingen tot oorlogsachtige taferelen. En armoediger dan in bijv Manila or richting Masbate/Caloocan
Nou dat dus. Daarom geloof ik ergens ook nog wel dat mijn ex een scam was. Helemaal gezien hoe het toentertijd is uit gegaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, ook genoeg ontvoeringen van westerlingen! Er is zelfs een stelletje dat TWEE keer ontvoerd is met hun zeilboot!
Tja Filipijnse mensen hebben niet voor niets een slecht imago.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou dat dus. Daarom geloof ik ergens ook nog wel dat mijn ex een scam was. Helemaal gezien hoe het toentertijd is uit gegaan.
Nee precies, eensquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja Filipijnse mensen hebben niet voor niets een slecht imago.
Er zitten heel goede mensen tussen, maar helaas ook heel slechte.
Sucky sucky, love you long time!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee precies, eensGelukkig heb ik nu met een hele leuke goed contact
, ging Gert voor het scherm staan en zei hij: “Marlène, I love you”quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Goede keus!
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181112_03936351
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZO dan mooie damequote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Goede keus!
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181112_03936351
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joah zit niks anders op. Maar als FOK!ker is dat al een boomstronk aan spierquote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Train je het middelste been dan op natuurlijke wijze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |