quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:onlogisch vergelijkt mij met een wereldkampioen jongens
Best okéquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
DRT / [Premier League 2020] #1: Deelnemers
Sow.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:35 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die voor MvG juichen, hebben zelf ook een vorm van down. Hoe kun je nu voor zo'n stuk stront juichen? Alleen dat interview spreekt weer boekdelen. Bingokaartje was weer vol hoor.
Ikke ikke ikke.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Tyf op met die Challengers man. Optyfen. Ik ga dus weer geen PL kijken
Diep in de nacht.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nee, vanavond nog lekker een topic volspammen met @:Poepz0r
Eerst BDOgenotquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:38 schreef Mani89 het volgende:
Hebben we al zin in The Masters over een paar weken?
Dit bericht neigt toch wel wat naar de boze kant....quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:35 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die voor MvG juichen, hebben zelf ook een vorm van down. Hoe kun je nu voor zo'n stuk stront juichen? Alleen dat interview spreekt weer boekdelen. Bingokaartje was weer vol hoor.
Ikke ikke ikke.
Wel man jij gaat naar meisje Sherrock kijken gewoonquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Wright heeft gewonnen. Ben een blij mens. Heb al dat Dagjesvolk van mij af moeten slaan, still going strong.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit bericht neigt toch wel wat naar de boze kant....
Hier zal de PL niet van terughebbenquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Zou er niet op rekenen, ouwe reus.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was een genoegen
En wie weet spotten we je nog
Ze hebben echt een slechte cover gepakt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
JAAAAAA EYE OF THE TIGER COVER
Misschien dat een toffe major nog in de interlandperiode valt ofzo, wie zal het zeggen!quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen, ouwe reus.
Moet je maar gewoon meer posten in het Ajax-topic.
Volgens mij viel dat als Oranje speelt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien dat een toffe major nog in de interlandperiode valt ofzo, wie zal het zeggen!
En ik zal me vast eens daar melden
twitter:WilbertBraaksel twitterde op woensdag 01-01-2020 om 22:22:01@yannickdevos7 Zo werkt dat niet. Als je alles wint, dan win je. Als je daar niet tegen kan dan ga je maar een sport volgen waarbij je mag valsspelen reageer retweet
Ze hadden jouw filmpje moeten pakken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben echt een slechte cover gepakt.
Leuk met Kleetun en Kullun.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:38 schreef Mani89 het volgende:
Vrij zeker van nietquote:
Dit zijn allebei Fokkersquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:41 schreef Zipportal het volgende:
twitter:WilbertBraaksel twitterde op woensdag 01-01-2020 om 22:22:01@:yannickdevos7 Zo werkt dat niet. Als je alles wint, dan win je. Als je daar niet tegen kan dan ga je maar een sport volgen waarbij je mag valsspelen reageer retweet
Dat is wel het nadeel van werkleven hoor, krijg je van Tour en Zomerspelen zo weinig meequote:Op woensdag 1 januari 2020 22:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Er komen trouwens veel genotstopics aan op FOK! dit jaar met de Tour, EK en Zomerspelen
En dan weer WK Darts
Er moet natuurijk ook wel iets beter kunnen in het volgende jaarquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vrij zeker van niet
Scholten heeft geen godstalent gezegd
VOor de Spelen neem ik vrijquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel het nadeel van werkleven hoor, krijg je van Tour en Zomerspelen zo weinig mee
Voor de rest wordt het een genotsjaar op sportgebied inderdaad
En nog steeds minder posts dan 2019quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Er komen trouwens veel genotstopics aan op FOK! dit jaar met de Tour, EK en Zomerspelen
En dan weer WK Darts
Zou zomaar nog eens waar kunnen worden.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Straks gaat BDO WK niet door
Met het EK zit je niet zo?quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel het nadeel van werkleven hoor, krijg je van Tour en Zomerspelen zo weinig mee
Een schande dat klootzak B Hearn de dartshelden Cadby en Kyle Anderson niet hebben geselecteerd.quote:
Vakantie goed plannen, maar is idd lastig.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Iedereen die zegt dat die Naomi mentale problemen heeft, dat heeft die hele mongolen familie, inclusief van Gerwen. Naomi Grovers heeft hetzelfde gehandicapte hoofd als d'r geldbeluste moeder. Als ze respect hadden voor die Naomi hadden ze het buiten de media gehouden, ook omdat je kan niet veel geld verwachten als het verhaal zo naar buiten wordt gegooid. Verder was het maar een naaktfoto, dat van Gerwen nog steeds als een volwassen kleuter de hand niet schudt van Klaasen zegt meteen dat van Gerwen mentaal is zoals zijn uiterlijk doet vermoeden; een volwassen baby.
Dat speelt zich in verhouding tot de rest van die evenementen veel meer in de avond afquote:
Ik had gelezen bij tsod.tv dat Eurosport 350k in de BDO heeft gestopt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Zou zomaar nog eens waar kunnen worden.
Deze weken wel een keer of 20 '... kan ook op de bingokaart' voorbij zien komen. Als we dat nou bij elkaar vegen kan het volgend jaar niet fout.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vrij zeker van niet
Scholten heeft geen godstalent gezegd
Er is maar 1 toernooi wat the Masters mag hetenquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:38 schreef Mani89 het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:45 schreef Zipportal het volgende:
Iedereen die zegt dat die Naomi mentale problemen heeft, dat heeft die hele mongolen familie, inclusief van Gerwen. Naomi Grovers heeft hetzelfde gehandicapte hoofd als d'r geldbeluste moeder. Als ze respect hadden voor die Naomi hadden ze het buiten de media gehouden, ook omdat je kan niet veel geld verwachten als het verhaal zo naar buiten wordt gegooid. Verder was het maar een naaktfoto, dat van Gerwen nog steeds als een volwassen kleuter de hand niet schudt van Klaasen zegt meteen dat van Gerwen mentaal is zoals zijn uiterlijk doet vermoeden; een volwassen baby.
Wel een paar potjes in de middag of aan het begin van de avondquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat speelt zich in verhouding tot de rest van die evenementen veel meer in de avond af
EK gaan we toch afquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Vakantie goed plannen, maar is idd lastig.
EK 12/6 - 12/7
Tour 27/6 - 19/7
ZS 24/7 - 9/8
Oh ja, maar daar kan ik toch net wat makkelijker omheen plannen dan de OS in Tokio ofzoquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een paar potjes in de middag of aan het begin van de avond
Geheel wederzijds ouwe reusquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:47 schreef Vriezzer het volgende:
Tot het volgende dartstopic, jongens! Het was weer een eer om het WK met jullie te beleven.
Daar is alles weer DIEP IN DE NACHT zeker?quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh ja, maar daar kan ik toch net wat makkelijker omheen plannen dan de OS in Tokio ofzo
Lekker schoenen gooien met Dafne om 2.30 uurquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is alles weer DIEP IN DE NACHT zeker?
Of VROEG IN DE OCHTENDquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is alles weer DIEP IN DE NACHT zeker?
Welke trollenquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:48 schreef Red_85 het volgende:
Serieus. Die trollen hier.
Net als in F1 over Max en de mods doen er geen flikker aan.
Joequote:Op woensdag 1 januari 2020 22:48 schreef Red_85 het volgende:
Oke Coronelquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:48 schreef Red_85 het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:48 schreef Red_85 het volgende:
Waar heb je het overquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:48 schreef Red_85 het volgende:
Tokyo is +8 uur ofzo ja.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker schoenen gooien met Dafne om 2.30 uur
OP NAAR BRIENENOORDquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:50 schreef Tagliano het volgende:
Godverdomme maanden mijn best gedaan en krijg je dit als "waardering"
Mijn leven heeft geen zin meer zo. Ik walg van mezelf en mijn modkwaliteiten. Wat heeft het nog voor zin allemaal.
Altijd tegen Tagliano.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:50 schreef Tagliano het volgende:
Mijn leven heeft geen zin meer zo. Ik walg van mezelf en mijn modkwaliteiten. Wat heeft het nog voor zin allemaal.
122 0016 Red_85 Mike de Deckerquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:48 schreef Red_85 het volgende:
Vrouwenvoetbal kijken allen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker schoenen gooien met Dafne om 2.30 uur
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:50 schreef Tagliano het volgende:
Moet die idioot maar niet zo ruw met zn materiaal omgaanquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:48 schreef Red_85 het volgende:
Wat kom jij nou weer doenquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:48 schreef Red_85 het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
Op naar de Promi. Tagliano bedankt en Stijn en Wim voor de spelletjes.
Ook geen negendarter...quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:50 schreef Tagliano het volgende:
stuur maar een mail naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:48 schreef Red_85 het volgende:
@Zipportal handelt doorgaans zulke posts afquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
stuur maar een mail naar forum@fok.nl
Hij kan wel weer gaan concentreren op z'n kwaliteit. Z'n fanatisme. Dat is wel op afroep beschikbaar en bij MvG is goede kwaliteit en talent de basis.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende: [..] Hij is nu wel gemotiveerd natuurlijk, maar goed niveau is niet op afroep beschikbaar.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:48 schreef Red_85 het volgende:
Het is nu nieuwjaarsdag. De hele bende naar @Tjacka gestuurd.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:Zipportal handelt doorgaans zulke posts af
HOE KAN DIT?a??!!?quote:
Dagjesmens is boos dat hier veel mensen zijn die het mooi vinden dat een niet Nederlander wint.quote:
Dan heb ik een groot probleem.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Worden de users die deze 3 hebben aangedragen opgehangen?
Komt er ook een voor de PL?quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dan heb ik een groot probleem.
Wat vroegah contenders heette.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:08 schreef Thomas-sama het volgende:
Ik volg de Prumjur Liek al een tijdje niet meer. Wat zijn die challengers?
9 (?) afwisselende darters die om uiteenlopende redenen (lokale speler, talent, geliefde speler, opkomende speler) 1 avond meedoen in de Prumjur Liek.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:08 schreef Thomas-sama het volgende:
Ik volg de Prumjur Liek al een tijdje niet meer. Wat zijn die challengers?
Jij was toch al wegquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Nou dat was het dan jongens, nu zien we elkaar een jaar niet meer.
Die deed het met koertquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet Femke Halsema op die kaart?
Misschien wel, maar ik heb niet elke avond scherp zitten zijn op die bingo kaart.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat tijdperk-gebeuren heeft nu natuurlijk even geen zin meer. Is meer iets voor wanneer er weer een legende dreigt te stoppen (behalve een NLer, ze zeggen dat liever over een buitenlander).
Dat van die verrassing; is die echt nog niet geweest? Lijkt me wel een die eigenlijk een surewin is.
Er komt Europa League op 7quote:
Doen ze dan ook niet mee voor de ranglijst?quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
9 (?) afwisselende darters die om uiteenlopende redenen (lokale speler, talent, geliefde speler, opkomende speler) 1 avond meedoen in de Prumjur Liek.
Waar slaat dit nou weer op? Met je gezwel...quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
122 0016 Red_85 Mike de Decker
Dit dagjesmens hoeven we niet serieus te nemen. Oprotten gezwel!
nee want ze spelen maar 1 keerquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doen ze dan ook niet mee voor de ranglijst?
Tip: neem DRT net zo serieus als het bedoeld isquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Met je gezwel...
Mensen die hopen op einde carriëre van MvG omdat hij aan het verliezen is, zijn gewoon niet goed bij hun kop.
Nee. Of de uitslagen van de darters tegen die contender tellen voor de ranglijst weet ik even niet meer (volgens mij wel)quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doen ze dan ook niet mee voor de ranglijst?
Dan spreek je die mensen 1:1 aan en niet maar wat in de ruimte lullen en net doen alsof iedereen hier zo is.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mensen die hopen op einde carriëre van MvG omdat hij aan het verliezen is, zijn gewoon niet goed bij hun kop.
Ja die wel. Is wel discussie over want huu huu competitievervalsing ditdat. Maar voorlopig tellen die wel. Anders hoef je die potjes niet te spelen ook. En dan laat die challengers zelf ook maar zittenquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nee. Of de uitslagen van de darters tegen die contender tellen voor de ranglijst weet ik even niet meer (volgens mij wel)
En dan ben je gelijk een gezwel bowa?quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan spreek je die mensen 1:1 aan en niet maar wat in de ruimte lullen en net doen alsof iedereen hier zo is.
Dagjesvolk rot opquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dan ben je gelijk een gezwel bowa?
Ff normaal blijven doen.
Point taken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tip: neem DRT net zo serieus als het bedoeld is
Namelijk niet
Je ziet het verkeerd. Dit zien ze hier als normale omgangsvormen. Ze zijn hier zo afgestompt omdat ze denken dat dit soort reakties normaal zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het gewoon een reserve ONZ/KLBquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tip: neem DRT net zo serieus als het bedoeld is
Namelijk niet
Jammer voor je.quote:
Nou, ik vond het best gezellig eigenlijk!quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het gewoon een reserve ONZ/KLB
Triest dat je daar in berust. Dieptriest.
monkey of your backtwitter:Raybar180 twitterde op woensdag 01-01-2020 om 23:05:20Congratulations to @snakebitewright for becoming World Champion !! One of the nicest guys on the tour. Enjoy it buddy now you have that monkey of your back ! https://t.co/JbVsrzyLvN reageer retweet
Naar mijn idee is het niveau hier stuk hoger, maar is er behoorlijk wat sarcasme en zwarte humor.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het echte vuur van een paar jaar geleden ontbrak dit jaar. Vorig jaar trouwens ook al minder en die finale had Van Gerwen toen ook al kunnen verliezen. Had Smith gewoon zijn dubbels geraakt in die eerste drie sets - zoals hij in de rest van het toernooi wel deed - had ik het met MvG nog moeten zien.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij kan wel weer gaan concentreren op z'n kwaliteit. Z'n fanatisme. Dat is wel op afroep beschikbaar en bij MvG is goede kwaliteit en talent de basis.
Wat ik ook mis bij hem dit wk is dat alles verschroeiende begin wat hij altijd had. Met fanatisme het podium op komen en raggen tot het verschil is gemaakt. Dat verdelen van krachten werkt niet bij MvG. Zo blijkt.
En juist daar moet je even doorheen zien te kijken/filteren. Zeker tijdens de evenementen waar de "massa" op af komt. Dan is het goed te doen hierquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Naar mijn idee is het niveau hier stuk hoger, maar is er behoorlijk wat sarcasme en zwarte humor.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Iemand uitmaken voor gezwel is geen sarcasme of zwarte humor, dat is gewoon 'nee'.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Naar mijn idee is het niveau hier stuk hoger, maar is er behoorlijk wat sarcasme en zwarte humor.
Dit bedoel ik exact.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het echte vuur van een paar jaar geleden ontbrak dit jaar. Vorig jaar trouwens ook al minder en die finale had Van Gerwen toen ook al kunnen verliezen. Had Smith gewoon zijn dubbels geraakt in die eerste drie sets - zoals hij in de rest van het toernooi wel deed - had ik het met MvG nog moeten zien.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Wright is nu WK-favoriet bij bookmakers.
Natuurlijk ook afgedwongen als nr1 seed.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:26 schreef KingRadler het volgende:
MvG had geluk dat hij aan de zwakste kant stond van het Schema
Als @iedereen z'n stand ook even bijwerkt danquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
Op naar de Promi. Tagliano bedankt en Stijn en Wim voor de spelletjes.
Op zich was dat met Remond wel zo. En bij Gerrie was er een beetje twijfel. Maar die hoeft inderdaad niet meer op de volgende kaart.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat tijdperk-gebeuren heeft nu natuurlijk even geen zin meer. Is meer iets voor wanneer er weer een legende dreigt te stoppen (behalve een NLer, ze zeggen dat liever over een buitenlander).
Dat van die verrassing; is die echt nog niet geweest? Lijkt me wel een die eigenlijk een surewin is.
Vanaf zaterdag staat het warme bad weer tot je beschikkingquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:48 schreef Doevelaer het volgende:
Het warme bad dat DRT heet is alsnog vergaan tot een bad accuzuur.
Is het 't waard om de finale morgen terug te kijken?
Neequote:Op woensdag 1 januari 2020 23:48 schreef Doevelaer het volgende:
Het warme bad dat DRT heet is alsnog vergaan tot een bad accuzuur.
Is het 't waard om de finale morgen terug te kijken?
quote:
quote:Op donderdag 19 december 2019 15:25 schreef Slobeend het volgende:
Dekker is een slowstarter mag volgend jaar ook op de bingo.
quote:Op donderdag 19 december 2019 16:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dun door de broek lopen had ook op de bingokaart gekund.
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:35 schreef wimderon het volgende:
Microanalyse van Vincent kan ook op een volgende bingokaart.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:26 schreef Szura het volgende:
145 finish die lang niet is gegooid mag wel op de bingokaart volgend jaar
quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:19 schreef Slobeend het volgende:
'Dit zie je alleen op het WK' mag ook op de bingo volgend jaar.
quote:Op maandag 23 december 2019 20:35 schreef wimderon het volgende:
Hard stukje in het bord kan ook wel op een bingokaart.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:08 schreef heywoodu het volgende:
"The Big Fish" kan volgend jaar ook wel op de bingo
quote:Op zondag 29 december 2019 00:00 schreef wimderon het volgende:
... wil alweer gooien terwijl ... nog niet weg is kan ook wel op een bingokaart.
quote:Op zondag 29 december 2019 21:33 schreef Tagliano het volgende:
Volgend jaar mag Kings of Darts ook op de bingo
Kolere
quote:Op maandag 30 december 2019 20:36 schreef Tagliano het volgende:
De lengte vinden gaat volgend jaar op de bingo
Nog meer, mensen?quote:Op maandag 30 december 2019 22:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Spaargeld van Asp kan volgend jaar op de bingo
Als je de uitslag niet zou weten.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag staat het warme bad weer tot je beschikking
Als je verder niet zoveel te doen hebt is het prima vermaak
Die eerste pijl zit perfect in de triple, precies waar ie hem hebben wil!quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog meer, mensen?
Champagne breakfast, of telt die niet?quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog meer, mensen?
Die had Vischschraper opeens elke keer voor het WK inderdaad, is ie dit WK ook voorbij gekomen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:53 schreef mikieu het volgende:
[..]
Champagne breakfast, of telt die niet?
Is die 145 niet heel specifiek? Nouja dat maakt de moeilijkheidsgraad wat beterquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog meer, mensen?
Dat is het punt juist: die is al jaren niet gegooid en wordt dus steeds genoemd ineensquote:
Er was iemand op twitter met een statje dat er drie finishes al jarenlang niet meer gegooid waren op het WK (waarna de commentatoren, en met name het aidsduo in de middah, het er steeds over hadden). Twee daarvan zijn dit WK gegooid, maar 145 niet. Is niet extra moeilijk om te gooien ofzo.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Is die 145 niet heel specifiek? Nouja dat maakt de moeilijkheidsgraad wat beter.
Ehmm iets met markers? Daar hebben ze het wel vaak over.
*mist dubbel* Dit is een goede marker, daar kan 'ie onder/naast
Wegzetbeurtquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog meer, mensen?
Jupquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die had Vischschraper opeens elke keer voor het WK inderdaad, is ie dit WK ook voorbij gekomen?
Het is pas voorbij als de dikke vrouw gezongen heeft.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog meer, mensen?
https://www.geenstijl.nl/(...)-snakebite/#commentsquote:Heerlijk dat die arrogante kwal verloren heeft.
MvG heeft niets maar dan ook werkelijk helemaal niets (behalve nederlander zijn) dat hem ook maar een beetje een gun factor geeft.
ja, hij kan geweldig goed gooien maar dat vindt hij zelf ook, te erg. Geen zelfspot, emphatie van een baksteen, arrogant tot op het botte af en respectloos ten opzichte van tegenstanders enook publiek.
Het is een omhoog gevallen tokkie die een geweldige boterham kan verdien met pikvogelen, maar laten we deze kroegtijger niet vergelijken met de echte sporters die Nederland rijk is.
Degene die dit stuk ongeluk verkiesbaar maakte voor sportman van het jaar mag zich nog wel eens achter de oren krabben. MvG straalt in helemaal niets uit dat hij een sporter is.
Helaas zitten we nog waarschijnlijk jaren aan hem vast omdat hij echt geweldig kan gooien maar een 'sieraad' voor de sportis het zeker niet.
Gampel | 01-01-20 | 23:47
Dame toch @Zjak ?quote:Op donderdag 2 januari 2020 00:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is pas voorbij als de dikke vrouw gezongen heeft.
Account van Jelle gevondenquote:Op donderdag 2 januari 2020 00:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/(...)-snakebite/#comments
![]()
![]()
Momentumquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog meer, mensen?
Ik neem voor de verandering weer eens semi-pauze en meld mijzelf in WLR tijdens de Tour Down Underquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag staat het warme bad weer tot je beschikking
Als je verder niet zoveel te doen hebt is het prima vermaak
familie van jelle klaassenquote:Op donderdag 2 januari 2020 00:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/(...)-snakebite/#comments
![]()
![]()
Daar is ie hoorquote:Op donderdag 2 januari 2020 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
Ik had het idee dat MvG telkens de eerste ''kans'' kreeg op de beslissende momenten, maar er niets zijn kant op viel. Hij leek de bovenliggende partij op de belangrijke momenten, toch een vreemde wedstrijd.
Leuk dat Wright een keer heeft gewonnen, maar dat gaat hij geen 4-5 keer herhalen ala MvG, Raya of Taylor. Ik verwacht volgend jaar misschien dezelfde finale, maar dan een grote uitslag in het voordeel van MvG 7-0 7-1 etc. Dat flikte Taylor ook altijd als hij finales verloor om daarna diezelfde tegenstander finaal van het bord te vegen.
Volgend jaar is voor Lewis.quote:Op donderdag 2 januari 2020 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
Ik had het idee dat MvG telkens de eerste ''kans'' kreeg op de beslissende momenten, maar er niets zijn kant op viel. Hij leek de bovenliggende partij op de belangrijke momenten, toch een vreemde wedstrijd.
Leuk dat Wright een keer heeft gewonnen, maar dat gaat hij geen 4-5 keer herhalen ala MvG, Raya of Taylor. Ik verwacht volgend jaar misschien dezelfde finale, maar dan een grote uitslag in het voordeel van MvG 7-0 7-1 etc. Dat flikte Taylor ook altijd als hij finales verloor om daarna diezelfde tegenstander finaal van het bord te vegen.
Lekker manquote:Op donderdag 2 januari 2020 00:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was lekker in de kroeg aan het kijken ouwe reus.
Raya act eigen munt? HAHAHAHAquote:
Ja dat is toch goudquote:Op donderdag 2 januari 2020 00:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Raya act eigen munt? HAHAHAHA
Brengt zijn nieuwe vriendin ook een glazen dildo uit? #dtv @:Wereldgozer
Ahjoh, stel je niet zo aan, het is maar een spelletje.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iemand uitmaken voor gezwel is geen sarcasme of zwarte humor, dat is gewoon 'nee'.
En Tagliano, als mod mag je daar best wat tegen doen.
Dus Bowa: gewoon je mond houden.
Ik ken de originele bingokaart niet, maar deze mogen ook niet ontbreken:quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog meer, mensen?
Te makkelijk. Is gewoon lastig te verslaan. Gisteren ging het ook op 2 belangrijke punten mis, waarna het uit zijn handen glipte. Twee keer aanleggen voor dubbel 16 met 3 pijlen en de hand (vijfde set) en die 100 finish bij een 2-2 stand in legs in volgens mij de achtste set.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:36 schreef MakkieR het volgende:
Dit jaar was het mij wel duidelijk, dat MvG het niet ging redden. In vrijwel elke wedstrijd dit toernooi lieten zijn tegenstanders het massaal liggen. MvG deed alleen zijn ding op de 2-2 leg standen, maar voor de rest was het echt bagger. Helemaal de drie keer 180 in een hele wedstrijd en contant het wegzet probleem. Dat MvG nog zover is gekomen, had hij niet aan zichzelf te danken, maar aan het zwakke spel van zijn tegenstanders.
Een keer een wegwerpgebaartje, een beetje mompelen. Zo negatief was het nu toch ook weer niet? Hij zal zelf ook wel merken dat 'ie op de echt beslissende momenten niet thuis gaf. Dan krijg je dat. Daar zoek ik verder weinig achter, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
MvG straalde ook negativiteit uit tijdens de wedstrijd, in tegenstelling tot Wright.
Alles wat niet genoemd is van de kaart dit jaar, bij de reservegetallen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog meer, mensen?
In plaats van "god zij met ons"quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Staat er op de achterkant dat het leven geen zin meer heeft?
Heb gisteren 2 keer geprobeerd er eentje te kopen maar die site ging finaal over z'n nek. Dan hou ik die drie tientjes wel in m'n zak ookquote:Op donderdag 2 januari 2020 00:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij krijgt binnenkort ook zijn eigen anti-depressiva.quote:Op donderdag 2 januari 2020 00:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goud, zeldzaam etcquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
¤199,95 voor een muntje, wtf
Zijn er ook maar 50 van. Lekker cashen Raya.quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Raya een eigen managementbureau op gaat zetten zoals L-style waar spelers onder contract komenquote:
Bieden vanaf ¤475quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:50 schreef cunial het volgende:
[..]
Kijk ff marktplaats, daar kan je ze vast voor 10x zoveel kopen.
Meeste gaat naar KNM lijkt me. Maar Raya zal per stuk ook wel een paar tientjes vangen jaquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn er ook maar 50 van. Lekker cashen Raya.
Sylvia heeft de trap weer ondergezekenquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:16 schreef DKUp het volgende:
Collectors item uitverkocht GENOT
Het verdriet van een wereldkampioenmunt
Vincent zijn hoofd staat binnenkort gedrukt op de Mora frikandellenquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:19 schreef BB-King het volgende:
Vincent zou ook een munt krijgen maar ze kregen die kop er niet helemaal op.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vincent zijn hoofd staat binnenkort gedrukt op de Mora frikandellen
kromme frikandellen, gemodelleerd naar zijn rug.quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vincent zijn hoofd staat binnenkort gedrukt op de Mora frikandellen
quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kromme frikandellen, gemodelleerd naar zijn rug.
Ooh kromme frikandel frikandel
Hij's vet, hij smaakt, hij bochelt als m'n rug
4/10.quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kromme frikandellen, gemodelleerd naar zijn rug.
Hij's vet, hij smaakt, hij bochelt als m'n rug
Momentum ookquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:40 schreef spleeh het volgende:
Gewoon 3 van de volgende 5 legs winnen kan bij Sjaak op de bingo
Hoe meer hoe beter. Iedereen kiest er bijvoorbeeld 36 willekeurig uit die 100 voor aanvang van het toernooi, dan kun je "echt" bingo spelen en ook winnen en zo. Maar ja dan moet er wel iemand dat controleren die LETTERLIJK ELKE uitzending van begin tot eind gaat bekijken. Dat zal lastig worden ben ik bang.quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:41 schreef Pino112 het volgende:
Zometeen een bingokaart met 100 items.
De vinale wel?quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:49 schreef wimderon het volgende:
De finale staat nog steeds niet op RTLXL
Ik zie hem over 2 tot 5 jaar wel een cumbek maken.quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Raya een eigen managementbureau op gaat zetten zoals L-style waar spelers onder contract komen
Dat zou echt meelijwekkend zijn. Laten we dat niet doenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:32 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik zie hem over 2 tot 5 jaar wel een cumbek maken.
PornHub?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:32 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik zie hem over 2 tot 5 jaar wel een cumbek maken.
Grafieken allesquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben de 2007 finale aan het terugkijken. Wat een geweldige pot darts blijft dat toch. En wat is het publiek stil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |