Als je met Van der Voort op de foto gaat en de x klapt inquote:
Somsquote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Drinken jullie ook Hertog Jan Grand Prestige 2015?
Nee, ik zeg dat het me hoe dan ook tegen valt van Price dat hij hier mentaal zo zwak was. Onvoorstelbaarquote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat denk je, dat wij dat allemaal weten
Wat een pareltje.quote:Op maandag 30 december 2019 22:23 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
2007 Masters of darts in Gouda waar de darters spontaan met de Gatenblazers mee gingen spelen
Leuk tot en met de laatste 32, daarna mat.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Download torrent
Mr Bean (Season 1)(Full HD)
jostibandquote:Op maandag 30 december 2019 22:23 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
2007 Masters of darts in Gouda waar de darters spontaan met de Gatenblazers mee gingen spelen
Oeiquote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb net gedoucht
Komt wel dichtbij zo
Donload torrentquote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Download torrent
Mr Bean (Season 1)(Full HD)
quote:Op maandag 30 december 2019 22:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wat een geweldig spontane foto van Henk en Ingrid
Onderkin 1 was daar al bijna geboren.quote:
Nee. Ik heb nog wel 12 flesjes van 2018 staan. Staan me niet in de wegquote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Drinken jullie ook Hertog Jan Grand Prestige 2015?
Hahahahahahahaquote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ons eerste darttoernooi samen live in de Ahoy met Arjan van der Giessen op de foto. We hebben een top avond gehad!
Hier zijn ovens voor uitgevonden. HarryGod heeft er zelfs twee.quote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ons eerste darttoernooi samen live in de Ahoy met Arjan van der Giessen op de foto. We hebben een top avond gehad!
doe dit in een spoiler ofzoquote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bakje haver.quote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waardeloze gozert ben je johquote:Op maandag 30 december 2019 22:30 schreef Platinumgoat het volgende:
Einde van het WK. Tot volgend jaar!
TANDVLEESDquote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is hier aan de hand dan?quote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga hier mee akkoord, alhoewel overmorgen nog wat kan veranderen aan mijn cijfer. Beter dan vorig jaar, maar veel minder dan WK 2018.quote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leuk tot en met de laatste 32, daarna mat.
Ik ga voor een 6,5.
Eerst ginger nu kaal, dik en een lichaam die op is. Het zit Vinnie ook niet echt mee in het leven.quote:
goffedomme tyfus wat een tandvelquote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tering. Ik slaap niet meer vannachtquote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Samen met Prijsquote:Op maandag 30 december 2019 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
Hopelijk sloopt de familie van Aspinall de hele zaal als MvG wint
Zal welquote:Op maandag 30 december 2019 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
Hopelijk sloopt de familie van Aspinall de hele zaal als MvG wint
Ik ben wel even aan het opschonen hier.quote:Op maandag 30 december 2019 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog wel 12 flesjes van 2018 staan. Staan me niet in de weg
We kunnen ook gaan staken, schijnt toch hot te zijn dit jaar.quote:
Dat kan meestal ook geen kwaadquote:Op maandag 30 december 2019 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben wel even aan het opschonen hier.
Lekker gênant van je tante krijgen op je 16de verjaardagquote:Op maandag 30 december 2019 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze hebben allebei wel rooie oortjes.
Goede strips zijn dat ook.
Wtf heeft ze haar tanden bij de Intertoys gekocht?quote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |