SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
gezien wat de rest van Dolly heeft gedaan acht ik die kans zeer aanwezig. Sta er beetje dubbel in: vind t leuk eens wat vernieuwing in de T100 te zien, maar vind dit wel een matig nummertje, muzikaal niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat denk je, gaat Dolly top 100 halen? Hoogste Engelstalige solovrouw gaat ze net niet redden, Amy zal er nog wel ruim boven zitten.
Chris heeft wel een hele smerige sound thoquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:13 schreef MTheBassman het volgende:
Wel doodsaai om te spelen op de bas deze.
Ja, in mijn dromen.quote:
Vanaf m'n telefoon met een broodje in m'n handquote:
Je was weer eens te laat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:14 schreef Isorden het volgende:
Iemand al de geupdate anekdote van dit nummer?
2017 loopt dus in... POSTEN MET DIE HANDEL MENSEN!quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
We hebben nog 38 minuten voorsprong op 2017.
Gijpie: Zou t nog wat uitmaken?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit jaar voor het eerst geen volledige royalties voor heren Jagger en Richards bij dit nummer in de Top 2000.
We kunnen ook gewoon in 2020 net zo lang in deze reeks posten tot we het record hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
hoe ging het toen de laatste uren?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
Well beloven immer kwaliteit te posten hèquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
2017 loopt dus in... POSTEN MET DIE HANDEL MENSEN!
Ik vind t al bijzonder dat we 2017 uberhaupt nog in t zicht hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
2017 loopt dus in... POSTEN MET DIE HANDEL MENSEN!
denk dat dat afgetrokken wordtquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon in 2020 net zo lang in deze reeks posten tot we het record hebben natuurlijk
Dat we er nog op voorlopenquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind t al bijzonder dat we 2017 uberhaupt nog in t zicht hebben.
The Rolling Stones toch?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:16 schreef Mani89 het volgende:
Schijnt dat de zanger van dit liedje er nooit geld voor heeft ontvangen en dat de rechten bij de The Beatles liggen ofzo.
Gewoon 20 keer de grap maken dat er in 2020 alweer een Top 2000 is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon in 2020 net zo lang in deze reeks posten tot we het record hebben natuurlijk
jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Net zoals t saldo op je bankrekening dus
Dat bedoel ik, ultieme Fok!-toewijdingquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanaf m'n telefoon met een broodje in m'n hand
Ik dacht Take That.quote:
Of we nemen 0 uur als deadline.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
sinds dit jaar krijgen ze er wel geld voor thoquote:
Oh nee, ik dacht de Backstreet Boys, met Robin Williams.quote:
Ja in de omgedraaide wereld misschien haha.quote:
Dit.quote:
Was het niks live?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben een beetje op Richard Ashcroft afgeknapt na zijn belabberde soloshow op Bospop
Ja leuk, dat zei ik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:17 schreef Ferdo het volgende:
De eerste keer dat hij in de Top 2000 wordt gedraaid dat Ashcroft er zelf aan verdient, geloof ik.
Precies, en dat het afkicken is enzo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon 20 keer de grap maken dat er in 2020 alweer een Top 2000 is.
Ik vind dit nummer van ze ook erg overrated ja, zo'n beetje hun hele oeuvre is beter. Maar ja, dit was de hit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dit.
Word hier niet warm of koud van
De bedoeling is dat je er bitterzoet van wordt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dit.
Supermassive blackhole enzo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, en dat het afkicken is enzo.
En discussieren of het twintigtwintig of tweeduizendtwintig is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, en dat het afkicken is enzo.
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 31 december 2019 13:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dit.
Lucky Man.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer van ze ook erg overrated ja, zo'n beetje hun hele oeuvre is beter. Maar ja, dit was de hit.
Dit.quote:
Ik ben op tijd voor A&DMquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ultieme Fok!-toewijding
Wil jij nou het Top 2000 topic op slot gooien?quote:
Hij moest er even geduld voor hebben, maar dan heeft hij ook wat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:18 schreef Fred_B het volgende:
Wel leuk voor Ashcroft dat hij nu eindelijk geld verdient aan dit nummer.
Nope, begon 15 minuten te laat, hield er eerder mee op en raffelde dit juweeltje ook maar even af... Stond daar ook letterlijk maar alleen met een gitaar zonder enige ondersteuning, dat hielp niet meequote:
Gelukkig ben ik geen mod in MUZ, ik heb hier niks te zeggenquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil jij nou het Top 2000 topic op slot gooien?
Flopmod.
Die man weet denk ik niet wat ie met dit geld aanmoet, zal waarschijnlijk wel weer lekker aan de drugs gaan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:18 schreef Fred_B het volgende:
Wel leuk voor Ashcroft dat hij nu eindelijk geld verdient aan dit nummer.
Even rustig ademhalenquote:
quote:
Waaaaatttt?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil jij nou het Top 2000 topic op slot gooien?
Flopmod.
Bospop zei je, staat het op YT? Nee antwoord maar niet, wil het niet voor mezelf verwoestenquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nope, begon 15 minuten te laat, hield er eerder mee op en raffelde dit juweeltje ook maar even af... Stond daar ook letterlijk maar alleen met een gitaar zonder enige ondersteuning, dat hielp niet mee
Dan moeten ze wel werken natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die man weet denk ik niet wat ie met dit geld aanmoet, zal waarschijnlijk wel weer lekker aan de drugs gaan.
Ashcroft is echt een vreselijke lul, toch jammer want hij heeft wel een paar pareltjes op z'n naam staan. Vooral dat nummer met de Chemical Brothers en The Drugs Don't Work.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bospop zei je, staat het op YT? Nee antwoord maar niet, wil het niet voor mezelf verwoesten
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bospop zei je, staat het op YT? Nee antwoord maar niet, wil het niet voor mezelf verwoesten
Niets helpt tegen A&DMquote:
Ik had echt een heel ander beeld van hemquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ashcroft is echt een vreselijke lul, toch jammer want hij heeft wel een paar pareltjes op z'n naam staan. Vooral dat nummer met de Chemical Brothers en The Drugs Don't Work.
Ik wist dat iemand 'm zou gaan maken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel werken natuurlijk.
Ja, dit is echt een kutgrap
Mis ik jou is ook zo mooiquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Lopen tot de Zon komt is de beste, wat mij betreft. Ik heb er geloof ik ook op gestemd.
en het regent zonnestralenquote:
5 seconden gekeken. Ik jankquote:
quote:
Moet ook!quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:24 schreef MTheBassman het volgende:
jezus christus topic gaat hard nu.
Prachtliedquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:24 schreef Kopiko het volgende:
Hoe komt dit zo hoog?
Protestactie van boze Utopia-kijkers?
Yupquote:
Show must go on, hequote:Op dinsdag 31 december 2019 13:24 schreef MTheBassman het volgende:
jezus christus topic gaat hard nu.
Hij is 1 plaats gestegen ouwe reus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:24 schreef Kopiko het volgende:
Hoe komt dit zo hoog?
Protestactie van boze Utopia-kijkers?
Daar zit best potentie in.quote:
Ja, die breken nog wel eens door denk ik.quote:
Ja, maar John Deacon ook wel wat.quote:
Dat was de grap niet, Bikkelquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij is 1 plaats gestegen ouwe reus.
Hopelijk is Roger ook weer bij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, maar John Deacon ook wel wat.
ik heet George maar snap de clou niequote:Op dinsdag 31 december 2019 13:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Alleen als Roger is.
Maar John Deacon niet
Doek in de was zeker...quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:25 schreef EDMAN- het volgende:
normaal faptijd, maar vandaag even niet
neequote:Op dinsdag 31 december 2019 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
Zijn er mensen die naar het Ziggodome gaan volgend jaar? Queen met Adam Lambert? Vond de kaarten zelf te duur.
Was ie dan bewusteloos?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk is Roger ook weer bij.
ja herinner ik me nogquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:26 schreef Ferdo het volgende:
Stond in de Top40 toen Freddie ons ontviel.
en de topics zijn niet bij te houdenquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:26 schreef essnhills het volgende:
Je merkt wel dat se laatste dag is aangebroken zeg.
Zo wat een heerlijke muziek heb ik al gehoord
Show must go on
Soms denk ik even dat het gewoon een uitzending is van SkyRadio nochtans, vooral bij nummer 144 en 143.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:26 schreef essnhills het volgende:
Je merkt wel dat se laatste dag is aangebroken zeg.
Zo wat een heerlijke muziek heb ik al gehoord
Show must go on
Ja en nu de eerste Queen-hit in NL.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:26 schreef Ferdo het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:26 schreef Ferdo het volgende:
Ja dat weet ik, maar die inleving bij de Fredquote:
Zijn al gestopt. hun leadzanger is overleden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klinkt leuk dit bandje, wordt dat ooit wat?
Ik pas even na gisteravond/vannachtquote:
Dat is nog maar de vraag, of ze in deze tijd nog steeds door zouden breken met al die goedkope troep in de hitlijsten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klinkt leuk dit bandje, wordt dat ooit wat?
Ah, dank jequote:Op dinsdag 31 december 2019 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn al gestopt. hun leadzanger is overleden.
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:28 schreef Fred_B het volgende:
Het is wel een beetje overkiller queen in de lijst dit jaar.
Toch geloof ik er heilig in dat mensen uiteindelijk goede muziek altijd herkennen en het door zou brekenquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag, of ze in deze tijd nog steeds door zouden breken met al die goedkope troep in de hitlijsten.
Wederom zijn we het met elkaar eensquote:
quote:
quote:
Dat siert jequote:Op dinsdag 31 december 2019 13:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Toch geloof ik er heilig in dat mensen uiteindelijk goede muziek altijd herkennen en het door zou breken
Ja, mijn vertrouwen in de mens is onrealistisch groot
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wordt lastig, welke laat je allemaal weg?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wordt lastig, welke laat je allemaal weg?
Welke?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik stem niet op mijn favoriete Queen-nummer. Dat is een albumtrack en zal toch nooit de top2000 halen
Adam Lambart is doodquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn al gestopt. hun leadzanger is overleden.
Welke?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik stem niet op mijn favoriete Queen-nummer. Dat is een albumtrack en zal toch nooit de top2000 halen
Wat vind je van de drankstem van Frank Boeijen?quote:
Ja als iedereen zo denkt!quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:30 schreef Bos81 het volgende:
Dat vind ik ook de mooistequote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:31 schreef MTheBassman het volgende:
Het is op zich geen probleem als je Van Dik Hout
Puur genot.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je van de drankstem van Frank Boeijen?
Hij sluipt als een poema omhoog.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:31 schreef BillDauterive het volgende:
25 plaatsen gestegen. Dat is enorm veel!
Sowwwwwquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:32 schreef Strani het volgende:
Zo wat zitten die chicks nou te vozen!
Stem ook elk jaar op Liar, elk jaar tevergeefs. Seven Seas of Rhye ook wel eens meegenomen, maar zal het toch niet worden. Waren toch hun eerste bescheiden hitjes.quote:
Dit geloof ik niet.quote:
In dit gedeelte van de lijst wel. Het is trouwens wel terrein terugpakken. Vorig jaar verloren ze flink.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:31 schreef BillDauterive het volgende:
25 plaatsen gestegen. Dat is enorm veel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |