Gewoon een Blade dartbord kopen noet rtl7 rommelquote:Op maandag 30 december 2019 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
"Mensen die beginnen met darten, check de dartsshop"
Meteen even beginnende darters naaien.
Gaat iets te snel voor hem denk ikquote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef Mansjester het volgende:
Stelling:Aad de Mos is de perfecte commentator voor de finale van het wk darts.
Sierd die bij elke 180 koekoek roept.quote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef Mansjester het volgende:
Alibi-dartenquote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al vier minuten geen foto gepost door Wim, beetje werken Wim.
Daar is niks mis mee. Hij doet z'n werk toch al kut, kan hij het net zo goed wat leuker voor zichzelf makenquote:
"Die gaat tripel 20 gooien, let maar op... Ja.... Zie je John? Ik zei het."quote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef Mansjester het volgende:
Dat is wel iets langer dan 5 jaar geledenquote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef danos het volgende:
5 jaar geleden had MvG nog het postuur van Aspinall...
En over vijf jaar heeft the asp het figuur van mvgquote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef danos het volgende:
blinkt ook niet uit van intelligentie is het wel?quote:
Jij ook nietquote:Op maandag 30 december 2019 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
blinkt ook niet uit van intelligentie is het wel?
Ik denk dat ie zn been laat amputeren net als Greebequote:Op maandag 30 december 2019 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
MVG heeft uitdaging nodig. Ik denk dat ie komend jaar stopt.
nee man.quote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef danos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |