Die zeit heeft 't bij mij nog nooit gedaan. Firefox-probleem? (#DTV)quote:Op donderdag 19 december 2019 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar eigenlijk kijk ik nu al een jaar via Gouden Pijltjes.
Feather loopt onze buren te kietelenquote:Op donderdag 19 december 2019 15:59 schreef KennyPowers het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op woensdag 18-12-2019 om 23:08:30Zo. Even bij de Duitse buren wezen stangen. ‘Sport is niet altijd eerlijk’, zeiden ze en met stemverheffing daarna: ‘Scheisse’. Ik: ‘Dat klopt, maar vanavond wel heel erg lekker. Scheisse toedeloe... 😂😂😂 #rtl7darts reageer retweet
Feather veegde zijn reet af me shirt Clemens, vervolgens?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:59 schreef KennyPowers het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op woensdag 18-12-2019 om 23:08:30Zo. Even bij de Duitse buren wezen stangen. ‘Sport is niet altijd eerlijk’, zeiden ze en met stemverheffing daarna: ‘Scheisse’. Ik: ‘Dat klopt, maar vanavond wel heel erg lekker. Scheisse toedeloe... 😂😂😂 #rtl7darts reageer retweet
Viesdikkemongol.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:59 schreef KennyPowers het volgende:
Klinkt herkenbaar.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jan is zo’n typisch mannetje die heel leuk en relaxed lijkt maar als het echt belangrijk voor hem is laat ie zijn ware aard zien, en dan mag ie in principe gewoon de tering krijgen.
zo ben ik ookquote:Op donderdag 19 december 2019 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jan is zo’n typisch mannetje die heel leuk en relaxed lijkt maar als het echt belangrijk voor hem is laat ie zijn ware aard zien, en dan mag ie in principe gewoon de tering krijgen.
Haarscherpe analyse.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Momenteel moet ik sowieso het middagprogramma volgen via een andere stream. Alhoewel ik pas aansluit na dit duel. Zit nu lekker in een caféquote:Op donderdag 19 december 2019 16:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die zeit heeft 't bij mij nog nooit gedaan. Firefox-probleem? (#DTV)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |