De kankers vlogen op het laatst wel door de zaal heen ja.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:15 schreef Mani89 het volgende:
Mij lijkt Telnekes me vooral een ernstig verstandelijk beperkte tokkie, dus #TeamJan in deze.
Ik heb eigenlijk niet veel met al die Nederlandse darters.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:15 schreef Slobeend het volgende:
Wie gaat er met mij op de Noppert-trein?
Dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt mij nou echt zo'n te lieve ideale schoonzoon eigenlijk
Niks mis mee.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kankers vlogen op het laatst wel door de zaal heen ja.
Ach, straks nog Hendo en Beatonquote:Op donderdag 19 december 2019 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Het is nog niet bepaald hoogstaand
Ik, Noppie is een sympathieke jongen.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:15 schreef Slobeend het volgende:
Waarvoor kijken we dan?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
Bij Joyce en Dekker moet je ook niet zijn voor de interessante gemiddelden.
Als hij maar de laatste 16 haalt.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:15 schreef Slobeend het volgende:
Was jij vorig jaar nog niet aan het juichen voor Joyce die met zijn 80+ gemiddelden dat kwartfinale haalde?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
Bij Joyce en Dekker moet je ook niet zijn voor de interessante gemiddelden.
Doet mij denken aan WordArt.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:18 schreef De_Kraam het volgende:
Hadden jullie vroeger ook zo'n shirt met vlammen?
Dit vind ik wel heel ver gezocht.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:18 schreef Slobeend het volgende:
Kennen jullie Roelof de Vries (van de Krokante Leesmap). Daar lijkt Joyce op. Maar dit geheel terzijde.
Die vind ik eigenlijk ook niks.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:15 schreef Slobeend het volgende:
Ja die zat ooit in De Slimste Mens.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:18 schreef Slobeend het volgende:
Kennen jullie Roelof de Vries (van de Krokante Leesmap). Daar lijkt Joyce op. Maar dit geheel terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |