Te weinig Mongoolse keelzang in de Top 2000quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mensen die dit haten verdienen een flinke knuv
Inderdaad veel te weinig hangai maar ook te weinig tinariwenquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:01 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Te weinig Mongoolse keelzang in de Top 2000
Oh, grapje. achter de bankquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Poes2 achter de bank? of achter poes1?
Ik vind Papa ook een beetjequote:Op dinsdag 31 december 2019 16:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mensen die dit haten verdienen een flinke knuv
Dan moet je hem over twee uurtjes nog maar een keer draaien dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Old and Wise komt ook belachelijk vroeg ten opzichte van waar ie vroeger stond. Wel de ultieme Oudejaarsavondplaat, wordt er altijd licht melancholisch van
Stomme reclame van Mojo. Ze moeten hun geld aan andere dingen besteden....quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoezo moet ik nog vaker een concert bezoeken... Volgensmij is 20 jaar lang gemiddeld 12 per jaar best een leuke streak, met andere woorden niet zo zeuren mojo
Mojo moet sowieso niet zeurenquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoezo moet ik nog vaker een concert bezoeken... Volgensmij is 20 jaar lang gemiddeld 12 per jaar best een leuke streak, met andere woorden niet zo zeuren mojo
Logisch, want de enige die er altijd in stondquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:01 schreef DireStraits7 het volgende:
Statistiek #1756:
Another Brick in the Wall is het hoogste genoteerde van Pink Floyd in de Top 2000 aller tijden lijst
(1 = 2000 punten, 2 = 1999 etc.)
Een van de weinig liedjes waar ik nog wel eens om moet huilen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Papa ook een beetje
Ja, dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een van de weinig liedjes waar ik nog wel eens om moet huilen.
Dan ben ik verdrietig dat mijn vader ooit dood gaat en daarna gaat het wel weer.
True story
Ja, ik vind het ook een mooi nummerquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan ben ik verdrietig dat mijn vader ooit dood gaat en daarna gaat het wel weer.
True story
De ene hier wel,de ander interesseert het nog nietsquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:02 schreef Kyran het volgende:
Katten reageren er hier totaal niet op nog
Vaders ook.quote:
Ik ga dansen op zijn graf.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
True story
Vroeger altijd vuurwerkoorlogje doen met mijn vrienden. Met astronauten en babypijltjesquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Woon dus tegenover een schoolplein, een favoriet afsteekplekje voor vuurwerk vandaag. Zijn nu een paar jochies aan het stunten, vuurwerk naar elkaar gooien, naar auto's en fietsers die langskomen. Hoop dat ze een hand verliezen
Al sinds eerste kerstdag 1961. Ik weet het nog zo goed, het konijnenhok was leeg.quote:
Wish You Were Here staat nog maar 1238 punten achter.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch, want de enige die er altijd in stond
quote:
En ik oogst en ik zaaiquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga dansen op zijn graf.
Die van mij dan, jouwe is vast lief.
Dan hebben ze dus in al die tijd 'maar' 760 punten goed gemaakt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wish You Were Here staat nog maar 1238 punten achter.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En ik oogst en ik zaai
En ik ontwikkel en ik draai
Pure vreugd is wat ’k verschaf
Nog live gezienquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wish You Were Here staat nog maar 1238 punten achter.
Typhoonquote:
Ik begrijp.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga dansen op zijn graf.
Die van mij dan, jouwe is vast lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |