SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
En dat is een goede zaakquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel flink gezakt laatste paar jaren, kan me herinneren dat dit ook vast rond de 10 stond
daar kun je de klok op gelijk zetten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Deze is niet zo kut als de rest van hun oeuvre
Allemaal klachten over dit nummer?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
0 telefoontjes, 6 mailtjes tot nu toe....
Gelukkig gezakt ten faveure van het veel betere Scientist en Fix You (Viva La Vida stond in die tijden wel al in vergelijkbare regio)quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tja mag ik u even herinneren:
Vanaf 2004: 10-7-9-6-11-8-8-8-9-12
Tenzij je getikt bent..quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
daar kun je de klok op gelijk zetten.
daar wordt je niet veel wijzer van.quote:
Of eraan verslingerdquote:
Grappig genoeg was The Scientist er toen ook al, maar wist t Coldplay-publiek dus nog niet dat ze die waarderen kondenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig gezakt ten faveure van het veel betere Scientist en Fix You (Viva La Vida stond in die tijden wel al in vergelijkbare regio)
Ik vind dit van hun eerste 2 LPs misschien wel het minste liedje.
En Fix You is ook gewoon uit 2005.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Grappig genoeg was The Scientist er toen ook al, maar wist t Coldplay-publiek dus nog niet dat ze die waarderen konden
Jawel komt nog een meetquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:48 schreef Mani89 het volgende:
Nog 79 nummers en dan zien we elkaar allemaal een jaar niet meer, of misschien wel nooit meer.
Ik zie jou gewoon weer in t eerstvolgende dartstopicquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:48 schreef Mani89 het volgende:
Nog 79 nummers en dan zien we elkaar allemaal een jaar niet meer, of misschien wel nooit meer.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:48 schreef Mani89 het volgende:
Cow meat?quote:
Under the bridge over troubled water.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:48 schreef DireStraits7 het volgende:
Under the Bridge straks...
Misschien wel het meest gezapige nummer uit de top 100.
Niks mis met gezapigheid ... op z'n tijd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:48 schreef DireStraits7 het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja George Michael deed het echt het beste toen bij die Freddie tribute
Had de All Saints versie moeten staan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:48 schreef DireStraits7 het volgende:
Ja, maar George Michaelquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja George Michael deed het echt het beste toen bij die Freddie tribute
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:48 schreef Mani89 het volgende:
Bij Mani thuis?quote:
Die was extreem slecht.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:48 schreef Bosbeetle het volgende:
toen bij die Freddie tribute
Het slechte was die gast van extreme
Die dag gaf die sowieso 110%quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar George Michael
Fenomenale zanger
Heb je die docu ook gezien?quote:
Ja, op plek 1738 ofzo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Niks mis met gezapigheid ... op z'n tijd.
Deze man snaptquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In een karaoke-bar, neem ik aan?
wel als deaconquote:
Ja dag. Kom je nu meequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:50 schreef Kyran het volgende:
En voor Super Bowl liefhebbers party @ myplacetoch
Fake news.quote:
klap klap klap klapquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:51 schreef Isorden het volgende:
Find me somebody to love
Find me somebody to love
Find me somebody to love
Find me somebody to love
Find me somebody to love
Find me somebody to love
Find me somebody to love
Find me somebody to love love love
Find me somebody to love
Find me somebody to love
Ja, dat is wel erg jammer. Zo'n weekje met jullie is heel erg gezellig en dan blijf ik wel fokken, maar kom ik de meesten niet meer tegen, omdat ik bijna niet uit het ESF subforum vandaan komquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:48 schreef Mani89 het volgende:
NK synchroonklappen voor mensen zonder ritme gevoelquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:52 schreef DireStraits7 het volgende:
Nederlanders die proberen te klappen.
Goedzo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Overplayede draak. There, I said it.
Vandaar dat het bosbeetle is en niet bosbeatlequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ook geen rythm en ben constant m'n beat kwijt
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Overplayede draak. There, I said it.
Wie, George?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Vind dit misschien wel de leukste Queen
Boeren klapveequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:52 schreef DireStraits7 het volgende:
Nederlanders die proberen te klappen.
kennelijk is solo synchroonzwemmen een ding wat bestaat, dit zou er prima tussen passenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
NK synchroonklappen voor mensen zonder ritme gevoel
Kloptquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Vandaar dat het bosbeetle is en niet bosbeatle
Kutkeerls.quote:
... pils neem ik aan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:52 schreef PippenScottie het volgende:
Maar nu met een krat vol lekkers om straks naar vrienden
MAMA APPELSAP GENOTquote:
Ik ga ook een keer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:53 schreef Poppejans het volgende:
En toch hoop ik dat ik volgend jaar eens naar dat café kan
Erheen is geen probleem.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:53 schreef Poppejans het volgende:
En toch hoop ik dat ik volgend jaar eens naar dat café kan
Je bent welkom hoor met SBquote:
je hebt het er maar drug meequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:54 schreef Mani89 het volgende:
HEROINE SPUITEN ONDER EEN BRUG JAAAAAAAA
Proestquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga ook een keer.
Dan doe ik een Scottie Pippen shirt aan en ga ik later lezen of iemand me heeft herkend!
Maar jij woont niet echt in de buurtquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor met SBBen ook voor Seahawks
Chiefs
![]()
MR Banana wil misschien ook wel
En dan wil ik ook nog alleen in een half uur waarin wel wat leuks gedraaid wordtquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Erheen is geen probleem.
Erin, daar gaat het 'm om.
Ik eentje van Disturbedquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Proest
Een bandshirt doe ik dan aan
Half uurtje vanaf Utrechtquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar jij woont niet echt in de buurt
Tis goed met jequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Half uurtje vanaf UtrechtGewoon eerste trein weer terug
die rijden dan alweer
Samen gaan?! Ik zou er best willen zitten tijdens Sound of silencequote:
Mooi he dat koortjequote:
Ik dans op alles. Headbangen, polonaise, hakkûh, shoegazen. Ik pas me aanquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En dan wil ik ook nog alleen in een half uur waarin wel wat leuks gedraaid wordt
insgelijks!quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:57 schreef LTVDK het volgende:
Ok ik ga sociaal doen, veel plezier iedereen en alvast een fijne jaarwisseling
Veel plezier en doe geen dingen die...quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:57 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:57 schreef LTVDK het volgende:
Fijne jaarwisseling en veel plezier!quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:57 schreef LTVDK het volgende:
Dat dus.quote:
Zo vroeg sociaal doen! Dat kan vanavond nogquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:57 schreef LTVDK het volgende:
quote:77 Here Comes The Sun The Beatles 6,5
76 Old And Wise The Alan Parsons Project 6
75 Riders On The Storm The Doors 6,5
74 Who Wants To Live Forever Queen 3,5
73 Pastorale Ramses Shaffy & Liesbeth List 4
72 Hey Jude The Beatles 6
71 Fool's Overture Supertramp 7
70 Papa Stef Bos 4,5
69 Another Brick In The Wall Pink Floyd 6,5
Is een optiequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Samen gaan?! Ik zou er best willen zitten tijdens Sound of silence
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:57 schreef LTVDK het volgende:
Die van ons zit onderin de kelder in een hoekje. Wil er ook niet uitkomen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:58 schreef skysherrif het volgende:
Begin me stiekem zorgen te maken waar mn kat is
ze haat vuurwerk en ze is nergens in huis te bekennen
Komt ze buiten?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:58 schreef skysherrif het volgende:
Weinig funky iddquote:
Bij mij op de NAS :quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kun je die FM Tribute in zijn geheel ergens vinden, trouwens? Liefst ook met de optredens vvan Metallica erbij etc
Fm tribute?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kun je die FM Tribute in zijn geheel ergens vinden, trouwens? Liefst ook met de optredens vvan Metallica erbij etc
Verstopt waarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:58 schreef skysherrif het volgende:
Ik hoop dat ze zich ook ergens in huis heel goed verstopt heeft, vorig jaar vonden we haar ook pas aan het eind van de nacht verstoptquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die van ons zit onderin de kelder in een hoekje. Wil er ook niet uitkomen.
Oke, meeting is bij Zorro thuis.quote:
Huuuuquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of zn champagnekurk in de zus van olcay hebben geplopt?
Geen zorgen, die zit wel ergens in een hoekjequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:58 schreef skysherrif het volgende:
Freddiequote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of zn champagnekurk in de zus van olcay hebben geplopt?
Ja nou datquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:59 schreef MTheBassman het volgende:
77 Here Comes The Sun The Beatles
76 Old And Wise The Alan Parsons Project![]()
![]()
75 Riders On The Storm The Doors![]()
74 Who Wants To Live Forever Queen![]()
73 Pastorale Ramses Shaffy & Liesbeth List
72 Hey Jude The Beatles
71 Fool's Overture Supertramp![]()
![]()
70 Papa Stef Bos
69 Another Brick In The Wall Pink Floyd
Komt vast goed. Ze kunnen zich erg goed verstoppen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich ook ergens in huis heel goed verstopt heeft, vorig jaar vonden we haar ook pas aan het eind van de nacht verstopt
quote:
Poes1 ligt hier gewoon op de bank, poes2 er waarschijlijk achter. De puppy uh heeft het zwaar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich ook ergens in huis heel goed verstopt heeft, vorig jaar vonden we haar ook pas aan het eind van de nacht verstopt
Oh damn, die zit verstopt.quote:
Je hebt mijn edit niet gezien merk ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, meeting is bij Zorro thuis.
Poes2 achter de bank? of achter poes1?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Poes1 ligt hier gewoon op de bank, poes2 er waarschijlijk achter. De puppy uh heeft het zwaar.
Eerder dit inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:00 schreef Olga het volgende:
75 Here Comes The Sun The Beatles![]()
![]()
76 Old And Wise The Alan Parsons Project![]()
![]()
75 Riders On The Storm The Doors![]()
![]()
74 Who Wants To Live Forever Queen![]()
![]()
73 Pastorale Ramses Shaffy & Liesbeth List![]()
![]()
72 Hey Jude The Beatles![]()
![]()
71 Fool's Overture Supertramp![]()
![]()
70 Papa Stef Bos![]()
![]()
69 Another Brick In The Wall Pink Floyd![]()
![]()
Een prima uur imo
Te weinig Mongoolse keelzang in de Top 2000quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mensen die dit haten verdienen een flinke knuv
Inderdaad veel te weinig hangai maar ook te weinig tinariwenquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:01 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Te weinig Mongoolse keelzang in de Top 2000
Oh, grapje. achter de bankquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Poes2 achter de bank? of achter poes1?
Ik vind Papa ook een beetjequote:Op dinsdag 31 december 2019 16:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mensen die dit haten verdienen een flinke knuv
Dan moet je hem over twee uurtjes nog maar een keer draaien dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Old and Wise komt ook belachelijk vroeg ten opzichte van waar ie vroeger stond. Wel de ultieme Oudejaarsavondplaat, wordt er altijd licht melancholisch van
Stomme reclame van Mojo. Ze moeten hun geld aan andere dingen besteden....quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoezo moet ik nog vaker een concert bezoeken... Volgensmij is 20 jaar lang gemiddeld 12 per jaar best een leuke streak, met andere woorden niet zo zeuren mojo
Mojo moet sowieso niet zeurenquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoezo moet ik nog vaker een concert bezoeken... Volgensmij is 20 jaar lang gemiddeld 12 per jaar best een leuke streak, met andere woorden niet zo zeuren mojo
Logisch, want de enige die er altijd in stondquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:01 schreef DireStraits7 het volgende:
Statistiek #1756:
Another Brick in the Wall is het hoogste genoteerde van Pink Floyd in de Top 2000 aller tijden lijst
(1 = 2000 punten, 2 = 1999 etc.)
Een van de weinig liedjes waar ik nog wel eens om moet huilen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Papa ook een beetje
Ja, dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een van de weinig liedjes waar ik nog wel eens om moet huilen.
Dan ben ik verdrietig dat mijn vader ooit dood gaat en daarna gaat het wel weer.
True story
Ja, ik vind het ook een mooi nummerquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan ben ik verdrietig dat mijn vader ooit dood gaat en daarna gaat het wel weer.
True story
De ene hier wel,de ander interesseert het nog nietsquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:02 schreef Kyran het volgende:
Katten reageren er hier totaal niet op nog
Vaders ook.quote:
Ik ga dansen op zijn graf.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
True story
Vroeger altijd vuurwerkoorlogje doen met mijn vrienden. Met astronauten en babypijltjesquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Woon dus tegenover een schoolplein, een favoriet afsteekplekje voor vuurwerk vandaag. Zijn nu een paar jochies aan het stunten, vuurwerk naar elkaar gooien, naar auto's en fietsers die langskomen. Hoop dat ze een hand verliezen
Al sinds eerste kerstdag 1961. Ik weet het nog zo goed, het konijnenhok was leeg.quote:
Wish You Were Here staat nog maar 1238 punten achter.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch, want de enige die er altijd in stond
quote:
En ik oogst en ik zaaiquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga dansen op zijn graf.
Die van mij dan, jouwe is vast lief.
Dan hebben ze dus in al die tijd 'maar' 760 punten goed gemaakt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wish You Were Here staat nog maar 1238 punten achter.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En ik oogst en ik zaai
En ik ontwikkel en ik draai
Pure vreugd is wat ’k verschaf
Nog live gezienquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wish You Were Here staat nog maar 1238 punten achter.
Typhoonquote:
Ik begrijp.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga dansen op zijn graf.
Die van mij dan, jouwe is vast lief.
Mooi beestjequote:
Oh Andre M. Wist ik welquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En ik oogst en ik zaai
En ik ontwikkel en ik draai
Pure vreugd is wat ’k verschaf
Dat dus.quote:
De eerste paar jaar stond Another Brick in the Wall zelfs nog boven Wish You Were Here.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hebben ze dus in al die tijd 'maar' 760 punten goed gemaakt.
Damn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb chocolade met knettersuikerKnettersuiker
Je herkent de echte gebruikerquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb chocolade met knettersuikerKnettersuiker
Maar gelukkig komt hier de zon/quote:
Abbey Road-bonus is toch echt wel een ding.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:07 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen maar aan het stijgen.
Voor deze ene keer; vrouwen bont en blauw slaan, fondue-vet over iemand heenflikkeren met kerst, nog meer fysiek en mentaal geweld.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik begrijp.
En het spijt me dat je geen fijne band met je vader hebt gehad. Ook als je het ontkent, moet dat toch een gemis zijn.
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:07 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Abbey Road is dit jaar 50.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:07 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Analogues zijn ook wel lastiggoed trouwensquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Abbey Road-bonus is toch echt wel een ding.
Hoogstaande zon in de winter?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, veel te hoog staat deze.
Geen woorden voor... Wat verschrikkelijk..quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Voor deze ene keer; vrouwen bont en blauw slaan, fondue-vet over iemand heenflikkeren met kerst, nog meer fysiek en mentaal geweld.
Volgende dag beledigd zijn want "was niet zo bedoeld en weet ik niet meer".
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Voor deze ene keer; vrouwen bont en blauw slaan, fondue-vet over iemand heenflikkeren met kerst, nog meer fysiek en mentaal geweld.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Come Together zou ook tof zijn, weet niet eens of die er überhaupt instaatquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Abbey Road is dit jaar 50.
Volgend jaar Let It Be omhoog?
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Come Together zou ook tof zijn, weet niet eens of die er überhaupt instaat
441.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Come Together zou ook tof zijn, weet niet eens of die er überhaupt instaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |