180 passen per minuut???quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoger, als ik echt m'n best doe.
Maar in dit geval bedoelde ik de muziek. Volgens de onderzoekjes zijn 180 passen per minuut ideaal, dus met 180 bpm kan je mooi op de maat lopen.
Links en rechts opgeteld, uiteraard. De 180 red ik "van nature" ook niet supermakkelijk, maar 170 haal ik wel.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
180 passen per minuut???
ik zit op 82 gemiddeld in al mijn trainingen.. en ik heb nog wel hele korte pootjes ook... 180 dat kan toch niet?
Wij vergeven je ditquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:50 schreef DerRabbit het volgende:
Had helemaal niet door dat ik de lapo had![]()
Was koffie gaan halen en werd afgeleid door de tv
Waarom plan je dan überhaupt je tandarts in als je zo graag een verplichtingsloze vakantie wil?quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens de tandarts is ziekdus ik heb vandaag WEL de hele dag aan mezelf
en morgen ook
![]()
DAAR heb ik vakantie voor. Voor eens NIET andere mensen die mijn tijd indelen.
Dan vind ik het nog T****** veel. Op een fiets heb ik een gemiddelde van 90 tot 100 omwentelingen en heb ooit een filmpje gezien van een prof baanwielrenner die net over de 200 heen kwamquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Links en rechts opgeteld, uiteraard. De 180 red ik "van nature" ook niet supermakkelijk, maar 170 haal ik wel.
Nou ja dat zal wel begin juli gepland zijn, en kort daarna heb ik een nieuwe telefoon in gebruik genomen dus er stond mij niks van bij dat ik die afspraak had. Pas in oktober ben ik toen gaan bedenken dat ik eigenlijk wel een rustige kerstvakantie wilde, en toen kwam op Oudjaarsdag ineens dat mailtje van de tandarts. Ik was er heus wel heen gegaan en zo hoor, zo'n drama is het allemaal niet. Maar ik was even onaangenaam verrastquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom plan je dan überhaupt je tandarts in als je zo graag een verplichtingsloze vakantie wil?
Fiets en hardlopen is echt totaal niet te vergelijken. Je pootjes gaan vaak sneller dan je denkt met hardlopen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog T****** veel. Op een fiets heb ik een gemiddelde van 90 tot 100 omwentelingen en heb ooit een filmpje gezien van een prof baanwielrenner die net over de 200 heen kwam
Volgende week een weekendje Londen met wat vrienden. Dat is een tweejaarlijkse traditie. Verder nog niks gepland dit jaar.quote:
Lekker nummer dat.quote:
Lief dagboekquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens de tandarts is ziekdus ik heb vandaag WEL de hele dag aan mezelf
en morgen ook
![]()
DAAR heb ik vakantie voor. Voor eens NIET andere mensen die mijn tijd indelen.
Ja oké, het klinkt gewoon als een super hoog tempoquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fiets en hardlopen is echt totaal niet te vergelijken. Je pootjes gaan vaak sneller dan je denkt met hardlopen.
Dat is een goeie start van verdere reisplannenquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende week een weekendje Londen met wat vrienden. Dat is een tweejaarlijkse traditie. Verder nog niks gepland dit jaar.
Oh, ik schrok al. 180 is echt hoog.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Links en rechts opgeteld, uiteraard. De 180 red ik "van nature" ook niet supermakkelijk, maar 170 haal ik wel.
Met fietsen maak je een complete omwenteling, met lopen is dat 2/3 ervan ofzo, qua afstand wat je been aflegt in de afwikkeling.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké, het klinkt gewoon als een super hoog tempo
In de fik gestokenquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je daar mee gedaan?
Ik was net al hardloop cadansen aan het opzoeken. Ligt inderdaad stukje hoger dan bij wielrennenquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Met fietsen maak je een complete omwenteling, met lopen is dat 2/3 ervan ofzo, qua afstand wat je been aflegt in de afwikkeling.
Gisteren nog ministukje gerend, maar op mijn bergschoenen. Maar gestopt voor ik last kreeg
Om de 180 te halen moet ik ook wel echt m'n best doen hoor, maar de grap is dat je er niet perse sneller van gaat gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké, het klinkt gewoon als een super hoog tempo
Normale cadans is toch van 85 tot een 110? Met hogere waarden bij een versnelling.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was net al hardloop cadansen aan het opzoeken. Ligt inderdaad stukje hoger dan bij wielrennen
Ik begin boven de 180 toch moeite te krijgen met versnellenquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Normale cadans is toch van 85 tot een 110? Met hogere waarden bij een versnelling.
Trouwens 200+ is toch helemaal niet moeilijk![]()
Komt omdat je ongesoigneerd rondrijdt met een tripelquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begin boven de 180 toch moeite te krijgen met versnellen
100 fietst ook veel lekkerder dan 80. 80 is zwoegen, 100 gaat op het vliegwiel zo'n beetjequote:Op donderdag 2 januari 2020 11:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Bij mijn fietstest zeiden ze dat ik boven de 80 moest blijven iig. omdat dat ergens wel ideaal was.. en voor de meeste een goed tempo.
100 houd ik niet lang vol hoor, ik trap liever zwaar, dan snel.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
100 fietst ook veel lekkerder dan 80. 80 is zwoegen, 100 gaat op het vliegwiel zo'n beetje
Oh ja dat kan ook hequote:Op donderdag 2 januari 2020 12:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
100 houd ik niet lang vol hoor, ik trap liever zwaar, dan snel.
Heb ik wel staan, maar nu even aan de kant gezet voor fietstrainer. Veel op gedaan, netflix aan, en dan lekker crosstrainerquote:Op donderdag 2 januari 2020 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook heDoe je dan ook veel op de crosstrainer? Dat vind ik echt een martelding namelijk
Ik zit liever tussen de 90 en 95 in. Als ik richting de 100 ga begin ik kracht te verliezen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
100 fietst ook veel lekkerder dan 80. 80 is zwoegen, 100 gaat op het vliegwiel zo'n beetje
Ulrich-85quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Bij mijn fietstest zeiden ze dat ik boven de 80 moest blijven iig. omdat dat ergens wel ideaal was.. en voor de meeste een goed tempo.
Oh ja het is ook goed om je bast helemaal te pletter te spuiten met epo trouwensquote:
Je kunt er op trainen een hoge cadans.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit liever tussen de 90 en 95 in. Als ik richting de 100 ga begin ik kracht te verliezen.
Huh 9000?quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja het is ook goed om je bast helemaal te pletter te spuiten met epo trouwens![]()
Ulrich 9000
Armstrong over 9000
Volgens mij is het een DragonBall Z verwijzing.quote:
Moest grinnikenquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja het is ook goed om je bast helemaal te pletter te spuiten met epo trouwens![]()
Ulrich 9000
Armstrong over 9000
Met smartwatch of goede fietscomputer zie je dat gewoon in beeld.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:18 schreef Chia het volgende:
Ik heb echt nog nooit omwentelingen of passen geteld.
Als je een appje draait zie je het ook.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:23 schreef Chia het volgende:
Ah vandaar. Ik heb nog niet eens een dumbwatch en alleen een bureaucomputer, dus dat schiet niet op.
Die weet toch niet in welke versnelling ik hem heb? of bedoel je de app stopwatch en dan een minuut lang tellenquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je een appje draait zie je het ook.
Bij een fiets moet je inderdaad een ant+ of Bluetooth cadanssensor aansluiten.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Die weet toch niet in welke versnelling ik hem heb? of bedoel je de app stopwatch en dan een minuut lang tellen
Nooit van gehoord. Gewoon eens uitproberen dusquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:28 schreef VKV het volgende:
Hoi, ik verwacht in deze sc wel wat koffiekennis
Ik heb een espressomachine thuis (deze: https://koffiezetapparaat(...)onmachine-rood-3.jpg) en hiervoor maal ik normaal zelf koffiebonen. Nu kan je in deze automaat ook E.S.E. pads/cups doen. Iemand een idee welke goed zijn en waar ik die het beste kan kopen/bestellen?
Ik hou van een lichtelijk sterk bakkie.
Nieuwelingen herken je eraan dat ze denken dat een koffie SC over koffie gaatquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:28 schreef VKV het volgende:
Ik heb een espressomachine thuis (deze: https://koffiezetapparaat(...)onmachine-rood-3.jpg) en hiervoor maal ik normaal zelf koffiebonen. Nu kan je in deze automaat ook E.S.E. pads/cups doen. Iemand een idee welke goed zijn en waar ik die het beste kan kopen/bestellen?
Helaas... Nooit van gehoord. Maar welkomquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:28 schreef VKV het volgende:
Hartslagmeter registreert soms ook impact en verticale beweging. daaruit kun je ook stapfrequentie wel halen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij een fiets moet je inderdaad een ant+ of Bluetooth cadanssensor aansluiten.
Die meer elke keer dat het pedaal langskomt.
https://www.bol.com/nl/p/(...)AEAQYAiABEgKR7PD_BwE
Bij hardlopen zou de trilsensor kunnen bepalen hoeveel stappen pm. Net als een smartwatch.
Ik zou het in CUL vragenquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:28 schreef VKV het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nieuwelingen herken je eraan dat ze denken dat een koffie SC over koffie gaat![]()
Jazeker!quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:53 schreef VKV het volgende:
[..]
Drinken jullie wel koffie verder offehh...
Jaquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:53 schreef VKV het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nauwelijk. Alleen op kantoor. Thuis nooitquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:53 schreef VKV het volgende:
[..]
Waarom kom je niet graag in cul?quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:04 schreef VKV het volgende:
Haha nou oké, mooie bijpassende banner dan![]()
Ik kom niet graag in CUL maar heb de vraag daar nu ook gesteld. Kijken of ik terug verwezen wordt naar deze sc.
Als hij het maar zelf opruimtquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom kom je niet graag in cul?
Tevens welkom!
Yesssquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jazeker!
Simpele zwarte filterkoffie over het algemeen.
Gewoon met droge ogen Senseo aanbevelenquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
K ben barista en ben een keer door een bedrijfskantine ingehuurd als barista speciaal voor die dag via een uitzendbureau.
Heeft dat bedrijf een interne mail gestuurd naar het personeel dat er een barista zou komen die ook kon adviseren bij het aanschaffen van machines. ... Jezus wat heb k voor schut gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |