ze zijn bij mij net begonnenquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:35 schreef Solotovski het volgende:
Dealers die benzo's bij hun pep verkopen is toch gvd top notch![]()
M'n t-rex kaken beginnen al aardig minder te worden
Zie het positief in. Dan kan je haar nog een paar dagen neukenquote:Op woensdag 1 januari 2020 08:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ontmoet ik weer eens een leuk meisje, vertrekt ze over een aantal dagen alweer terug naar Denemarken...
Vuurwerk is toch leuker dan een meisje. Plus het verlaat je nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 08:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ontmoet ik weer eens een leuk meisje, vertrekt ze over een aantal dagen alweer terug naar Denemarken...
Hoe verlaat vuurwerk je niet? Je steekt het letterlijk in de brand waarna het ontploft en voor altijd weg isquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vuurwerk is toch leuker dan een meisje. Plus het verlaat je niet
En dit dus.quote:Op woensdag 1 januari 2020 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zie het positief in. Dan kan je haar nog een paar dagen neuken
Als je te bang bent om het af te steken kan het nog best lang bij je blijven.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe verlaat vuurwerk je niet? Je steekt het letterlijk in de brand waarna het ontploft en voor altijd weg is
quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je te bang bent om het af te steken kan het nog best lang bij je blijven.
Als je het niet aansteekt dan gaat het ook niet wegquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe verlaat vuurwerk je niet? Je steekt het letterlijk in de brand waarna het ontploft en voor altijd weg is
Whutquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vuurwerk is toch leuker dan een meisje. Plus het verlaat je niet
Daarbij blijft de herinnering altijd voort bestaan in je geheugen. Iets mooiers dan dat bestaat simpelweg nietquote:
Nee, was te druk met vuurwerkquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
Kijken jullie ook ALLEMAAL het nieuwjaarsconcert?
Neequote:Op woensdag 1 januari 2020 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
Beetje creatief en logisch nadenken voor wat extra moois, zet gewoon je vriendin in de fik, in de mist.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarbij blijft de herinnering altijd voort bestaan in je geheugen. Iets mooiers dan dat bestaat simpelweg niet
Neequote:Op woensdag 1 januari 2020 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
Dat kan nog iedere dag van het jaar en is totaal niet te vergelijken met de sensatie van het vuurwerkquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje creatief en logisch nadenken voor wat extra moois, zet gewoon je vriendin in de fik, in de mist.
Of een leukere en spannendere vriendin zoeken voor wat vuurwerk die de vuurpijltjes en de knalletjes doet verbleken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat kan nog iedere dag van het jaar en is totaal niet te vergelijken met de sensatie van het vuurwerk
quote:
Jij ook!quote:
Dat is hetzelfde als zoeken naar Bigfoot. Iedereen heeft het erover maar het bestaat nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een leukere en spannendere vriendin zoeken voor wat vuurwerk die de vuurpijltjes en de knalletjes doet verbleken.
Dan kijk ik nog liever naar het nieuwjaarsconcert.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is echt tantoe saai he vriend. Vanavond wel darten kijken?!
Mighty Mike staat in de finale!quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever naar het nieuwjaarsconcert.
echt héquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever naar het nieuwjaarsconcert.
Vanmiddag veldrijden is spannender!quote:
Inderdaad, zelfs Echt is spannenderquote:
Het samenwonen gaat lekker zie ikquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zoeken naar Bigfoot. Iedereen heeft het erover maar het bestaat niet
Vuurwerk is gewoon het leukste dat er isquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het samenwonen gaat lekker zie ik![]()
![]()
Gelukkig nieuwjaar allemaal!![]()
Wat is veldrijden?!quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanmiddag veldrijden is spannender!
Soms ben je echt nog een klein kindquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vuurwerk is gewoon het leukste dat er is
Dat hoop ik ook zo lang mogelijk vol te houdenquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Soms ben je echt nog een klein kind![]()
Soms?quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Soms ben je echt nog een klein kind![]()
Nu, vanaf 11 uur op de publieke zender 1 (ook via stream te bekijken)quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk/keek ook niet. Geen idee joh wanneer dat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |