ze zijn bij mij net begonnenquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:35 schreef Solotovski het volgende:
Dealers die benzo's bij hun pep verkopen is toch gvd top notch![]()
M'n t-rex kaken beginnen al aardig minder te worden
Zie het positief in. Dan kan je haar nog een paar dagen neukenquote:Op woensdag 1 januari 2020 08:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ontmoet ik weer eens een leuk meisje, vertrekt ze over een aantal dagen alweer terug naar Denemarken...
Vuurwerk is toch leuker dan een meisje. Plus het verlaat je nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 08:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ontmoet ik weer eens een leuk meisje, vertrekt ze over een aantal dagen alweer terug naar Denemarken...
Hoe verlaat vuurwerk je niet? Je steekt het letterlijk in de brand waarna het ontploft en voor altijd weg isquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vuurwerk is toch leuker dan een meisje. Plus het verlaat je niet
En dit dus.quote:Op woensdag 1 januari 2020 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zie het positief in. Dan kan je haar nog een paar dagen neuken
Als je te bang bent om het af te steken kan het nog best lang bij je blijven.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe verlaat vuurwerk je niet? Je steekt het letterlijk in de brand waarna het ontploft en voor altijd weg is
quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je te bang bent om het af te steken kan het nog best lang bij je blijven.
Als je het niet aansteekt dan gaat het ook niet wegquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe verlaat vuurwerk je niet? Je steekt het letterlijk in de brand waarna het ontploft en voor altijd weg is
Whutquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vuurwerk is toch leuker dan een meisje. Plus het verlaat je niet
Daarbij blijft de herinnering altijd voort bestaan in je geheugen. Iets mooiers dan dat bestaat simpelweg nietquote:
Nee, was te druk met vuurwerkquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
Kijken jullie ook ALLEMAAL het nieuwjaarsconcert?
Neequote:Op woensdag 1 januari 2020 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
Beetje creatief en logisch nadenken voor wat extra moois, zet gewoon je vriendin in de fik, in de mist.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarbij blijft de herinnering altijd voort bestaan in je geheugen. Iets mooiers dan dat bestaat simpelweg niet
Neequote:Op woensdag 1 januari 2020 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
Dat kan nog iedere dag van het jaar en is totaal niet te vergelijken met de sensatie van het vuurwerkquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje creatief en logisch nadenken voor wat extra moois, zet gewoon je vriendin in de fik, in de mist.
Of een leukere en spannendere vriendin zoeken voor wat vuurwerk die de vuurpijltjes en de knalletjes doet verbleken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat kan nog iedere dag van het jaar en is totaal niet te vergelijken met de sensatie van het vuurwerk
quote:
Jij ook!quote:
Dat is hetzelfde als zoeken naar Bigfoot. Iedereen heeft het erover maar het bestaat nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een leukere en spannendere vriendin zoeken voor wat vuurwerk die de vuurpijltjes en de knalletjes doet verbleken.
Dan kijk ik nog liever naar het nieuwjaarsconcert.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is echt tantoe saai he vriend. Vanavond wel darten kijken?!
Mighty Mike staat in de finale!quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever naar het nieuwjaarsconcert.
echt héquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever naar het nieuwjaarsconcert.
Vanmiddag veldrijden is spannender!quote:
Inderdaad, zelfs Echt is spannenderquote:
Het samenwonen gaat lekker zie ikquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zoeken naar Bigfoot. Iedereen heeft het erover maar het bestaat niet
Vuurwerk is gewoon het leukste dat er isquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het samenwonen gaat lekker zie ik![]()
![]()
Gelukkig nieuwjaar allemaal!![]()
Wat is veldrijden?!quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanmiddag veldrijden is spannender!
Soms ben je echt nog een klein kindquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vuurwerk is gewoon het leukste dat er is
Dat hoop ik ook zo lang mogelijk vol te houdenquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Soms ben je echt nog een klein kind![]()
Soms?quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Soms ben je echt nog een klein kind![]()
Nu, vanaf 11 uur op de publieke zender 1 (ook via stream te bekijken)quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk/keek ook niet. Geen idee joh wanneer dat is.
Gelukkig hoef ik niet te wachten op het veldrijden op NPO 1 want Belgisch commentaarquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ze zijn bijna bij het toegiftgedeelte met als onvermijdelijke afsluiter natuurlijk de Radetskymars
quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet te wachten op het veldrijden op NPO 1 want Belgisch commentaar
quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu, vanaf 11 uur op de publieke zender 1 (ook via stream te bekijken)
Oh oke naja ga alsnog niet kijken hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ze zijn bijna bij het toegiftgedeelte met als onvermijdelijke afsluiter natuurlijk de Radetskymars
Helden op fietsen die de kou en modder trotseren barbaren noemenquote:
Dat zeg ik niet, ik zeg dat mensen die verkiezen om dat nu te gaan kijken boven dit barbaren zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helden op fietsen die de kou en modder trotseren barbaren noemen![]()
Ergo: Barbaar!
In dat geval ben ik wellicht te werelds om dat te snappen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat mensen die verkiezen om dat nu te gaan kijken boven dit barbaren zijn.
Ohhhh dat heb ik gemist dit jaar. Was het weer goed?quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
Dat is echt suf vriend. Waarom kijk je dat in godsnaamquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet te wachten op het veldrijden op NPO 1 want Belgisch commentaar
quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhhh dat heb ik gemist dit jaar. Was het weer goed?
Jazekerquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhhh dat heb ik gemist dit jaar. Was het weer goed?
quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
Kip nuggets die nog in de vriezer lagen genot
Waarom denk je dat we dit willen wetenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
Nauwelijks Nederlands sprekende oudere buurman die op de deur kwam kloppen omdat de hal vies is, ja, maar dat gaat vandaag niet meer gefixt wordenmaar moslims kennen het fenomeen kater natuurlijk niet...
Waarom denk je dat ik daaraan denk?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we dit willen weten
Zo kom je overquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik daaraan denk?
Jij ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:04 schreef Fok-it het volgende:
Beste wensen allemaal dames.
2020 met een ban ingegaandat was alweer erg lang geleden
Heb je hem zien posten gisteravond?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, dat zie je wel aan die ene mod hier
Nee, vertel. Gister amper op FOK! gezeten, niet omdat ik sociaal ben maar gewoon.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je hem zien posten gisteravond?daar wordt je toch wel heel erg verdrietig van hoor
Dan moet je dat duindorp vuurwerk topic maar eens doorlezen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, vertel. Gister amper op FOK! gezeten, niet omdat ik sociaal ben maar gewoon.
Lekker man.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:04 schreef Fok-it het volgende:
Beste wensen allemaal dames.
2020 met een ban ingegaandat was alweer erg lang geleden
24uurs maar. Verbaasde me welquote:
Valt wel mee. Ik kan alleen mijn ergernis niet voor me houdenquote:
Daarin moet je inderdaad nog stappen maken. Het oogt zwakquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik kan alleen mijn ergernis niet voor me houden
Lekker man. Stuur je ook op?!quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga morgen chocolate chip koekjes maken.
Heb ook nog kastanjes liggen die ik ergens in moet verwerken. Hmmm.
Gelukkig ben ik dan wel weer volledig mezelf in plaats van zo onzeker zijn dat ik de hele dag een mongolenact hoef op te voeren waar werkelijk niemand nog uit vermaak een lip van beweegtquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarin moet je inderdaad nog stappen maken. Het oogt zwak
Nu doe je het weer. Je hebt niet echt geleerd van je ban hequote:Op woensdag 1 januari 2020 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan wel weer volledig mezelf in plaats van zo onzeker zijn dat ik de hele dag een mongolenact hoef op te voeren waar werkelijk niemand nog uit vermaak een lip van beweegt
Door alleen deze post te lezen wist ik dat het om kiid ging.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan wel weer volledig mezelf in plaats van zo onzeker zijn dat ik de hele dag een mongolenact hoef op te voeren waar werkelijk niemand nog uit vermaak een lip van beweegt
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Door alleen deze post te lezen wist ik dat het om kiid ging.
Zelfs mijn oma zou nog weten dat het om Kiid ging. Iedereen behalve Kiid zelfquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Door alleen deze post te lezen wist ik dat het om kiid ging.
In KLB kan ik het nog wel maken om zulke posts van kiid te wijzigen naar blablabla maar in een ander subforum doe ik dat nietquote:
Hadden we maar actieve mods in ONZ, hè, wat jammer nou.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
In KLB kan ik het nog wel maken om zulke posts van kiid te wijzigen naar blablabla maar in een ander subforum doe ik dat niet
Waar moet ik wat van leren? Heb het altijd naar mijn zin hierquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:27 schreef I het volgende:
[..]
Had gehoopt dat jij hier iets van zou leren, maar helaas.
Wij ook, totdat jij er bent.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar moet ik wat van leren? Heb het altijd naar mijn zin hier
Zijn er hier mods ja?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:27 schreef I het volgende:
[..]
Hadden we maar actieve mods in ONZ, hè, wat jammer nou.
Ik beschouw het als een mooi compliment dat jullie mij herkennenquote:
Nou meid, fantastisch.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik beschouw het als een mooi compliment dat jullie mij herkennen
Zou willen dat ik hetzelfde zou kunnen zeggen. Maar misschien komt het nog
Sterf.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb die bevestiging niet nodig maar alsnog bedankt
Graag niemand doodwensen hier ook al is dit niet mijn subforumquote:
Ik hoop nog niet voordat ik het darten heb afgekeken. Nu staat Wright voor en hoop toch wel dat MvG hem pakt. Kijk je ook?!quote:
Is geen fittie hoor. Kiid is alleen een vermoeiende narcistische user die zichzelf iets te interessant vind. Niet een hele fijne toevoeging aan welke sociale groep dan ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee waarom er fittie is, maar goed.
Ik vind kiid de beste user die ooit op dit forum heeft gepost.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is geen fittie hoor. Kiid is alleen een vermoeiende narcistische user die zichzelf iets te interessant vind. Niet een hele fijne toevoeging aan welke sociale groep dan ook
Snap ik welquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind kiid de beste user die ooit op dit forum heeft gepost.
Duurt even voordat psychedelische middelen uit je systeem zijn. We komen hier morgen op terug.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind kiid de beste user die ooit op dit forum heeft gepost.
Hij lijkt op Luca magnotta, die moordenaar uit don't fuck with catsquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is geen fittie hoor. Kiid is alleen een vermoeiende narcistische user die zichzelf iets te interessant vind. Niet een hele fijne toevoeging aan welke sociale groep dan ook
Nu je het zegt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij lijkt op Luca magnotta, die moordenaar uit don't fuck with cats
Precies. Ik kom graag in ONZ en zie jullie allemaal even graagquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gaap nog harder dan bij een gemiddelde uitzending van Utopiaquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Precies. Ik kom graag in ONZ en zie jullie allemaal even graag. Zonder jullie - de users - zou ik nergens zijn
Kan altijd wel om hem lachen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fair enoughquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurt even voordat psychedelische middelen uit je systeem zijn. We komen hier morgen op terug.
Kap eens. Ik heb geen popcorn in huis voor het geval er een FB topic komt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:39 schreef Solotovski het volgende:
Hahahaha hypocriete zak stront ben je ook kiid
Ik heb nog nooit Utopia gekeken. Is dat leuk? Heb altijd het idee dat alleen huismoeders daar naar kijkenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gaap nog harder dan bij een gemiddelde uitzending van Utopia
Lol nog echt ook.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dankje vriend. Ik zie jou ook graagquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan altijd wel om hem lachen.
Oei oei oeiquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kap eens. Ik heb geen popcorn in huis voor het geval er een FB topic komt.
Misschien is het wel wat voor jou. Hoop theatrale kandidatenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Utopia gekeken. Is dat leuk? Heb altijd het idee dat alleen huismoeders daar naar kijken
Ik speel al een tijdje met het idee weer eens een goede haags fb rant te maken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kap eens. Ik heb geen popcorn in huis voor het geval er een FB topic komt.
DOEN!quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik speel al een tijdje met het idee weer eens een goede haags fb rant te maken.
Is dat wat ja?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben jij zo'n huismoeder die het kijkt of ben je een uitzondering op de regel?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien is het wel wat voor jou. Hoop theatrale kandidaten
Was de verkeerde smiley erbijquote:
Oh welke moest het zijn?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Was de verkeerde smiley erbij
Ja absoluutquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben jij zo'n huismoeder die het kijkt of ben je een uitzondering op de regel?
Volgens mij deze gewoon:quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh welke moest het zijn?
Gvd wat een leukerd.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Check mijn Mol
F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 119
Mss moet die een muts op met dat kale paaseiquote:
Dat heeft je nog nooit weerhouden om ergens antwoord op te gevenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:44 schreef Amarantha het volgende:
Oke je vroeg het niet aan mij toch haha
Ik hoorde dat het best wel fucked up wasquote:
Kloptquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat heeft je nog nooit weerhouden om ergens antwoord op te geven
Ik geef je geen ongelijk. Als ik de tijd had zou ik het ook doen. Maar ik ben te druk met mijn hobby's en julliequote:Op woensdag 1 januari 2020 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja absoluut
@:JR-Style-93 weet dat ik erg graag Facebook, Candy crush speel en de dagen aftel voor er weer spannende ontwikkelingen in Love Island en Temptation plaatsvinden.
Neuh maar die ander is wat venijnig snaptequote:Op woensdag 1 januari 2020 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat scheelt niet veel.
Ook dat kloptquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het best wel fucked u was
Kan wel wat hebben hoorquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Neuh maar die ander is wat venijnig snapte
Ik wenste je toch ook godverdomme ook beste wensen joh. Waarom alleen Ettoquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is precies waarom we goed bij elkaar zouden passen. Ik ben precies zo
Wij waren toch al beste vrienden jostiquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wenste je toch ook godverdomme ook beste wensen joh. Waarom alleen Etto
Alleen Tjacka reageerde, die stijgt in mijn achting
Lijkt me niks. Waarom kijk je series over moordenaars terwijl er zoveel leukere series zijn? Volgens mij staat de Simpsons inmiddels ook op Netflix. Ik zou het wel weten hoor...quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:48 schreef I het volgende:
[..]
Ja. Echt de moeite waard. En pak daarna The Confession Killer mee.
Hey tering debiel!quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij waren toch al beste vrienden josti
Dan kan je alsnog in achting stijgen. Misschien wordt je wel mijn getuige op mijn bruiloft. Als je je niet te apatisch gedraagt danquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij waren toch al beste vrienden josti
Met wie ga je trouwen dan en hoe heb je haar ontmoet? Wat is haar naam op fokquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog in achting stijgen. Misschien wordt je wel mijn getuige op mijn bruiloft. Als je je niet te apatisch gedraagt dan
Toen was ik toch godverdomme nog niet in dit topic. Jezus.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wenste je toch ook godverdomme ook beste wensen joh. Waarom alleen Etto
Alleen Tjacka reageerde, die stijgt in mijn achting
Hahahahahahahaha heb je een vrouw gevonden danquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog in achting stijgen. Misschien wordt je wel mijn getuige op mijn bruiloft. Als je je niet te apatisch gedraagt dan
Ik kijk toch ook naar jouw grafposts.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt me niks. Waarom kijk je series over moordenaars terwijl er zoveel leukere series zijn? Volgens mij staat de Simpsons inmiddels ook op Netflix. Ik zou het wel weten hoor...
Ik heb er geen tijdslimiet aan verbondenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha heb je een vrouw gevonden dan
Dat is hoogstens een paar seconden, maar die series duren heel lang. Waar haal je de tijd vandaan vriendquote:
Jawel maar het is mijn goede voornemen mij voorbeeldig te gedragenquote:
Lukt je vast welquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jawel maar het is mijn goede voornemen mij voorbeeldig te gedragen
Zit je familie niet te vissen naar een vriendin?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er geen tijdslimiet aan verbonden
Mooi voornemen Flip.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Adorabella heet ze @Amaranthaquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met wie ga je trouwen dan en hoe heb je haar ontmoet? Wat is haar naam op fok
Dat voornemen heb ik al sinds 2k18 staanquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Erger nog. Mijn moeder heeft zich al paar keer niet gewoon afvraagd waarom ik er na al die jaren zonder niet gewoon weer eens voor zou betalenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je familie niet te vissen naar een vriendin?
Dankjewelquote:
Jij bent dan ook mijn inspiratiequote:Op woensdag 1 januari 2020 20:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat voornemen heb ik al sinds 2k18 staan
Wat kost zoiets gemiddeld?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erger nog. Mijn moeder heeft zich al paar keer niet gewoon afvraagd waarom ik er na al die jaren zonder niet gewoon weer eens voor zou betalen
quote:
Damn.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erger nog. Mijn moeder heeft zich al paar keer niet gewoon afvraagd waarom ik er na al die jaren zonder niet gewoon weer eens voor zou betalen
Jij ook de beste wensenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Beste wensen nog bolker
Ik heb ze wel.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb jij nog voornemens die je zou willen delen met de groep?
Ligt eraan of je mooie dame wilt of een heroine hoertje hequote:
Waarom negeerde je mijn felicitatie laatstquote:
Vertelquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:54 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Jij ook de beste wensen
[..]
Ik heb ze wel.
Je vraagt dit aan mij hè en niet aan Noel. Dus ik ga voor een mooie damequote:Op woensdag 1 januari 2020 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan of je mooie dame wilt of een heroine hoertje he
Ik vind het wel grappigquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent dan ook mijn inspiratie
Dit ga ik zeker onthouden!quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je tips wilt mag je altijd in mijn dm sliden vriend
Je kan nu ook niet trouwen met je rechterhand he vriend. Alles op zijn tijd.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappigZe is erg modern wat dat betreft. Beter dan een moeder die treurt dat ze nog geen kleinkinderen heeft en wilt dat ik zsm ga trouwen
Pffquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vertel! We willen ALLES weten. Is ze knap
Knapper dan ama? Nee, dat kan niet...
Vermoeiend he die jongenquote:
Vond het gewoon een mooie foto van jou in dat fototopic. Erg gedurf om je foto te delen en je daarmee kwetsbaar op te stellenquote:
Vertel dan wat over die tinder match van je vriend. Je legt het aas neer, we bijten, alleen je haalt de hengel niet op?quote:
Altijd op fok sjw!!!!!quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:01 schreef Kiid het volgende:
Erg gedurf om je foto te delen en je daarmee kwetsbaar op te stellen
Dacht dat we deze act twee jaar terug al hadden gehad.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarmee scoor je wel punten bij mij natuurlijk
Wat doe je hier dan nogquote:
Verandering van spijs doet eten. Probeer mijn persona actueel te houden voor julliequote:Op woensdag 1 januari 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht dat we deze act twee jaar terug al hadden gehad.
Wanneerquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom negeerde je mijn felicitatie laatst
Heeft die geluisterd en een muts op gedaan? Een koud hoofd is niet bevordelijk voor goede prestaties ik wist het.quote:
Nog niet veel contact mee gehadquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vertel dan wat over die tinder match van je vriend. Je legt het aas neer, we bijten, alleen je haalt de hengel niet op?
Ja in dat ene topic destijdsquote:
Je wilt er niks over delen? Zonde. We moeten hier alles tegen elkaar kunnen vertellen. Vind ik dan tenminstequote:
Komt nog wel. Het is een drukke tijd geweest vanwege kerst en oud&nieuw natuurlijkquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niet veel contact mee gehad
Je bent de EERSTE die het zal horen
Echt oud&nieuw ja? Niks van meegekregenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt nog wel. Het is een drukke tijd geweest vanwege kerst en oud&nieuw natuurlijk
Ja, oké.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappigZe is erg modern wat dat betreft. Beter dan een moeder die treurt dat ze nog geen kleinkinderen heeft en wilt dat ik zsm ga trouwen
Oh sorryquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja in dat ene topic destijds![]()
Echt not dun
Misschien een mentalr muts. Al zou die oranje Unox muts hem niet misstaanquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heeft die geluisterd en een muts op gedaan? Een koud hoofd is niet bevordelijk voor goede prestaties ik wist het.
Ben de hele avond weggeweest om vuurwerk af te steken. Grote kans dat het bij jouw tindermatch precies hetzelfde wasquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt oud&nieuw ja? Niks van meegekregen
Uiteraard. Weet ze ook wel hoorquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, oké.
Maar kan me voorstellen dat je meer de liefde mist dan de seks.
Dat kan. Dan mag ze een andere match gaan zoekenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben de hele avond weggeweest om vuurwerk af te steken. Grote kans dat het bij jouw tindermatch precies hetzelfde was
Dus haar eerste vraag was of je een hond had die je mee wilde nemen op je eerste date?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:09 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik gok van niet want ze was wel een dierenliefhebster
Wat was haar mening over zeehonden?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:09 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik gok van niet want ze was wel een dierenliefhebster
En over dolfijnen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat was haar mening over zeehonden?
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus haar eerste vraag was of je een hond had die je mee wilde nemen op je eerste date?
Neerknuppelen die tiefusbeestenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat was haar mening over zeehonden?
Goed punt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En over dolfijnen?
Misschien is het wel de vrouw van Lompehork.
Kies maar een andere.quote:
Hij is aan het dartenquote:
Ben 29 en nog even fanatiek als toen ik 13 was. Alleen nu wel met wat meer financiële middelen ipv overgebleven verjaardagsgeldquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind wel schattig hoe Kiid over vuurwerk praat alsof hij 13 is.
hieklquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee mijn eerste vraag aan haar was wat haar favoriete boek was aangezien ze in haar bio schreef dat ze van bookstore dates hiekl
Mein Kampf, lol.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee mijn eerste vraag aan haar was wat haar favoriete boek was aangezien ze in haar bio schreef dat ze van bookstore dates hiekl
Ik lees echt nooit boeken. Heb daar het geduld niet voor. Wat is jouw favoriete boek?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het ziet er zo makkelijk uit, maar die trippel 20 is even magisch als een snelle rondetijd in Abu Dahbiquote:
Voor hoeveel had je? Mijn buurman had voor 500 euroquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben 29 en nog even fanatiek als toen ik 13 was. Alleen nu wel met wat meer financiële middelen ipv overgebleven verjaardagsgeld
Er staat geen prijs op plezier en herinneringenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:17 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Voor hoeveel had je? Mijn buurman had voor 500 euro
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:17 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Aloa woont in Duindorpquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:17 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Niet te betalen tegenwoordig dat vuurwerk.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er staat geen prijs op plezier en herinneringen
Ik ga mee eind dit jaar. Knallen we ff onze wagens volquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:18 schreef Tjacka het volgende:
Ik was naar Duitsland voor vuurwerk boys
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik lees echt nooit boeken. Heb daar het geduld niet voor. Wat is jouw favoriete boek?
Hoezo gekquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind altijd wel mooi dat andere mensen zo gek zijn omdat te kopen dus dan kan ik mooi om 00:00 kijken hoe hun honderden euro's de lucht inschieten. Top.
Hoezo is dat gekquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind altijd wel mooi dat andere mensen zo gek zijn omdat te kopen dus dan kan ik mooi om 00:00 kijken hoe hun honderden euro's de lucht inschieten. Top.
Lekker hobby'tje hoor. Weinig mis meequote:Op woensdag 1 januari 2020 21:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb overigens wel kruistocht in spijkerbroek gelezen. Maar dat moest vroeger van school
Altijd die boomers weer hoorquote:
Goed hè. Als je me niet had gementioned had ik dat topic vast niet gezienquote:
Mag die niet nog even open opperboomer?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed hè. Als je me niet had gementioned had ik dat topic vast niet gezien
Je wordt er niet minder van inderdaad. Maar ik kijk liever tvquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hobby'tje hoor. Weinig mis mee
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:23 schreef Solotovski het volgende:
Volwassen mannen die helemaal idolaat zijn van drugs
Had je mijn TR's wel nog gezien vriend?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed hè. Als je me niet had gementioned had ik dat topic vast niet gezien
Leuk toch? Iedereen zijn hobby. Jij gaat liever 7 weken op vakantie en ik steek het liever af op O&Nquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lijkt me idd beter dat kinderen dat gaan doen.
Kibbelingquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja moet je lekker zelf weten johquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Leuk toch? Iedereen zijn hobby. Jij gaat liever 7 weken op vakantie en ik steek het liever af op O&N
Er is gelukkig ook kindervuurwerk. Rotjes, grondbloemen en dat soort spulquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hiephoiquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er is gelukkig ook kindervuurwerk. Rotjes, grondbloemen en dat soort spul
Oh op het vasteland wel zeker ja.quote:
Ik ben een kind van een boomer millenialtjequote:Op woensdag 1 januari 2020 21:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mag die niet nog even open opperboomer?
Daarom vriend. Maar we kunnen elkaar toch wel in waarde laten? Daarbij is het altijd zo krom dat mensen buiten staan te glunderen van vuurwerk om 12 uur en dan hier snel achter de computer kruipen om te zeggen hoe sneu die miljoenen mensen zijnquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ja moet je lekker zelf weten joh
Heeft niks met angst te makenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
Een lekkere laffe honden samenleving creëren waarin we al bang zijn voor vuurwerk, genot.
De sneeuwvlokken hebben het ook in 2020 weer erg zwaar.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom vriend. Maar we kunnen elkaar toch wel in waarde laten? Daarbij is het altijd zo krom dat mensen buiten staan te glunderen van vuurwerk om 12 uur en dan hier snel achter de computer kruipen om te zeggen hoe sneu die miljoenen mensen zijn
Welkom in 2k20 naatjequote:Op woensdag 1 januari 2020 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
Een lekkere laffe honden samenleving creëren waarin we al bang zijn voor vuurwerk, genot.
Naatje naatje er staan tr's doe er wat aan want dit kan nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
Da's voor de onz mods. Waarom zitten jullie niet in klbsc?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had je mijn TR's wel nog gezien vriend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |