Neejoh, ben bijna dubbel zo oud als iemand die ik een jonkie zou noemenquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:50 schreef grazz het volgende:
[..]
Jaik kan best tegen bloederige scenes, maar ik zou dit niet met jonkies kijken (en volgens @:Meke ben jij een jonkie?
![]()
)
Oh ohquote:
Huh, wat? Ik ben niet op het journaal gekomen ofzo?quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
@:Aoibhin je beelden hebben Spanje inmiddels bereikt, geweldig
twitter:Havenloods twitterde op donderdag 02-01-2020 om 18:58:17Hilarische cursus 'Rotterdammish' voor bezoekers Songfestival [FILMPJES] https://t.co/AgPOdL8k3X #Havenloods reageer retweet
Gelukkig maarquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat was deze. En ik had een paar dagen voor aanvang besloten om niet te gaan, ook vanwege de hele situatie met mijn broer en ik té bang was dat er gedoe mee zou komen.
Maar toen bleek ik begon oktober al tickets te hebben gekocht (kwam ik - gelukkig! - nog achter toen ik in mijn mail naar een wachtwoord van Ticketmaster zocht), die ik nog voor de volledige prijs had gekocht toen (65 euro per ticket), met waarschijnlijk het idee dat ik dan met mijn moeder zou gaan. Die tickets zou ik nevernooit meer kwijtraken voor de originele prijs (ze gingen er op het eind voor 50 cent uit enzo
), dus ik vond dat we dan maar gewoon wel moesten gaan.
Uiteindelijk heeft broer gelukkig niet moeilijk gedaan.
Dat vond ik ook ZO tof aan gelijk de allereerste meet al. Lekker over het Songfestival en randzaken kunnen praten en IEDEREEN BEGRIJPT HET!!quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa precies, ineens kun je gewoon over het songfestival blijven praten zonder dat mensen je vervelend vinden
Je maakt natuurlijk ook al de alleréérste show mee (family dinsdag), dat is ook wel een mooi uniek moment natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben er als zo'n beetje de enige niet bij op die zaterdag
Ik zou de tweede wave tickets nog kunnen proberen maar 2x gaan vind ik too much dus dan maar niet.
Nee maar mijn TV staat in Spanjequote:Op donderdag 2 januari 2020 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh, wat? Ik ben niet op het journaal gekomen ofzo?
Ooh op die fiets, ik ben er ook niet bij hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben er als zo'n beetje de enige niet bij op die zaterdag
Ik zou de tweede wave tickets nog kunnen proberen maar 2x gaan vind ik too much dus dan maar niet.
Meke is ouder dan ik, en ik ben geen jonkiequote:Op donderdag 2 januari 2020 21:50 schreef grazz het volgende:
[..]
Jaik kan best tegen bloederige scenes, maar ik zou dit niet met jonkies kijken (en volgens @:Meke ben jij een jonkie?
![]()
)
WAUW!quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:57 schreef 2020Rotterdam het volgende:
Rotterdamse huis-aan-huis krant heeft dit forum ontdekttwitter:Havenloods twitterde op donderdag 02-01-2020 om 18:58:17Hilarische cursus 'Rotterdammish' voor bezoekers Songfestival [FILMPJES] https://t.co/AgPOdL8k3X #Havenloods reageer retweet
Dat krantje heeft vgm best nog een flinke oplage, gaafquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:57 schreef 2020Rotterdam het volgende:
Rotterdamse huis-aan-huis krant heeft dit forum ontdekttwitter:Havenloods twitterde op donderdag 02-01-2020 om 18:58:17Hilarische cursus 'Rotterdammish' voor bezoekers Songfestival [FILMPJES] https://t.co/AgPOdL8k3X #Havenloods reageer retweet
Op zich had ik daar wel mee kunnen leven (héél jammer wel, maar goed), het zou vooral heel erg kut zijn geweest als ik te laat had ontdekt dat ik die kaartjes al had. Zeker omdat ik ze voor dure prijzen had gekocht.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gelukkig maarwas toch jammer geweest als je dit gemist had.
Ohquote:
NAAR WELKE SHOW GA JIJ DAN?quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:58 schreef I het volgende:
[..]
Ooh op die fiets, ik ben er ook niet bij hoor.
Is ook wel heel wat ja, vind één keer gaan al heel wat.
Ik geloof ook allesquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik was eigenlijk nog een beetje te jong voor deze film![]()
Maar films van del toro zijn altijd wel mooi visueel
Gaaafquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:57 schreef 2020Rotterdam het volgende:
Ergens in februari ga ik naar de show van Patrick Laureijquote:
En verder dit jaquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij bedoelt niet zichzelf denk ik
Ja pans labyrinth! Over de Spaanse burgeroorlog, die is heel moooi.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:02 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik geloof ook alles![]()
Dat laatste is zeker waar. Die ene film..iets met Labyrinth is visueel ook oogstrelend. Jaren geleden gezien per toeval. Wel een film dat me is bijgebleven. Ander werk ken ik niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |