Stond wel lekker te gooien. Chisnall heeft een GROOT probleem.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Na snelle 3-0 kwam hij vies bezweet bij cameraHaal even doekje over dan
Sportschool.gifquote:Op donderdag 19 december 2019 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vinny mag vooral klagen over het feit dat ie een zweterige bak ellende is.
Was gewoon natter dan ik na Sherrocks wedstrijdquote:Op donderdag 19 december 2019 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ashtonsquote:Op donderdag 19 december 2019 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was gewoon natter dan ik na Ashtons wedstrijd
Doe dit maar vaker. Kanonnen.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Nog maar eens een fotootje van onze dansende schoonheid tussendoor dan?
[ afbeelding ]
Ik weet dat Peter Beense regelt optreedt met een handdoek over zijn schouderquote:Op donderdag 19 december 2019 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel jammer van die wenkbrauwen.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Nog maar eens een fotootje van onze dansende schoonheid tussendoor dan?
[ afbeelding ]
Waarom vond jij het zo fantastisch dat een vloermonster als Joyce met 85 gemiddeld de kwartfinale haalt maar is het een misdrijf als Jamie Lewis met fantastisch spel de halve finale haalt?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:37 schreef El-Stinho het volgende:
DE KWARTFINALIST VAN VORIG JAAR gooit 77 gemiddeld.
Wim, gok ik.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd of iemand juist heeft voorspeld dat Dolan het beste R1-gemiddelde zou hebben.
Wim?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd of iemand juist heeft voorspeld dat Dolan het beste R1-gemiddelde zou hebben.
Vond ik het fantastisch?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom vond jij het zo fantastisch dat een vloermonster als Joyce met 85 gemiddeld de kwartfinale haalt maar is het een misdrijf als Jamie Lewis met fanastisch spel de halve finale haalt?
Squirtvakantie genotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |