ze zijn bij mij net begonnenquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:35 schreef Solotovski het volgende:
Dealers die benzo's bij hun pep verkopen is toch gvd top notch![]()
M'n t-rex kaken beginnen al aardig minder te worden
Zie het positief in. Dan kan je haar nog een paar dagen neukenquote:Op woensdag 1 januari 2020 08:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ontmoet ik weer eens een leuk meisje, vertrekt ze over een aantal dagen alweer terug naar Denemarken...
Vuurwerk is toch leuker dan een meisje. Plus het verlaat je nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 08:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ontmoet ik weer eens een leuk meisje, vertrekt ze over een aantal dagen alweer terug naar Denemarken...
Hoe verlaat vuurwerk je niet? Je steekt het letterlijk in de brand waarna het ontploft en voor altijd weg isquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vuurwerk is toch leuker dan een meisje. Plus het verlaat je niet
En dit dus.quote:Op woensdag 1 januari 2020 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zie het positief in. Dan kan je haar nog een paar dagen neuken
Als je te bang bent om het af te steken kan het nog best lang bij je blijven.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe verlaat vuurwerk je niet? Je steekt het letterlijk in de brand waarna het ontploft en voor altijd weg is
quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je te bang bent om het af te steken kan het nog best lang bij je blijven.
Als je het niet aansteekt dan gaat het ook niet wegquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe verlaat vuurwerk je niet? Je steekt het letterlijk in de brand waarna het ontploft en voor altijd weg is
Whutquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vuurwerk is toch leuker dan een meisje. Plus het verlaat je niet
Daarbij blijft de herinnering altijd voort bestaan in je geheugen. Iets mooiers dan dat bestaat simpelweg nietquote:
Nee, was te druk met vuurwerkquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
Kijken jullie ook ALLEMAAL het nieuwjaarsconcert?
Neequote:Op woensdag 1 januari 2020 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
Kijken jullie ook ALLEMAAL het nieuwjaarsconcert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |