Poah, da's mien merk.quote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe shirts gekregen van Bianca 🎯
@:Zipportal heeft meer foto's van deze Bianca.
De ontwerper van G-Star Raw is op staande voet ontslagen nadat deze foto bekendgemaakt werdquote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Nu speciale pakken, morgen gewoon kapot gaan.quote:Op maandag 30 december 2019 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee pik, tuurlijk niet. Maar heb naast twee normale kratten dat nog als enige speciale staan.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
wtfquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is 10 jaar geleden gemaakt maar blijft een geweldige herinnering !! Tijdens het competitie darten werd ik uitgedaagd om in badkleding te gooien samen met de tegenstander. Deze uitdaging ging ik aan en won de partij 💪
The Queen of Dartsgodinquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is 10 jaar geleden gemaakt maar blijft een geweldige herinnering !! Tijdens het competitie darten werd ik uitgedaagd om in badkleding te gooien samen met de tegenstander. Deze uitdaging ging ik aan en won de partij 💪
Is er een contest die ik gemist hebquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Nee nee nee. Dit kan niet.quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat je dit doet in een jolige bui, oké.quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze reclame kan niet idd.quote:
Ik ben 12, wat is dit?quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wright gespot.quote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Koos Kerstholt
Dart is fun en gezelligheid voor iedereen
MARCEL MAIJERquote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Koos Kerstholt
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Koos Kerstholt
houten pyjama lolligquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Bianca beter haar houten pyjama aan kan trekken.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die van Gerwen gaat ook nooit naar een fatsoenlijke herenzaak hé.... man man
@Calandtwitter:sometimesnike twitterde op maandag 30-12-2019 om 00:36:31Tell me social media isn’t an illness https://t.co/Enf3tCo0OB reageer retweet
Ja nu is het weer leuk geweestquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Co hangt altijd de topanalist uit. De Ronald de Boer-houding.quote:
Klasse ken je niet kopuhquote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die van Gerwen gaat ook nooit naar een fatsoenlijke herenzaak hé.... man man
STOPquote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Koos Kerstholt
Co is een beetje de Mario Been van de analisten.quote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Co hangt altijd de topanalist uit. De Ronald de Boer-houding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |