Hallo Raybarquote:Op maandag 30 december 2019 22:51 schreef LordVoldermort het volgende:
Zelfs van Gerwen gooit gewoon kut op dit flop WK. Man man man wat een deceptie jongens
Is er een lijstje van aantal topics per WK?quote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Kan me nog herinneren dat na vorig jaar 180 topics volgekalkt te hebben de conclusie was dat het een kut WK was. En nu weer
Serieus? Ik heb echt wel mooie dingen gezien hoorquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nouja, ben het opzich wel eens, matigste WK van laatste laren.
Hou je bek 'meneer ik ben te lui om de administratie van een spelletje te doen' kutlijer.quote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen wél willen werken, waarde boswachter.
Woedend.quote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hou je bek 'meneer ik ben te lui om de administratie van een spelletje te doen' kutlijer.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hou je bek 'meneer ik ben te lui om de administratie van een spelletje te doen' kutlijer.
Mijn leven is voorbijquote:Op maandag 30 december 2019 22:51 schreef LordVoldermort het volgende:
Zelfs van Gerwen gooit gewoon kut op dit flop WK. Man man man wat een deceptie jongens
Lijkt mij alleen leuk als het mis gaat.quote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Caland het volgende:
Schansspringen is best leuk als je een flinke kater hebt
Jij geniet? Is jaren terug dat het zo matig was.quote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je toch lekker schansspringen kijken? Of top2000 of zo
Ja dat gebeurt zelden helaasquote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij alleen leuk als het mis gaat.
maar gelukkig is er Fok! drtquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Kan me nog herinneren dat na vorig jaar 180 topics volgekalkt te hebben de conclusie was dat het een kut WK was. En nu weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |