Kutquiz en anders niks!quote:Op maandag 30 december 2019 22:24 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.quizyourfrien(...)309131320548658&a=1&
Dit is pas een quiz. @:johannes_vermeer
Niveau Wim Kieft, daar kan je mee thuis komen. Wim draait mee bovenaan de subtop.quote:Op maandag 30 december 2019 22:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Kutquiz en anders niks!
[ afbeelding ]
Vandaag en morgenquote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb nog een Brugse Zot liggen. Twijfel nog over vandaag of morgenavond.
1 biertje voor 2 avonden?quote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb nog een Brugse Zot liggen. Twijfel nog over vandaag of morgenavond.
Tegen de tijd dat Price Feather te woord staat zijn we al aan het volgende WK begonnen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Arjan vd Giessen
@:ArjanvdGiessen
Peter Wright over Gerwyn Price: ‘He’s just a bully!’ Zijn complete reactie op het gedoe tijdens én na de wedstrijd is later vanavond te zien op rtl7darts. #rtl7darts
De Gies straks dus met duiding.
Duidelijk geen echte El Sierd fan.quote:Op maandag 30 december 2019 22:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Kutquiz en anders niks!
[ afbeelding ]
OUD NIEUWStwitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 30-12-2019 om 22:34:31Blijkbaar had Gerwyn voor de wedstrijd gezegd dat hij Peter met 6-0 zou afslachten. Dus toen Peter de eerste set won gaf hij Gerwyn een tikje. Zo van: 6-0 gaat het niet meer worden vriend.... #rtl7darts reageer retweet
Nee pik, tuurlijk niet. Maar heb naast twee normale kratten dat nog als enige speciale staan.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe shirts gekregen van Bianca 🎯
@:Zipportal heeft meer foto's van deze Bianca.
Godverquote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wright heeft al gereageerd bij (Vina) Sky.quote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Arjan vd Giessen
@:ArjanvdGiessen
Peter Wright over Gerwyn Price: ‘He’s just a bully!’ Zijn complete reactie op het gedoe tijdens én na de wedstrijd is later vanavond te zien op rtl7darts. #rtl7darts
De Gies straks dus met duiding.
Ik zou haar doenquote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
engquote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Karbonkelquote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geeft geen verklaring voor de switch qua gedrag.quote:Op maandag 30 december 2019 22:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Wright heeft al gereageerd bij (Vina) Sky.
Price was bezig, zou 2-0 voorkomen en Wright moest zich concentreren. Dat deed hij en zie hoe het is afgelopen... haha
Ik moet te hard lachen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Bianca beter haar houten pyjama aan kan trekken.quote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Poah, da's mien merk.quote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
De ontwerper van G-Star Raw is op staande voet ontslagen nadat deze foto bekendgemaakt werdquote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Nu speciale pakken, morgen gewoon kapot gaan.quote:Op maandag 30 december 2019 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee pik, tuurlijk niet. Maar heb naast twee normale kratten dat nog als enige speciale staan.
[ afbeelding ]
wtfquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is 10 jaar geleden gemaakt maar blijft een geweldige herinnering !! Tijdens het competitie darten werd ik uitgedaagd om in badkleding te gooien samen met de tegenstander. Deze uitdaging ging ik aan en won de partij 💪
The Queen of Dartsgodinquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is 10 jaar geleden gemaakt maar blijft een geweldige herinnering !! Tijdens het competitie darten werd ik uitgedaagd om in badkleding te gooien samen met de tegenstander. Deze uitdaging ging ik aan en won de partij 💪
Is er een contest die ik gemist hebquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Nee nee nee. Dit kan niet.quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat je dit doet in een jolige bui, oké.quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze reclame kan niet idd.quote:
Ik ben 12, wat is dit?quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wright gespot.quote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Koos Kerstholt
Dart is fun en gezelligheid voor iedereen
MARCEL MAIJERquote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Koos Kerstholt
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Koos Kerstholt
houten pyjama lolligquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Bianca beter haar houten pyjama aan kan trekken.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die van Gerwen gaat ook nooit naar een fatsoenlijke herenzaak hé.... man man
@Calandtwitter:sometimesnike twitterde op maandag 30-12-2019 om 00:36:31Tell me social media isn’t an illness https://t.co/Enf3tCo0OB reageer retweet
Ja nu is het weer leuk geweestquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Co hangt altijd de topanalist uit. De Ronald de Boer-houding.quote:
Klasse ken je niet kopuhquote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
STOPquote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Koos Kerstholt
Co is een beetje de Mario Been van de analisten.quote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Co hangt altijd de topanalist uit. De Ronald de Boer-houding.
Is dit Poepz0r?quote:
je kan elke dag van het jaar in een pak lopen jatoggquote:
Co haalde de halve finale van Lakeside 2000 en de kwartfinales van het WK2009 en 2010. Meer respect graagquote:Op maandag 30 december 2019 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Co is een beetje de Mario Been van de analisten.
Vergeet niet dat Co met 4-0 heeft gewonnen van Lex Immers.quote:Op maandag 30 december 2019 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Co haalde de halve finale van Lakeside 2000 en de kwartfinales van het WK2009 en 2010. Meer respect graag.
Blijft verbazingwekkend hoe snel het kan gaan met zo'n jongen. Tot 16 maanden geleden nog 'ooit een talent'.quote:
Genotquote:Op maandag 30 december 2019 22:43 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Grappie joh, the ASP die Van Gerwen van het bord knalt ga ik niet missen natuurlijk! GOO ASP
quote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef Szura het volgende:
Klompvoet moet z'n sokken eens optrekken
oke danquote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
@:calandtwitter:sometimesnike twitterde op maandag 30-12-2019 om 00:36:31Tell me social media isn’t an illness https://t.co/Enf3tCo0OB reageer retweet
Dat deed hij bij de vijfde leg in de eerste set. Toen zag ik het onheil al naderen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef Szura het volgende:
Klompvoet moet z'n sokken eens optrekken
Kan me die pot tegen Nentjes nog wel herinneren, had ik het idee dat het het zoveelste eeuwige talent wasquote:Op maandag 30 december 2019 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blijft verbazingwekkend hoe snel het kan gaan met zo'n jongen. Tot 16 maanden geleden nog 'ooit een talent'.
Doe eens gekquote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik voor de 1418 posts gaan vandaag?
Dan moet ik me inhouden namelijk.quote:
Had Price zijn matchdart gegooid vorig jaar tegen Aspinall gegooid, dan hadden we vermoedelijk nooit meer wat gezien van Aspinall. Soms heb je ook een beetje geluk nodigquote:
Henkquote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe hij Asp eigenlijk van zijn voornaam?
Nathan zeker.quote:
Moet jij wetenquote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik voor de 1418 posts gaan vandaag?
Verplicht abortus, inclusief postnataalquote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier heb jij vast een mening over
Thequote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe hij Asp eigenlijk van zijn voornaam?
Ja een dartbord kan raar lopenquote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had Price zijn matchdart gegooid vorig jaar tegen Aspinall gegooid, dan hadden we vermoedelijk nooit meer wat gezien van Aspinall. Soms heb je ook een beetje geluk nodig.
Maar goed, jaar ervoor hadden we Jamie Lewis en die gooit nu weer op zijn oude niveau. Je weet nooit hoe het uitpakt.
Hij hep een HugoBosspak an hoorquote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nobody caresquote:Op maandag 30 december 2019 22:46 schreef Luppie0110 het volgende:
Nu aan een Vermeersen dubbel, ben benieuwd
Oh danmoet dit wel misgaan inderdaadquote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat deed hij bij de vijfde leg in de eerste set. Toen zag ik het onheil al naderen.
Gewoon een Blade dartbord kopen noet rtl7 rommelquote:Op maandag 30 december 2019 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
"Mensen die beginnen met darten, check de dartsshop"
Meteen even beginnende darters naaien.
Gaat iets te snel voor hem denk ikquote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef Mansjester het volgende:
Stelling:Aad de Mos is de perfecte commentator voor de finale van het wk darts.
Sierd die bij elke 180 koekoek roept.quote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef Mansjester het volgende:
Alibi-dartenquote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al vier minuten geen foto gepost door Wim, beetje werken Wim.
Daar is niks mis mee. Hij doet z'n werk toch al kut, kan hij het net zo goed wat leuker voor zichzelf makenquote:
"Die gaat tripel 20 gooien, let maar op... Ja.... Zie je John? Ik zei het."quote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef Mansjester het volgende:
Dat is wel iets langer dan 5 jaar geledenquote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef danos het volgende:
5 jaar geleden had MvG nog het postuur van Aspinall...
En over vijf jaar heeft the asp het figuur van mvgquote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef danos het volgende:
blinkt ook niet uit van intelligentie is het wel?quote:
Jij ook nietquote:Op maandag 30 december 2019 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
blinkt ook niet uit van intelligentie is het wel?
Ik denk dat ie zn been laat amputeren net als Greebequote:Op maandag 30 december 2019 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
MVG heeft uitdaging nodig. Ik denk dat ie komend jaar stopt.
nee man.quote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef danos het volgende:
Ga je toch lekker schansspringen kijken? Of top2000 of zoquote:Op maandag 30 december 2019 22:51 schreef LordVoldermort het volgende:
Zelfs van Gerwen gooit gewoon kut op dit flop WK. Man man man wat een deceptie jongens
Ik weet nog wel 2012 of 2014 wanneer was het.quote:
Nee maar even serieus. Die gast is nog best jong en al financieel onafhankelijk. Waarom gaat ie er niet een jaartje tussenuit ofzo, lekker niks doen. WK 2021 gooien en kijken wat het brengt. Chill.quote:Op maandag 30 december 2019 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
MVG heeft uitdaging nodig. Ik denk dat ie komend jaar stopt.
Wtfquote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee maar even serieus. Die gast is nog best jong en al financieel onafhankelijk. Waarom gaat ie er niet een jaartje tussenuit ofzo, lekker niks doen. WK 2021 gooien en kijken wat het brengt. Chill.
Omdat sommige mensen wél willen werken, waarde boswachter.quote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee maar even serieus. Die gast is nog best jong en al financieel onafhankelijk. Waarom gaat ie er niet een jaartje tussenuit ofzo, lekker niks doen. WK 2021 gooien en kijken wat het brengt. Chill.
Samen met Kiki.quote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nouja, ben het opzich wel eens, matigste WK van laatste laren.quote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je toch lekker schansspringen kijken? Of top2000 of zo
TOPSJOWquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef De_Kraam het volgende:
Agenten in Duindorp bekogeld met stenen en vuurwerk
In de Haagse wijk Duindorp zijn vanavond agenten bekogeld met stenen en vuurwerk. De ME heeft ingegrepen.
GENOT
Hij moet zijn afvalcontainer betalen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
DSIGoden?quote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef De_Kraam het volgende:
In de Haagse wijk Duindorp zijn vanavond agenten bekogeld met stenen en vuurwerk. De ME heeft ingegrepen.
GENOT
Allemaal afslaanquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef De_Kraam het volgende:
GENOT
Zag ook niemand aankomenquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef De_Kraam het volgende:
GENOT
Hallo Raybarquote:Op maandag 30 december 2019 22:51 schreef LordVoldermort het volgende:
Zelfs van Gerwen gooit gewoon kut op dit flop WK. Man man man wat een deceptie jongens
Is er een lijstje van aantal topics per WK?quote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Kan me nog herinneren dat na vorig jaar 180 topics volgekalkt te hebben de conclusie was dat het een kut WK was. En nu weer
Serieus? Ik heb echt wel mooie dingen gezien hoorquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nouja, ben het opzich wel eens, matigste WK van laatste laren.
Hou je bek 'meneer ik ben te lui om de administratie van een spelletje te doen' kutlijer.quote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen wél willen werken, waarde boswachter.
Woedend.quote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hou je bek 'meneer ik ben te lui om de administratie van een spelletje te doen' kutlijer.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hou je bek 'meneer ik ben te lui om de administratie van een spelletje te doen' kutlijer.
Mijn leven is voorbijquote:Op maandag 30 december 2019 22:51 schreef LordVoldermort het volgende:
Lijkt mij alleen leuk als het mis gaat.quote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Caland het volgende:
Schansspringen is best leuk als je een flinke kater hebt
Jij geniet? Is jaren terug dat het zo matig was.quote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je toch lekker schansspringen kijken? Of top2000 of zo
Ja dat gebeurt zelden helaasquote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij alleen leuk als het mis gaat.
maar gelukkig is er Fok! drtquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Kan me nog herinneren dat na vorig jaar 180 topics volgekalkt te hebben de conclusie was dat het een kut WK was. En nu weer
1quote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij geniet? Is jaren terug dat het zo matig was.
Roglic.gifquote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij alleen leuk als het mis gaat.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien doet dat de wedstrijd wel kantelenquote:
Ik geniet soms best wel ja. Ik vergelijk in ieder geval nooit met vorige jaren. Daar weet ik gewoon nauwelijks iets meer van.quote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij geniet? Is jaren terug dat het zo matig was.
Ja serieus. Moet Zjak gelijk geven, over 2 jaar herinner je je maar twee dingen van dit WK, de winnaar en Sjerrokquote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb echt wel mooie dingen gezien hoor
Dat ken ik nog helemaal nietquote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeker. Beste uitvinding sinds de chocolade Döner van de Jamin
twitter:Sander58678019 twitterde op maandag 30-12-2019 om 22:43:0015 jaar geleden werkte ik bij Mediamarkt in Den Haag. Toen stond mijn darts held ineens voor me. Ik heb hem toen een camera verkocht 😁@Raybar180. Hij moest wel korting vond ie 🤣. Maar super aardige kerel, hij nodigde me nog uit om te komen darten in een kroeg #rtl7darts reageer retweet
Ging in de PL wel rap, 2 van die literglazen per pauze elke keer.quote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef Caland het volgende:
Hoe snel krijg je eigenlijk je bier in die zaal, mensen met ervaring?
quote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef wimderon het volgende:
twitter:Sander58678019 twitterde op maandag 30-12-2019 om 22:43:0015 jaar geleden werkte ik bij Mediamarkt in Den Haag. Toen stond mijn darts held ineens voor me. Ik heb hem toen een camera verkocht 😁@:Raybar180. Hij moest wel korting vond ie 🤣. Maar super aardige kerel, hij nodigde me nog uit om te komen darten in een kroeg #rtl7darts reageer retweet
We beginnen zo maar aan de dolle duikavondquote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Hier op de bank ook
Goed verhaal.quote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef wimderon het volgende:
twitter:Sander58678019 twitterde op maandag 30-12-2019 om 22:43:0015 jaar geleden werkte ik bij Mediamarkt in Den Haag. Toen stond mijn darts held ineens voor me. Ik heb hem toen een camera verkocht 😁@:Raybar180. Hij moest wel korting vond ie 🤣. Maar super aardige kerel, hij nodigde me nog uit om te komen darten in een kroeg #rtl7darts reageer retweet
er lopen van die rugzaktappers rond toch?quote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef Caland het volgende:
Hoe snel krijg je eigenlijk je bier in die zaal, mensen met ervaring?
Mooie dingen ja.quote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef wimderon het volgende:
#geefhemdatdartssetjequote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef wimderon het volgende:
Niet snel genoegquote:Op maandag 30 december 2019 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ging in de PL wel rap, 2 van die literglazen per pauze elke keer.
"Ook de wereldkampioen darts moet gewoon afrekenen bij de kassa" #altijdtegenmijquote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef wimderon het volgende:
Wel smerig duurquote:Op maandag 30 december 2019 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Flink cashen dus.quote:Op maandag 30 december 2019 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben ook eens in een Mediamarkt geweest, komt wel erg dichtbij zo.quote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef wimderon het volgende:
Hij was zeker ook blind en kreupel en ineens weer helemaal genezen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Dit soort verzonnen kutverhalen. Z'n laatste 20 pond gelul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |