180 passen per minuut???quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoger, als ik echt m'n best doe.
Maar in dit geval bedoelde ik de muziek. Volgens de onderzoekjes zijn 180 passen per minuut ideaal, dus met 180 bpm kan je mooi op de maat lopen.
Links en rechts opgeteld, uiteraard. De 180 red ik "van nature" ook niet supermakkelijk, maar 170 haal ik wel.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
180 passen per minuut???
ik zit op 82 gemiddeld in al mijn trainingen.. en ik heb nog wel hele korte pootjes ook... 180 dat kan toch niet?
Wij vergeven je ditquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:50 schreef DerRabbit het volgende:
Had helemaal niet door dat ik de lapo had![]()
Was koffie gaan halen en werd afgeleid door de tv
Waarom plan je dan überhaupt je tandarts in als je zo graag een verplichtingsloze vakantie wil?quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens de tandarts is ziekdus ik heb vandaag WEL de hele dag aan mezelf
en morgen ook
![]()
DAAR heb ik vakantie voor. Voor eens NIET andere mensen die mijn tijd indelen.
Dan vind ik het nog T****** veel. Op een fiets heb ik een gemiddelde van 90 tot 100 omwentelingen en heb ooit een filmpje gezien van een prof baanwielrenner die net over de 200 heen kwamquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Links en rechts opgeteld, uiteraard. De 180 red ik "van nature" ook niet supermakkelijk, maar 170 haal ik wel.
Nou ja dat zal wel begin juli gepland zijn, en kort daarna heb ik een nieuwe telefoon in gebruik genomen dus er stond mij niks van bij dat ik die afspraak had. Pas in oktober ben ik toen gaan bedenken dat ik eigenlijk wel een rustige kerstvakantie wilde, en toen kwam op Oudjaarsdag ineens dat mailtje van de tandarts. Ik was er heus wel heen gegaan en zo hoor, zo'n drama is het allemaal niet. Maar ik was even onaangenaam verrastquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom plan je dan überhaupt je tandarts in als je zo graag een verplichtingsloze vakantie wil?
Fiets en hardlopen is echt totaal niet te vergelijken. Je pootjes gaan vaak sneller dan je denkt met hardlopen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog T****** veel. Op een fiets heb ik een gemiddelde van 90 tot 100 omwentelingen en heb ooit een filmpje gezien van een prof baanwielrenner die net over de 200 heen kwam
Volgende week een weekendje Londen met wat vrienden. Dat is een tweejaarlijkse traditie. Verder nog niks gepland dit jaar.quote:
Lekker nummer dat.quote:
Lief dagboekquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens de tandarts is ziekdus ik heb vandaag WEL de hele dag aan mezelf
en morgen ook
![]()
DAAR heb ik vakantie voor. Voor eens NIET andere mensen die mijn tijd indelen.
Ja oké, het klinkt gewoon als een super hoog tempoquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fiets en hardlopen is echt totaal niet te vergelijken. Je pootjes gaan vaak sneller dan je denkt met hardlopen.
Dat is een goeie start van verdere reisplannenquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende week een weekendje Londen met wat vrienden. Dat is een tweejaarlijkse traditie. Verder nog niks gepland dit jaar.
Oh, ik schrok al. 180 is echt hoog.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Links en rechts opgeteld, uiteraard. De 180 red ik "van nature" ook niet supermakkelijk, maar 170 haal ik wel.
Met fietsen maak je een complete omwenteling, met lopen is dat 2/3 ervan ofzo, qua afstand wat je been aflegt in de afwikkeling.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké, het klinkt gewoon als een super hoog tempo
In de fik gestokenquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je daar mee gedaan?
Ik was net al hardloop cadansen aan het opzoeken. Ligt inderdaad stukje hoger dan bij wielrennenquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Met fietsen maak je een complete omwenteling, met lopen is dat 2/3 ervan ofzo, qua afstand wat je been aflegt in de afwikkeling.
Gisteren nog ministukje gerend, maar op mijn bergschoenen. Maar gestopt voor ik last kreeg
Om de 180 te halen moet ik ook wel echt m'n best doen hoor, maar de grap is dat je er niet perse sneller van gaat gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké, het klinkt gewoon als een super hoog tempo
Normale cadans is toch van 85 tot een 110? Met hogere waarden bij een versnelling.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was net al hardloop cadansen aan het opzoeken. Ligt inderdaad stukje hoger dan bij wielrennen
Ik begin boven de 180 toch moeite te krijgen met versnellenquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Normale cadans is toch van 85 tot een 110? Met hogere waarden bij een versnelling.
Trouwens 200+ is toch helemaal niet moeilijk![]()
Komt omdat je ongesoigneerd rondrijdt met een tripelquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begin boven de 180 toch moeite te krijgen met versnellen
100 fietst ook veel lekkerder dan 80. 80 is zwoegen, 100 gaat op het vliegwiel zo'n beetjequote:Op donderdag 2 januari 2020 11:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Bij mijn fietstest zeiden ze dat ik boven de 80 moest blijven iig. omdat dat ergens wel ideaal was.. en voor de meeste een goed tempo.
100 houd ik niet lang vol hoor, ik trap liever zwaar, dan snel.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
100 fietst ook veel lekkerder dan 80. 80 is zwoegen, 100 gaat op het vliegwiel zo'n beetje
Oh ja dat kan ook hequote:Op donderdag 2 januari 2020 12:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
100 houd ik niet lang vol hoor, ik trap liever zwaar, dan snel.
Heb ik wel staan, maar nu even aan de kant gezet voor fietstrainer. Veel op gedaan, netflix aan, en dan lekker crosstrainerquote:Op donderdag 2 januari 2020 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook heDoe je dan ook veel op de crosstrainer? Dat vind ik echt een martelding namelijk
Ik zit liever tussen de 90 en 95 in. Als ik richting de 100 ga begin ik kracht te verliezen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
100 fietst ook veel lekkerder dan 80. 80 is zwoegen, 100 gaat op het vliegwiel zo'n beetje
Ulrich-85quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Bij mijn fietstest zeiden ze dat ik boven de 80 moest blijven iig. omdat dat ergens wel ideaal was.. en voor de meeste een goed tempo.
Oh ja het is ook goed om je bast helemaal te pletter te spuiten met epo trouwensquote:
Je kunt er op trainen een hoge cadans.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit liever tussen de 90 en 95 in. Als ik richting de 100 ga begin ik kracht te verliezen.
Huh 9000?quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja het is ook goed om je bast helemaal te pletter te spuiten met epo trouwens![]()
Ulrich 9000
Armstrong over 9000
Volgens mij is het een DragonBall Z verwijzing.quote:
Moest grinnikenquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja het is ook goed om je bast helemaal te pletter te spuiten met epo trouwens![]()
Ulrich 9000
Armstrong over 9000
Met smartwatch of goede fietscomputer zie je dat gewoon in beeld.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:18 schreef Chia het volgende:
Ik heb echt nog nooit omwentelingen of passen geteld.
Als je een appje draait zie je het ook.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:23 schreef Chia het volgende:
Ah vandaar. Ik heb nog niet eens een dumbwatch en alleen een bureaucomputer, dus dat schiet niet op.
Die weet toch niet in welke versnelling ik hem heb? of bedoel je de app stopwatch en dan een minuut lang tellenquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je een appje draait zie je het ook.
Bij een fiets moet je inderdaad een ant+ of Bluetooth cadanssensor aansluiten.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Die weet toch niet in welke versnelling ik hem heb? of bedoel je de app stopwatch en dan een minuut lang tellen
Nooit van gehoord. Gewoon eens uitproberen dusquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:28 schreef VKV het volgende:
Hoi, ik verwacht in deze sc wel wat koffiekennis
Ik heb een espressomachine thuis (deze: https://koffiezetapparaat(...)onmachine-rood-3.jpg) en hiervoor maal ik normaal zelf koffiebonen. Nu kan je in deze automaat ook E.S.E. pads/cups doen. Iemand een idee welke goed zijn en waar ik die het beste kan kopen/bestellen?
Ik hou van een lichtelijk sterk bakkie.
Nieuwelingen herken je eraan dat ze denken dat een koffie SC over koffie gaatquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:28 schreef VKV het volgende:
Ik heb een espressomachine thuis (deze: https://koffiezetapparaat(...)onmachine-rood-3.jpg) en hiervoor maal ik normaal zelf koffiebonen. Nu kan je in deze automaat ook E.S.E. pads/cups doen. Iemand een idee welke goed zijn en waar ik die het beste kan kopen/bestellen?
Helaas... Nooit van gehoord. Maar welkomquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:28 schreef VKV het volgende:
Hartslagmeter registreert soms ook impact en verticale beweging. daaruit kun je ook stapfrequentie wel halen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij een fiets moet je inderdaad een ant+ of Bluetooth cadanssensor aansluiten.
Die meer elke keer dat het pedaal langskomt.
https://www.bol.com/nl/p/(...)AEAQYAiABEgKR7PD_BwE
Bij hardlopen zou de trilsensor kunnen bepalen hoeveel stappen pm. Net als een smartwatch.
Ik zou het in CUL vragenquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:28 schreef VKV het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nieuwelingen herken je eraan dat ze denken dat een koffie SC over koffie gaat![]()
Jazeker!quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:53 schreef VKV het volgende:
[..]
Drinken jullie wel koffie verder offehh...
Jaquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:53 schreef VKV het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nauwelijk. Alleen op kantoor. Thuis nooitquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:53 schreef VKV het volgende:
[..]
Waarom kom je niet graag in cul?quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:04 schreef VKV het volgende:
Haha nou oké, mooie bijpassende banner dan![]()
Ik kom niet graag in CUL maar heb de vraag daar nu ook gesteld. Kijken of ik terug verwezen wordt naar deze sc.
Als hij het maar zelf opruimtquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom kom je niet graag in cul?
Tevens welkom!
Yesssquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jazeker!
Simpele zwarte filterkoffie over het algemeen.
Gewoon met droge ogen Senseo aanbevelenquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
K ben barista en ben een keer door een bedrijfskantine ingehuurd als barista speciaal voor die dag via een uitzendbureau.
Heeft dat bedrijf een interne mail gestuurd naar het personeel dat er een barista zou komen die ook kon adviseren bij het aanschaffen van machines. ... Jezus wat heb k voor schut gestaan.
Goede koffie voor een redelijke prijs.quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:56 schreef Karzai het volgende:
Ook een filterapparaat en ik drink kanis en gunnink, zwart
Zo heeft je moedertje je toch niet opgevoed?quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:58 schreef Karzai het volgende:
vandaag ook een pakje thee meegepikt, gember met citroen
Wordt wel weer aangevuld
Fake it till you make itquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
K ben barista en ben een keer door een bedrijfskantine ingehuurd als barista speciaal voor die dag via een uitzendbureau.
Heeft dat bedrijf een interne mail gestuurd naar het personeel dat er een barista zou komen die ook kon adviseren bij het aanschaffen van machines. ... Jezus wat heb k voor schut gestaan.
Eenschquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goede koffie voor een redelijke prijs.
Jaaaaquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:06 schreef Bos81 het volgende:
Zie ik daar een jarige muck??
Ook hier dan feli
THEE IS VOOR ZIEKE HOERENquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:58 schreef Karzai het volgende:
vandaag ook een pakje thee meegepikt, gember met citroen
Wordt wel weer aangevuld
Vrij geweest vandaagquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerste werkdag van het jaar zit er ook weer op. Ook nog echt veel gedaan.
Ik ben juist blij dat ik nog even 2 dagen een aanloop kan nemen. Vanaf maandag zal de normale paniek van de dag wel weer losbarsten.quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrij geweest vandaagmorgen ook nog
Daarom heb ik mijn agenda ook gePURd tot en met 16 januariquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik nog even 2 dagen een aanloop kan nemen. Vanaf maandag zal de normale paniek van de dag wel weer losbarsten.
Dit jaar dus, 2020.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:03 schreef Karzai het volgende:
5 mei is om de vijf jaar toch een nationale feestdag?
quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn agenda ook gePURd tot en met 16 januari![]()
Er is een functie in Outlook om automatisch vergaderverzoeken af te wijzen maar die is greyd out door ons bedrijf. Dus ik heb allemaal dagvullende nietszeggende afspraken in mijn agenda gezet om hetzelfde effect te bereiken. Als ware het PURschuim, hence the name.
16 januari vertrek ik in de avond voor een snoepreisje met Liesj0n
Ja klopt. Staat tegenover dat je vanwege het schrikkeljaar een dag extra moet werkenquote:
Oooohjaquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt. Staat tegenover dat je vanwege het schrikkeljaar een dag extra moet werkenDie pech heb je dan weer eens in de 20 jaar. Dus ook dit jaar
https://www.wearetravelle(...)en-2020-vrije-dagen/quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:07 schreef Karzai het volgende:
jaja mooi, weer een extra dagje 27 april en 1 mei ook vrij, misschien die dagen ertussen ook vrij nemen, dan heb ik een lekker lange periode
Wat grappig ditquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.wearetravelle(...)en-2020-vrije-dagen/
Optie 1: 53 dagen vrij terwijl je 27 vakantiedagen opneemt
Optie 2: 55 dagen vrij terwijl je 27 vakantiedagen opneemt
Even kijken hoe ik het in ga plannen.
Ja, wel goed hoor. Vandaag even bij oma geweest, die was erg in de war door het verlies van haar schoondochter. Ze kon niet op het woord gecondoleerd komenquote:
Wanneer is de begrafenis/crematie?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wel goed hoor. Vandaag even bij oma geweest, die was erg in de war door het verlies van haar schoondochter. Ze kon niet op het woord gecondoleerd komen
Maandag.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer is de begrafenis/crematie?
Dankjewel Karzai!quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:17 schreef Karzai het volgende:
Ow je moeder is overleden, gecondoleerd Buda
Ook namens mij nog gecondoleerd. Weet niet meer of ik dat al gedaan hadquote:
Ja las het. Zou wel bizar zijn. Maar goed een gewone brandstichting ook natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Diverse getuigen spreken van een wraakactie bij die brand gister.
Woensdag.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wanneer moet je weer werken?
Ik weet het ook niet meer, maar bedankt!quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook namens mij nog gecondoleerd. Weet niet meer of ik dat al gedaan hadIets te veel sterfgevallen om me heen de laatste tijd
Word gezegd dat een flatbewoner problemen heeft met iemand en er al eerder autos in de brand zijn gestokenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OkeHeb je nog even om bij te komen.
Dankjewel Muck!quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:43 schreef Muck het volgende:
Ach buda, dat heb ik helemaal gemist![]()
Sterkte maatje
quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon met droge ogen Senseo aanbevelen
Kennissen van me zijn hun huwelijksdiner gaan vieren bij een Italiaans restaurant.quote:
Volledig terecht van die eigenaar!quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Kennissen van me zijn hun huwelijksdiner gaan vieren bij een Italiaans restaurant.
Daar bestelden mensen thee na het eten en kregen die letterlijk te horen van een tierende eigenaar![]()
![]()
![]()
Schoonouders van de bruid o.a.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:52 schreef Bos81 het volgende:
Wie bestelt er dan ook thee bij een ITALIAAN
En het zijn nog steeds kennissen van je?quote:
Fixedquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is overal ter wereld not done vragen om enkel Guatanamo Bay
Inmiddels iets minder contact wel jaquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En het zijn nog steeds kennissen van je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb in Bergamo ooit twee Hongaren die uit dezelfde Ryanairvlucht kwamen rollen als wij, ketchup zien vragen voor op hun pizza. De ober was not amused
Vriend van me is in Italië getrouwd, heeft bedongen dat ze het diner en feest alleen daar deden als er géén risotto op tafel kwam, wel koffie de hele avond en nacht door en dat er om twee uur 's nachts patat werd gebakken voor iedereenquote:
Waarom?quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:04 schreef Bos81 het volgende:
Ook dom in Italie, Spaghetti Bolognese bestellen in Bologna... Dat wordt daar echt niet gewaardeerd
Omdat het daar is vastgelegd bij de KvK wat de formaat van de pasta (in dit geval Tagliatella) moet zijn. Spaghetti Bolognese kennen ze daar in principe niet. Is veramerikaanst.quote:
Die zat laatst juist weer in Nederlandquote:
24/7 nightquote:
Oh dat wist ik helemaal niet, leuk weetjequote:Op donderdag 2 januari 2020 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat het daar is vastgelegd bij de KvK wat de formaat van de pasta (in dit geval Tagliatella) moet zijn. Spaghetti Bolognese kennen ze daar in principe niet. Is veramerikaanst.
Geen flauw idee, het wordt vanzelf eens maartquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
24/7 night![]()
Wanneer vertrekken jullie?
quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:34 schreef Molo het volgende:
Op dit moment in huize Molo
[ afbeelding ]
Ja ze probeert mijn koffie te jatten ja
Ik weet het dankzij het TV programma De Aardappeleters. Daar ging het een keer overquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat wist ik helemaal niet, leuk weetje
quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen flauw idee, het wordt vanzelf eens maart
Mag je er in Bologna wel andere saus overheen willen?quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het dankzij het TV programma De Aardappeleters. Daar ging het een keer over
Ja hoor, maar geen gehaktsausquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je er in Bologna wel andere saus overheen willen?
Maar ze bouwen wel treinen waar niets mee aan de hand is!quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:40 schreef Molo het volgende:
Italianen zijn gewoon een beetje jankmietjes
Bruggen ook geen probleem.quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ze bouwen wel treinen waar niets mee aan de hand is!
Ze rijden alleen niet?quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ze bouwen wel treinen waar niets mee aan de hand is!
Even elkaar sjorren/pijpen dit datquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vond mijn Italiaanse collega’s altijd supersympathiek. Alleen hebben de mannen de gewoonte om in groepjes naar de wc te gaan. Dus als er eentje moest zeiken, was het gelijk een kabaal van jewelste op het toilet.
jaweljawel. Dondert alleen af en toe wat onderuit, meer nietquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaweljawel. Dondert alleen af en toe wat onderuit, meer niet
Precies! Als je mannen Andrea gaat noemen, krijg je die verwarring.quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Even elkaar sjorren/pijpen dit dat
Moet kunnen
Ja zoiets jaquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Net als een nog net niet zindelijke peuter dus
Jenkt de halve dag, kijkt af en toe heel schattig en er valt af en toe een stuk schijt uit plus ruikt standaard naar pis
Mooie man hoorquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies! Als je mannen Andrea gaat noemen, krijg je die verwarring.
Mijn collega Andrea was iets minder knap en goedgekleed.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooie man hoor
[ afbeelding ]
Wie is dit? Lijkt de broer van Serge Gainsbourg welquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooie man hoor
[ afbeelding ]
Ja dat wist ik, maar daar houdt het dan ook wel weer mee opquote:
is ook genoeg toch? Meer weet ik ook niet. Ja AC Milan. En ik dacht middenvelder.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, maar daar houdt het dan ook wel weer mee op
Die oefent op Shakira toch?quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:16 schreef Molo het volgende:
Zou niet doen iig
Onzer Gerard Piqué daarentegen
Zal wel niet over zijn voetballende kwaliteiten gaan hier.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:16 schreef Molo het volgende:
Zou niet doen iig
Onzer Gerard Piqué daarentegen
Molo is een groot voetbaltacticusquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel niet over zijn voetballende kwaliteiten gaan hier.
Nee voetbal kijken boeit me doorgaans niet zoquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel niet over zijn voetballende kwaliteiten gaan hier.
Ik heb jarenlang gevoetbald maar vind kijken geen ruk aanquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Molo is een groot voetbaltacticus
Dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang gevoetbald maar vind kijken geen ruk aan
Wel een paar goeie bollenquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heeft geen puntige knieën.
Oh dat zou kunnen. Ik vraag nooit iets aan heupen.quote:
Je moet ook tussen de heupen door lezen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen. Ik vraag nooit iets aan heupen.
Oh ja liplezenquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet ook tussen de heupen door lezen.
Moet je dan je hoofd scheef houden of beter van niet?quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar kun je een heel stuk wijzer mee worden ja als je dat goed kan.
Geen idee. Maar ik heb er geen verstand van, ik kan niet liplezen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet je dan je hoofd scheef houden of beter van niet?
Ik ook niet, Koos mompelt weleens en dan word ik een partij boos altijdquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik heb er geen verstand van, ik kan niet liplezen.
Hij moet ook wel duidelijk articuleren natuurlijk, met overdreven lip bewegingen. Anders kun je niet goed liplezen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ook niet, Koos mompelt weleens en dan word ik een partij boos altijd![]()
Zo irritant als ik niet weet wat de ander wil zeggen
Na welk weekend?quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het was nog niet op.
Heb besloten na weekend verder te proberen.
Dat kan hij al helemaal nietquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij moet ook wel duidelijk articuleren natuurlijk, met overdreven lip bewegingen. Anders kun je niet goed liplezen.
Dit weekend, voetbaltrainingsweekend.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Na welk weekend?
Ik heb alleen paprikachips
En ook helemaal geen honger eigenlijk, dus ik laat het lekker zo
#sterk![]()
Ah ok!quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dit weekend, voetbaltrainingsweekend.
Haalbare doelenquote:
Verspilde moeitequote:Op donderdag 2 januari 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Geloven jullie als je maar blijft oefenen iets je alles kan leren?
Okequote:Op donderdag 2 januari 2020 21:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Paar fokvrije dagen![]()
Doet een mens goed.
Omdat ik daar niet culinair genoeg voor ben. Ik kook nooit (daar heb je een man voor tochquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom kom je niet graag in cul?
Tevens welkom!
Ben niet ongelukkig hoorquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij ook balletje
Moge je een beetje minder ongelukkig worden![]()
Zuiperdquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:45 schreef VKV het volgende:
[..]
Omdat ik daar niet culinair genoeg voor ben. Ik kook nooit (daar heb je een man voor toch).
Net bij de Makro geslaagd voor m'n E.P.E. pads voor de koffie.
Nu aan de baco
Wow,die vent heeft van zichzelf al een kutkop en zo helemaalquote:
Ben je gelukkig?quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee serieus.waarom denk je dat?
Ik weet zelfs zeker dat dat niet zo werktquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Verklaar je naderquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik weet zelfs zeker dat dat niet zo werkt
En? Zuipbaar?quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:45 schreef VKV het volgende:
[..]
Omdat ik daar niet culinair genoeg voor ben. Ik kook nooit (daar heb je een man voor toch).
Net bij de Makro geslaagd voor m'n E.P.E. pads voor de koffie.
Nu aan de baco
Nee voor sommige dingen moet je denk ik aangeboren talent hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
?quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik weet zelfs zeker dat dat niet zo werkt
Iedereen is dat toch wel eens?quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soms. Maar ongelukkig denk ik niet. Denk dat dat een heel naar gevoel is.
Het ken ermee door. Maar smaakt heel anders dan de zelfgemalen bonen. Maarja dit was maar één smaak, er is zoveel keuze..quote:
Ja ik vind talent altijd wel een vaag begrip.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:50 schreef VKV het volgende:
[..]
Nee voor sommige dingen moet je denk ik aangeboren talent hebben.
Er zijn limieten aan de capaciteit die mensen hebben om vaardigheden en kennis eigen te maken.quote:
Dat zal vast.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Iedereen is dat toch wel eens?
Je moet aanleg/capaciteiten hebben om tot dat stuk leren te kunnen komen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
?
Want?
Je kan alles leren denk ik, maar of je er goed in wordt is wat anders.
Ja dit is ook zo vaag als de pest natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor een ongelukkige antwoorden![]()
Ja, is ook volstrekt normaalquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Iedereen is dat toch wel eens?
Nja óf de maatschappij bepaalt wat wel en niet kunnen tekenen is...want mooi is ook maar subjectief.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik vind talent altijd wel een vaag begrip.
Waarom kan de 1 bv wel tekenen en de ander niet?
Dat is weer een andere vraag. En de oorzaak kan ik wel honderd zaken zittenquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik vind talent altijd wel een vaag begrip.
Waarom kan de 1 bv wel tekenen en de ander niet?
quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:54 schreef VKV het volgende:
[..]
Nja óf de maatschappij bepaalt wat wel en niet kunnen tekenen is...want mooi is ook maar subjectief.
#diep
Nou ja ALLES? Dat is wel veel. Voor sommige dingen heb je gewoon materiaal nodig, of talent om het heel goed te kunnen of zo.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Ongeluk = dingen die je niet goed uitkomen, toch?quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit is ook zo vaag als de pest natuurlijk.
Wat is ongeluk? Hoe meet je dat?
Jaquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:55 schreef VKV het volgende:
[..]
Ongeluk = dingen die je niet goed uitkomen, toch?
Op z'n minst moeten die dingen onverwacht zijn. Een brief van de belastingdienst is geen ongeluk.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:55 schreef VKV het volgende:
[..]
Ongeluk = dingen die je niet goed uitkomen, toch?
Je kan het dus een beetje?quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ALLES? Dat is wel veel. Voor sommige dingen heb je gewoon materiaal nodig, of talent om het heel goed te kunnen of zo.
Ik zie het niet gebeuren dat ik leer schaatsen, heb al veel te veel botten gebroken. Maar iets als een rubik's kubus oplossen kan volgens mij iedereen wel. Na wat oefening.
Ja das ook weer zo. Sommige, ik ook zijn zo horkig dat schaatsen al een hele opgave is.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ALLES? Dat is wel veel. Voor sommige dingen heb je gewoon materiaal nodig, of talent om het heel goed te kunnen of zo.
Ik zie het niet gebeuren dat ik leer schaatsen, heb al veel te veel botten gebroken. Maar iets als een rubik's kubus oplossen kan volgens mij iedereen wel. Na wat oefening.
maar je wordt er wel ongelukkig vanquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op z'n minst moeten die dingen onverwacht zijn. Een brief van de belastingdienst is geen ongeluk.
wel die ik krijgquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet van alle brieven van de belastingdienst
Geen idee darling.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit is ook zo vaag als de pest natuurlijk.
Wat is ongeluk? Hoe meet je dat?
Jawel man, dubbelijzertjes onderbinden en een stoel.quote:
Nou, ik dacht het nietquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jawel man, dubbelijzertjes onderbinden en een stoel.
Klaar, je schaatst.
Als je niet of nauwelijks weet wat je mist ben je dan ongelukkig?quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen idee darling.
Ik weet iig dat ik het veel meer kan ervaren.
Maar dat ik ook nauwelijks weet dat/wat ik mis.
Dan settel je maar met minder en ben je al blij dat het enigszins loopt.
Ja en nee.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je niet of nauwelijks weet wat je mist ben je dan ongelukkig?
Waar ben je nou naar aan het vissen op je quasi zweverige coachingstoontje?quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja en nee.
Je mist een hoop input wat een mens gelukkiger kan maken.
Je kan er gelukkig bij zijn als je op de hoogte bent van je verlangens en of deze adequaat worden ingevuld.
Maar meestal is dat niet het geval als je geen inschatting kunt maken over wat je mist, denk ik.
Überhaupt hierover praten doet mij nogal ongelukkig aan.
Nergensquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar ben je nou naar aan het vissen op je quasi zweverige coachingstoontje?
Oke. Dan moeten we het over iets anders hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja en nee.
Je mist een hoop input wat een mens gelukkiger kan maken.
Je kan er gelukkig bij zijn als je op de hoogte bent van je verlangens en of deze adequaat worden ingevuld.
Maar meestal is dat niet het geval als je geen inschatting kunt maken over wat je mist, denk ik.
Überhaupt hierover praten doet mij nogal ongelukkig aan.
Ja manquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:02 schreef VKV het volgende:
Ik heb wel trek in bitterballen inmiddels.
Met mayo?quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:02 schreef VKV het volgende:
Ik heb wel trek in bitterballen inmiddels.
Hahahaquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. Dan moeten we het over iets anders hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |