https://www.geenstijl.nl/(...)-snakebite/#commentsquote:Heerlijk dat die arrogante kwal verloren heeft.
MvG heeft niets maar dan ook werkelijk helemaal niets (behalve nederlander zijn) dat hem ook maar een beetje een gun factor geeft.
ja, hij kan geweldig goed gooien maar dat vindt hij zelf ook, te erg. Geen zelfspot, emphatie van een baksteen, arrogant tot op het botte af en respectloos ten opzichte van tegenstanders enook publiek.
Het is een omhoog gevallen tokkie die een geweldige boterham kan verdien met pikvogelen, maar laten we deze kroegtijger niet vergelijken met de echte sporters die Nederland rijk is.
Degene die dit stuk ongeluk verkiesbaar maakte voor sportman van het jaar mag zich nog wel eens achter de oren krabben. MvG straalt in helemaal niets uit dat hij een sporter is.
Helaas zitten we nog waarschijnlijk jaren aan hem vast omdat hij echt geweldig kan gooien maar een 'sieraad' voor de sportis het zeker niet.
Gampel | 01-01-20 | 23:47
Dame toch @Zjak ?quote:Op donderdag 2 januari 2020 00:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is pas voorbij als de dikke vrouw gezongen heeft.
Account van Jelle gevondenquote:Op donderdag 2 januari 2020 00:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/(...)-snakebite/#comments
![]()
![]()
Momentumquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog meer, mensen?
Ik neem voor de verandering weer eens semi-pauze en meld mijzelf in WLR tijdens de Tour Down Underquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag staat het warme bad weer tot je beschikking
Als je verder niet zoveel te doen hebt is het prima vermaak
familie van jelle klaassenquote:Op donderdag 2 januari 2020 00:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/(...)-snakebite/#comments
![]()
![]()
Daar is ie hoorquote:Op donderdag 2 januari 2020 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
Ik had het idee dat MvG telkens de eerste ''kans'' kreeg op de beslissende momenten, maar er niets zijn kant op viel. Hij leek de bovenliggende partij op de belangrijke momenten, toch een vreemde wedstrijd.
Leuk dat Wright een keer heeft gewonnen, maar dat gaat hij geen 4-5 keer herhalen ala MvG, Raya of Taylor. Ik verwacht volgend jaar misschien dezelfde finale, maar dan een grote uitslag in het voordeel van MvG 7-0 7-1 etc. Dat flikte Taylor ook altijd als hij finales verloor om daarna diezelfde tegenstander finaal van het bord te vegen.
Volgend jaar is voor Lewis.quote:Op donderdag 2 januari 2020 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
Ik had het idee dat MvG telkens de eerste ''kans'' kreeg op de beslissende momenten, maar er niets zijn kant op viel. Hij leek de bovenliggende partij op de belangrijke momenten, toch een vreemde wedstrijd.
Leuk dat Wright een keer heeft gewonnen, maar dat gaat hij geen 4-5 keer herhalen ala MvG, Raya of Taylor. Ik verwacht volgend jaar misschien dezelfde finale, maar dan een grote uitslag in het voordeel van MvG 7-0 7-1 etc. Dat flikte Taylor ook altijd als hij finales verloor om daarna diezelfde tegenstander finaal van het bord te vegen.
Lekker manquote:Op donderdag 2 januari 2020 00:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was lekker in de kroeg aan het kijken ouwe reus.
Raya act eigen munt? HAHAHAHAquote:
Ja dat is toch goudquote:Op donderdag 2 januari 2020 00:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Raya act eigen munt? HAHAHAHA
Brengt zijn nieuwe vriendin ook een glazen dildo uit? #dtv @:Wereldgozer
Ahjoh, stel je niet zo aan, het is maar een spelletje.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iemand uitmaken voor gezwel is geen sarcasme of zwarte humor, dat is gewoon 'nee'.
En Tagliano, als mod mag je daar best wat tegen doen.
Dus Bowa: gewoon je mond houden.
Ik ken de originele bingokaart niet, maar deze mogen ook niet ontbreken:quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog meer, mensen?
Te makkelijk. Is gewoon lastig te verslaan. Gisteren ging het ook op 2 belangrijke punten mis, waarna het uit zijn handen glipte. Twee keer aanleggen voor dubbel 16 met 3 pijlen en de hand (vijfde set) en die 100 finish bij een 2-2 stand in legs in volgens mij de achtste set.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:36 schreef MakkieR het volgende:
Dit jaar was het mij wel duidelijk, dat MvG het niet ging redden. In vrijwel elke wedstrijd dit toernooi lieten zijn tegenstanders het massaal liggen. MvG deed alleen zijn ding op de 2-2 leg standen, maar voor de rest was het echt bagger. Helemaal de drie keer 180 in een hele wedstrijd en contant het wegzet probleem. Dat MvG nog zover is gekomen, had hij niet aan zichzelf te danken, maar aan het zwakke spel van zijn tegenstanders.
Een keer een wegwerpgebaartje, een beetje mompelen. Zo negatief was het nu toch ook weer niet? Hij zal zelf ook wel merken dat 'ie op de echt beslissende momenten niet thuis gaf. Dan krijg je dat. Daar zoek ik verder weinig achter, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
MvG straalde ook negativiteit uit tijdens de wedstrijd, in tegenstelling tot Wright.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |