Aha. Hoe is Jan in het echt?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meerdere banen Arie, wij spelen wat lager.
Hij maakte nogal veel harde grappen, van andere darters hoor ik vaak dat het een irritante klootzak is. Ik heb het eerder verteld maar tijdens dat kwalificatietoernooi heeft hij geen vrienden gemaakt. Telnekes moest worden tegengehouden door de beveiliging.quote:
Ja maar waarom dan, wat deed hij?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het eerder verteld maar tijdens dat kwalificatietoernooi heeft hij geen vrienden gemaakt. Telnekes moest worden tegengehouden door de beveiliging.
Dus zijn "vriendelijke jongen"-houding is een actquote:Op donderdag 19 december 2019 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij maakte nogal veel harde grappen, van andere darters hoor ik vaak dat het een irritante klootzak is. Ik heb het eerder verteld maar tijdens dat kwalificatietoernooi heeft hij geen vrienden gemaakt. Telnekes moest worden tegengehouden door de beveiliging.
Hij ziet er ook uit als een irritante klootzak dus wat dat betreft geen verrassing.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij maakte nogal veel harde grappen, van andere darters hoor ik vaak dat het een irritante klootzak is. Ik heb het eerder verteld maar tijdens dat kwalificatietoernooi heeft hij geen vrienden gemaakt. Telnekes moest worden tegengehouden door de beveiliging.
Hij ging de hele tijd zeuren over wat alles en nog wat, volgens hem maakte Telnekes steeds teveel geluid bij het teruglopen. De hele dag eigenlijk, telkens de beveiliging erbij halen enzo. Vooral toen hij achterkwam, wilde niet verder spelen.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan, wat deed hij?
Best leuk.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waren zijn harde grappen wel leuk of vooral geforceerd? #dtv
jangodquote:Op donderdag 19 december 2019 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij ging de hele tijd zeuren over wat alles en nog wat, volgens hem maakte Telnekes steeds teveel geluid bij het teruglopen. De hele dag eigenlijk, telkens de beveiliging erbij halen enzo.
Wij boycotten vanaf nu noordfin.nlquote:Op donderdag 19 december 2019 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat mij gewoon een legitieme reden lijkt.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:14 schreef Nober het volgende:
Laura zit er alleen omdat ze lekker is.
Het lijkt mij nou echt zo'n te lieve ideale schoonzoon eigenlijkquote:Op donderdag 19 december 2019 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij ging de hele tijd zeuren over wat alles en nog wat, volgens hem maakte Telnekes steeds teveel geluid bij het teruglopen. De hele dag eigenlijk, telkens de beveiliging erbij halen enzo. Vooral toen hij achterkwam, wilde niet verder spelen.
Deze jongen.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:15 schreef Slobeend het volgende:
Wie gaat er met mij op de Noppert-trein?
De kankers vlogen op het laatst wel door de zaal heen ja.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:15 schreef Mani89 het volgende:
Mij lijkt Telnekes me vooral een ernstig verstandelijk beperkte tokkie, dus #TeamJan in deze.
Ik heb eigenlijk niet veel met al die Nederlandse darters.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:15 schreef Slobeend het volgende:
Dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt mij nou echt zo'n te lieve ideale schoonzoon eigenlijk
Niks mis mee.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kankers vlogen op het laatst wel door de zaal heen ja.
Ach, straks nog Hendo en Beatonquote:Op donderdag 19 december 2019 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Het is nog niet bepaald hoogstaand
Ik, Noppie is een sympathieke jongen.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:15 schreef Slobeend het volgende:
Waarvoor kijken we dan?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
Bij Joyce en Dekker moet je ook niet zijn voor de interessante gemiddelden.
Als hij maar de laatste 16 haalt.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:15 schreef Slobeend het volgende:
Was jij vorig jaar nog niet aan het juichen voor Joyce die met zijn 80+ gemiddelden dat kwartfinale haalde?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
Bij Joyce en Dekker moet je ook niet zijn voor de interessante gemiddelden.
Doet mij denken aan WordArt.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:18 schreef De_Kraam het volgende:
Hadden jullie vroeger ook zo'n shirt met vlammen?
Dit vind ik wel heel ver gezocht.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:18 schreef Slobeend het volgende:
Kennen jullie Roelof de Vries (van de Krokante Leesmap). Daar lijkt Joyce op. Maar dit geheel terzijde.
Die vind ik eigenlijk ook niks.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:15 schreef Slobeend het volgende:
Ja die zat ooit in De Slimste Mens.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:18 schreef Slobeend het volgende:
Kennen jullie Roelof de Vries (van de Krokante Leesmap). Daar lijkt Joyce op. Maar dit geheel terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |