Of we nemen 0 uur als deadline.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon in 2020 net zo lang in deze reeks posten tot we het record hebben natuurlijk
sinds dit jaar krijgen ze er wel geld voor thoquote:
Oh nee, ik dacht de Backstreet Boys, met Robin Williams.quote:
Ja in de omgedraaide wereld misschien haha.quote:
Dit.quote:
Was het niks live?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben een beetje op Richard Ashcroft afgeknapt na zijn belabberde soloshow op Bospop
Ja leuk, dat zei ik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:17 schreef Ferdo het volgende:
De eerste keer dat hij in de Top 2000 wordt gedraaid dat Ashcroft er zelf aan verdient, geloof ik.
Precies, en dat het afkicken is enzo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon 20 keer de grap maken dat er in 2020 alweer een Top 2000 is.
Ik vind dit nummer van ze ook erg overrated ja, zo'n beetje hun hele oeuvre is beter. Maar ja, dit was de hit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dit.
Word hier niet warm of koud van
De bedoeling is dat je er bitterzoet van wordt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dit.
Supermassive blackhole enzo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, en dat het afkicken is enzo.
En discussieren of het twintigtwintig of tweeduizendtwintig is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, en dat het afkicken is enzo.
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 31 december 2019 13:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dit.
Lucky Man.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer van ze ook erg overrated ja, zo'n beetje hun hele oeuvre is beter. Maar ja, dit was de hit.
Dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |