Hij kan wel weer gaan concentreren op z'n kwaliteit. Z'n fanatisme. Dat is wel op afroep beschikbaar en bij MvG is goede kwaliteit en talent de basis.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende: [..] Hij is nu wel gemotiveerd natuurlijk, maar goed niveau is niet op afroep beschikbaar.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:48 schreef Red_85 het volgende:
Serieus. Die trollen hier.
Net als in F1 over Max en de mods doen er geen flikker aan.
Het is nu nieuwjaarsdag. De hele bende naar @Tjacka gestuurd.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:Zipportal handelt doorgaans zulke posts af
HOE KAN DIT?a??!!?quote:
Dagjesmens is boos dat hier veel mensen zijn die het mooi vinden dat een niet Nederlander wint.quote:
Dan heb ik een groot probleem.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Worden de users die deze 3 hebben aangedragen opgehangen?
Komt er ook een voor de PL?quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dan heb ik een groot probleem.
Wat vroegah contenders heette.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:08 schreef Thomas-sama het volgende:
Ik volg de Prumjur Liek al een tijdje niet meer. Wat zijn die challengers?
9 (?) afwisselende darters die om uiteenlopende redenen (lokale speler, talent, geliefde speler, opkomende speler) 1 avond meedoen in de Prumjur Liek.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:08 schreef Thomas-sama het volgende:
Ik volg de Prumjur Liek al een tijdje niet meer. Wat zijn die challengers?
Jij was toch al wegquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Nou dat was het dan jongens, nu zien we elkaar een jaar niet meer.
Die deed het met koertquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet Femke Halsema op die kaart?
Misschien wel, maar ik heb niet elke avond scherp zitten zijn op die bingo kaart.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat tijdperk-gebeuren heeft nu natuurlijk even geen zin meer. Is meer iets voor wanneer er weer een legende dreigt te stoppen (behalve een NLer, ze zeggen dat liever over een buitenlander).
Dat van die verrassing; is die echt nog niet geweest? Lijkt me wel een die eigenlijk een surewin is.
Er komt Europa League op 7quote:
Doen ze dan ook niet mee voor de ranglijst?quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
9 (?) afwisselende darters die om uiteenlopende redenen (lokale speler, talent, geliefde speler, opkomende speler) 1 avond meedoen in de Prumjur Liek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |