quote:Op donderdag 19 december 2019 15:18 schreef De_Kraam het volgende:
Hadden jullie vroeger ook zo'n shirt met vlammen?
quote:Op donderdag 19 december 2019 15:18 schreef Slobeend het volgende:
Kennen jullie Roelof de Vries (van de Krokante Leesmap). Daar lijkt Joyce op. Maar dit geheel terzijde.
De Krokante Leesmapquote:Op donderdag 19 december 2019 15:18 schreef Slobeend het volgende:
Kennen jullie Roelof de Vries (van de Krokante Leesmap). Daar lijkt Joyce op. Maar dit geheel terzijde.
quote:Op donderdag 19 december 2019 15:21 schreef Mani89 het volgende:
Echt alles aan Joyce is afschuwelijk, rot op naar de vloer met die quasimodo.
Nee, Dekker voegt veel toe.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:21 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2019 15:21 schreef Mani89 het volgende:
Zouden ze Jan een wildcard voor de finale geven, dan wint 'ie lachend natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2019 15:24 schreef KennyPowers het volgende:
Slow starter zijn, toch kut als je nooit meer dan 6 legs / 3 sets speelt
Dekker gaat dit gewoon winnen allen.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat ben ik helaas wel met jouwn eens. Jantje gooit als een patatje. Maar ja, had je hier liever die lesbische Telenekes gezien? @:Poepz0r
Stukje racisme voor je.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:24 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
AH Neger brengt wat lekkers mee, zegt dan naar de WC te moeten, maar rooft ondertussen het huis leeg. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Typecasting, in Hendrik Groen rooft hij bestek.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:24 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
AH Neger brengt wat lekkers mee, zegt dan naar de WC te moeten, maar rooft ondertussen het huis leeg. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Is verdedigend darten dan als je er gewoon voor gaat staan als je tegenstander gooit?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Het bord aanvallen. Aanvallend darten
Hendrik Groenquote:Op donderdag 19 december 2019 15:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Typecasting, in Hendrik Groen rooft hij bestek.
Dat is 1 break pakken en daarna al je eigen legs houdenquote:Op donderdag 19 december 2019 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is verdedigend darten dan als je er gewoon voor gaat staan als je tegenstander gooit?
Sow. Dit had ik niet achter jou gezocht.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als de BBC van de buurmanneger in de AH-milf later op de avond.
Het mooiste aan Amsterdam is de trein naar Rotterdam.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jules Deelder dood he. Wat een gast :'_
Dus je zeurt om het zeuren. Iets meer respect voor het sympathieke wezen Ryan Joyce.quote:
Stinho is aan het uitdelen koekoek.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dus je zeurt om het zeuren. Iets meer respect voor het sympathieke wezen Ryan Joyce.
Wat is er precies sympathiek aan Ryan Joyce?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dus je zeurt om het zeuren. Iets meer respect voor het sympathieke wezen Ryan Joyce.
Ben je zo koppig? Er is niks sympathiek aan dat monster.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Masterminded.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stinho is aan het uitdelen koekoek.
Dat is toch geen milf?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als de BBC van de buurmanneger in de AH-milf later op de avond.
Buiten het darten gewoon een lieve man die de lokale jeugd ook ondersteunt met het darten.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:29 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wat is er precies sympathiek aan Ryan Joyce?
Heeft ze ook instagram allenquote:
Ook nog pedoquote:Op donderdag 19 december 2019 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Buiten het darten gewoon een lieve man die de lokale jeugd ook ondersteunt met het darten.
Je vooroordelen vieren weer hoogtij. Alleen omdat Joyce saai zijn pijlen weggooit, wil het niet zeggen dat hij een minderwaardig mens is. #FreeJoyce.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je zo koppig? Er is niks sympathiek aan dat monster.
Nodigt hij de lokale jeugd ook uit om bij hem thuis films te komen kijken?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Buiten het darten gewoon een lieve man die de lokale jeugd ook ondersteunt met het darten.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nodigt hij de lokale jeugd ook uit om bij hem thuis films te komen kijken?
quote:Op donderdag 19 december 2019 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als ze in haar kerstjurk op dat kleine stoeltje smachtend zit toe te kijken.
Dan moet hij misschien een shirt dragen zonder vlammen en er niet uitzien als een soort agressieve uitsmijterquote:Op donderdag 19 december 2019 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Uiteraard ouwe reus. Het zijn geen Jos Brechs. Daar weet @Zipportal veel van allen.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als Klaasen dat zou doen?
Zou ze meelezen???quote:Op donderdag 19 december 2019 15:31 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Geen idee maar ze heet Randy Fokke.
Nee, maar ik ben bekend met de docu en Willem van E. Stukje Harkstede.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:34 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand deze miniserie al gezien op Videoland?
In de jaren zeventig vermoordde Willem van Eijk scholiere Cora Mantel (15) en verpleegster Aaltje van der Plaat (44). Na zijn gevangenisstraf en tbs vermoordde hij in Groningen drie heroïnehoertjes: Sasja Schenker, Michelle Fatol en Annelise Reinders.
[ afbeelding ]
Jan staat niet meer bij ons team op Loonvisie.nl. DAT DIT KAN IN NEDERLAND.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:35 schreef De_Kraam het volgende:
Ebola Jantje met z'n nep Adidas shirt.
quote:Op donderdag 19 december 2019 15:36 schreef KennyPowers het volgende:
kEURIG 77.5 GEMIDDELD
sorry caps
Eendagsvliegjequote:Op donderdag 19 december 2019 15:37 schreef El-Stinho het volgende:
DE KWARTFINALIST VAN VORIG JAAR gooit 77 gemiddeld.
Goed WK allen.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bizar dat Joyce vorig jaar nog een kwartfinale heeft kunnen halen.
Wat is die site ook alweer waar je gemiddeldes goed kunt zien, inclusief finishes ed.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:37 schreef El-Stinho het volgende:
Die 77,5 is Joyce.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hij heeft dan ook wel 4uur per dag getraind!
live.dartsdata.comquote:Op donderdag 19 december 2019 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is die site ook alweer waar je gemiddeldes goed kunt zien, inclusief finishes ed.
Elisa-dreams.comquote:Op donderdag 19 december 2019 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is die site ook alweer waar je gemiddeldes goed kunt zien, inclusief finishes ed.
janlul.comquote:Op donderdag 19 december 2019 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
http://live.dartsdata.com/quote:Op donderdag 19 december 2019 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vinny mag vooral klagen over het feit dat ie een zweterige bak ellende is.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
gvd de gemiddeldes
En dikke idioot Vinny maar klagen over Sherrock en Suzuki
Na snelle 3-0 kwam hij vies bezweet bij cameraquote:Op donderdag 19 december 2019 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vinny mag vooral klagen over het feit dat ie een zweterige bak ellende is.
quote:Op donderdag 19 december 2019 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stond wel lekker te gooien. Chisnall heeft een GROOT probleem.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Na snelle 3-0 kwam hij vies bezweet bij cameraHaal even doekje over dan
Sportschool.gifquote:Op donderdag 19 december 2019 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was gewoon natter dan ik na Sherrocks wedstrijdquote:Op donderdag 19 december 2019 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ashtonsquote:Op donderdag 19 december 2019 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was gewoon natter dan ik na Ashtons wedstrijd
Doe dit maar vaker. Kanonnen.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Nog maar eens een fotootje van onze dansende schoonheid tussendoor dan?
[ afbeelding ]
Ik weet dat Peter Beense regelt optreedt met een handdoek over zijn schouderquote:Op donderdag 19 december 2019 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel jammer van die wenkbrauwen.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom vond jij het zo fantastisch dat een vloermonster als Joyce met 85 gemiddeld de kwartfinale haalt maar is het een misdrijf als Jamie Lewis met fantastisch spel de halve finale haalt?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:37 schreef El-Stinho het volgende:
Wim, gok ik.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd of iemand juist heeft voorspeld dat Dolan het beste R1-gemiddelde zou hebben.
Wim?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd of iemand juist heeft voorspeld dat Dolan het beste R1-gemiddelde zou hebben.
Vond ik het fantastisch?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom vond jij het zo fantastisch dat een vloermonster als Joyce met 85 gemiddeld de kwartfinale haalt maar is het een misdrijf als Jamie Lewis met fanastisch spel de halve finale haalt?
Squirtvakantie genotquote:
Ik wil niet weten hoe jij dat weetquote:Op donderdag 19 december 2019 15:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik weet dat Peter Beense regelt optreedt met een handdoek over zijn schouder
Wanneer is de laatste keer dat VdV 3 goede potten achter elkaar heeft gespeeld of van een topspeler won bij een belangrijk toernooi?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stond wel lekker te gooien. Chisnall heeft een GROOT probleem.
Ik ga wel even in @wimderon zijn archief kijken.quote:
Niemand blijkbaar.quote:
Niet geklikt. NPO3.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2019 15:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga wel even in @:wimderon zijn archief kijken.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:19 schreef El-Stinho het volgende:
Joyce tegen waarschijnlijk Wade wordt echt geen kut aan.
Ik denk dat je dat wel kan raden als je mij UI bekijkt.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij dat weet
2 jaar geleden gooide hij Chisnall eraf op het WK.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat VdV 3 goede potten achter elkaar heeft gespeeld of van een topspeler won bij een belangrijk toernooi?
Die toen veel last van zijn schouder had.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2 jaar geleden gooide hij Chisnall eraf op het WK.
VdV van zn rug.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die toen veel last van zijn schouder had.
Van der Voort is chronisch geblesseerd.quote:
95 daar kun je gewoon mee winnen, ook al gooit iemand 103. Daarbij Chizzy is de eeuwige faalhaas, dus VdV gaat winnen genot.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
95 gem van VvdV is niet perse iets waar Chizzy van gaat schrikken
Dat is absoluut geen genot.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
95 daar kun je gewoon mee winnen, ook al gooit iemand 103. Daarbij Chizzy is de eeuwige faalhaas, dus VdV gaat winnen genot.
Dit klopt, maar dat noem ik aftasten.quote:
Absoluut wel. VdV als het loopt is een genot om naar te kijken. Chizzy met zijn duw en trek worp niet echt.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is absoluut geen genot.
Wedstrijd is nog niet afgelopen hoorquote:Op donderdag 19 december 2019 15:49 schreef Doevelaer het volgende:
Jan moet nog ff 1 180 gooien voor King of the Oche.
180s smijten met dave genotquote:Op donderdag 19 december 2019 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Absoluut wel. VdV als het loopt is een genot om naar te kijken. Chizzy met zijn duw en trek worp niet echt.
60 en 100quote:Op donderdag 19 december 2019 15:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke score wordt eigenlijk vaakst gegooid bij darts?
Of je iets kan doen aan een hoge finish van je tegenstander...?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:49 schreef Doevelaer het volgende:
Oke, en ook nog een 110+ finish gooien, nevermind.Heel even niet opgelet en Jan geeft het helemaal weg
1800000000000000000000quote:Op donderdag 19 december 2019 15:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ja natuuuuuuurlijk. Door verdedigend te dartsenquote:Op donderdag 19 december 2019 15:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Of je iets kan doen aan een hoge finish van je tegenstander...?
In het kader van #DTV?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Daar slaag je met glans inquote:Op donderdag 19 december 2019 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jep. Niet te volwassen overkomen.
quote:Op donderdag 19 december 2019 15:51 schreef Poepz0r het volgende:
Jasje genot. Mr Coats![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2019 15:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kun jij vaak kut posts maken en af en toe kwaliteitsposts?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:53 schreef KennyPowers het volgende:
Hoe kan hij eerst zo slecht spelen en nu zo goed?
quote:Op donderdag 19 december 2019 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan overdag niet meekijken vrind.
quote:Op donderdag 19 december 2019 15:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen internet op de schoffelwagen genot.
BeenseGOATquote:Op donderdag 19 december 2019 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de beeldvorming @:Frozen_assassin
Dan laat je je bot toch je werk doen.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan overdag niet meekijken vrind.
quote:Op donderdag 19 december 2019 15:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja, waar is onze DekkerN1Fan?
De 2019 versie hapert een beetje. 2018 was de best werkende.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan laat je je bot toch je werk doen.
Oh nee...quote:Op donderdag 19 december 2019 15:56 schreef Doevelaer het volgende:
Toch nog die King of the Oche binnen slepen zo
Aangezien jij Twitter hebt, mag je nu los gaan.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind deze commentatoren zulk schoolkrantniveau, mi gado.
Joyce zit de laatste maanden juist met regelmaat dik boven de 95 en zelfs 100. Ook regelmatig in de 80, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
Bij Joyce en Dekker moet je ook niet zijn voor de interessante gemiddelden.
Erg mooi.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:58 schreef KennyPowers het volgende:
Dekker haalt de beveiliging erbij
NEENquote:Op donderdag 19 december 2019 15:56 schreef Doevelaer het volgende:
Toch nog die King of the Oche binnen slepen zo
Onverbiddelijkquote:Op donderdag 19 december 2019 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Joyce zit de laatste maanden juist met regelmaat dik boven de 95 en zelfs 100. Ook regelmatig in de 80, maar dat terzijde.
Darten was sowieso de enige reden dat ik nog kabel had thuis.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind deze commentatoren zulk schoolkrantniveau, mi gado.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op woensdag 18-12-2019 om 23:08:30Zo. Even bij de Duitse buren wezen stangen. ‘Sport is niet altijd eerlijk’, zeiden ze en met stemverheffing daarna: ‘Scheisse’. Ik: ‘Dat klopt, maar vanavond wel heel erg lekker. Scheisse toedeloe... 😂😂😂 #rtl7darts reageer retweet
quote:Op donderdag 19 december 2019 15:59 schreef KennyPowers het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op woensdag 18-12-2019 om 23:08:30Zo. Even bij de Duitse buren wezen stangen. ‘Sport is niet altijd eerlijk’, zeiden ze en met stemverheffing daarna: ‘Scheisse’. Ik: ‘Dat klopt, maar vanavond wel heel erg lekker. Scheisse toedeloe... 😂😂😂 #rtl7darts reageer retweet
Die zeit heeft 't bij mij nog nooit gedaan. Firefox-probleem? (#DTV)quote:Op donderdag 19 december 2019 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar eigenlijk kijk ik nu al een jaar via Gouden Pijltjes.
Feather loopt onze buren te kietelenquote:Op donderdag 19 december 2019 15:59 schreef KennyPowers het volgende:
Feather veegde zijn reet af me shirt Clemens, vervolgens?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:59 schreef KennyPowers het volgende:
Viesdikkemongol.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:59 schreef KennyPowers het volgende:
Klinkt herkenbaar.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jan is zo’n typisch mannetje die heel leuk en relaxed lijkt maar als het echt belangrijk voor hem is laat ie zijn ware aard zien, en dan mag ie in principe gewoon de tering krijgen.
zo ben ik ookquote:Op donderdag 19 december 2019 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jan is zo’n typisch mannetje die heel leuk en relaxed lijkt maar als het echt belangrijk voor hem is laat ie zijn ware aard zien, en dan mag ie in principe gewoon de tering krijgen.
Haarscherpe analyse.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Momenteel moet ik sowieso het middagprogramma volgen via een andere stream. Alhoewel ik pas aansluit na dit duel. Zit nu lekker in een caféquote:Op donderdag 19 december 2019 16:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die zeit heeft 't bij mij nog nooit gedaan. Firefox-probleem? (#DTV)
Speciaalbier?quote:Op donderdag 19 december 2019 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Momenteel moet ik sowieso het middagprogramma volgen via een andere stream. Alhoewel ik pas aansluit na dit duel. Zit nu lekker in een café
camera alle kanten opquote:Op donderdag 19 december 2019 16:03 schreef HulkHeld het volgende:
Wat gebeurt er? Volg via livescores.
Dronken regie. Dacht dat het 1-2 dekker, 2-2 legs stondquote:Op donderdag 19 december 2019 16:03 schreef HulkHeld het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2019 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jan liet even zijn lul zien aan Hinks.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:03 schreef HulkHeld het volgende:
Dit is op hetzelfde niveau als Clayton. Alhoewel die vorig jaar op het WK wel pech had met Van den Bergh.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:04 schreef Slobeend het volgende:
Clayton wordt hier niet bang van @:el-stinho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |