Waar slaat dit nou weer op? Met je gezwel...quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
122 0016 Red_85 Mike de Decker
Dit dagjesmens hoeven we niet serieus te nemen. Oprotten gezwel!
nee want ze spelen maar 1 keerquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doen ze dan ook niet mee voor de ranglijst?
Tip: neem DRT net zo serieus als het bedoeld isquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Met je gezwel...
Mensen die hopen op einde carriëre van MvG omdat hij aan het verliezen is, zijn gewoon niet goed bij hun kop.
Nee. Of de uitslagen van de darters tegen die contender tellen voor de ranglijst weet ik even niet meer (volgens mij wel)quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doen ze dan ook niet mee voor de ranglijst?
Dan spreek je die mensen 1:1 aan en niet maar wat in de ruimte lullen en net doen alsof iedereen hier zo is.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mensen die hopen op einde carriëre van MvG omdat hij aan het verliezen is, zijn gewoon niet goed bij hun kop.
Ja die wel. Is wel discussie over want huu huu competitievervalsing ditdat. Maar voorlopig tellen die wel. Anders hoef je die potjes niet te spelen ook. En dan laat die challengers zelf ook maar zittenquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nee. Of de uitslagen van de darters tegen die contender tellen voor de ranglijst weet ik even niet meer (volgens mij wel)
En dan ben je gelijk een gezwel bowa?quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan spreek je die mensen 1:1 aan en niet maar wat in de ruimte lullen en net doen alsof iedereen hier zo is.
Dagjesvolk rot opquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dan ben je gelijk een gezwel bowa?
Ff normaal blijven doen.
Point taken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tip: neem DRT net zo serieus als het bedoeld is
Namelijk niet
Je ziet het verkeerd. Dit zien ze hier als normale omgangsvormen. Ze zijn hier zo afgestompt omdat ze denken dat dit soort reakties normaal zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het gewoon een reserve ONZ/KLBquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tip: neem DRT net zo serieus als het bedoeld is
Namelijk niet
Jammer voor je.quote:
Nou, ik vond het best gezellig eigenlijk!quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het gewoon een reserve ONZ/KLB
Triest dat je daar in berust. Dieptriest.
monkey of your backtwitter:Raybar180 twitterde op woensdag 01-01-2020 om 23:05:20Congratulations to @snakebitewright for becoming World Champion !! One of the nicest guys on the tour. Enjoy it buddy now you have that monkey of your back ! https://t.co/JbVsrzyLvN reageer retweet
Naar mijn idee is het niveau hier stuk hoger, maar is er behoorlijk wat sarcasme en zwarte humor.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het echte vuur van een paar jaar geleden ontbrak dit jaar. Vorig jaar trouwens ook al minder en die finale had Van Gerwen toen ook al kunnen verliezen. Had Smith gewoon zijn dubbels geraakt in die eerste drie sets - zoals hij in de rest van het toernooi wel deed - had ik het met MvG nog moeten zien.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij kan wel weer gaan concentreren op z'n kwaliteit. Z'n fanatisme. Dat is wel op afroep beschikbaar en bij MvG is goede kwaliteit en talent de basis.
Wat ik ook mis bij hem dit wk is dat alles verschroeiende begin wat hij altijd had. Met fanatisme het podium op komen en raggen tot het verschil is gemaakt. Dat verdelen van krachten werkt niet bij MvG. Zo blijkt.
En juist daar moet je even doorheen zien te kijken/filteren. Zeker tijdens de evenementen waar de "massa" op af komt. Dan is het goed te doen hierquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Naar mijn idee is het niveau hier stuk hoger, maar is er behoorlijk wat sarcasme en zwarte humor.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Iemand uitmaken voor gezwel is geen sarcasme of zwarte humor, dat is gewoon 'nee'.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Naar mijn idee is het niveau hier stuk hoger, maar is er behoorlijk wat sarcasme en zwarte humor.
Dit bedoel ik exact.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het echte vuur van een paar jaar geleden ontbrak dit jaar. Vorig jaar trouwens ook al minder en die finale had Van Gerwen toen ook al kunnen verliezen. Had Smith gewoon zijn dubbels geraakt in die eerste drie sets - zoals hij in de rest van het toernooi wel deed - had ik het met MvG nog moeten zien.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Wright is nu WK-favoriet bij bookmakers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |