Oh, die vingeren we regelmatig hoorquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Je mag niet eens meer een sjoelbak aanranden tegenwoordig. Soft gedoe
Is dat zo? Dat lijkt me wel fascinerend eigenlijkquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weest gerust Guana; over een paar weken zien we hem gewoon weer in normale kloffie en petje
quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, die vingeren we regelmatig hoor
Ik roep gewoon: It's me Strani!quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:39 schreef Strani het volgende:
@:Grazz als je @:Guanabana op Amersfoort CS oppikt zal je waarschijnlijk zelf ook even uit de trein moeten stappen om achter alle pilaren te kijken, want ze zal er wel ergens achter verstopt staan.
Ja maar dan weet ik niet wat er gebeurt als ze doorkrijgt dat ik het niet benquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:44 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik roep gewoon: It's me Strani!Wedden dat ze binnen 1 sec. voor m'n neus staat.
Nee maar toen was ik er ook al evenquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond jou zeker niet ongemakkelijk overkomen in ieder geval!
Smooth weerquote:
Ik weet nog steeds niet wat je hebt gewonnenquote:
Ja het lijkt me zeker leuk! Met die familyshow in mei vond ik de drempel ineens een stuk lager en dacht ik ook waarom niet gewoon eens doen wat je normaal niet zo snel zou doenquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je moet het altijd zelf weten natuurlijk, maar zou het wel echt oprecht leuk vinden![]()
Weet je, het gekke is dat ik mezelf altijd heel erg sociaal awkward heb gevonden, maar sinds ik op dit meets kom heb ik veel minder dat idee van mezelf. Uiteindelijk vindt iedereen het spannend zo'n eerste keer.
Vidbir, de Oekraïense voorronde. Daar zit hij vaak in de jury (dit jaar ook weer). Zonder drag herken je hem gewoon echt nietquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat lijkt me wel fascinerend eigenlijk
Logisch toch? Je ontmoet ineens allemaal 'vreemden' die je alleen via een forum kent. Is altijd onwennig.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar toen was ik er ook al even![]()
Buiten bij @:Hawaii_Tim, @:Peter en @:Roger_Epiales was ik best stil (vond ik zelf)
Beste modmateriaalquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:46 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat je hebt gewonnen
Jaquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Keek ik ook, best goede film! Soms ook best heftig
En met die familyshow is het ook nog eens zo dat als je het toch te eng vindt, of je voelt er toch niet veel voor om de hele avond bij ons te zijn, dat je altijd even ergens anders heen kanquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja het lijkt me zeker leuk! Met die familyshow in mei vond ik de drempel ineens een stuk lager en dacht ik ook waarom niet gewoon eens doen wat je normaal niet zo snel zou doen
quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar we zijn met zo'n lekker grote groep
Ja ik was eigenlijk nog een beetje te jong voor deze filmquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:50 schreef grazz het volgende:
[..]
Jaik kan best tegen bloederige scenes
maar ik zou dit niet met jonkies kijken (en volgens @:Meke ben jij een jonkie?![]()
)
Jaa precies, ineens kun je gewoon over het songfestival blijven praten zonder dat mensen je vervelend vindenquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En met die familyshow is het ook nog eens zo dat als je het toch te eng vindt, of je voelt er toch niet veel voor om de hele avond bij ons te zijn, dat je altijd even ergens anders heen kan![]()
Maar we zijn met zo'n lekker grote groep; je vindt altijd wel iemand waar het mee kliktEn ik gok gewoon de hele groep, want we delen allemaal dezelfde passie jatochnietdan?
Ik ben er als zo'n beetje de enige niet bij op die zaterdagquote:
Ja, dat was deze. En ik had een paar dagen voor aanvang besloten om niet te gaan, ook vanwege de hele situatie met mijn broer en ik té bang was dat er gedoe mee zou komen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Nou dat was wel de moeite waard.
Was dit nou dat concert waarbij je twijfelde of je zou gaan, of naar de verjaardag van je broer @:Aoibhin?
Ben je ookquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
@:Aoibhin je beelden hebben Spanje inmiddels bereikt, geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |