Hee deze negatieve post komt niet overeen met je awardquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:59 schreef Greys het volgende:
Jullie hebben allemaal te weinig gestemd want we hebben niet eens de leukste SC gewonnen.
JUB / FOK!verkiezingen 2019 - de uitslagen!
Wat is dit, een app ofzo?quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik nu ook, maar heb nu 1Password, die gaat het voor mij onthouden![]()
Die klopt sowieso niet want NIEMAND is altijd maar lief en positief, dat is ongezond.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Hee deze negatieve post komt niet overeen met je award![]()
Tegen 40+ viel ook weinig te beginnen met 18 stemmenquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:59 schreef Greys het volgende:
Jullie hebben allemaal te weinig gestemd want we hebben niet eens de leukste SC gewonnen.
Ja, een appquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dit, een app ofzo?
Ik ga even zoeken. Want ik heb nu een lijstje maar ben als de dood dat ik het óóit eens kwijtraak.
Da's wel waarquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Die klopt sowieso niet want NIEMAND is altijd maar lief en positief, dat is ongezond.
Wat weet jij er nou van, leuk jonkiequote:Op donderdag 2 januari 2020 21:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tegen 40+ viel ook weinig te beginnen met 18 stemmen
En de leukste IRL-persoonquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:02 schreef Em31 het volgende:
Ik zie dat we een knappe man onder ons hebben
Ja he?quote:
Nou als alle vaste ESF users hadden gestemd hadden we die dus makkelijk kunnen winnen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tegen 40+ viel ook weinig te beginnen met 18 stemmen
Jij wel gefeliciteerd met je titel iig.quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:59 schreef Greys het volgende:
LennyGodin. Ik vond dat dabadaiii dabadaiii dat ze door het laatste refrein heen deed zo mooi.quote:
Ik had het niet doorquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou als alle vaste ESF users hadden gestemd hadden we die dus makkelijk kunnen winnen.
Is het wel gepromoot dan? Ik wist hier namelijk niet van afquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:59 schreef Greys het volgende:
Volgende keer zal ik hier op stemmenquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van, leuk jonkie
Even vieren met couscousquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij wel gefeliciteerd met je titel iig.![]()
En @:grazz en @:I ook, en @:skysherrif zelfs met 2 titels.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
[22] LEUKSTE OUDJE
Er zijn in totaal 52 stemmen uitgebracht op 34 users!
De winnaar is: PP_Sound met 5 stemmen!.
De users met meer dan één stem zijn:
• yvonne - 4 stemmen
• Soury - 4 stemmen
...
• @:Greys - 2 stemmen
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |