Poah, da's mien merk.quote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe shirts gekregen van Bianca 🎯
@:Zipportal heeft meer foto's van deze Bianca.
De ontwerper van G-Star Raw is op staande voet ontslagen nadat deze foto bekendgemaakt werdquote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Nu speciale pakken, morgen gewoon kapot gaan.quote:Op maandag 30 december 2019 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee pik, tuurlijk niet. Maar heb naast twee normale kratten dat nog als enige speciale staan.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
wtfquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is 10 jaar geleden gemaakt maar blijft een geweldige herinnering !! Tijdens het competitie darten werd ik uitgedaagd om in badkleding te gooien samen met de tegenstander. Deze uitdaging ging ik aan en won de partij 💪
The Queen of Dartsgodinquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is 10 jaar geleden gemaakt maar blijft een geweldige herinnering !! Tijdens het competitie darten werd ik uitgedaagd om in badkleding te gooien samen met de tegenstander. Deze uitdaging ging ik aan en won de partij 💪
Is er een contest die ik gemist hebquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Nee nee nee. Dit kan niet.quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat je dit doet in een jolige bui, oké.quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |