Hier zal de PL niet van terughebbenquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Tyf op met die Challengers man. Optyfen. Ik ga dus weer geen PL kijken
Zou er niet op rekenen, ouwe reus.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was een genoegen
En wie weet spotten we je nog
Ze hebben echt een slechte cover gepakt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
JAAAAAA EYE OF THE TIGER COVER
Misschien dat een toffe major nog in de interlandperiode valt ofzo, wie zal het zeggen!quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen, ouwe reus.
Moet je maar gewoon meer posten in het Ajax-topic.
Volgens mij viel dat als Oranje speelt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien dat een toffe major nog in de interlandperiode valt ofzo, wie zal het zeggen!
En ik zal me vast eens daar melden
twitter:WilbertBraaksel twitterde op woensdag 01-01-2020 om 22:22:01@yannickdevos7 Zo werkt dat niet. Als je alles wint, dan win je. Als je daar niet tegen kan dan ga je maar een sport volgen waarbij je mag valsspelen reageer retweet
Ze hadden jouw filmpje moeten pakken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben echt een slechte cover gepakt.
Leuk met Kleetun en Kullun.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:38 schreef Mani89 het volgende:
Hebben we al zin in The Masters over een paar weken?
Vrij zeker van nietquote:
Dit zijn allebei Fokkersquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:41 schreef Zipportal het volgende:
twitter:WilbertBraaksel twitterde op woensdag 01-01-2020 om 22:22:01@:yannickdevos7 Zo werkt dat niet. Als je alles wint, dan win je. Als je daar niet tegen kan dan ga je maar een sport volgen waarbij je mag valsspelen reageer retweet
Dat is wel het nadeel van werkleven hoor, krijg je van Tour en Zomerspelen zo weinig meequote:Op woensdag 1 januari 2020 22:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Er komen trouwens veel genotstopics aan op FOK! dit jaar met de Tour, EK en Zomerspelen
En dan weer WK Darts
Er moet natuurijk ook wel iets beter kunnen in het volgende jaarquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vrij zeker van niet
Scholten heeft geen godstalent gezegd
VOor de Spelen neem ik vrijquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel het nadeel van werkleven hoor, krijg je van Tour en Zomerspelen zo weinig mee
Voor de rest wordt het een genotsjaar op sportgebied inderdaad
En nog steeds minder posts dan 2019quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Er komen trouwens veel genotstopics aan op FOK! dit jaar met de Tour, EK en Zomerspelen
En dan weer WK Darts
Zou zomaar nog eens waar kunnen worden.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Straks gaat BDO WK niet door
Met het EK zit je niet zo?quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel het nadeel van werkleven hoor, krijg je van Tour en Zomerspelen zo weinig mee
Voor de rest wordt het een genotsjaar op sportgebied inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |